Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar Land Rover představuje nový automat. Má dvě zpátečky

Jaguar Land Rover představuje novou techniku. Benzinové dvoulitry rodiny Ingenium doplňuje unikátní dvouspojková převodovka.
Zpět na článek
13. 9. 2016 15:13
13. 9. 2016 15:44
13. 9. 2016 17:07
13. 9. 2016 16:07
13. 9. 2016 16:09
13. 9. 2016 16:19
13. 9. 2016 16:27
13. 9. 2016 16:37
13. 9. 2016 16:45
13. 9. 2016 17:05
13. 9. 2016 16:07
13. 9. 2016 23:37
13. 9. 2016 15:13
Redakci
Převodovka je pro podélně uložené motory s pohonem předních nebo všech kol?
Rozbalit vlákno
4
13. 9. 2016 15:44
Re: Redakci
Tak jsi mě předběhl, taky jsem se nad tím pozastavil. Modely s pohonem předních kol (Discovery Sport, Evoque) mají motor uložený napříč...
13. 9. 2016 17:07
Re: Redakci
Zoufalci s palečky už úřadovali, aniž by si přečetli co negují >:D
13. 9. 2016 15:56
Re: Redakci
Omlouvám se za chybu. Převodovka je určena pro vozy s podélně uloženým motorem, s pohonem zadních, nebo všech kol... Tisková zpráva jmenovitě píše: TRANSCEND could be used in longitudinal rear-wheel drive and all-wheel drive vehicles.
13. 9. 2016 16:07
Re: Redakci
;-) :yes:

Na přesný technický popis převodovky jsem zvědav. Vzhledem k různým současným popisům nevím, zda jde o dvouspojku nebo jakousi kombinaci dual clutch s automatem.
Avatar - Uživatel_5340709
13. 9. 2016 15:51
2,0 turbo
jsem zvědav, jestli se zařadí charakterem do dlouhé řady nevýrazných motorů od jiných automobilek.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
13. 9. 2016 16:04
Re: 2,0 turbo
ja verim ze jag bude vdaka tomuto motoru motoricky tam kde ma byt.... teda jasna jednicka vo svojom segmente .. nic ine sa ani neocakava :yes: lebo jag je ta ozaj dnes este skutocna premia :yes:
13. 9. 2016 16:09
Re: 2,0 turbo
JLR by mělo hlavně zapracovat nad tím, co plánuje nad R4. Tohle může být rozumný základ, ale prémie se odehrává výš.
Avatar - 3_diamanty
13. 9. 2016 16:16
Re: 2,0 turbo
tych 218kw je viac ako slusnych ale uznavam ze chcelo by to aj nejake nove V6 a V8 motory... snad nove XJ by mozno uz mohlo mat nieco nove vacsie pod kapotou tak uvidime... jag to ma momentalne moc dobre rozbehnute .... na F-pace je radost pozerat... monumentalne auto.. z ktoreho citit aj nejake to umenie a charizmu ... na rodiel od povedzme X5...... a aj bordove XE nema chybu... momentalne jasny kral segmentu ... jag je oapt na vyslni... ale uz bolo aj na case :yes:
13. 9. 2016 16:19
Re: 2,0 turbo
V6 nebudou, místo nich právě Ingenium R6 a V8 budou kupovat od BMW. XE ke králi segmentu chybí víc kompromisů, které nabízí D3. Zřejmě i proto ale jízdně vyznívá nejlíp.
Avatar - 3_diamanty
13. 9. 2016 16:21
Re: 2,0 turbo
no ja som zvedavy na nove XJ..... ale uz teraz niet pochyb ze obludna 7 to ma spocitane ... bez ohladu na jej firemne uspechy .. lebo premiovy kral tu bude opat jag ;-)

obcas uz stretnem novy F-pace... ziadne bawo ani medved sa mu vizazou nevyrovna a charizmou a noblesou to sa neda s nudnymi kravatakmi od D3 ani porovnat... jag je uplne ina dimenzia... jag :yes:
13. 9. 2016 16:27
Re: 2,0 turbo
Obludná 7er jezdí jak víno! Ano, potřebuje M-Paket a velká kola, ale nijak to nesnižuje její komfort a perfektní obratnost.
XJ by si mělo zachovat svojí jedinečnost (jako to (ne)udělalo Mase s QPorte) a nesnažit se přímo konkurovat D3, pak má šanci na úspěch i když v podstatně menším prodejním množství.
Navíc by u ní měl být konečně důstojný interiér. JLR by se po investicích do podvozku a motorů mělo věnovat minimálně vyrovnání konkurence z hlediska vnitřků aut.
Avatar - 3_diamanty
13. 9. 2016 16:35
Re: 2,0 turbo
jedinecnost presne..... tu snad XJ opat zaboduje.... aj C5 jazdi ako vino.. ale v premii ide aj o ine veci ... zrovna ta charizma a elegancia a noblesa... to mi na bawach dnes uz hodne chyba... pridu mi ajk vizazou tak zameranim uz docela masove tuctove a napriklad mna vobec nechytia za srdce .... pritom taky jag alebo lexus to dokazu a ozaj su tou premiou ktoru povazujem za skutocnu charizmaticku a noblesnu premiu ako sa patri :yes:
13. 9. 2016 16:37
Re: 2,0 turbo
C5 jezdí jako víno...rozlité na cihle a posazené na vodě ;-)
Avatar - 3_diamanty
13. 9. 2016 16:37
Re: 2,0 turbo
jasne ok... ale ked uz kupovat premiovku tak za mna radsej lexus alebo jag ako nejaku firemnu skladacku od D3... a este nedajboze dizlovu

a mohol by sa aj cadillac modelovo kusok uz prebrat... hodne mi dnes na poli skutocnej premie v eu chyba ;-\
13. 9. 2016 16:45
Re: 2,0 turbo
Všechno jsou dnes skládačky. U Lexu se obvykle nepřenesu přes vnější tvary a Jag se snaží fungovat stejně jako D3. Je to podle všeho velmi efektivní způsob.
Každý preferuje něco jiného a mix univerzality má D3 nejvypracovanější. To je náskok budovaný dlouhou dobu a dalo se cítit, jak se automobilky v D charakterově přiblížily. Teď vidím opět snahu o diferenciaci a vytvoření si opět vlastních hodnot. BMW odlehčuje, M-B pase vzduch a Audi stojí mezi.
Jag nainvestoval spoustu peněz do hliníku a podvozku. Tuhle fázi má za sebou a bude se snažit přibližovat v ostatních aspektech D3.
Avatar - speedfred
13. 9. 2016 17:03
Re: 2,0 turbo
Keby si videl bawo 5x do roka tak by sa ti zdalo tiež charizmaticke a noblesné. Vidíš ho ale 10x za deň tak uz je tuctové ,a to iste by bolo s Jagom,či Maserati
13. 9. 2016 16:07
Re: 2,0 turbo
To nečekej...krouťák je plochý jako čínský gymnastky a výkonová špička v 5,5krpm. Omezovač podle mě na 6k a jediné s čím by si mohli pohrát je gradace v poslední čtvrtině otáčkového spektra.
Avatar - Uživatel_5340709
13. 9. 2016 20:45
Re: 2,0 turbo
Krouťák ať plochej je, výkonný bude určitě taky, ................... jen s tím zvukem by si mohli pohrát. ;-\ (i když nevím jak, repráky neuznávám >:-[] )
13. 9. 2016 16:26
Dvouspojka do terénu (???)
Do terénu se kvůli odolnosti a tím pádem i spolehlivosti zatím výhradně používá HDM měnič. I VW, který má užitkovou verzi DSG pro Transporter do Amaroku raději dává 8st.ZF (pozn.: VW Tiguan nebo Škoda Yeti off-roady skutečně nejsou).

Takže Jaguar Land Rover buď vymyslel nějaké geniální řešení, které snese i zvláštní namáhání, což si nemyslím zase já, a nebo u svých luxusních aut, která v terénu používá stále méně zákazníků, upraví techniku podle prostředí, v němž se převážně pohybují. Základní motorizace Range Roveru Sport už nemají např. redukční převodovku, Discovery Sport a Evoque jsou v základu dokonce jen předokolky, takže teď už chybí jen, aby se nové Discovery 5 představilo v základu se čtyřválcem a FWD - kam ten svět spěje...
Rozbalit vlákno
6
13. 9. 2016 16:30
Re: Dvouspojka do terénu (???)
Kam všude a jak budou převodovku dávat nevím, ale píší, že bude mít jakousi redukci...tudíž se s ní počítá i do off-road verzí.
Disco bude mít R4 zcela jistě, s FWD verzí si nejsem jistý. Každopádně V6 zůstává v nabídce.
Avatar - Dinar
13. 9. 2016 17:23
Re: Dvouspojka do terénu (???)
Nějaký Range Rover Sport má redukční převodovku? :-O
13. 9. 2016 21:17
Re: Dvouspojka do terénu (???)
Většina motorů zatím ano ;-)
14. 9. 2016 08:04
Re: Dvouspojka do terénu (???)
Podíval jsem se na základní dvoulitr a já tam tedy Twin-speed vidím. Ne v základu, ale za příplatek. V Německu ji v základu nemá ani ten silnější třílitr, jen osmiválce (a snad i hybrid).
Avatar - Dinar
14. 9. 2016 11:09
Re: Dvouspojka do terénu (???)
Myslím, že ji nemá žádný, je třeba ji přikoupit v terénním paketu. ;-)
14. 9. 2016 15:08
Re: Dvouspojka do terénu (???)
V Německu i UK ji (a celý ten balíček) mají minimálně osmiválce, snad i hybrid a myslím i zážehový šestiválec (na něj jsem předtím zapomněl), který ale zrovna v Německu v nabídce není.

Asi bylo jednodušší napsat, že ji nemají v základu jen dvoulitrové a třílitrové diesely. :-)
13. 9. 2016 23:37
30 + 10
Dokud to nebude mít 30 rychlostí vpřed a 10 vzad tak to nechci :-! >:D
Rozbalit vlákno
0