Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar XE SV Project 8 je britské kladivo na M3. Má 600 koní!

Vrcholná verze Jaguaru XE se stává nejvýkonnějším sériovým modelem této britské značky. O jeho pohon se stará kompresorem přeplňovaný osmiválec.
Zpět na článek
28. 6. 2017 17:06
To je otřesné!!!!!!!!!!
Praskne mi hlava!
Dnes již třetí redaktor i přes mé několikeré upozornění nerespektuje výklad svého kolegy páně Kolmana ohledně jednotek výkonu, jejich názvosloví i přepočtů!!!
Jak je to možné!!!!
Všechny odkazuji na včerejší článek a diskusi pod ním:
[odkaz]
A ne. Pan Dragoun ve článku o historické 130ce, pan pavlůsek ve článku o připravovaném americkém kcoupé V16 a teď i pan Bureš přesto dále dělají, jakoby PS a "kůń" v zaběhlém automobilovém prostřed a komunitě totéž bylo!!!
Nedá se to dále snášet, teď je to i v nadpise!
Opakuji. Svolejte si meeting a nechte si to od chytráka Kolmana všichni vysvětlit, ať je jasno.
Všem třem redaktorům se omlouvám, že je do toho vtahuji. jejich články jsou OK.
Ale trocha sarkasmu neuškodí. Kolmanův diletantismus a následná pitomá arogance v jeho jalové reakci je donebevolající a divím se provozovatelům webu, že si ho tam držej.
Ovšem tímto se omlouvám zcela vážně i panu Kolmanovi za silná slova jména. Uznávám, že jsem mohl být slušnější. Na tristní úrovni jeho práce to ovšem nic nemění.

Jinak jaguar do toho šlape, je to cool, těch 600koní (a věř mi Kolmane, že je to 600koní i 600PS) :-! >:D
...pro zvláštní tupce jako moan78 píšu PRVNÍ ODSTAVCE JSOU SATKASMUS! (odkazuji na dnešní článek o škodě 130)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - _Karel_
28. 6. 2017 20:45
Re: To je otřesné!!!!!!!!!!
"Ale trocha sarkasmu neuškodí" - trocha ne, poprvé i podruhé se to možná dalo považovat za vtipný.
28. 6. 2017 20:53
Re: To je otřesné!!!!!!!!!!
Tak ses měl ozvat dřív. reakce nula nula nic. jak mám vědět, že to někdo četl? >:-[]
Myslíš, že to četl Kolman? >:D
Avatar - _Karel_
28. 6. 2017 20:54
Re: To je otřesné!!!!!!!!!!
Doufám, že četl. A snad změní práci. Tady nejen že se nic kloudnýho nenaučí, ale ještě ze sebe dělá vola. :-)
28. 6. 2017 22:01
Re: To je otřesné!!!!!!!!!!
>:D :yes:
Avatar - praděda7
28. 6. 2017 18:16
Pěkné a rychlé....
Klobouk dolú. Hlavně indickým majitelům, kteří dali Anglánům volnost takový vůz postavit. Akorát ten manuál chybí.......... ;-)
Rozbalit vlákno
138
28. 6. 2017 18:37
Re: Pěkné a rychlé....
Manual chybi? A komu?
Manual je zastarala a prezita technologie, ktera patri do minuleho stoleti. Na zapade se jiz nekolik let testuji plne autonomni vozidla a vychodoevropsti kvadlaci nejsou ochotni sverit technice ani takovou nepodstatni pitomost jako je razeni prevodu (ktere treba elektricka auta vubec nemaji a nepotrebuji).
Nemluve o tom, ze jestli fakt chces jiny prevod, muzes ho zmenit packama na volantu.
28. 6. 2017 19:16
Re: Pěkné a rychlé....
Anbo můžeš jezdit na playstationu. Anebo se na to dívat v televizi.
Jsi totálně mimo. Úplně. ty zápaďáku přechytřelej.
zapadni.
Měl jsem auto s automatem, když ty sis dělal do plen a teď mám několikátý s pádlama ...a chtěl bych, aby bylo s manuálem. Mekotáš do něčeho, vo čem nemáš páru.
28. 6. 2017 19:33
Re: Pěkné a rychlé....
Tak a ted kdyz ses tady vyblil a ulevilo se ti, nejaky argument, v cem konkretne je kvadlani pakou a proslapavani pedalu lepsi, bude?
28. 6. 2017 20:00
Re: Pěkné a rychlé....
Co umění řídit Na to už zapomínáme? Příště to tu někdo může napsat o volantu...
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 20:06
Re: Pěkné a rychlé....
Myslim že většina nejen z nás by na 600 PS a 700 Nm v manuálu hned tak nezapomněla :-)

Schválně jakou životnost spojky bys s tim manuálem tipoval? ;-)
28. 6. 2017 21:05
Re: Pěkné a rychlé....
Dá se to. jenom po městě je to jako s vrtulníkem v kůlně.
Kámo, životnost automatů v těchle autech je asi ještě menší, než si myslíš, že je u tý spojky. A nemusí bejt 700Nm. Věř mi.
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 22:08
Re: Pěkné a rychlé....
Nemyslim = a mám na to opakovaně potvrzený praxí = sice ne mojí ale.. >:-[]

Tohle je s manuálem tak pro [odkaz] většina nás ostatních nemá šanci [odkaz] = Leoš Mareš a Dominik Hašek atd :-)
Avatar - Barrichello
29. 6. 2017 08:45
Re: Pěkné a rychlé....
Hemi má 520-900 Nm a převodovky tam neodcházej, zajímavý >:D >:D
29. 6. 2017 08:54
Re: Pěkné a rychlé....
Já bych tu spolehlivostí nemáchal. prostě takovou převodovku nemají a nenabídli ji. Je to škoda, ale basta. Většina lidí by ji zřejmě nedokázala využít.
Avatar - Barrichello
29. 6. 2017 09:07
Re: Pěkné a rychlé....
Mohli si jí koupit, třeba od Getragu nebo ZF nebo dlaších. Vše je o tom, že by na to zřejmě neměli dost zákazníků....
Avatar - Dinar
29. 6. 2017 09:47
Re: Pěkné a rychlé....
Probůh, vždyť je to třistakusová limitka, řešit novou převodovku pro takové množství je naprostý nesmysl...
Avatar - praděda7
29. 6. 2017 13:24
Re: Pěkné a rychlé....
Právě! Měli zústat u starého dobrého manuálu a měkotiny vynechat! >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2017 13:28
Re: Pěkné a rychlé....
Zřejmě maj plán ty auta i prodat >:-[]
Avatar - praděda7
29. 6. 2017 14:26
Re: Pěkné a rychlé....
300 cars? No problem buddy...... >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2017 14:27
Re: Pěkné a rychlé....
S manuálem? A já myslel že optimista sem já >:D
29. 6. 2017 11:14
Re: Pěkné a rychlé....
Nebo naopak ze ve svem aute nechce ABS, ESP nebo posilovac rizeni, protoze ridit bez nej je taky vetsi umeni...
28. 6. 2017 21:00
Re: Pěkné a rychlé....
Bude, pokud budeš schopen jej pochopit.
byl už v minulém příspěvku. to s playstationem, ale asi to nedocvaklo, že?
Sportovní auta jsou o pocitu s řízení. A i když manuál je dnes pomalejší, je v něm mnohem lepší pocit kontaktu se strojem. Teda alespoń pro mě. moje poslední auto mělo jen 430 koní ale byl to manuál a musím říct, že řidičský zážitek byl v něm lepší, než v současném o téměř 200 koní silnějším, ale sterilnějším - a to hlavně kvůli tomu, že to nové je automat. i když dokonalej. Ale je blíž Playstationu. pokud není sportovní jízda to, co tě zajímá, nekomentuj to.
Dokonce i souhlasím, že v městském autě nebo v pohodlný velký káře je automat samozřejmě lepší. Ale kecičky o východoevropskejch kvedlácích - sorry, ale je to trapný.ptát se, proč máš mít ve sporťáku manuál je jako ptát se, proč jet na výlet na kole, když můžeš na skůtru. proč jít na živej koncert, když to stejně nezazpívaj tak, jako s CD, který si můžeš pustit doma.
Chápeš? je to o PROŽITKU a UM2NÍ ŘÍDIT.
Stačí, zápaďáku?
>:D
Avatar - wakantanka
29. 6. 2017 08:54
Re: Pěkné a rychlé....
niežeby som nesúhlasil s pocitmi, ale ktoré bežne sériové rýchle auto nie je do značnej miery sterilné? Toyobaru s manuálom? Generácie maldých ktorí vyrástli na playstation buď to nechcú auto vôbec, alebo chcú aby aj reálne auto jazdilo ako to na playku. :-) Tak to proste vo väčšine prípadov je a automobilky sa len prispôsobujú.
29. 6. 2017 11:16
Re: Pěkné a rychlé....
"Sportovní auta jsou o pocitu s řízení."

Jo. Z rizeni. Ne z razeni.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2017 11:24
Re: Pěkné a rychlé....
V tomhle případě zřejmě z náročnějšího řazení = aneb kdo tu spojku dostane dřív >:-[]
Avatar - praděda7
29. 6. 2017 13:21
Re: Pěkné a rychlé....
Jde o celkový pocit....jako při souloži..... >:D
30. 6. 2017 07:39
Re: Pěkné a rychlé....
Řazení je snad součást pocitu z řízení! :-!

Takable by jsi mohl skončit na tom, že špatně postavená motokára je nejlepší.
30. 6. 2017 14:09
Re: Pěkné a rychlé....
Neni, v prvnich automobilech razeni vubec nebylo, jinak receno, vynalezce pri navrhu automobile s necim podobnym vubec nepocital. Prevodovka byla do aut pridana az dodatecne, kdyz bylo potreba zvysit rychlost bez prilisneho opotrebeni motoru a lepsi napad v te dobe nikdo nemel; predstava, ze je to neco, co bylo odjakziva soucasti rizeni, je mylna. Kdyby se treba od zacatku pouzival elektromotor, s razenim bychom v automobilech nikdy nesetkali, stejne, jako se s nim dnes nesetkame treba u Tesly.
Avatar - Machýrek
28. 6. 2017 22:04
Re: Pěkné a rychlé....
Treba me. Protoze, ze to je vetsi zabava.
Na denni jezdeni mam automat, stejne jezdim hlavne po meste, kde je to jednoznacne lepsi volba, nez kvedlat.
Na zabavu mam, no, taky automat, protoze jsem kupoval jednu z poslednich tri skladovek, ktery jeste v evrope v ty dobe byly k mani. Takze fazi slintani u konfiguratoru jsem v tomhle pripade nezazil.
V obou pripadech si nestezuju, oba automaty radi v 95% na vybornou, ale tech zbyvajicich 5% je na facku, akorat si vzdycky nejsem jisty, kdo si ji zaslouzi vic, jestli ja nebo prevodovka.
Obe ta auta maji radove stovky kilowatt.
No a pak mam jeste veterany, zadnej z nich nema vic, jak 50kW, ale maj manualni razeni a jezdim s nima radsi, nez s temi automaty, kdybych se o ne nebal, jezdim s nima kazdy den. Protoze maj synchrony davno v haji, je to fakt adventura a kazda jizda je pro me zazitek a zabava, ze ktery jsem pak jeste nekolik hodin mimo.
28. 6. 2017 22:08
Re: Pěkné a rychlé....
:yes:
jsem rád, že aspoń někdo ví, o čem je řeč.
Já u jednoho vetoše dávám dvojku přes jedničku. jinak tamnespadne. :-)
Ale vysvětluj to MMXovi, playstionovýmu zápaďákovi. 8-s
Avatar - Barrichello
29. 6. 2017 08:42
Re: Pěkné a rychlé....
Souhlas, manuál je přežitek. Proč nestartujete motor klikou? To je přeci taky víc cool a chlapský ne. >:D
Avatar - praděda7
29. 6. 2017 13:19
Re: Pěkné a rychlé....
Kliku už mám. Teď už jen potřebuju někoho, koho bych tou klikou šlahl po hlavě...hledám dobrovolníka...nemáš zájem... >:D
Avatar - Barrichello
29. 6. 2017 14:09
Re: Pěkné a rychlé....
A vůbec když ste tu takový entuziasté, proč si kupujete nový káry a nejezdíte 50 let starým veteránem. Tam je přeci nejlpší spojení řidiče a stroje a vše je krásně mechanické, poctivé a vůbec >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2017 14:18
Re: Pěkné a rychlé....
:yes: >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 19:35
Re: Pěkné a rychlé....
Já teda [odkaz] a souhlasim = dneska už manuál dost ztrácí smysl

Je ve všem horší = a totální většina řidičů ho stejně nechce = protože by to s nim nezvládala

Seš přechytralej teoretik nebo fakt tak dobrej řidič co s aspoň podobnym výkonem má zkušenost?
28. 6. 2017 21:06
Re: Pěkné a rychlé....
Zkušenosti s těma autama mám, jinak viz moje reakce na MMX níže, kde se to snažím vysvětlit.
A ty máš ty zkušenosti, nebo jsi přechytřelej, hm?
28. 6. 2017 21:07
Re: Pěkné a rychlé....
Zkušenosti s těma autama mám, jinak viz moje reakce na MMX níže, kde se to snažím vysvětlit.
A ty máš ty zkušenosti, nebo jsi přechytřelej, hm?
28. 6. 2017 21:37
Re: Pěkné a rychlé....
Be je sprave, zkusenosti nula, ale kecu plna fura, to uz bys moh o nem vedet ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 21:50
Re: Pěkné a rychlé....
Kámoš tě blbě vykouřil? Klient nezaplatitl? Trable z práce [odkaz] >:-[]

Řeš si svý frustrace tam kde vznikly a nevotravuj :-)
28. 6. 2017 22:06
Re: Pěkné a rychlé....
Nejen ze ses blbej jak kybl bublin, ale jeste i hovadko, no to se dalo cekat...
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 22:09
Re: Pěkné a rychlé....
Takže sem to trefil? >:D

Netušim proč se do mě navážíš ale viz 2 věta v 21:50 ;-)
28. 6. 2017 22:18
Re: Pěkné a rychlé....
Kam ty vlezes do diskuse, tam veskera diskuse v podstate konci, ty tu jen spamujes a plevelis, a to uz se s tebou ozzmani a karlove konecne presteli hadat, nebot jim uz z tebe bylo totalne na bliti, stejne jako mne. Frustrace mam jen z toho, jak se ty diskuse tady zmenily s prichodem takovych individui, jako jsi ty, a bohuzel jinde si to lecit neumim, jinde je hovad tveho typu jeste vice. Takze pokud ze sveho rovnitko-odkazoveho stylu machra, krery vsude byl, vsechno zna a kde nebyl tam uz ma koupeny listek, nehodlas nadale slevovat, tak si proste budes muset zvyknout na to, ze obcas hold uz obsah sveho zaludku u tvych kecu neudrzim a neco tu pod tebe e-ublinknu. Mozna je to lepsi, nez kdybych se k tobe stavil osobne a ten kybl h***n, cos tu doted vyplodil ti nalil na hlavu.
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 22:21
Re: Pěkné a rychlé....
Nojo nojo = podívej se třeba na tuhle diskuzi co sem tu napsal já = a co ty ;-)
28. 6. 2017 22:28
Re: Pěkné a rychlé....
No vidim, cos tu napsal - samy vychloubani, machrovani a prazdny kecy, pospojovany s odkazy pomoci rovnitek. Obsah nulovej, jen ja ja ja ja jsem nejlepsi a vsechno znam, vsechno vim a pokud nevim, tak znam nekoho, kdo vi. Kdybych to mel po tobe cist jeste jednou, asi bych uz fakt vrhnul. Reseni existuje, aspon kratkodobe - kopnout te na hejt, ani nevim, proc jsem te odtamtud kdy vyndal...
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 22:29
Re: Pěkné a rychlé....
Ty budeš blbší než sem myslel :-)

Schválně to fakt zkus eště jednou a zapisuj si kolikrát tam fakt najdeš to já já já já ;-)

Jinak nezapomeň = viz já 21:50 druhá věta >:-[]

Úplně stačí když se do mě přestaneš v každý diskuzi nasírat = to je rada co? ;-)
28. 6. 2017 22:39
Re: Pěkné a rychlé....
Tak fajn, naposled to s tebou zkusim.
Hamunakdesicosi 21:50, druha veta: "Klient nezaplatitl?"
Nevim, co je "nezaplatitl", ale po preklepech se vozit nebudu, to je spis tvoje uroven. Klienty nemam, nepodnikam, takze takove problemy nemusim resit. =odkaz >:-[] (to rovnitko, slovo "odkaz", a smajlik je tam proto, abys to byl schopen pochopit)
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 22:49
Re: Pěkné a rychlé....
Tak to taky eště zkusim = jako v minulejch diskuzích si přišel a první tvuj příspěvek 21:37

V hospodě bysme to už měli vyřešený :-)
28. 6. 2017 22:52
Re: Pěkné a rychlé....
Zas jen machrujes, jak typicke...
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 22:53
Re: Pěkné a rychlé....
Hele nezapomněl sis prášky? ;-)

Nevim kam chodíš ty ale kdybys tohle řek v hospodě = už by to prostě bylo vyřešený

Tak nemachruj = a nelži že ne :-)
28. 6. 2017 22:59
Re: Pěkné a rychlé....
Kdyz pominu fakt, ze do hospod, kde jsou ochotni nechat smrdet primitivy tveho typu, nechodim, tak jak bys to tedy v te hospode vyresil?
To bys ke mne jako prisel, nahodil ramena a rekl:" Hele, bacha na me, ja mam tetu a ta uz videla tri filmy s Bruslim a zna nekoho, kdo by te mohl zmlatit!"
No tak to by se fakt vyresilo, to bych asi smichy padl pod stul >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 23:01
Re: Pěkné a rychlé....
Zkušenosti nula keců plná fůra >:D

Kolik ti je? >:-[]

Všim sis ty pako že co si sem vlez = diskuze o docela zajímavym autě skončila? :no: 8-s
28. 6. 2017 23:04
Re: Pěkné a rychlé....
Koukam, ze jsi z hokejove rodiny, klickujes jak utocnik v poslednich minutach...
Nicmene me to nudi, uz jsem s tebou ztratil casu dost, takze sup na hejt a mozna zase nekdy...

No pokud bys chtel diskutovat o aute, tak viz ja ve 21:39
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 23:10
Re: Pěkné a rychlé....
Nekličkuj = tak všimnul sis jak si pos.al diskuzi? 8-s

21:39 = chlubíš se že si napsal 1 příspěvek? Fakt? >:D

Nekličkuj = podívej se jak si zas.al diskuzi 8-s
28. 6. 2017 23:15
Re: Pěkné a rychlé....
Nechte toho, ne vy toho nechte, neopakujte to , ne vy to neopakujte... Koukam, ze v tobe AliG nechal hlubokou stopu. Napises i to s tim konem? >:D

Diskuse skoncila zejmena diky pokrocile hodine, neboj, zitra bude pokracovat nezavisle na nas, oni si pravi diskuteri to svoje najdou.
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 23:18
Re: Pěkné a rychlé....
Pokročilé hodině? Kolik ti boha je = já to tušil >:D

Já já já = viz 22:08 :-)
Avatar - wakantanka
29. 6. 2017 08:58
Re: Pěkné a rychlé....
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - _Karel_
28. 6. 2017 22:18
Re: Pěkné a rychlé....
Řeš svý fantazie tam kde vznikly a netahej to sem. Proti vám gayům nic nemám, ale netoužím číst o vašich praktikách. 8-s
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 22:22
Re: Pěkné a rychlé....
Nebuď trapnej :-!

To si s mariachim vyřiďte přes SZ = mě nevotravujte

Proti gayum nic nemám :-)
Proti tomu když se do mě někdo bez důvodu sere = jo :-!
28. 6. 2017 22:40
Re: Pěkné a rychlé....
Hele, kolikrat to tu jeste upravis?
Aha, uz to asi ted nepujde, tak sorry...

Chapu, ze te sere, kdyz ti nekdo dava najevo, jak je mu z tebe na bliti, no se svym stylem vyjadrovani to holt budes muset tolerovat.
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 22:45
Re: Pěkné a rychlé....
Nemusim a nebudu = to sou věci co? ;-)
28. 6. 2017 22:46
Re: Pěkné a rychlé....
Takze se seberes a zmizis?
To bych mel fakt radost!
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 22:49
Re: Pěkné a rychlé....
Viz já 22:29 1. věta = fakt první :-)
28. 6. 2017 22:51
Re: Pěkné a rychlé....
Tak v tom pripade musis a budes, nic jineho ti nezbude.
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 22:52
Re: Pěkné a rychlé....
Tak teď fakt nechápu? Proč by tebe někdo musel poslouchat a tolerovat? >:D >:D >:-[]
28. 6. 2017 23:02
Re: Pěkné a rychlé....
No to je jednoduche - ne poslouchat, ale tolerovat ano, nebot stejne, jako tu muzes psat ty, tak tu muzu psat i ja. A pokud se nestanes majitelem tohoto webu (nebo jinym vlivnym) a nezabanujes me, tak tu proste psat budu. A pokud napises neco na palec, tak tiho dam a pokud budes psat ty thoje nesmysly (coz je pravdepodobnejsi), tak se do tebe zkratka asi obcas navezu, jsem jen clovek a ne vzdy se udrzim. Divim se,z e ti to musim tak polopaticky vysvetlovat...
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 23:04
Re: Pěkné a rychlé....
No tos napsal pěkně = počkej až ti dojde co si o sobě napsal >:D >:-[]
28. 6. 2017 23:05
Re: Pěkné a rychlé....
Ja budu radeji doufat, ze tobe nekdy dojde, co jsem napsal o tobe, mas jeste sanci.
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 23:09
Re: Pěkné a rychlé....
Vim cos nejen v týhle diskuzi napsal o mě = proto sem řek že ti ty *** nebudu tolerovat ;-)

Máš eště šanci = viz já 21:50 poslední věta :-)
28. 6. 2017 23:13
Re: Pěkné a rychlé....
Napsal jsem o tobe pravdu: zkusenosti nula - kecu plna fura.
Tys to nijak nevyvracel (to jde dost tezko v tvym pripade), ale zacals nadavat a urazet (coz je typicke, kdyz nejsou argumenty.
V hospode bychom to uz meli davno vyresene.
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 23:31
Re: Pěkné a rychlé....
Vyjímečně shoda = v poslední větě :-)

Rozdíl je v tý hospodě = mě to mrzí = ty děkuješ bohu ;-)
A vypadá to na zkušenosti nula = ne jako moje s autama = jako vážně. Za to se nestyď = jednou zkusíš točený i ty = zatim ale šup do postýlky = je pokročilá hodina >:-[]

A naprostá neshoda o tom jak si začal urážet = oba víme žes nezačal v týhle diskuzi = i když furt nevim proč? :-|
Leda bys výjímečně nelhal = prostě protože píšu jiný věci než se tobě líbí :yes: >:D

Nebudeš ty nakonec komunista? >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 21:58
Re: Pěkné a rychlé....
Tak rozhodně sem přechytralej = vo tom žádná >:-[]

No a právě že malý zkušenosti mám = s pocitem atd. souhlasim ale v [odkaz] atp.

Tohle už je taková porce že prostě ne = sem automat
28. 6. 2017 22:04
Re: Pěkné a rychlé....
Hele,já si taky myslím, že sem patří automat. Přece jen je to sedan. Ale prostě je škoda, že manuál vymírá. Třeba ferrari a lambo mě s tím štvou. Ale asi jsou to zákaznické preference. Nebo jinak - pro těch pár, co by ho chtěli, se nevyplatí vývoj, servis a tak.
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 22:16
Re: Pěkné a rychlé....
Mám příbuzný který si takovýhle auta kupujou celej život = kdysi snad, dneska by ty výkony a krouťáky přes manuál skoro nešly. To ti řekne člověk co je fakt hodně nadprůměrnej řidič a měl všechno od Lamba přes Ferrari po já nevim co

Auta typu BRZ a klidně i trochu silnější snad eště chvíli s manuálama budou, dnešní Ferrari Lamba = tam fakt ne

A tenhle Jag je pěknej a podvozky uměj takže bude asi i dobře vyladěnej ale ten výkon a krouťák = to fakt radši přes automat
28. 6. 2017 23:19
Re: Pěkné a rychlé....
Prosímtě
Normálně to jde.
nemusíme se o tom bavit, je to jasný.Třeba stará R8 ještě předloni byla s V10 Gallardo 525PS a manuál v poho, automat *.
A co třeba Hellcat? Atd?
Sorry, nesouhlas.
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 23:24
Re: Pěkné a rychlé....
Já sem neřek že to nejde jen že je to lepší a většina lidí [odkaz]

ad Gallardo: 525 a 600 PS je rozdíl a 540 Nm z atmosféry vs přeplňovanejch 700 Nm = to je hyperrozdíl

A že i hodně zkušenej řidič mj třeba Ferrari V12 s manuálem dá dneska díky turbomotorum a jejich výkonum a nástupu krouťáku který to posouvaj eště jinam přednost automatu

Myslim že po tejdenim ježdění bys taky zvolil spíš automat = viz ten odkaz o Hellcatu

Když chceš zábavu nejsou na to tyhle ultravýkony = a v BRZ apod. ten manuál bez problémů je = tam je naopak blbost automat
Avatar - praděda7
28. 6. 2017 22:43
Re: Pěkné a rychlé....
Manuál chybí? A komu? Třeba by chyběl mě, kdybych si takový vůz kupoval. A určitě by se nás ještě pár našlo... ;-) Manuál je zastaralá a přežitá technologie? To mě onehdá někdo tvrdil o sexu.... ;-)
29. 6. 2017 11:41
Re: Pěkné a rychlé....
Ze je manual zastarala a prezita technologie tvrdi treba CTO Ferrari: [odkaz]

Ale predpokladam ze ve srovnani s mistnimi experty je to jenom zvanil a nula co jezdil maximalne na Playstationu... >:D
29. 6. 2017 12:16
Re: Pěkné a rychlé....
Vychází spíš z potřeb jejich zákazníků, stejně jako technologií, kterými Ferrari vládne. Pro všechny moderní jednotky, kterými disponují nemají manuál a vyvíjet ho nemíní.
Avatar - praděda7
29. 6. 2017 12:58
Re: Pěkné a rychlé....
Ze je manual zastarala a prezita technologie tvrdi treba CTO Ferrari: .........my, co víme, že víme, víme, že Ferrari na vývoj nové manuální převodovky pro silné turbo motory nemá peníze...vše ostatní jsou jen výmluvy. Když může Porsche, tak proč ne Ferrari? Protože Porsche má peníze a Ferrari ne... :-!
Avatar - praděda7
29. 6. 2017 13:32
Re: Pěkné a rychlé....
Ty peníze nestačí ani na podporu F-1 týmu....... ;-\
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2017 13:41
Re: Pěkné a rychlé....
Porsche má za sebou taky rekordní rok = 71 milionů € ;-)
29. 6. 2017 14:15
Re: Pěkné a rychlé....
Jj Ferrari nema penize, a ted tu o Karkulce >:D

Navic tvrzeni o turbo motorech je taky lez, jelikoz Ferrari dela atmosfericke motory bez turba doted (vcetne noveho 812 Superfast s atmosferickym V12) zatim co posledny model s manualem byl California Spyder predstaven cca pred sedmi lety.
Avatar - praděda7
29. 6. 2017 14:35
Re: Pěkné a rychlé....
Ferrari patří pod koncern FCA, který se potýká s finančními problémy již pěkných pár roků...[odkaz]
29. 6. 2017 14:45
Re: Pěkné a rychlé....
Koncern je koncern a Ferrari je Ferrari, kdyby chteli tak ten vyvoj proste nechaji zaplatit zakazniky (treba Pagani takovou moznost nabizi: [odkaz] )
Avatar - praděda7
29. 6. 2017 14:54
Re: Pěkné a rychlé....
......kdyby chteli........inženýři by chtěli, jenže marketing nechce a tím je vymalováno... ;-\ Bohužel ti borci, co se dokázali poprat s manuálním Ferrari už nežijí nebo dožívají a nastupující generace kupců Ferrari již pochází ze zesračkovatělé rasy.... ;-\
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2017 14:58
Re: Pěkné a rychlé....
Souhlasim ale možná si neuvědomuješ jeden podstatnej detail = to Ferrari V12 s manuálem mělo nejvíc myslim 440 koní = tenhle běžnej vůz střední třídy jich má 600

Krouťák pomalejš dostupnejch atmo 500 Nm vs rychlejš a dřív přeplňovanejch 700 Nm ;-)
Avatar - praděda7
29. 6. 2017 16:08
Re: Pěkné a rychlé....
440 koní...600 koní....to už je jedno.........stejně bys je nestačil počítat, kdyby kolem tebe přeletěly....... ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2017 12:12
Re: Pěkné a rychlé....
800 koní 718 Nm [odkaz] :-)
29. 6. 2017 15:57
Re: Pěkné a rychlé....
Smyslem sportovniho jezdeni je prat se se silnici/okruhem, ne s vlastnim autem - to ma byt mym spolubojovnikem, ne protivnikem. Sportovni jizda je jako konske dostihy, ne rodeo. A kdybych se z nejakeho duvodu chtel prat s autem tak si koupim Skodu 1203 a ne Jaguar za 4.5 milionu...
Avatar - _Karel_
29. 6. 2017 16:35
Re: Pěkné a rychlé....
Ježiži už dej pokoj. Já mám jednoznačně raději automat, ale vymlouvat 2 dny manuál těm, co ho mají radši, na to musí být člověk trochu psycho, ne?
29. 6. 2017 17:27
Re: Pěkné a rychlé....
Podle mne je spise psycho delat z manualni prevodovky jakysi status symbol a mit potrebu si pod kazdou recenzi honit ego a machrovat "Podivejte se na mne, ja jezdim s manualem! A kdo preferuje automat, ten je Playstationovy zavodnik a buzna!"

Jinak ja manual nikomu nevymlouvam, jestli nekdo chce, at jezdi treba na konskem povozu, ja jenom vysvetluji proc je manual minulosti, proc je nesmysl ho cekat nebo vyzadovat v novych autech kdyz z technicke stranky nema zadnou objektivni vyhodu proc je lepsi se s tim smirit nez svym autistickym skrekem otravit kazdou diskusi (ja jsem nebyl ten kdo tady zacal psat o prevodovce jako prvni).
Avatar - praděda7
29. 6. 2017 17:53
Re: Pěkné a rychlé....
Jako první sem začal o převodovce psát já. A ty, coby husa potrefená, ses první ozval... ;-)
30. 6. 2017 07:44
Re: Pěkné a rychlé....
MMX...podle mě musíš nejradši jezdit vlakem. Tahle diskuze je zbytečná, u Ferrari se zmítáš v dojmech a pojmech, nevadí ti, že většina výrobního programu jede na přeplňování a svou neochotu či neumění řadit stavíš jako přednost.
Stačilo by napsat, že manuál tě neoslovuje a byl by jsi (skoro) za kinga.
30. 6. 2017 12:49
Re: Pěkné a rychlé....
Naopak, jste to vy kteri svou ochotu ci "umeni" radit stavite jako prednost, i kdyz tady za tri nikdo z vas nebyl schopny vysvetlit, v cem konkretne tahle prednost spociva a jak se projevuje na vasi jizde.
Avatar - praděda7
30. 6. 2017 13:28
Re: Pěkné a rychlé....
MXX. Už sis byl pro vysvědčení? Co soudružka učitelka? Pochválila tě? ;-)
30. 6. 2017 14:12
Re: Pěkné a rychlé....
Pro vysvedceni jsem si byl naposled v roce 2006 na osmiletem gymplu, co to ma spolecneho s automobily?
28. 6. 2017 20:03
Re: Pěkné a rychlé....
JLR nemá manuál pro takhle silný motor. I když by nabídka byla a MT by byl spolu s AT na výběr, u takového auta už na to nemám a zůstal bych u automatu.
Pro většinu lidí by bylo podřazení v zatáčce bez meziplynu s následným zablokováním zadních kol fatální. A automatické meziplyny jsou už ústup od purismu. ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2017 20:07
Re: Pěkné a rychlé....
:yes: :-!
Avatar - praděda7
28. 6. 2017 22:38
Re: Pěkné a rychlé....
Podřazení v zatáčce? Ten kdo ví, že ví, tak podřadí před zatáčkou na rychlost, kterou bude zatáčku projíždět. Při projíždění zatáčky se jen soustředí na řízení, popřípadě na brzdění, kdyby bylo potřeba. :-! Uznávám ale, že pro většinu lidí je automat bezpečnější volba. :-!
29. 6. 2017 04:28
Re: Pěkné a rychlé....
Myslel jsem do zatáčky.
Avatar - praděda7
29. 6. 2017 12:50
Re: Pěkné a rychlé....
........já vím........ ;-)
29. 6. 2017 11:43
Re: Pěkné a rychlé....
"Při projíždění zatáčky se jen soustředí na řízení, popřípadě na brzdění, kdyby bylo potřeba."

Kdyz se chces soustredit jenom na rizeni a brzdeni, proc si potom nekoupit automat? S tim se preci taky soustredis jenom na rizeni a brzdeni tak v cem je rozdil? >:D
(Krome toho ze automat ti tim padem v zatacce dovoli zrychlovat nebo brzdit.)
Avatar - praděda7
29. 6. 2017 12:49
Re: Pěkné a rychlé....
.......proc si potom nekoupit automat? Protože si nemůžeš sám před zatáčkou podřadit s dvojtým meziplynem a vyšlápnout spojku......... ;-) Jak prosté..... ;-)
Avatar - Barrichello
29. 6. 2017 14:12
Re: Pěkné a rychlé....
A proč by to jako někdo měl dělat :-)

Doba Pragy V3S už skončila >:D >:D

Automat je věc 70 let stará a voni se tu handrkujou jako kdyby to bylo novinka z lonska >:D >:D
29. 6. 2017 14:21
Re: Pěkné a rychlé....
A k cemu to je dobre? Projedes tu zatacku rychleji? V lepsi stope? Bude ti auto lepe drzet na silnici?
29. 6. 2017 19:05
Re: Pěkné a rychlé....
Pro zábavu. Protože je to o něco těžší. Nestačí?
29. 6. 2017 21:17
Re: Pěkné a rychlé....
Ptam se k cemu je to DOBRE a ty odpovis ze je to TEZSI? 8-s Co je dobre na tom ze se neco hur ovlada? To si fakt muzu rovnou koupit tu Skodu 1203...

Ale jinak jako subjektivni pocit jo. Jako duvod k vyrobe auta s manualem zjevne ne.
Avatar - _Karel_
29. 6. 2017 21:39
Re: Pěkné a rychlé....
??? Mohl by ses pak ptát, co je dobrého na sportovních autech. Učit se co nejlíp projíždět zatáčky, učit se, kde ideálně brzdit.....jak to může někoho bavit, když to není snadný, že? Tady se člověk dočte věcí.
30. 6. 2017 12:54
Re: Pěkné a rychlé....
Projizdet zatacky a brzdit musi kazdy, jestli nechce skoncit v prikopu. Na sportovnich autech je dobre to, ze maji ucinnejsi brzdy, lepsi zrychleni, stabilnejsi podvozek, nizsi teziste a vyssi mechanicky a aerodynamicky pritlak, tim padem lze do zatacky brzdit pozdeji a projizdet je rychleji a bezpecneji. Projizdet zatacku sportovnim autem je tedy (pri stejne rychlosti) snadnejsi, ne tezsi.
Jak tedy vidis, jestli neco skutecne ma nejakou konkretni vyhodu, neni zadny problem ji vysvetlit a dokazat (treba telemetrii nebo casem na kolo).
Avatar - white label
30. 6. 2017 00:06
Re: Pěkné a rychlé....
Když je něco těžší na ovládání (nedá to každý a hned), tak pro toho, kdo už umí správně pracovat s tou (původně) těžší variantou, se to může naopak (v něčem) ovládat lépe...
Avatar - praděda7
30. 6. 2017 09:45
Re: Pěkné a rychlé....
Ano, to může. Ale tady jde do velké míry o self satisfaction nebo-li sebeuspokojení (ne, ne TO sebeuspokojení ;-) ), s dobře odvedené práce, kterou si odvedl ty s vědomím, že zadaný úkol nebyl snadný. Nejčastěji k tomu přichází na závodním okruhu, kde je jezdec stresovaný na maximum a když ti brždění/řazení/apex/accelerace/řazení vyjde a často, o to je ta radost větší. ;-)
Avatar - praděda7
30. 6. 2017 12:36
Re: Pěkné a rychlé....
S vynikajícím motorem spolupracuje neméně vynikající šestistupňová manuální převodovka posílající jeho sílu jen na přední kola, což je jediná volba, kterou opět vysvětlí Kotaro Jamamoto. „Žádný Civic Type R dosud neměl automat, manuál je naše filozofie. Pomáhá snížit hmotnost vozu a více zapojit řidiče do děje. Stále věříme, že ruční řazení je zábavné,“ říká. asi tak :yes:
30. 6. 2017 12:59
Re: Pěkné a rychlé....
Honda Civic vs Ferrari... hmm... kdo na me asi tak bude pusobit presvedciveji? >:D

Jinak co se tyce sebeuspokojeni, dle toho, s jakym zapalenim o tom tady diskutujes, by me vubec neprekvapovalo, kdybys u kvadlani pakou dostaval erekci... 8-s
Avatar - praděda7
30. 6. 2017 13:22
Re: Pěkné a rychlé....
Co tě žere, juniore?
30. 6. 2017 12:57
Re: Pěkné a rychlé....
MUZE nebo OVLADA?
A jestli ovlada, umis to nejak dokazat, treba daty z telemetrie nebo casem projezdu zatacky?
Avatar - white label
30. 6. 2017 13:17
Re: Pěkné a rychlé....
Nebavím se o závodních vozech u kterých je primární prioritou dosažený čas.
Tohle není server specializující se na závodní auta.
30. 6. 2017 14:16
Re: Pěkné a rychlé....
Tyvole a co je asi tak dle tebe prioritou u auta typu Jaguar XE SV Project 8? Velikost zavazadloveho prostoru? >:D
(Skutecnost, ze vsechny promo fotografie k clanku byly nafoceny na zavodnim okruhu, by ti snad mohl napovedet...)
Avatar - white label
30. 6. 2017 15:11
Re: Pěkné a rychlé....
Přesto je to pořád sériové auto homologované pro běžný provoz (nebo snad, tyvole, takhle vypadá závodní speciál?), nehledě na to, že tady ta debata na téma manuál/"automat" dávno sklouzla do obecnější roviny. ;-)
30. 6. 2017 15:52
Re: Pěkné a rychlé....
Ze je homologovane pro bezny provoz znamena ze ho z garaze na okruh nemusis prevazet nakladakem, ne ze je urcene na jezdeni po okreskach.
30. 6. 2017 22:41
Re: Pěkné a rychlé....
Tak se schválně zkus zeptat, jestli se záruka vztahuje i na závodní okruhy. A ve chvíli, kdy bereš okruhy vážně, se přívěs prostě hodí. S okruhovým speciálem bys ani po silnici jezdit nechtěl. A kde bys vozil "přezuvky"?
Avatar - white label
30. 6. 2017 23:10
Re: Pěkné a rychlé....
Souhlas... ;-)
1. 7. 2017 11:32
Re: Pěkné a rychlé....
Co presne myslis zarukou? Kdyz to roztriskas o svodidla tak ti vyrobce nove auto neda bez ohledu na to, jestli to bylo na okresce nebo na okruhu. Nebo co myslis?

A ve chvili, kdy bych bral okruhy vazne, bych si za ty penize nekoupil ctyrdveroveho Jaguara ale treba Formuli Renault.
Avatar - white label
1. 7. 2017 11:39
Re: Pěkné a rychlé....
Ty nevíš na co se vztahuje záruka? Na roztřískání o svodidla logicky ne, bez ohledu na to, kde ta svodidla jsou.
1. 7. 2017 13:38
Re: Pěkné a rychlé....
No pokud vim, vztahuje se na vyrobni vady, tzn. nechapu co ma zaruka spolecne s tim, jestli s autem jezdis po okruhu nebo po silnici.
Avatar - white label
1. 7. 2017 14:48
Re: Pěkné a rychlé....
Zkus se zeptat výrobce automobilu, jestli ta jeho záruka platí i při honění časů na uzavřeném závodním okruhu.
1. 7. 2017 18:31
Re: Pěkné a rychlé....
Zaruka na co? Na vyrobni vady? Proc by neplatila, resp. proc by pri honeni casu na uzavrenem okruhu nemela platit a treba pri testovani maximalky na nemecke dalnici jo? A jak by vyrobce vubec zjistil, kde jsem s autem jezdil?
2. 7. 2017 23:11
Re: Pěkné a rychlé....
Je rozdíl mezi tím, co bude automobilka tvrdit, co udělá a jaká práva ti přizná soud. Ano, nemůžou se vykroutit ze zákonné záruky. Což v případě opravdu závažných vad znamená, že bys měl soud vyhrát, pokud k němu vůbec dojde. Ale nečekej, že ti záruku bez řečí uznají.

A nečekej, že by tvrdili, že je to auto určené pro "závodění", tedy, abych to tak řekl, jízdu na čas, kdy se snažíš jet naplno. Kromě opravdu vážných výrobních vad je tu totiž otázka "fit for purpose". Součástka sice mohla být vadná (tedy slabší), ale pořád mohla být dostatečná pro "běžné" použití. Odešla jen proto, žes to auto používal stylem, pro který nebylo určeno. V tuhle chvíli máš problém i u soudu.

Je dobré pak pamatovat, že okruhové nasazení znamená jiný servisní plán. To je naprostý základ.

A na závěr tu máme malý háček. Tuhle krásnou záruku máš z pozice spotřebitele. Fyzické osoby, která si to pořídí k soukromému užití. Zkus si to auto koupit na firmu. Na tohle občas lidé zapomínají. Vytřou s tebou podlahu, než se naděješ.
Avatar - white label
30. 6. 2017 13:26
Re: Pěkné a rychlé....
Zajímá tě na okresce přesný čas projetí zatáčkou, nebo data z telemetrie?
30. 6. 2017 07:45
Re: Pěkné a rychlé....
PS3 nebo 4? >:D
30. 6. 2017 22:17
Re: Pěkné a rychlé....
Přesně tak. Proč musí být všechno jednoduché? Říká ti něco slovo dovednost? Myslíš si, že lezu na skálu, protože je to jednodušší než vyjít po cestě? Zábava se dá najít v ledasčem. Připomněl jsi mi Chrise Harrise, jak řídí 2CV.

Výroba je otázka poptávky. A realita je, že v těch vyšších sférách moc poptávka není. Je to kolikrát tak špatné, že to ani Američané nezachrání. Když už se najde někdo, kdo má jak ambici, tak peníze, tak utře nudli. Musí se podívat po starších autech. Nebo si nechat udělat něco na zakázku, pokud má dostatečně hluboké kapsy. Podle mne je prostě škoda, že už asi nikdy nevyjede na silnice něco jako F40. Ta doba minula a je to smutné. Rozmanitost je koření života.
Avatar - praděda7
30. 6. 2017 23:08
Re: Pěkné a rychlé....
A to ještě nedávno vozili do US M6 v manuálu, které již dlouhou dobu BMW v Evropě nenabízelo...ach jo... ;-\
1. 7. 2017 11:39
Re: Pěkné a rychlé....
"Proč musí být všechno jednoduché?"

A proc by cokoliv melo byt slozitejsi nez je nutne, zvlast v situaci, kde to nema zadny objektivni prinos?

A kdyz uz lezes na skalu, vemes si k tomu nejlepsi vybaveni co mas, nebo tam polezes v zupanu a pantoflich protoze to je vetsi vyzva a chce to vetsi dovednost? >:D
Avatar - white label
1. 7. 2017 14:40
Re: Pěkné a rychlé....
Zase vedle. Stejně jako existuje potápění bez přístrojů, existuje i lezení po skalách bez vybavení/jištění a opět to klade větší důraz na zručnost/zkušenost/odvahu...
S tvou filosofií už by se ani neměly prodávat kola bez elektromotoru, přece proč se při jízdě na kole zbytečně namáhat, když už to jde jinak, jednodušeji, snadně, lehce a rychleji. :-| :*)
1. 7. 2017 18:40
Re: Pěkné a rychlé....
Kolo a elektrokolo jsou dva ruzne dopravni prostredky, vetsina cyklistu by ti dokonce rekla ze kdyz to ma motor tak to neni kolo.

Ja bych naopak rekl ze s tvou filozofii by cykliste meli vyzadovat kola, kde se prevody meni packama na spodni ramove trubce jako kdysi na starych favoritech, protoze to je taky vetsi vyzva nez radit jednim palcem bez toho abys musel pustit riditka.
2. 7. 2017 22:32
Re: Pěkné a rychlé....
Předpokládám tedy, že máš boty na suchý zip. Kdo by se vázal s tkaničkami. >:-[]

Protože je zábavné a uspokojující překonávat překážky.

V pantoflích bych ani neřídil. (A v županu nevyjdu z domu. Ani v jídelně nebo kuchyni si v něm nebo v pyžamu nepřipadám vhodně oblečený, když mám hosty.) To pro mne není otázka obtížnosti, ale bezpečnosti. Do jisté míry je to subjektivní. Co mi dává smysl, co beru jako výzvu, co beru jako pitomost. Lezení v pantoflích je pro mne pitomost. To už větší smysl vidím v lezení bez jištění, kde jde o překonání strachu. Mám rád tzv. volné lezení. Výbava se sice používá, ale pouze v zájmu bezpečnosti. Nepoužívá se k usnadnění lezení. Podobně běhám v botách určených k běhu na daném povrchu. Nebudu běhat v nějaké hrůze, která mi bude ničit nohy, abych zjistil, jestli to vydržím. U lezení mi jde o fyzickou zdatnost a dobré rozhodování. Nepřijde mi, že by mi to dobrá bota usnadňovala, i když má vliv na samotný výstup. Když pak ale lezu například na stěžeň, tak nedělám blbosti a typicky využiji veškeré pomoci. V tu chvíli nelezu pro zábavu.

Z jiného soudku. Mám rád tradiční navigaci. Ať už na zemi, nebo v letadle. Samozřejmě, že normálně používám satelitní a elektronické mapy. Ale s papírem, kompasem, buzolou, hodinkami nebo stopkami je to sranda. Umět číst krajinu, zorientovat se, když se člověk ztratí, atd.
30. 6. 2017 07:45
Re: Pěkné a rychlé....
Manuál ti nedovolí v zatáčce brzdit a zrychlovat?
30. 6. 2017 13:02
Re: Pěkné a rychlé....
Ja nevim, zeptej se pradedy. Kdyz vyrazne brzdis nebo zrychlujes, potrebujes logicky i radit a pradeda tady psal, ze se radi pred zatackou.
Avatar - praděda7
30. 6. 2017 23:12
Re: Pěkné a rychlé....
Samozřejmě, že se dá řadit i v zatáčce. Ale proč bych to dělal, když si můžu pohodlně odřadit při nebo před vjezdem do zatáčky a pak již jen kontrolovat vůz na plynu.......
1. 7. 2017 11:41
Re: Pěkné a rychlé....
Me se neptej, ja nechapu proc bych mel radit kdykoliv kdyz to auto zvladne presneji a rychleji...
Avatar - praděda7
1. 7. 2017 13:31
Re: Pěkné a rychlé....
Já se tě na nic neptám, já ti to říkám. >:-[]
29. 6. 2017 11:27
Re: Pěkné a rychlé....
Na druhou stranu je to něco, co můžeš zapnout a vypnout. U Porsche mě štvou tím, že je srovnávání otáček aktivní ve Sport+. Radši bych to naopak - v normálním režimu pro ***čky zapnuto a ve sportovních naostro (ideálně volitelné, ale když napevno, tak takhle). :-)
28. 6. 2017 21:39
Takovych kladiv na M3 uz bylo...
...a vzdy to dopada stejne, jakmile se hodi proti sobe na okruh, obvykle se projevi, ze vic koni nemusi nutne znamenat rychlejsi auto jako celak. Vyvazenost je to, co vitezi a myslim, ze i to, co puristicti ridici ve vysledku nejvice oceni.
Za to kridlo meli nekomu polamat pazoury 8-s
Rozbalit vlákno
37
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2017 00:05
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
To křídlo je hnusný = ale je to turbo zadokolka s obřim výkonem a nárůstem krouťáku v kastli obyčejnýho vozu střední třídy = eště nedávno to byl výkon supersportů = vono může mít i trochu smysl ;-)
29. 6. 2017 04:29
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Není to turbo...
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2017 10:17
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Nojo jasně že kompresor :-)

Což je pro tohle stejnej kámen úrazu = nárůst krouťáku = radši to držet pod kontrolou automatem
29. 6. 2017 10:41
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Ten je u tohoto motoru naprosto lineární, žádný náhlý příval výkonu...jako atmosféra.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2017 10:49
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Atmosféra by se nedostala na 600 PS 700 Nm = pěkně by to bylo vidět na grafu průběhu výkonu a krouťáku atmo verze a s kompresorem. Taky upřednostňuju kompresor před turbem = takže celosvětově je tohle jeden z posledních >:D = ale vim co umí jen silná atmosféra. Podle mýho názoru je použití automatu rozumný

Atmo a přeplňované = což sem měl napsat = motory maj jiné charakteristiky. Nemám graf od Jagu ale asi stačí [odkaz] a zdůraznit že tohle je 250 Nm a ten Jag = konstrukcí běžný auto střední třídy má 700 Nm a 600 PS
Graf pro nástup u atmo motoru [odkaz]

Podle mě s manuálem Seb Loeb = za sucha >:-[]
29. 6. 2017 11:42
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Ale dostala. Jen by potřebovala tak 6,5 litru.

To je ale turbodmychadlem přeplňovaný motor. Kompresorem přeplňované mají podobný průběh jako atmosférické (dá se samozřejmě udělat ledacos, ale to je pro ně normální).
29. 6. 2017 12:15
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Proto jsem psal o atmo charakteristice, ve všech jeho verzích (495, 550 a 575koní), které jsem jezdil. ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2017 13:28
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Samozřejmě že z většího objemu jo = a je fajn že existuje Amerika = jejíž auta považujeme za mnohem horší než ty naše špičkový evropský ;-)

Znám grafy = ale tenhle výkon a točivej moment navíc danej kompresorem což taky hraje roli v autě v jakym to je = mě z toho všeho vychází = radši automat

Tobě ne?
29. 6. 2017 18:56
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Záleží, na co bych to chtěl. Na zábavu bych o manuální určitě uvažoval. Když šílenost, tak pořádnou, ne? :-)
Avatar - Dinar
29. 6. 2017 12:33
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
>:-[] >:-[] Hammunasakra, tlachalů král. "Taky upřednostňuju kompresor...", v životě s žádným nejel. "Atmo a přeplňované mají jiné charakteristiky...", (uff, Amerika objevena!) a bla, bla plus nesmylsné odkazy, další bla, bla, smajlíky... = diskusní klaun, za sucha i za mokra. ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2017 13:17
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Žes to nepochopil nemusíš rozepisovat = otázka je proč to tak moc zdůrazňuješ ;-)

Svoje znalosti si naposled ukázal při komentáři o Hammondově boureačce = jako obvykle naprosto blbej odhad :-)

V tvym věku už se to nezmění = takhle chytrej už budeš nafurt, i když ani to ne [odkaz]

Vysvětlivky: i = inteligence; M = mozková činnost; MD = mozková činnost Dinara >:-[]
29. 6. 2017 13:38
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
...tahle kolej končí nárazníkem, těch lidí co tu reálně o autech něco opravdu vědí sem nechodí zase tolik, ale Dinar je jedním z nich.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2017 13:44
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Nepůsobí to ;-)

Myslim že mám MNOHEM větší info právě o těhle autech :-)

Nikdo ho nenutil napsat co napsal. Já vim že to co píšu sou fakta = a že se často nelíběj vim taky ;-)
29. 6. 2017 13:52
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Reagoval na nízkotlaké turbo v Octě, které je primárně nastaveno na co nejširší spektrum poskytování vrcholu točivého momentu.
To je jiná liga než kompresorem dopovaný motor.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2017 14:00
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
To jistě = ale v tom co sem tim chtěl říct to nemá v podstatě vliv = proto sem se opravil že sem měl napsat přeplňovaný motory

Prostě v tomhle Jagu je rozumnější volba automat = vo fous lepší by to bylo kdyby motor byl atmo a ne přeplňovanej

Proto sem napsal že to Dinar nepochopil = jde obecně o jiný chování atmo a přeplňovanejch motorů. Proto sem taky včera napsal že znám jak to je u velkýho atmo motoru = no a u přeplňovanýho je to eště víc

Prostě ta zmínka u manuálu pro tohle auto je spíš řecnický plácnutí = čistě teoreticky jo ale má to tolik mínusů že víceméně nebylo asi vůbec o čem = automat jasná volba

Ale Dinara bych v tomhle autě s přeplňovanejma 600 PS a 700 Nm s manuálem vidět chtěl :-)
29. 6. 2017 14:06
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Obě kompresorové jednotky Jaguaru (V6 i V8) jsou řešeny tak, že svou gradací jsou pocitově mnohem blíže atmosférické jednotce než turbomotorům.
Avatar - Barrichello
29. 6. 2017 14:13
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
To je snad drtvá většina kompresorů ne ;-)

Kompresor rozhodně nemá projev jako turbo, to obecně.

A je úplně fuk jestli je to kompresor od Jagu, Mercedesu, GM nebo koho dalšího.
29. 6. 2017 14:17
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
To opět nerozporuju, větší zkušenosti mám jen s těmito.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2017 14:16
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
I přes Dinarův komentář = proto je mi taky bližší kompresor. Ale v záběru z nízkejch otáček dává rychlejš a víc výkonu než turbo co čeká na výfukový plyny = furt mi z toho vychází podstata: radši automat

A přes Dinarovo blabla kotání = takový auto s manuálem by fakt bylo víc pro toho Loeba = a radši na suchu :-)

Že to při svejch zkušenostech o kterejch mluvíš nepochopil? Nevim = asi ne = ale takhle to prostě je = si myslim ;-)
29. 6. 2017 19:01
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Podobně, jako by dala větší atmosféra. V podstatě říkáš, že je to na tebe příliš výkonné. Což je pochopitelné. Ale proč na to jdeš přes turbodmychadla? Jablka a hrušky.
29. 6. 2017 22:12
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Bacha, nebo na tebe v hospode zavola tetu, ktera zna nekoho, kdo by ti moh udelat bebi >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2017 23:39
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Tys tu diskuzi zas [odkaz]

Viz ty včera 22:52 ;-)
29. 6. 2017 13:33
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Ukazuješ tu křivku pro turbo motor, ten funguje na jiném principu než kompresor.

Tady až od 2500rpm je špička krouťáku:

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2017 13:37
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
To je přece fuk že funguje na jinym principu = ten nárůst při výkonu a krouťáku o kterej tu de je to s přeplňovanym motorem prostě moc

Sou tu vpodstatě jen faktory pro to radši automat = myslim že by k tomu došla většina i praxí = kdyby pár dní jezdila s manuálem a mohla porovnat

Manuál určitě ale v Toybaru a ve vyšších výkonech ho furt ho nabízí Porsche = tady má na přenos na silnici vliv i běžná karoserie = sečteno podtrženo tady podle mě neni o čem = automat
29. 6. 2017 13:42
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Já netvrrdím, že se s tím nedá jezdit, ale že u limitky 300ks by to nemělo smysl a sám bych si na to netroufl. Pakliže perfektně neovládáš meziplyn při podřazování a nechceš jezdit stále s full stabilizací, tak to nemá smyslu.
Pokud ano, je to rozkoš.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2017 13:48
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Já znám řidiče týhle úrovně = ale je to ne jeden tisíců ale milionů = vim sem velkej optimista :-)

Ta omezená série tomu dodává eště další důvod použít jen ZF8HP = bez ní by to byl fakt asi spíš masakr

Takhle je to auto který opatrně můžou zkusit i ... třeba Dinárové >:-[]
29. 6. 2017 13:51
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Zrovna ten je tu schopný pojezdit kde koho ;-) A i kdyby nejel na 100%.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2017 13:56
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Jo vim co je Dinar zač = mám ho na tetím seznamu = lidi se nemění :-)

No ke stáru se ty negativní vlastnosti zhoršujou = viz 13:17 >:-[]
29. 6. 2017 14:05
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Teta mohla mít sehnam jaký chtěla, reálně nikoho neznala.

Já jsem naopak rád za to, že některé kluky tu osobně znám! ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2017 14:22
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Reálně samozřejmě věděla kdo jí psal krávo stará atp. = v mym seznamu si Dinar stojí = tak nějak furt stejně :-)

S výhledem 13:17 ;-)

Nic proti tomu se s někym znát = jen de o to s kym :-)

Mám k tomu možná trochu neběžnou filozofii: Na světě je nás tolik že proč si nevybírat jen ty nej nej? No a Dinar neni nej = dokonce ani negativně = prostě jen je a občas jako zrovna dneska trochu obtěžuje ;-)
Avatar - _Karel_
29. 6. 2017 14:21
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
"mám ho na tetím seznamu" - tahle věta toho o tvém uvažování říká docela dost.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2017 14:23
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
To nevim jestli zrovna tahle ale když myslíš :-)

Jinak viz já 14:22 ;-)
Avatar - praděda7
29. 6. 2017 14:43
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
...ale je to ne jeden tisíců ale milionů......takže 300 borců, co umí manuál by se našlo... >:D Já bych si také troufl....... ;-)
29. 6. 2017 05:13
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Nepochybuju o funkcnim vyznamu toho kridla. No mohli nabidnout nejakou frajerinku - treba elektronicky stavitelne, vysouvaci, kridlo, ktere pri nizkych rychlostech nerusi tvary, pri vyssich doda pritlak a pri brzdeni pomuze. Za ty prachy se mohli snazit.
Avatar - Dinar
29. 6. 2017 09:51
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Tohle auto je podobná specialita, jako když bmw postavilo na základech M3 E46 osmiválcovou GTR. Označení SV jako "kladiva na M3" je jen klasickým novinářským klišé, je to sportverze sedanu stř. třídy, tady je etalonem M3, dáme tam kladivo na M3. M3/M4 se prodává v desetitisících s cenou přes dvě mega, tohle je limitka tříset kusů za čtyři a půl - jiné světy. ;-)
29. 6. 2017 12:19
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
No vzdyt o tom pisu :-)
Avatar - Dinar
29. 6. 2017 12:35
Re: Takovych kladiv na M3 uz bylo...
Nijak tě nerozporuju, doplňuju. ;-)
29. 6. 2017 06:07
Labutí píseň
Nejdřív ohledně až přílišné agresivity a křídla...jedná se o kusový projekt a ne SVR, proto ta neskrývaná aerodynamická brutalita. Nejsem si jistý jestli vůbec dojde na verzi R nebo SVR.
Pokud však ano, už na 100% s jiným motorem, než s tímto úžasným V8 kompresor. Tohle je jeho labutí píseň a Project 8 je posledním novým modelem osazeným originálním osmihrnkem JLR.
Jeho naléhavost, úžasná síla, gradace, charakter a na druhou stranu jemnost a možná palivová střídmost jsou geniální kombinací.
Dál už čeká nová generace, nakupovaná od BMW, tedy biturbo V8. Jak si s ní technici v Anglii poradí jsem zvědav, zatím je u prototypů pouze slyšet, že klasický řev deroucí se z výfuků by stál za to ještě doladit. ;-)
Rozbalit vlákno
0
30. 6. 2017 09:16
Jednotky
Zdar,původně jsem chtěl psat neco o jednotkach aby to furt neuvadeli jen v kilowatech ale i v koňskych silach, stejně tak aby max.rychlosti neuvadeli jen 250kmh s omezovačem ale nějakou skutečnou,kterou ale zas tady nikdo neví a navíc vidím,že tady jedete uplně jiný fajty s jednotkama tak na to seru radšiOOOOO #fuckrules#fuckpolice
Rozbalit vlákno
0