Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Indická Tata prudce zvýšila zisk díky divizi Jaguar Land Rover

Jaguar Land Rover loni prodal 243 tisíc aut.
Zpět na článek
27. 5. 2011 09:43
27. 5. 2011 11:35
27. 5. 2011 12:00
27. 5. 2011 13:13
27. 5. 2011 13:31
27. 5. 2011 15:53
27. 5. 2011 09:43
FORD?
Tak Ford prodá Volvo ( navíc by pár facek zasloužili komu) a to jde se ziskem nahoru.
Ford prodá Jaguar a ten jde taky se ziskem nahoru.

Zajímalo by mě, kde je hranice sklízení ovoce nových majitelů fordem a kde jsou invence nových majitelů.

Mno..u Volva se asi ptát nemusíme, tam to bylo zřejmě naopak... ;-\
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
27. 5. 2011 11:35
Re: FORD?
To Ford opravdu prokaučoval ale prodávali v tísni.
Nejhorší na tom je, že produkty byly již Fordem vylepšeny a Tata nemusela udělat skoro nic než rozjet nové prodejní strategie. To ale udělala dobře a kombinace dobrých prodejních strategií a vylepšených aut a zlepšené nabídky funguje.
Smůla pro Ford, ale nejenom pro Ford.
Chrysler dopadl ještě hůře - pod tlakem se zaslíbili Fiatu, a než se nadáli, situace se radikálně zlepšila i bez zásadního příspěvku Fiatu (s půjčkami od US state a Kanady) a Fiat se jim teď se svými bídnými výsledky v Evropě vyváží na zádech a krásně parazituje.
27. 5. 2011 12:00
Re: FORD?
I Aston Martin vydělává. Volvo prodali po prvním roce v červených číslech, jestli se nepletu. Předtím vydělával, snad jako jediná evropská akvizice Fordu. Prognóza byla taková, že nabídka Volva je zastaralá, bude třeba investovat do její obnovy, jinak Volvo vydělávat nebude. A to se Fordu nechtělo. Takže to pravděpodobně byla jen otázka hotovosti, kterou Číňané měli. Volvo mohlo uvést facelifty, dokončit nové modely atd.

U Jaguaru/Land Roveru netuším, jak to bylo. Nedivil bych se, kdyby to vše byla pouze otázka managementu (a dostatku financí).
Avatar - R32
27. 5. 2011 13:13
Re: FORD?
Asi tak, skostatení americkí manageri to spoza atlantiku videli veeľmi skreslene a asi sa pozerali v prvom rade na výsledky svojej materskej firmy. Tešiť môže to, že firmy majú za sebou silných partnerov, takže krach im nehrozí. Určite môžu spať lepšie ako šéfovia Saab-u... 8-s
27. 5. 2011 13:31
Re: FORD?
tak ten saab radši ani nepřipomínat.

než aby to byl čínksý mr*ky, tak to mohly taky rovnou položit.
27. 5. 2011 15:53
Pánové
pokud považujete Ford za Ježíška který je tak naivní že rozdal značky jako je Volvo, Land Rover, Aston Martin a Jaguár bez toho aby na nich vydělával i v současné době jste krásně naivní. Zkuste si zjistit za jakých podmínek šly u Forda tyto značky z domu? Jak dlouho ještě bude dodávat díly atp. a pak si spočítejte jak príma stále na těch značkách vydělává i když už patří někomu jinému. ;-)
Rozbalit vlákno
1
27. 5. 2011 23:34
Re: Pánové
Tak je to aj s GM a Saab.
Saab potrebuje pomoc aby mohol GM profitovat >:-[]
Tieto automobilky maju perspektivu pomaly ale isto len na mimoeuropskych trhoch (Pokial sa nic nezmeni)
V europe je este stale vojna. Nemecko vyhrava.
:-!
Staci sa pozriet na fleet vo vacsine firiem ktore su na velke prekvapenie nemecke..