Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar XE se chystá na facelift. Co můžeme očekávat?

Sedan střední třídy z Coventry chce dohnat prodejně úspěšnější konkurenci. Dostane proto modernější techniku.
Zpět na článek
3. 12. 2018 21:40
3. 12. 2018 21:46
4. 12. 2018 09:58
4. 12. 2018 10:05
4. 12. 2018 10:44
4. 12. 2018 11:27
4. 12. 2018 11:55
Avatar - vabis
3. 12. 2018 21:40
XE nehraje prim
Nevim co znamena 2 obrazovky, ale upousti se od analogovych mechanickych budiku a bude jeden dispej pod kaplickou a klasicky druhy uprostred. XE je ale projekt drzici se nad vodou. Nastupce zatim odpiskany neni, ale SUVecek se dela 10x tolik s lepsi marzi. :-|

To SUV F-pace bude mit na prelomu jara a leta vetsi zmeny. Volic prevodovky koleckem se opusti a bude na jeho miste klasicka paka automatu a na kokpitu uprostred 2 velke otocne cudly jak livance :yes:

Malo se tady vi, ze v Indii se prodava vylevnene Discovery pod znackou Tata a klesajici tendence to nema. Kdyz si vygooglite Tata Q5 nebo Tata Q501 nepripomina Vam to neco? >:D Jsem zvědavý jak se bude dařit na Slovensku :*)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CHerokee
3. 12. 2018 21:46
\YIŮ
Nedoceněný sedan, který to má těžké. Mi se ale opravdu líbí! A pak ho prodejci neumí prodávat. Na prodejně samo diesely...probůh Jaguar nebude nikdy mimo VB služebák.
To auto by bylo zajímavé právě s benzínem.

Horší pro Jag je, že jak se Mayová nedohodne na Brexitu, tak to bude poslední generace všech Jaguaru.
Rozbalit vlákno
0
4. 12. 2018 00:42
Design mohl být v detailech lepší...
...nemluvě o absenci jakéhokoliv (alespoň coby drahé vrcholné motorizace). To se v prémiové stední třídě neodpouští, už jen vůdovu image celé modelové řady... :-O :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Magister
4. 12. 2018 08:11
Re: Design mohl být v detailech lepší...
Měl, parádní 6 válec s kompresorem. Ale v Česku jsem ho snad nepotkal. Jen ve větším XF nebo F-Type.
4. 12. 2018 09:58
XE
Měl jsem jeden z prvních kousků, karmínová červená, 20" kola, kombinace black pack s matným chromem na masce a výdechu na předních blatnících. Interiér kombinace černo/bílá kůže.
Jeden z nejlepších motorů k tomu, tedy V6 kompresor a nejčistší řízení ve třídě. K tomu pevný a mimořádně komfortní podvozek i na těch dvacítkových šlupkách.
Naprosto úžasné auto, kde si Jaguar ani nečichl k prodejnímu potenciálu. V době turbopřeplňování mělo XE-S jednotku s atmosférickým chováním, fantastickým zvukem a velmi pěknými provozními náklady.

Za mě jedno z nejlepších aut, které jsem kdy měl. ;-)

Budu se opakovat, ale JLR nutně potřebuje nové R6 motory nebo alespoň upravit V6 s kompresorem. Podvozek je lahodný, interiér se umí prezentovat jen v případě maxima příplatků, je největší ostudou XE a naprosto neodpovídá drahému podvozku a pocitu z jízdy.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Magister
4. 12. 2018 10:05
Re: XE
Jsme rád, že se najdoz lidé, kteří takové auto koupí! Je škoda, že jich nejezdí více. A trochu je to pro mě k nepochopení.
Avatar - speedfred
4. 12. 2018 10:44
Re: XE
Tá farba bola krásna :yes:
PS : mrkol som len tak na sauto a je tam naa predaj 31ks všetko iba R4. :-(
Avatar - fOE
4. 12. 2018 11:27
Re: XE
Problem XE je i v jeho vnitrnim prostoru. Je presne tam kde byla nemecka konkurence 2 dekady zpet. Tehda to proslo, vsichni na tom byli takhle blbe, ale dnes se uz v 3er nebo C klasse za sebe dospely clovek normalne posadi. Nic z toho neni superb, ale zadne zasadni rodinu omezujici prostorova omezeni tu jiz nejsou. Ne tak u XE. Tezko pak po tomhle sahnout byt i jen jako po firemnim aute (a nemejme iluze, mysli-li to Jaguar se stredni a vyssi stredni vazne, musi mirit hlavne na firemniho zakaznika), ktere ale bude slouzit i rodine.

Takze souhlas s tim interierem coby ostudou XE (pristup do zavazadelniku by taky mohl byt lepsi), ale nejde jen o materialy a bohuzel zrovna s timhle FL nic nezmuze, az pristi generace.
Avatar - Magister
4. 12. 2018 11:55
Re: XE
U které ale nevíme zda bude. Viz mizerné prodeje a brexit. Je to škoda, jde auto pro nadšence, chtělo by to asi i větší individualizaci, mimořádné modely apod. XE zákazníka pro VW Passat neosloví.
4. 12. 2018 12:09
Prostor uvnitř
Seděl jsem krátce po sobě v Jaguaru XE, BMW 3, a Alfě Giulii a kupodivu, jediná z nich, která byla pro mě "tak akorát" a sedl si za mě (při mých 195cm) další člověk byla Alfa, do které bych to řekl nejmíň. Jaguar v tomhle zklamal i u XF, čekal jsem bohužel víc. Naopak obě nové Alfy překvapily. Zajímavé je, že i právě Giulia dává i prodejně XE na frak...
Rozbalit vlákno
0