Nevim co znamena 2 obrazovky, ale upousti se od analogovych mechanickych budiku a bude jeden dispej pod kaplickou a klasicky druhy uprostred. XE je ale projekt drzici se nad vodou. Nastupce zatim odpiskany neni, ale SUVecek se dela 10x tolik s lepsi marzi. :-|
To SUV F-pace bude mit na prelomu jara a leta vetsi zmeny. Volic prevodovky koleckem se opusti a bude na jeho miste klasicka paka automatu a na kokpitu uprostred 2 velke otocne cudly jak livance :yes:
Malo se tady vi, ze v Indii se prodava vylevnene Discovery pod znackou Tata a klesajici tendence to nema. Kdyz si vygooglite Tata Q5 nebo Tata Q501 nepripomina Vam to neco? >:D Jsem zvědavý jak se bude dařit na Slovensku :*)
Nedoceněný sedan, který to má těžké. Mi se ale opravdu líbí! A pak ho prodejci neumí prodávat. Na prodejně samo diesely...probůh Jaguar nebude nikdy mimo VB služebák.
To auto by bylo zajímavé právě s benzínem.
Horší pro Jag je, že jak se Mayová nedohodne na Brexitu, tak to bude poslední generace všech Jaguaru.
...nemluvě o absenci jakéhokoliv (alespoň coby drahé vrcholné motorizace). To se v prémiové stední třídě neodpouští, už jen vůdovu image celé modelové řady... :-O:no:
Měl jsem jeden z prvních kousků, karmínová červená, 20" kola, kombinace black pack s matným chromem na masce a výdechu na předních blatnících. Interiér kombinace černo/bílá kůže.
Jeden z nejlepších motorů k tomu, tedy V6 kompresor a nejčistší řízení ve třídě. K tomu pevný a mimořádně komfortní podvozek i na těch dvacítkových šlupkách.
Naprosto úžasné auto, kde si Jaguar ani nečichl k prodejnímu potenciálu. V době turbopřeplňování mělo XE-S jednotku s atmosférickým chováním, fantastickým zvukem a velmi pěknými provozními náklady.
Za mě jedno z nejlepších aut, které jsem kdy měl. ;-)
Budu se opakovat, ale JLR nutně potřebuje nové R6 motory nebo alespoň upravit V6 s kompresorem. Podvozek je lahodný, interiér se umí prezentovat jen v případě maxima příplatků, je největší ostudou XE a naprosto neodpovídá drahému podvozku a pocitu z jízdy.
Problem XE je i v jeho vnitrnim prostoru. Je presne tam kde byla nemecka konkurence 2 dekady zpet. Tehda to proslo, vsichni na tom byli takhle blbe, ale dnes se uz v 3er nebo C klasse za sebe dospely clovek normalne posadi. Nic z toho neni superb, ale zadne zasadni rodinu omezujici prostorova omezeni tu jiz nejsou. Ne tak u XE. Tezko pak po tomhle sahnout byt i jen jako po firemnim aute (a nemejme iluze, mysli-li to Jaguar se stredni a vyssi stredni vazne, musi mirit hlavne na firemniho zakaznika), ktere ale bude slouzit i rodine.
Takze souhlas s tim interierem coby ostudou XE (pristup do zavazadelniku by taky mohl byt lepsi), ale nejde jen o materialy a bohuzel zrovna s timhle FL nic nezmuze, az pristi generace.
U které ale nevíme zda bude. Viz mizerné prodeje a brexit. Je to škoda, jde auto pro nadšence, chtělo by to asi i větší individualizaci, mimořádné modely apod. XE zákazníka pro VW Passat neosloví.
Seděl jsem krátce po sobě v Jaguaru XE, BMW 3, a Alfě Giulii a kupodivu, jediná z nich, která byla pro mě "tak akorát" a sedl si za mě (při mých 195cm) další člověk byla Alfa, do které bych to řekl nejmíň. Jaguar v tomhle zklamal i u XF, čekal jsem bohužel víc. Naopak obě nové Alfy překvapily. Zajímavé je, že i právě Giulia dává i prodejně XE na frak...