Britská automobilka se snaží omladit svou nabídku, jak jen to jde a po zcela novém modelu XF představeném na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem, nyní přichází s modernizací pro X-Type.
Nemyslím. Práve naopak si myslím, že sa neopaozeral preto lebo má "svoje" jaguárovské tvary. A preto so nie celkom istý, či sa naopak ten nový jaguár neopozerá ... nie jetam totiž žiadna nadväznosť na tradičné tvary.
Je jedno, jestli pod kabatkem je Mondeo, nakonec je to vynikajici auto, ze? Jaguar X-Type je nadherny i po letech a dodnes nerozumim tomu, proc jeho prodejni vysledky byli slabsi. Ano, ma svoje mouchy, ale s timto faceliftem urcite mnohe z nich zmizi. :-):yes:
X-Type je vlastne po technologickej stránke "obyčajné" Mondeo. A to je tragédia tohoto typu. A preto sa tak na prd predáva. Ľudia zistili, že ich chce koncern Ford podfúknuť značkou Jaguar. :-!
Jednou se tu Mondeo vynáší do nebes, jednou se tu Mondeo zatracuje... zajímavé. Každopádně, buď klidnej, podvozek mondea těma svějma hůlkama na volantu nedoběhneš. Klidně si ho kup.
Stále krásný Jaguar... jo, tohle prostě byl Jaguar. Auto sice s nectnostmi, ovšem auto, kterému stejně všechno promineš... Víš vůbec proč?
Zadní sedačky jsou sice nádherné... ale přijde mi, že je projektovali pro lidi bez nohou.
Kde jsou doby, kdy se u Jaguaru myslelo i na pohodlí lidí na zadních sedadlech?
Protože dokonalost lze obdivovat, ale samu o sobě nelze milovat. Lexus je toho nejlepším příkladem. X-type není nejlepší ve své třídě, má už příliš mnoho křížků na krku - a to při dnešním překotném tempu vývoje něco znamená. Nejlepší auto je dnes vždy to nejnovější - nejdřív poslední generace BMW 3, teď Merc C, uvidíme, jak zamíchá s kartami potentní a šmrncovní Audi A4. Ale Jag X-type stále nabízí největší eleganci, noblesu, útulnost interiéru (byť kritizovaného za levné plasty na středové konzole) a jakousi nostalgickou poetičnost, kterou už nové Jaguary (XK a XF) postrádají. Každá značka má něco. Alfa Romeo ti rozbuší srdce, Audi sevře mrazivým drápem technicistní dokonalosti a Jag vžene sly do očí.
Pratele prave pravdepodobne jenom z vasi nevedomosti a "nezvyku" videt denne Jag X-Type prameni vas obdiv tohohle auta..
Pred lety to byla snaha Jaguaru prinest luxusni automobil stredni tridy, bohuzel se to nepovedlo a nejenom kvuli technice z odpadkoveho kose Fordu, ale prednostne pro to, ze Jaguar nikdy nepostavi auto stredni tridy, ktere bude mit image. Zkratka proto, ze Jaguar je hlavne o velkych a nalestenych limuzinach plnych chromu a jemne kuze za doprovodu zvuku osmi- a dvanactivalcu.. Do teto kategorie kombi X-Type s dieselem 2.2 pod kapotou a upocenym otcem rodiny za volantem proste nikdy nesedne, proto je takovy model spis na skodu cele image znacky. Pro automobilku je jednodussi rozsirit modelovou paletu smerem nahoru, nez dolu, protoze smer dolu je smer dolu a i image jde dolu - holy fakt. Tim padem prijdete logicky i o zakazniky svych predchozich modelu ;-)
Navic v pripade aktualniho X-faceliftu.. interier je v poradku, zadni a bocni partie take, ale ohyzdna predni maska kombinovana s radoby sportovnim naraznikem je neco jako obtahnout rtenkou jemne rtiky p.Paroubka..