To je dobře, ne každý chce krabici a v rozmanitosti je krása. Jen by to chtělo změnit marketingové strategie a myšlení některýc dealerů. Jen ono to všechno může zabít brexit... teda dokud nepřesunou výrobu do EU.
Brexit je krávovina, ale Mayová je jak posedlá, takže k němu asi dojde. A ztratí všichni, i my, ale nejvíce právě VB. Znám majitele dealerství BofB a ten je z toho hodně nervózní...
Británie bude mít volné ruce ohledně migrantů, nebude se muset řídit EU směrnicemi a regulacemi co smí pěstovat, jaké musí mít emise atd a nebude muset nic platit do společný kasy.
EU je takovej spolek šasků, který se oslabil už dávno.
A sankce vůči rusku naprosto nefungují, rusové si umí poradit :-)
Tak ono je v případě elektromobilů technicky i technologicky opravdu jedno, jestli baterky a elektromotor strčí do dvou nebo tříprostorové karoserie, stačí trocha marketingu, viz. tento článek, a hned tu někdo bude jásat nad rozmanitostí.
Problém sedanů jaguaru není v suv, ale v tom, že si mysleli, že je spasí znak na kapotě a prodávali svou, pro Evropu nedostatečnou, nabídku za vyšší ceny než konkurence. Jak to dopadlo, vidíme, XJ končí, XF a XE v porovnání s konkurencí paběrkují. Kde je nový ingenium R6 dýzl, benzín, kde je XE kombi, kde jsou kombinace dýzlů se čtyřkolkou atp., tohle byly otázky na jaguar v posledních min. pěti letech, odpovědi byly ve stylu, bude, přijde... no přišlo a bude, konec klasických jaguarů, nástup elektrojaguarů, za to rozmanitých. :-!
Sami prodejci jaguaru ho chtěli od začátku, ona X3 taky jezdí roky vedle trojkových kombíků, stejně jako A4, C kombi vedle svých suv ekvivalentů. A těch kombíků je přes nárůst obliby suv pořád násobně víc.
To že Jaguar není schopen vyvinout a dát do série nové motory je jeho problém. A právě na to ted doplácí.
ostatně jako Porsche kterému loni na podzim raketově klesly prodeje v Evropě >:D
JLR stavial svoje predaje na diesloch. Teraz vdaka vsetkym tym zakazom sa dostali pod tlak. Akoze Range Rover je uz aj ako Plug in ale pomaha mu to asi tak 0.5%. Myslim ze to urobili len preto aby sa nepovedalo. Uvidime co bude dalej.
Přesně. GLC jsem vzal nakonec proto, že ta pani co tak příšerně smrdí potem (modří vědí) mi rovnou řekla, že o slevě se bavit nebudeme a ceníková cena prostě platí.
Shrnul jsi to (bohužel) naprosto dokonale. Letos se představí velký FL XE, XF, možná i F-Pace. Jestli se v něm neobjeví Ingenium R6, pak si vsadím, že už nedojde ani na jeho nasazení v F-Type. Tam už by dožila stávající a z uživatelského hlediska skvělá paleta kompresorových V6 a V8.