Krása spojení Jaguar a diesel se ukáže v Ženevě. Faceliftovaný Jaguar S-type se v Ženevě představí mj. s konečně dovyvinutým vznětovým biturbodieselem V6 PSA-Ford o obsahu 2,7 l a s piezoelektrickými vstřikovači.
A myslíš, že ti zákazníci, co si koupí Jaguara s dieslem, budou chtít od ropáka zrychlení větší? Hele ten Jag má stejný zrychlení jako moje ereso a já prostě myslím, že ostuda to opravdu není. Co výkon, krouťák, maximálka? Zamysli se nad tím ještě jednou. Nesouhlasit s ropou u Jaguaru - beru. Ale mít výhrady k tomuhle zrychlení ne! Já jsem naopak rád, že tak krásných aut, jakým S-Type je, bude konečně jezdit víc.
Vůz je to možná pěkný, ale veškerý dojem je zničen, když se ten klokotáč nadráždí. Viz. Mercedesy s CDI - člověk kouká, zvenku pěkné, luxusní auto, ale po nastartování to má zvuk skoro stejný jako multikára. Uvnitř je to zatlumené a není to téměř slyšet, ale zvenku je to děs. Vůz, který se obvykle pořizuje z prestižních důvodů, by neměl mít motor z traktoru. (Takový Mercedes S600 V12, to je panečku nádherný zvuk...)
BTW, jezdil jsem "nákupní taškou", která dělala 0-100 o sekundu rychleji.