to auto bylo naprosto uzasne nejen svym designem, ale hlavne pokrokovym resenim (i kdyz elektromotory v nabojich kol pouzil porsche uz na prelomu 19teho a 20teho stol.). Tim ze dali pryc jak stacionarni turbiny, tak 4 elektromotory to auto silne degradovali.
Zvlast ty elektromotory jsou velka chyba, kdyby byly 4 slo by velmi jednoduse regulovat stacivost vozu a zajistit si tak obrovsky naskok vuci konkurenci. To u dvou elektromotru bez zbytecne slozitych spojkovych mechanizmu nepujde.
Stacionarni plynove turbiny jsou zas vyhodne z hlediska ucinnosti, i kdyz chapu ze jsou nachylnejsi nez bezny spalovaci motor.
Me je jasne ze i tak to vklidu prodaji. a chapu, ze turbiny nemaj ani vyvinute a byly tam jen pro okrasu. Ale ty 4 elektromotory by byly jiste daleko progresivnejsim resenim a urcite ne o tolik drazsim. V tom si myslim ustupovat ke dvema nemuseli.
Pohon s turbinami nemaju este poriadne vyvinuty na to, aby ho mohli pouzit v seriovom aute.
Povodny koncept jazdil len na elektromotory, turbiny v nom nezapli.
Nevím, kde se vzal údaj o celkovém výkonu... Ještě je třeba dodat, že z těch 250 plánovaných kusů bude "jistý počet" vyhrazen jen k závodnímu použití. V článku není uvedeno, že předběžný zájem o vůz přijímá Jaguar již nyní a že celkové technické specifikace budou známy prvního září. Dovoluji si zaspekulovat, bude to 4 nebo 6 válec? Velmi pravděpodbně bude s dvojitým přeplňováním.
Jaguar sa s novym investorom TATA-Motors vracia tam kde bol v minulom tisicroci. Progresivna, inovativna sportova znacka. Dufam ze sa tej znacke bude darit dalej, maju krasne auta, vynikajuce spracovanie, spockove motory. Dufam ze sa historia niekedy najpokorokovejsej znacky na tejto planete bude opakovat :yes::yes::yes::yes::yes: