Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar XE poodhaluje svá tajemství, dostane šestiválec z vozu F-Type

Nový britský model střední třídy se začne prodávat v příštím roce. Dostupný bude s různými motory s různým počtem válců.
Zpět na článek
3. 4. 2014 09:24
3. 4. 2014 09:25
3. 4. 2014 09:29
3. 4. 2014 09:33
3. 4. 2014 09:50
3. 4. 2014 10:09
3. 4. 2014 10:44
3. 4. 2014 11:09
3. 4. 2014 11:30
3. 4. 2014 11:34
3. 4. 2014 11:33
3. 4. 2014 11:51
3. 4. 2014 12:13
3. 4. 2014 12:03
3. 4. 2014 12:59
3. 4. 2014 15:35
3. 4. 2014 18:48
3. 4. 2014 13:17
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2014 08:56
vidim to na dlhy
a pomaly striptiz.....nieco na styl skodovackeho rapidu.... predsa len goodwood je este dost daleko a jaguar iste pomaly s rozumom a nesmelo bude odhalovat dalsie a dalsie detaily

ja sa uz nemozem dockat kedy uvidim oficiane foto noveho krala triedy v plnej krase :yes: o motory strach nemam , tam to bude urcite parada :yes: cakam len na finalny vzhlad :yes:
Rozbalit vlákno
15
3. 4. 2014 09:22
Re: vidim to na dlhy
JAGUAR UŽ JEDNOU DOSTAL NA*** [odkaz] A DOSTANE ZNOVU [odkaz] [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
3. 4. 2014 09:23
Re: vidim to na dlhy
A ty jsi další pacient.......
3. 4. 2014 09:24
Re: vidim to na dlhy
ANGLÁN JAKO ANGLÁN, DOBREJ JEN KDYŽ SYPE >:D
3. 4. 2014 09:31
Re: vidim to na dlhy
Kromě výkřiků a milionu smajlíků pro nás Berenika nemá nic?
3. 4. 2014 09:53
Re: vidim to na dlhy

berenička poslala príma videjko ze štace v Norsku [odkaz]

;-) :yes:
3. 4. 2014 10:05
Re: vidim to na dlhy
A k čemu to je, když nedojedu ani z Ostravy do Phy?
3. 4. 2014 10:17
Re: vidim to na dlhy
ale dojedeš tam, 400km jakoprd [odkaz]
3. 4. 2014 10:21
Re: vidim to na dlhy
Technický údaje? Hodně mimo...i s nejsilnějšími aku to nevyjde. Asi stejná vypovídací hodnota jako normovaná spotřeba klasických paliv.
Samozřejmě, že to nefunguje...ale budeme si tu lhát do vlastní kapsy.
3. 4. 2014 10:31
Re: vidim to na dlhy
TRAPNEJ EVROPSKEJ VTIPÁLKU ČAU :-) [odkaz] [odkaz]
3. 4. 2014 11:32
Re: vidim to na dlhy
Jsem hrdej evropan, pokud to bylo myšleno jako urážka, byl jsem spíš poctěn :-)
3. 4. 2014 11:46
Re: vidim to na dlhy
Nejbližší suprčáržr v Jettingen-Scheppachu. Tam to má Pája jen slabejch 850 kiláků. >:D
3. 4. 2014 12:13
Re: vidim to na dlhy
Ah so, danke! >:-[]
Avatar - wakantanka
3. 4. 2014 11:06
Re: vidim to na dlhy
Aha, bola poslintať nad nimi? Plná huba kecov ale skutek utek - myslené kúpiť si nejaký elektromobil. Keď ste takí presvedčení o bezchybnosti tej svojej Tesly, kúpte si jednu a urobte na ňu recenziu (trebárs aj na MACZ) a potom debatujme. Lebo takto ste obaja aj s Berenikou na smiech a ste presne rovnakí ako ostatní plagáti, t.j. nikdy som sa ani neviezol ale som presvedčený že je to najlepšie, lebo mám nad posteľou plagát.
3. 4. 2014 09:27
Re: vidim to na dlhy
Až bude Tesla schopná na jedno nabití dojet alespoň přes ČR, pak se vyplatí o ní začít uvažovat. Byť další aspekty neznám. Nevím kde se prodává, kde se s ní dá projet, kde je servis, jak obecně jezdí...
3. 4. 2014 09:22
Re: vidim to na dlhy
Jaký důvod mají takové tvoje příspěvky ?

Jako aby se celý svět seznámil s tvými pocity ? Nebo chceš vyhrát počtem příspěvků titul "zlatý grafoman" ?
3. 4. 2014 09:24
Ufff
Oddechl jsem si první i zákulisní infromace hovořily hlavně o nových čtyřválcích. Toto je výborná zpráva, věřím, že přijdou jak benzínové tak naftové V6.
Rozbalit vlákno
19
3. 4. 2014 09:25
Re: Ufff
vypadá to, že jaguar bude dělat víc aut pro řidiče než BMW.
3. 4. 2014 09:29
Re: Ufff
Snad se podaří udržet linii nastavenou posledními modely, pak by to nemuselo být špatný. Výhoda je v nastavení podvozku na anglický poměry, který oceníme i u nás.
Avatar - Uživatel_5340709
3. 4. 2014 09:31
Re: Ufff
Čtyřválcový jaguar, to jde přes hubu jak po celodenní žizni máš sežrat sušenky. 8-s
3. 4. 2014 09:33
Re: Ufff
Doba je taková...D3 má šestiválce taky až v topu střední třídy. Špatný je to.
Avatar - iudex
3. 4. 2014 09:50
Re: Ufff
Pokiaľ nebude trojvalcový ako budúce 3er... ;-) A i tá M3 je už "len" šesťvalec, takže malý Jag bude plnohodnotným súperom.
3. 4. 2014 10:09
Re: Ufff
Dej tomu pár let a R3 bude akceptovaným startem ve střední třídě i v prémii ;-) Jag možná přijde později, kvůli neexistenci partnera, kterej by je dodával.
Avatar - iudex
3. 4. 2014 10:44
Re: Ufff
Včera písal jeden tunajší nick v rámci debaty vo fotosúťaži, že so svojím bavorským benzínom 3,0 R6 dosiahol pri snahe o úspornú jazdu spotrebu 5,6 litra na sto (!). [odkaz]
Pýtam sa, načo všetko to tlačenie do trojvalcov, keď aj staré benzíny s dvojnásobným počtom valcov dokážu jazdiť za málo, všetko záleží od vodičovej nohy.
Avatar - wakantanka
3. 4. 2014 11:09
Re: Ufff
Otázka potom znie ako s tým autom jazdil, a kedy nuloval priemerku? Resp. načo mu je 3,0 R6 keď si robí eco-rally? >:D
Avatar - iudex
3. 4. 2014 11:30
Re: Ufff
To bol len pokus, čo sa dá minimálne dosiahnuť (úsporná jazda, pár desiatok km mimomestských ciest s dodržiavaním rýchlosti), inak pokiaľ ho poznám, ekorely-jazdec rozhodne nie je. ;-)
Každopádne som presvedčený, že ani s moderným downsizovaným turbobenzínom podobného výkonu by to nespravil za citeľne menej.
3. 4. 2014 11:34
Re: Ufff
Taky u V6 dosáhnu reálný dlouhodobý spotřeby na úrovni běžný R4 a to bez nějakýho odpírání si.
3. 4. 2014 11:33
Re: Ufff
V klasickým normovaným režimu tu spotřebu nedosáhne a tam maloobjemový turbo exceluje. V tu chvíli kdy ho zatížíš se karta obrací...ale všichni přece jezdíme dle předpisů, takže je to irelevantní ;-)
3. 4. 2014 11:51
Re: Ufff
Odpověď je jednoduchá: Richtlinie 70/220/EWG.
Naprosto zhovadilé a zdeformované měření spotřeby holt protěžuje malé R3 se startstopama, rekuperacema, vypínáním válců a kdesi cosi. V podmínkách, ve kterých se měří, nikdy nemůže normální šestiválec tohle porazit.
Jak je to ve skutečném provozu asi všichni víme, ona ta bavorská R6 nakonec nejezdí o tolik dráž než malá turba. Já jsem jezdil s M54B30 dlouhodobě za 10,6 ale bylo tam dost města a nějaké to blbnutí. Mít sebekontrolu a nebydlet v centru Prahy, tak 8,5 není problém.
Ale nedělám si iluze, to je ti jasný. Jen jsem se zase potřeboval vyvztekat, ježdění se čtyřválcem už mě zase neba.

EDIT: Jo, příště zmáčknu CMD+R :D
Avatar - Dinar
3. 4. 2014 12:13
Re: Ufff
Moje zkušenost s několika 2,8 a pak 3,0 R6 v pětkových BMW, celkem přes 600tis. km, říká 9,5 litru v mixu při svižném ježdění, 11-12 při dálkových přeletech s velkým podílem německého autobahnu, celkový dlouhodobý mix. se motal kolem 10 litrů. Dostat z těch motorů víc než 15 v mixu bylo skoro nemožné. Dnešní 528i jezdí při stejném způsobu používání v dlouhodobém mixu za 12 litrů. Pokrok se nekoná, celé je to jen ve stupidním přístupu k "záchraně světa", který vede přes boj s CO2 až k těm stupidním normám v při testech spotřeby.
Avatar - Dinar
3. 4. 2014 12:03
Re: Ufff
Samo, že XE bude pro 3er plnohodnotným soupeřem, jaguar neslibuje, ale reálně přidává modely. Ale info, které webpaja měl, že XE bude max. se čtyřválcem, mě tedy radost nedělalo, premie ve střední musí mít šestiválec, alespoň jako vrcholný model. Navíc, pokud je to zadokolka s motorem napříč a značka šestiválce má, pak by to byl hřích. Každopádně dnešní info mění situaci a vrací zpět optimismus. ;-)

P.S. A už prosím dost o M3 a "len" šestiválci, roky se brečelo, že ikonické první generaci stačil čtyřválec místo těžkého šestiválce, pak se došlo až ó hrůzo k osmiválci, padaly výtky typu, to teď bude z emtrojky muscle car??, aby to nakonec skončilo novým pláčem, když se M3 vrací k šestiválci. Je to fakt legrační. Podstatné bude, co M3 motoricky předvede, na takovou GT3ku se v "boji" s osmiválcovými supersporty také nikdo nedívá skrz prsty proto, že má jen šestiválec.
3. 4. 2014 12:59
Re: Ufff
Ano, běžný vrcholný model musí šestivál v prémii střední třídy mít a to se nebavím o sportovních verzích.
Stejně tak bude povinnost nabídnout V6 v naftě, tam je německá konkurence obzvlášť silná.
Dá se očekávat, že nová A4 už nasadí taky biturbo TDI a M-B přijde s výkonnější naftou.
3. 4. 2014 15:35
Re: Ufff
Chtěl jsi asi napsat "zadokolka s motorem podél."
Avatar - Dinar
3. 4. 2014 18:48
Re: Ufff
:-) Vidím, že mí Pražané mi rozumějí. ;-)
Avatar - Uhlik
3. 4. 2014 13:17
Re: Ufff
Dufam aj ja. Benzinovy 6 valec bude az prilis vykonny pre bezneho uzivatela... Ale tam so 4 valcom zrejme nikto chybu neurobi. Kto vsak nechce pocuvat rachotenie 4 valcoveho naftaku, potrebuje jednoznacne 6 valec, a tu je tu zatial otazne.

Pravda, ak chce Jaguar uspiet s nastupcom XF, tak 6 valec v diesli musi byt a ja nevidim dovod, preco by ho nemohli supnut aj do XE.
Avatar - Pekelná Micinka
3. 4. 2014 15:04
Re: Ufff
Ale jistě ho nelze čekat s nějkou nízkou výbavou, jestli ten V6 nebude jen v top výbavě/ R verzi. V benzínu určitě.
Avatar - Pekelná Micinka
3. 4. 2014 20:05
Bulvár
Andrea a F-Type. [odkaz]
Rozbalit vlákno
0