Diskuse

Jaguar XE SV Project 8: Zapomeňte na AMG a M. Tohle je bomba!

26.5.2017

Jaguar posouvá laťku sportovních sedanů střední třídy na úplně jinou úroveň, tohle auto od divize SVO má 600 koní!

 

  • 21 Reagovat !

    foto CHerokee

    CHerokee 26.05.  19:54

    Klobouk dolů

    Velký 8 válec a s kompresorem, to je na starém kontinentě dnes rarita. Škoda, že jich bude jen tak málo.
    • 30 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 26.05.  20:57

      « Re: Klobouk dolů

      Neboj, Hellcat má taky kompresor a V8 a 707 HP, Cadillac CTS-V má taky V8 a kompresor a 640 Koní.
      Pak tu máme ještě staré dobré atmosférové sedany - Holden aka Chevrolet SS - s 6,2 V8 a 415 HP, Charger SRT8 s 485 HP, Charger R/T a 300C s 5,7 V8 a 370 HP ;-)

      Všechno se dá do Evropy dovést a CTS-V i v ofiko EU verzi.
      • 01 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 27.05.  11:07

        « Re: Re: Klobouk dolů

        Jo jo, hlavně v USA ještě je z čeho vybírat, co se týká atmosfér nebo kompresorů, ale ubývá toho.
        • 02 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 27.05.  17:41

          « Re: Re: Re: Klobouk dolů

          jéžišmarjá ty jsi pacient. donedávna jsi tady psal, že jedině atmosféra. pak jsem ti vysvětlil, že kompresor nezná žádnou prodlevu a od té doby zase omíláš, že atmosféra nebo kompresor.
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 27.05.  19:06

            « Re: Re: Re: Re: Klobouk dolů

            Tak to víš každej kdo kompresorem někdy jel ne, že je úplně v pohodě.
            • 00 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 28.05.  10:53

              « Re: Re: Re: Re: Klobouk dolů

              Zatímco turbo udělá z auta nepoužitelnou věc. Přeplňování se používá už léta letoucí a jestli si můžu vybrat mezi atmosférickým osmiválcem a tímtéž s přeplňováním a s výkonem o 100 koní vyšším, budu mít rozhodnuto asi tak po třech minutách jízdy.
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 28.05.  13:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Klobouk dolů

                turbo kazí charakter toho motoru, mezi turbem a kompresorem je velký rozdíl v projevu.
                • 00 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 28.05.  14:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klobouk dolů

                  Achiio, kompresor taky meni vykonovou krivku motoru, stejne jako turbo...
                  Vsechno ma pro a proti, nic neni cerne nebo bile.
          • 00 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 27.05.  21:20

            « Re: Re: Re: Re: Klobouk dolů

            Nepamatuju si, že bych od tebe potřeboval něco v této oblasti vysvětlovat. Ano, preferuju atmosférické motory, kterých ubývá. Kompresor mi pak připadá jako mnohem menší zlo než oturbené malé motory. Je to elegantnější řešení z hlediska řidiče, nemá turbo lag a je čitelnější.
            • 01 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 28.05.  10:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Klobouk dolů

              jj turbo tě při prudším sešlápnutí plynového pedálu vymrští do svodidel >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto CHerokee

                CHerokee 28.05.  11:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klobouk dolů

                Je fakt, že velká část řidičů ten rozdíl nepozná (jemné dávnování výkonu), zjevně tam spadáš. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 28.05.  11:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klobouk dolů

                  Je legrační, jak bazíruješ na jednom článku řetězu, zatímco smysl těch ostatních ti naprosto uniká. Výkon je k ničemu, když zbytek auta těžce nestíhá. Na to přišli už i v Americe, i když jim to trochu trvalo:)
                  • 10 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 28.05.  13:35

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klobouk dolů

                    Na okruhu, na normální silnici je spíš blbý, když motor nestíhá podvozek. Což je případ hlady evropských aut. Jezdím amerikama už léta a rozhodně nepatřím k těm nejpomalejším na silnici.

                    Tady je navíc národní sport jezdit 70 po městě a vesnici ale na okresce jet to samý....
                    • 01 Reagovat !

                      foto Mig-35

                      Mig_35 28.05.  19:39

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klobouk dolů

                      Nestíhá v jakém ohledu na normální silnici? Nestíhá jet 50/90/130?
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 29.05.  08:58

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klobouk dolů

                        Nestíhá třeba zrychlení v kopci :-) 0-100 km/h za 15-19 s což některé evropské káry měly je docela tragické
      • 03 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 27.05.  17:21

        « Re: Re: Klobouk dolů

        Klasický barikův plevel. Konkurencí je ATS.
        • 30 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 27.05.  19:05

          « Re: Re: Re: Klobouk dolů

          možná tak ATS-V když už >:D
          • 01 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 28.05.  06:50

            « Re: Re: Re: Re: Klobouk dolů

            Ano, jeden jediný vůz z toho co tu pravidelně semeníš. ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 28.05.  13:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Klobouk dolů

              Jde o ceny, za ceny některých evropskýc limitek jsou o třídu větší amoerické sériovky s těmito motory. Navíc pokud ti to neušlo, ameriky sou vždy větší a navíc řazení je různé, podle našeho slavného SDA sou 300C, CTS a Superb ve stejné kategorii vyšší střední. Blbé co >:D
  • 13 Reagovat !

    foto hufuh

    hufuh 26.05.  20:54

    možná bomba, možná časovaná

    papírový výkon je jendna věc, záleží ale také na jízdních vlastnostech daných podvozkem, celkovou váhou vozu, rozložením váhy na nápravy atp. S hodnocením bych tedy ještě počkal až se v tom projede někdo zkušenej a poreferuje.

    Megakřídlo na kufru, kromě výkonu, může naznačovat i megapozerský geny >:-[]
    • 21 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 26.05.  21:15

      « Re: možná bomba, možná časovaná

      To je samozřejmě pravda a bude to jistě tvrdý oříšek. Ale co jsme zkoušel a mohl porovnat (kromě aktuálního Audi) je na tom XE jízdně nejlépe v rámci prémie.
      • 10 Reagovat !

        foto Plautus

        Plautus 26.05.  21:56

        « Re: Re: možná bomba, možná časovaná

        A to sa mnohí testeri ešte zhodnú v tom, že ho v jazde poráža "neprémiová" AR Giulia. ;-)
        • 11 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 26.05.  22:43

          « Re: Re: Re: možná bomba, možná časovaná

          Neprémiová Giulia postavená na platformě prémiového Maserati Ghibli:)
          • 13 Reagovat !

            foto overdrive

            overdrive 27.05.  00:28

            « Re: Re: Re: Re: možná bomba, možná časovaná

            Giulia je na vlastní platformě Giorgio a je určitě prémiová
          • 11 Reagovat !

            foto Plautus

            Plautus 27.05.  05:46

            « Re: Re: Re: možná bomba, možná časovaná

            Slovo neprémiová som písal zámerne v úvodzovkách. Pre mňa nie je o nič menej prémiová ako Jaguar XE. A ako už písal overdrive, tak Giulia je na platforme Giorgio a Ghibli by malo stáť na skrátenej platforme z Quattroporte.
          • 02 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 27.05.  06:09

            « Re: Re: Re: Re: možná bomba, možná časovaná

            Ne :-!
        • 11 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 26.05.  22:56

          « Re: Re: Re: možná bomba, možná časovaná

          Nemůžu soudit, nejel jsem. Ale v pořadu Meziplyn z dieselu nadšený nebyl. Z 6 válce pak jo.
          • 12 Reagovat !

            foto Plautus

            Plautus 27.05.  05:54

            « Re: Re: Re: Re: možná bomba, možná časovaná

            Že zrovna Ty si sem zatiahol diesel... Porovnávajme porovnateľné. Keď to vezmem touto logikou, sú novinári, ktorí tvrdia, že Giulia je i v dieseli najlepšie vyvážené auto v triede (zase bavíme sa o 4-valcových dieseloch v objeme 2.0 - 2.2 litra) a v porovnávacích testoch dala jazdným prejavom na pr'del XE v dieseli.
            • 00 Reagovat !

              foto CHerokee

              CHerokee 27.05.  10:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: možná bomba, možná časovaná

              Když se to dosud v ničem jiném neprodávalo....pokud neberu v potaz 6 válec.
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 28.05.  06:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: možná bomba, možná časovaná

              Myslím, že je potřeba srovnat základní modely. I u XE se těžko hledá chlup, navíc má jako bonus zcela vypinatelnou stabilizaci.
      • 02 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 27.05.  06:09

        « Re: Re: možná bomba, možná časovaná

        Kromě předokolky Audi? Zešílel si? >:D

        Nejlepší podvozek ve třídě má Alfa, Jag je asi druhej ;-)
        • 02 Reagovat !

          foto overdrive

          overdrive 27.05.  09:56

          « Re: Re: Re: možná bomba, možná časovaná

          Audi bude údajně přecházet na zadní pohon, tak uvidíme s čím příjde. Zatím to s motorem až někde v předním nárazníku není ono ani ve verzi quattro, která je jinak naprosto skvělá, ale o vyvážení nemůže být řeč.
          • 02 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 27.05.  15:27

            « Re: Re: Re: možná bomba, možná časovaná

            Ale ne ve třídě A4 = tam přejde na elektrický quattro ála Citroen Peugeot [odkaz] >:-[]

            Zadní pohon snad něco sdílenýho s Porsche = A8? To by nemuselo bejt špatný
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 28.05.  06:52

          « Re: Re: Re: možná bomba, možná časovaná

          V čem je Alfa lepší?
    • 32 Reagovat !

      foto overdrive

      overdrive 27.05.  00:36

      « Re: možná bomba, možná časovaná

      to co píšeš možná platí u plechovek z vlkohradu, ale auta jako Jaguar, Maserati, Alfa Romeo Giulia atd. s vyvážením a naladěním podvozku nemají nejmenší problém (dokonce i KIA s modelem Stinger pochopila o čem je auto). Jiní to dohánějí různými asistenty a podobně a přesvědčují zákazníky, že v autě je nejdůležitější velký display, připojení k internetu a podobné nesmysly.
  • 20 Reagovat !

    foto Machyrek

    Machýrek 26.05.  23:16

    Bomba

    Prej zapomente na AMG a M. To je logika. 300 ks limitka vs ceho si muzes koupit kolik chces.
    Pravdepodobnost, ze tohle nekde potkam se blizi nule. M3/4 jsem dneska potkal dve a AMG jeste vic.
    • 13 Reagovat !

      foto overdrive

      overdrive 27.05.  00:38

      « Re: Bomba

      a to je dobře že AMG a M potkáš na každém rohu? Už to je důvod si koupit něco extra
      • 30 Reagovat !

        foto Plautus

        Plautus 27.05.  06:00

        « Re: Re: Bomba

        Exkluzivita je fajn, len je zase otázne, či na Teba vyjde. M3/M4 objednáš bez problémov kedykoľvek. Limitku ťažko. Zrejme iba toto chcel povedať kolega nad nami. A potom aj to, že porovnávať limitku s "bežnou" sériou nie je celkom fér. Divízie AMG a M tiež nemajú po technickej stránke problém postaviť nadopovanú limitku. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 27.05.  17:22

          « Re: Re: Re: Bomba

          Bude ještě klasická verze R nebo SVR s 550HP.
          • 00 Reagovat !

            foto RADEK1

            RADEK1 27.05.  17:34

            « Re: Re: Re: Re: Bomba

            Přesně. Na této limitce je potěšující, že s největší pravděpodobností vzniknou,, civilní " verze Xe. Pokud už jedenkrát vpravili tento reaktor pod kapotu Xe, byli by sami proti sobě, aby nevznikly nelimitované verze. A kdy se dočkáme u Xf... Pája ví? :-)
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 28.05.  06:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bomba

              U XF mi řekli, že se možná nedočkáme ;-\
    • 11 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 27.05.  07:58

      « Re: Bomba

      vidíš máš štěstí, to já potkal jen audi A6 3,0 TDI který mu šel z laufů šeivej dým a vypadalo jako když hoří a potom podobně vypadající Transit. To je ekologie :-) :-) :-)
  • 00 Reagovat !

    foto 4bytelnykola

    4bytelnýkola 27.05.  10:22

    q

    tenhle to asi nebyl :-) :-) :-)

    [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Rozjařená divočina: Jak to vypadá, když zvířata blbnou?

Rozjařená divočina: Jak to vypadá, když zvířata blbnou?

Zvířata mají mnohem blíže k lidem, než si někteří myslí. Nejsou to sice žádní fotomodelové, i tak ale umí…

Neposlechla jsem svůj instinkt, říká přeživší obou vlakových nehod ve Studénce

Neposlechla jsem svůj instinkt, říká přeživší obou…

V roce 2008 zažilo nehodu vlaku ve Studénce několik stovek lidí. Málokdo z nich ale o sedm let později seděl…

 

iSport.cz

Liberec gólem Breiteho vyhrál v Chotěbuzi. Jablonec generálku nezvládl

Liberec gólem Breiteho vyhrál v Chotěbuzi. Jablonec…

Fotbalistům Jablonce nevyšla generálka na start nové soutěžní sezony. Severočeši dnes prohráli s nováčkem…

Lafata není podhrot, tupé kraje i jalový Janko. Pět věcí, které trápí Spartu

Lafata není podhrot, tupé kraje i jalový Janko. Pět…

Co Spartě ve čtvrteční generálce proti Vitesse Arnhem (1:1) fungovalo? Popravdě řečeno – prakticky nic.…

 

Reflex.cz

Táhněte do prdele, nadávala žena muslimce. Pak ji zkopala a škrtila. Incident řeší policie

Táhněte do prdele, nadávala žena muslimce. Pak ji…

V úterý tu ještě nebyla ani noha, ve středu už bylo celkem plno. Řeč je o koupališti Divoká Šárka,v jehož…

Deník Colours of Ostrava: Příběh ukradeného filmu

Deník Colours of Ostrava: Příběh ukradeného filmu

Uhlobaron Ptáček v Cimrmanově hře Vizionář přijímá informaci, že by mu někdo mohl vzít důl, s krajní nedůvěrou.…