Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar i přes současný prodejní boom SUV své sedany neopustí

Britská značka Jaguar i přes obchodní úspěchy svých SUV neplánuje ukončení produkce a dalšího vývoje sedanů modelových řad XE, XF a XJ.
Zpět na článek
23. 1. 2019 11:19
23. 1. 2019 11:58
23. 1. 2019 12:47
23. 1. 2019 14:54
24. 1. 2019 11:52
23. 1. 2019 13:06
23. 1. 2019 13:09
23. 1. 2019 13:15
23. 1. 2019 14:17
23. 1. 2019 18:24
23. 1. 2019 18:18
23. 1. 2019 18:28
24. 1. 2019 08:34
24. 1. 2019 11:51
23. 1. 2019 18:26
23. 1. 2019 18:45
24. 1. 2019 06:44
24. 1. 2019 11:28
24. 1. 2019 11:50
24. 1. 2019 17:38
24. 1. 2019 06:44
Avatar - Magister
23. 1. 2019 11:19
Tradice
To je dobře, ne každý chce krabici a v rozmanitosti je krása. Jen by to chtělo změnit marketingové strategie a myšlení některýc dealerů. Jen ono to všechno může zabít brexit... teda dokud nepřesunou výrobu do EU.
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2019 11:41
Re: Tradice
Brexit je pěkná ptákovina [odkaz]

Slovo pro czexit mě nenapadá [odkaz]

Slovo pro čechy který si obojí přejou ale jo >:D >:-[]
Avatar - Magister
23. 1. 2019 11:58
Re: Tradice
Brexit je krávovina, ale Mayová je jak posedlá, takže k němu asi dojde. A ztratí všichni, i my, ale nejvíce právě VB. Znám majitele dealerství BofB a ten je z toho hodně nervózní...
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2019 12:26
Re: Tradice
Plnej souhlas = ale i tady se najdou diskutující = který si ho přejou :-|
Avatar - Magister
23. 1. 2019 12:47
Re: Tradice
Hlupáci nebo provýchodní trollové. Nikdo jiný než Rusové z oslabení EU nebude těžit. Naopak.
23. 1. 2019 14:54
Re: Tradice
Oslabenie EU pomáha iným ekonomickým veľmociam a tam sa Rusko pokiaľ viem neradí.
Avatar - Barrichello
24. 1. 2019 10:40
Re: Tradice
Británie bude mít volné ruce ohledně migrantů, nebude se muset řídit EU směrnicemi a regulacemi co smí pěstovat, jaké musí mít emise atd a nebude muset nic platit do společný kasy.

EU je takovej spolek šasků, který se oslabil už dávno.

A sankce vůči rusku naprosto nefungují, rusové si umí poradit :-)
24. 1. 2019 11:52
Re: Tradice
Mluvíš o Británii jako o solitéru nezávislém na Evropě, to je lež a uvědomují si to čím dál tím více právě britové.
Avatar - Dinar
23. 1. 2019 13:06
Re: Tradice
Tak ono je v případě elektromobilů technicky i technologicky opravdu jedno, jestli baterky a elektromotor strčí do dvou nebo tříprostorové karoserie, stačí trocha marketingu, viz. tento článek, a hned tu někdo bude jásat nad rozmanitostí.

Problém sedanů jaguaru není v suv, ale v tom, že si mysleli, že je spasí znak na kapotě a prodávali svou, pro Evropu nedostatečnou, nabídku za vyšší ceny než konkurence. Jak to dopadlo, vidíme, XJ končí, XF a XE v porovnání s konkurencí paběrkují. Kde je nový ingenium R6 dýzl, benzín, kde je XE kombi, kde jsou kombinace dýzlů se čtyřkolkou atp., tohle byly otázky na jaguar v posledních min. pěti letech, odpovědi byly ve stylu, bude, přijde... no přišlo a bude, konec klasických jaguarů, nástup elektrojaguarů, za to rozmanitých. :-!
Avatar - wakantanka
23. 1. 2019 13:09
Re: Tradice
XE malo byť kombi? Mám za to, že namiesto kombi pustili F-Pace a inšpirovala sa tým aj Alfa keď zarezala Giuliu SW a radšej vypustili len Stelvio.
Avatar - Dinar
23. 1. 2019 13:15
Re: Tradice
Sami prodejci jaguaru ho chtěli od začátku, ona X3 taky jezdí roky vedle trojkových kombíků, stejně jako A4, C kombi vedle svých suv ekvivalentů. A těch kombíků je přes nárůst obliby suv pořád násobně víc.
Avatar - wakantanka
23. 1. 2019 14:17
Re: Tradice
To čo píšeš mi je jasné, očividne ale marketingové oddelenie v JLR si to nemyslí. :-)
Avatar - Dinar
23. 1. 2019 18:24
Re: Tradice
No, právě, pak se můžou divit, že třeba XE prodají 28 tis, zatímco bmw trojek jen v Evropě víc než 120 tis. ročně.
Avatar - speedfred
23. 1. 2019 18:18
Re: Tradice
BMW či VAG si asi vie a dokáže zafinancovať vývoj dalších modelov pri tých predajoch, kdežto Jag či Fiat asi na to nemajú €.
Avatar - Dinar
23. 1. 2019 18:28
Re: Tradice
Jo, bohužel, jedno podmiňuje druhé. Ale ty zprasené kombinace pohonů s motory a nenasazení hotového R6 ingenium, to nebyla otázka peněz na vývoj.
Avatar - Barrichello
24. 1. 2019 10:41
Re: Tradice
To že Jaguar není schopen vyvinout a dát do série nové motory je jeho problém. A právě na to ted doplácí.
ostatně jako Porsche kterému loni na podzim raketově klesly prodeje v Evropě >:D
24. 1. 2019 11:51
Re: Tradice
JLR má R6 vyvinuté, to je ten problém. Porsche klesly prodeje kvůli vypuštění nabídky naftových motorů.
23. 1. 2019 17:40
Re: Tradice
Jag XJ pride ako ciste elektro.
Avatar - Dinar
23. 1. 2019 18:26
Re: Tradice
Stejně jako všechny ostatní jaguary. Tím, že končí, myslím, že už tu měla být dva roky nová generace.
23. 1. 2019 18:39
Re: Tradice
JLR stavial svoje predaje na diesloch. Teraz vdaka vsetkym tym zakazom sa dostali pod tlak. Akoze Range Rover je uz aj ako Plug in ale pomaha mu to asi tak 0.5%. Myslim ze to urobili len preto aby sa nepovedalo. Uvidime co bude dalej.
Avatar - Machýrek
23. 1. 2019 18:45
Re: Tradice
Přesně. GLC jsem vzal nakonec proto, že ta pani co tak příšerně smrdí potem (modří vědí) mi rovnou řekla, že o slevě se bavit nebudeme a ceníková cena prostě platí.
24. 1. 2019 06:44
Re: Tradice
Kde jsi byl nakupovat? Zlín? ;-)
Avatar - Machýrek
24. 1. 2019 11:28
Re: Tradice
V Čestlicích, na Zlín mám lepší vzpomínky.
24. 1. 2019 11:50
Re: Tradice
V Čestlicích? Paní S? To jsem si nikdy nevšiml upřímně a jsem na to extra citlivý.
Avatar - Machýrek
24. 1. 2019 17:38
Re: Tradice
Jj paní S. Bylo to enormní. Ale osobně jsem s ní jednal jen jednou. Takže nevim jistě, jestli to je její standard.
24. 1. 2019 06:44
Re: Tradice
Shrnul jsi to (bohužel) naprosto dokonale. Letos se představí velký FL XE, XF, možná i F-Pace. Jestli se v něm neobjeví Ingenium R6, pak si vsadím, že už nedojde ani na jeho nasazení v F-Type. Tam už by dožila stávající a z uživatelského hlediska skvělá paleta kompresorových V6 a V8.
Avatar - CICERO
23. 1. 2019 15:04
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
24. 1. 2019 05:23
Re: Brý den Kobliháři :D
Zatím jsou úpadkem pouze tvoje sáhodlouhé a nicneříkající cinty ;-)
Avatar - Barrichello
24. 1. 2019 10:44
Re: Brý den Kobliháři :D
řidič požitkář si nepůjde pro koncern. Řidič požitkář šel pro ten jaguar, když holt neumí dělat motory, bude muset jinam.
Možností je stále vela...

Lexus, Cadillac, Dodge, Buick...