Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar XF 2012: Radikální plastická operace

Facelift Jaguaru XF přiblížil vzhled vlajkové lodi XJ a přinesl nevídaně rozsáhlé změny.
Zpět na článek
21. 4. 2011 10:20
21. 4. 2011 10:23
21. 4. 2011 10:41
21. 4. 2011 10:47
21. 4. 2011 10:55
21. 4. 2011 10:45
21. 4. 2011 11:02
21. 4. 2011 12:13
21. 4. 2011 12:13
21. 4. 2011 12:33
21. 4. 2011 13:19
21. 4. 2011 16:23
16. 6. 2011 22:08
21. 4. 2011 11:10
21. 4. 2011 14:24
21. 4. 2011 11:22
21. 4. 2011 11:24
21. 4. 2011 11:34
21. 4. 2011 12:15
21. 4. 2011 13:53
21. 4. 2011 14:08
21. 4. 2011 14:56
22. 4. 2011 04:42
21. 4. 2011 12:16
21. 4. 2011 13:20
21. 4. 2011 14:57
21. 4. 2011 16:28
21. 4. 2011 17:32
21. 4. 2011 18:16
21. 4. 2011 18:32
21. 4. 2011 20:44
21. 4. 2011 11:56
21. 4. 2011 12:22
21. 4. 2011 13:52
21. 4. 2011 14:27
21. 4. 2011 14:51
21. 4. 2011 15:25
21. 4. 2011 16:32
21. 4. 2011 17:24
21. 4. 2011 18:18
21. 4. 2011 11:43
21. 4. 2011 13:45
21. 4. 2011 14:36
21. 4. 2011 21:05
23. 4. 2011 10:28
21. 4. 2011 15:24
21. 4. 2011 16:34
21. 4. 2011 21:14
21. 4. 2011 10:20
Co mu chybí?
Tak teď už snad jen pohon 4x4 a případně kombiverze. Kupce benzínových šestiválců by člověk v Evropě spočítal na prstech jedné ruky nepříliš zručného kanadského dřevorubce a nechybí ani base varianta se čtyřválcem.
FL odstranil ty nejvíc křičící minely XF, které je nyní zdá se perfektně připraveno na druhou půlku života.
Zvedám palce, tohle broušení klenotu se mi líbí ;-) (proč ti kluci ušatí nepoužili světla z konceptu od počátku si snad lze vysvětlit jen tím, že je měli v plánu osadit při modernizaci).
:yes:
Rozbalit vlákno
15
21. 4. 2011 10:23
Re: Co mu chybí?
Je pravda, že ta světla před FL se mi dvakrát nelíbila, teď je to o něco lepší :yes:
Zadnice ale nejlepší široko daleko :yes:
Avatar - Dinar
21. 4. 2011 10:33
Re: Co mu chybí?
Podepisuju, tohle je přesně ta výjimka, která potvrzuje faceliftové pravidlo (design fl horší originálu), tento se skutečně povedl. A za sebe říkám, kombi a čtyřkolku vzal čert, přihodit Jaguar motor na způsob 35i nebo 350 V6 MB, stává se velmi zajímavým konkurentem, páč naftu má plnohodnotnou. :-) ;-) :yes:
21. 4. 2011 10:38
Re: Co mu chybí?
Být na trhu hned... ;-)

...tak si tam ten potřebný skivak naroubuju sám!!! >:-[]
Avatar - Dinar
21. 4. 2011 10:42
Re: Co mu chybí?
V tom bych ti i uměl poradit, kvůli inteligentnímu prodejci vw, který jaksi zaškrtnutou položku skivak přehlédl, jsem onehdy na touarega musel vytáhnout kmitavou pilku a zjednat nápravu. >:D Mírná prasárnička, ale fungovalo to. ;-)
21. 4. 2011 10:48
Re: Co mu chybí?
Mírná prasárnička zní výborně >:D >:-[] :yes:
Avatar - Dinar
21. 4. 2011 10:58
Re: Co mu chybí?
eufemismy, to je moje. :-) ;-)
Avatar - T613
21. 4. 2011 10:41
Re: Co mu chybí?
myslím, že jediné co XF chybí je, že není v naší garáži >:-[]
Avatar - Dinar
21. 4. 2011 10:45
Re: Co mu chybí?
... a slušný benzín. ;-)
Avatar - T613
21. 4. 2011 10:47
Re: Co mu chybí?
to už se dá zkousnout, dle hesla "když ji miluješ .." ;-)
21. 4. 2011 10:49
Re: Co mu chybí?
Vam je kompresorovy petilitr malo? >:-[]
Avatar - T613
21. 4. 2011 10:55
Re: Co mu chybí?
v nejhorším to po vzoru amerik čipneš, osadíš turbem, překopeš sání, výfuk a je to >:-[] [odkaz]
Avatar - Dinar
21. 4. 2011 10:57
Re: Co mu chybí?
případně tam vrazíš motor z náklaďáku nebo vipera. ;-) >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
21. 4. 2011 12:14
Re: Co mu chybí?
Důvod bych hledal v tom, že C-XF byl koncept společný pro obě řady sedanů. Hotový byl koncem roku 2006, první XF sjelo z výrobní linky o rok později. Ian Callum potvrdil, že změny by udělali rádi, ale nebyl čas a že přijdou z faceliftem. Je dost možné, a to se domnívám, že C-XF už měl sloužit k ověření reakcí na nový design direction a že zadní partie z XF dostal kvůli tomu, že u XJ ještě nebylo jasné jaké budou a zároveň nemělo smysl dávat na koncept předek z XF, protože pak by tím neověřili nic z připravovaného XJ a změny na předku XF směrem k XJ by stejně nebyly možné, protože příprava na XF tou dobou už zřejmě byla v plném proudu.
21. 4. 2011 17:04
Re: Co mu chybí?
Moc se mi to líbí. Konečně je celkem dobrý auto taky hezký. V kombajnu si ho ale nedovedu představit. Spíš ani nechci.
22. 4. 2011 04:45
Re: Co mu chybí?
Je to jako nejhezčí barák v ulici co nemá garáž a obecně má málo pokojů...ale stejně po něm každej kouká :-)
Avatar - iudex
21. 4. 2011 10:32
Smer Aston Martin
Tak po dlhšej dobe auto, ktoré ma nadchlo. Takýto dizajn môže stáť na podstavci ako socha. Nádherné, elegantné, vyvážené v celku i detailoch. Ak mi niečo na súčasnom XF neladilo, boli to tie predné svetlomety s tou Passatovskou vykrojenou šošovkou. To je teraz preč a nové ostrejšie svetlomety ladia k celku ako perlový náhrdelník na krku Coco Chanel. Tá jemná inšpirácia Aston Martinom je správna a výrobca sa to nehanbí priznať. Veď ísť smerom k dokonalosti, akú predstavuje Aston, je vždy správne.
Pri všetkom rešpekte k minulosti Jaguaru (a mimo kúpéčok) toto je pre mňa najkrajší (4-dverový) Jaguár, aký kedy bol vyrobený.
:yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dinar
21. 4. 2011 10:35
Re: Smer Aston Martin
>:D ta "šošovka" sedla. ;-)
21. 4. 2011 10:38
Re: Smer Aston Martin
Tu poslední nesktutečně drzou a troufalou větu podepisuju taky! :-)
Avatar - Dinar
21. 4. 2011 10:44
Re: Smer Aston Martin
Je to povedené, ale mě se pořád nejvíc (exterier) líbí předposlední XJ po faceliftu. Ani nevím proč. ;-)
21. 4. 2011 10:49
Re: Smer Aston Martin
Tj. poslední klasika. ;-)
21. 4. 2011 11:47
Re: Smer Aston Martin
Samovolné sympatie jsou to nejdůležitější :-) :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
21. 4. 2011 10:34
J A G U A R: PURE
Mňau! Co víc říct... PS: 10 není 11. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - T613
21. 4. 2011 10:40
přišel jsem, viděl jsem
a polknul jsem.. nádherné auto!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
21. 4. 2011 10:53
Re: přišel jsem, viděl jsem
Jj, souhlasím, moc povedené. Vylepšili to. Z mého pohledu bych akorát zeštíhlel volant, ale jinak paráda. Teď ještě profesionálnější servis...aspoň tady v Ostravě.
21. 4. 2011 10:45
Nadhera
Uzasne :yes:
Jedine, co se mi uplne nezda, jsou ty obri nasavaci otvory R-kove verze.
Jeste kombi a AWD a mame tu plnohodnotnou stylovejsi alternativu k zavedenym.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - T613
21. 4. 2011 11:02
Re: Nadhera
souhlas, kombík to chce určitě.. v každém případě jsem nyní velmi zvědav na nástupce X-type
Avatar - CIZEK
21. 4. 2011 12:13
Re: Nadhera
Opravdu skvělé, musím s vámi souhlasit ten design je parádní. Ale já si myslím že kombík by zkazil určitou exkluzivitu XFka. Ale jinak v Coventry se opravdu předveli :yes:
Avatar - CHerokee
21. 4. 2011 12:13
Re: Nadhera
Spojení kombík a Jaguar je stejně nechutné jako Alfa Romeo a kombík nebo incest. :no: Doufám, že nebude, u X-Typu to byl úlet. Ale na nástupce X-typu, jestli vůbec bude bych byl taky zvědavý. X-type poslední generace jsem měl 2,2 D...exteriér klasika, interiér nejhezčí asi ve své třídě tehdy, jen motor byl trošku línější a servis příšerný....
Avatar - T613
21. 4. 2011 12:33
Re: Nadhera
na absenci "nechutnosti" už dojelo dost firem
Avatar - Pekelná Micinka
21. 4. 2011 13:08
Re: Nadhera
Přesně tak. Navíc u Jaguaru to nazývejme perverzitou a tím to dostane ten správný, buržoázní, lehce plyšový nádech! >:-[] ;-)
Avatar - T613
21. 4. 2011 13:19
Re: Nadhera
tak tak.. místo madel nad dveřma budou chlupatá pouta >:-[]
21. 4. 2011 14:02
Re: Nadhera
Jako to ma Quattroporte. >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
21. 4. 2011 14:03
Re: Nadhera
Vrrr... jako Austin Powers. :-)
Avatar - CHerokee
21. 4. 2011 16:23
Re: Nadhera
Austin "Danger" Powers :yes: :yes: :yes:
Avatar - CIZEK
16. 6. 2011 22:08
Re: Nadhera
Mimochodem s touto souvislostí jsem viděl zajímavý díl Top Gearu, kde testovali Quattroporte, Rapide a Panameru. Vzpoměl jsem si na jednu scénu, práve s těmi madli nad dveřmi >:D
Avatar - Amerika
21. 4. 2011 11:10
Proti všem
Tak já nemůžu souhlasit s většinou zde v diskuzi.... Tenhle facelift se věru moc nepovedl. Jo ta světla jsou pěkná, technické změny jsou taky fajn, ale já kritizuju Audi za jakousi unifikovanost v rámci její modelové řady a to že všechna Audi vypadají stejně. Byl bych tedy sám proti sobě, kdybych nenapsal i kritiku u tohohle auta. Prostě všeho moc škodí a mít vzhled jako XJ se mi fakt nelíbí..... Bohužel jsem asi sám....... Takže, při prvním pohledu na auto jsem si pomyslel, že je to nějaká nová varianta XJ.... Ovšem po otevření článku jsem zjistil, že je to fl. XF....... Zastávám názor, že každé auto by mělo být pokod možno co nejvíc jiné, tady jen implantovali na vůz předek XJ...... Bohužel a ke škodě XF......
:no:
Rozbalit vlákno
8
21. 4. 2011 11:18
Re: Proti všem
Máš recht. Ale mě se stejně strašně líbí.
Avatar - Pekelná Micinka
21. 4. 2011 11:41
Re: Proti všem
Zastávám názor, že krásná brand identity je lepší, než průměrná brand identity, nebo dokonce škaredá individualita.
Avatar - Dinar
21. 4. 2011 14:24
Re: Proti všem
Jistě, a pro individualisti je tu multipla. ;-)
Avatar - Amerika
21. 4. 2011 15:43
Re: Proti všem
Hele klídek! Multipla je designový skvost! Necpu ju každému, ale neposmívám se autu, které je jiné, odlišné, prostě něco jiného než klasická fiaťácká produkce..... Chápu, že se vám XF líbí, mě koneckonců taky, ale prostě jsem si to nemohl odpustit ;-) >:-[]
Avatar - CHerokee
21. 4. 2011 16:26
Re: Proti všem
Ze předu je XJ dost podobné, ale ze zadu se dost liší. Rozhodně to není taková unifikace alá Audi. Multipla bylo šlápnutí do hov.. Individualitu vítám, ale ne úlety.
Avatar - Amerika
21. 4. 2011 16:27
Re: Proti všem
Jo s první částí (XJ) souhlas, ale s Multiplou ne.... Snad jen ten úlet, ale pozitivní úlet...... >:D ;-)
Avatar - robertPLUS
21. 4. 2011 11:22
Topgear
Tak a teraz si JC moze konecne urezat lavu nohu a umlatit sa s nou k smrti ako slubil.. :-) A teraz vazne: je to pecka, napravili presne to co mna osobne predtym na XF sralo..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Subaru4ever
21. 4. 2011 11:24
Mňau
Je to neskutečná kočka :-) :yes: :yes: :yes: ... tedy spíš kocour >:D

To je opravdu fantazie. Jedinou pižkou na kráse mi přijdou ty výdechy za blatníky. Přijdou mi uměle naroubované a kazí hladkost linií 8-s
Rozbalit vlákno
0
21. 4. 2011 11:34
CESTA XF
Potvrzuje se, že cesta dopředu vede jen směrem vyšlapaným v minulosti. A když čas od času dojde k nutnosti pozměnit zažité (legendární) tvary, trvá ta cesta dost dlouho, než na ní najdou svůj směr budoucí kupci. To je vcelku logické a automobilkou jistě i očekávané. Proto také může v případě dobrého základu dojít k dílčí modernizaci, která všem se správnejma vočima vezme doslova dech. Je to špičková hra na malou schovávanou - máme v sobě již natrávené nové tvary, a nyní přišel... digestiv v podobě toho nejkvalitnějšího jednosladového jantaru.

Všude kam jaguar sáhnul, sáhnul dobře. Tříselné šťávy napínají tanga k prasknutí, tohle auto má (konečně) ty správný koule. Teď už jde jenom o to, abys měl ty správný koule i ty. Neboť tahle kára mezi kastrátya šanci nemá.

Osobně bych upřednostnil oproti bílé tu temně červenou. Někam si s tím pak zajet na býčí grilované žlázy... co více si přát?

Ovšem pozor, touhu webpaji po kombíku je nutno razantně přiškrtit, tyhle audiozní móresy sem přece sakra vůbec nepatří...

P.S. Jaguar je zpět, bravo :yes:
Rozbalit vlákno
30
21. 4. 2011 11:48
Re: CESTA XF
Slechtici taky potrebuji misto na pusky anebo malou psi smecku. ;-)
21. 4. 2011 12:15
Re: CESTA XF
Teď jsi mě docela pobavil, takže jag je pro šlechtice .... to musím říct našemu drahému Chevalier de Beciu .... on si koupil nějaký diplom, kde je napsáno, že je teda rytíř :-) .... Když si po vánocích přivezl XJ, tak jsem si já sprostý člověk ani nevšiml, že to není jeho "staré" XF ..... ale to auto za to asi nemůže ....
21. 4. 2011 13:53
Re: CESTA XF
Tvarocit nemáš moc vyvinutý >:-[]
21. 4. 2011 14:08
Re: CESTA XF
Já to viděl jen zepředu a až pak jsem zjistil, že to má nějaký jiný (ne moc pěkný zadek) ....
21. 4. 2011 14:56
Re: CESTA XF
Původní XF bylo zbytečně vykulené, teď je to stejně jako XJ zepředu lovící šelma :-)
Avatar - Pekelná Micinka
21. 4. 2011 15:25
Re: CESTA XF
Zcela upřímně, čumák XF teď vypadá čistčší než XJ, uvidíme, co přinese facelift XJ, ale to není na pořadu dne.
22. 4. 2011 04:42
Re: CESTA XF
XJ má hladkou záď a ostře řezanej předek, takže nepůsobí tak harmonicky. Přesto je působivý ;-)
21. 4. 2011 13:58
Re: CESTA XF
Ber to s nadsazkou. Me prave Jag svou vystrednosti pasuje ke slechticum.
Ale takovy shooting-brake by se v nabidce jistojiste neztratil.
Avatar - CHerokee
21. 4. 2011 12:16
Re: CESTA XF
Na to mají z blízké stáje Range Rovery.
Avatar - T613
21. 4. 2011 13:20
Re: CESTA XF
nechci SUV, chci kombi pro manželku a sedan pro mě. Cože?! Nemáte?! Nashledanou v AUDI/BMW/MB
21. 4. 2011 14:57
Re: CESTA XF
Už máš nakoupeno? >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
21. 4. 2011 15:09
Re: CESTA XF
Jo, dopoledne šel do lidlu.. >:-[]
Avatar - CHerokee
21. 4. 2011 16:28
Re: CESTA XF
Kdo chce SUV nebo combi opravdu nemá v Jaguaru co dělat....alou pryč....
Avatar - T613
21. 4. 2011 17:32
Re: CESTA XF
nemám, Audi mě nebere, MB je pro dědky a na BMW slyším jen negativa >:-[]
Avatar - CHerokee
21. 4. 2011 18:16
Re: CESTA XF
MB je pro dědky? Mi je 27....
Avatar - T613
21. 4. 2011 18:32
Re: CESTA XF
už to máš za pár >:-[]
Avatar - iudex
21. 4. 2011 11:56
Re: CESTA XF
K farbám: áno, tu vybrali výborné farby; biela podtrhuje čistotu línií a celkovú eleganciu, vínová červená zase skrytú agresivitu ostrejších detailov. Je v tejto súvislosti veľká škoda, že iné automobilky pri väčších autách obmedzujú svoje farebné portfólio na odtiene šedej, čiernu a bielu. Aj tmavšie tóny výraznejších farieb (táto vínová červená, parížska modrá, britská závodná zelená) na limuzínach pekne ukážu.
21. 4. 2011 13:52
Re: CESTA XF
Čti v kontextu, ne jednoduše...vztaženo k německé prémii.Exkluzivita má svá úskalí (Porsche by mohlo vyprávět) a šíře roztažená náruč dovolí sem tam nějaký ten přešlap.

Jag jinak samozřejmě kupovat v sedanu!
Avatar - Dinar
21. 4. 2011 14:27
Re: CESTA XF
Dobře, ale vzpomeňme x-type v kombíku, kde nezbývá než popřát R.I.P. ;-)
21. 4. 2011 14:51
Re: CESTA XF
Nešťastný model, to bez diskuze ;-) Šlechtic s batohem nevypadal vábně, moderní šlechtic se sportovním vakem na golf s přispěním Calluma by mohl ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
21. 4. 2011 15:01
Re: CESTA XF
Nesouhlasím. X-Type Estate se co do designu exterieru povedl. A z podstaty věci byl i originálnější než sedans. Technicky byl X-Type také na výši, zabil ho jedině marketing, možná celkově nevhodná doba pro Jaguar.
Avatar - Dinar
21. 4. 2011 15:25
Re: CESTA XF
Na výši, myslíš v té verzi s fwd a čtyřválcovým chrochtlem? 320d byla proti tomu (jako celek) sofistikovaný majstrpís. ;-)
Avatar - CHerokee
21. 4. 2011 16:32
Re: CESTA XF
X-Typa jsem měl. Mi se moc líbil. Kombi ne...to byl hloupý úlet. Ale souhlasím, že ten 2,2 D nebyl nic moc. Ale interiér tehdy byl o třídu výše než u BMW nebo MB a to můžu potvrdit, protože jsem po něm přesedlal na C Klasse.
Avatar - Pekelná Micinka
21. 4. 2011 17:31
Re: CESTA XF
Úlet by to byl třeba u tehdejšího XJ, ale u X-Type to bylo logické vyústění. A co se týče designu, tak ten se povedl. Když k tomu vezmu fakt, že to byla prvotina, tak to auto v kombi verzi nelze hodnotit jinak, než pozitivně. To, že dieslový 4 válec nebyl tou pravou motorizací, v době, kdy ještě 6 válce nebyly na ústupu, to je jiná věc.
Avatar - Pekelná Micinka
21. 4. 2011 17:20
Re: CESTA XF
Myslím obecně, schazovat to kvůli jedné motorizaci je hloupost.
Avatar - CHerokee
21. 4. 2011 17:24
Re: CESTA XF
To je pravda, ale 2,0 D byl ještě slabší. Benzíny zase žraly i trávu kolem cesty - u nás se prodávaly V6 2,5l a 3,0l. V Británii byl ještě V6 2,0 l. Líbila se mi tehdy ale 6 stupňová automatická převodovka. Auto neshazuju, dal jsem ho pryč hlavně kvůli servisu. Měl jsem dvacítky kola a oni mi je pořádně nevyvážili. Vrátil jsem se z Chorvatska, najeto 3500 km a gumy z vnitřku sjeté...a to nebylo jediné.
Avatar - Pekelná Micinka
21. 4. 2011 17:43
Re: CESTA XF
Tak on ten Jaguar do těch dieslů šel spíš z nutnosti, rozumnou volbou by byly ty dva silnější benzíny, pokud si mohl vybírat. S těmi současnými turbodiesly a absencí slabšího benzínu u XF je pro většinu zákazníků už vybráno předem a ne nutně špatně. Nicméně nějaký turbobenzín kolem 3 litrů by v nabídce potěšil. Ale kšeft je kšeft, musí se to aspoň zaplatit a Jag dnes nemá V6 blok, na kterým by to stálo.
Avatar - CHerokee
21. 4. 2011 18:18
Re: CESTA XF
Tak tak. Myslím, žev Británii za to dost sklízí kritiku, ale to je TATOVI úplně u *.
Avatar - Ghostyx
21. 4. 2011 11:43
Konecne...
Konecne ten predek vypada tak, jak se patri. Jako celek je ted XF vytecnej i s tim mirne prepracovanym zadkem. Bravurne odvedenej facelift. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Norge
21. 4. 2011 13:45
XF
Myslim ze bola odvedena cista praca v UK. Design plny energie a prijemnych linii, ..motorizacie boli a su ok, ...cena tiez.
Treba zapracovat iba na servisnej sieti v stredoeuropskych koncinach a VELKYM predsudkom a bude kazde rano na ceste dobry pocit . Kto sedlal jago vie... za mna :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
21. 4. 2011 14:36
Re: XF
Tyhle řeči o předsudcích jsou než řeči. Pro ty, co skutečně sedlali "jago", je to stejné jako pro ty, co sedlali cokoliv konkurenčního. Ano, sympatie ke značce částečně roli hrají, mnohem více ale osobní špatná zkušenost, například s kvalitou, přístupem servisu, šíří (omezeností) nabídky a podobně. Plky o a priori předsudcích jiných od těch, co max. "osedlali" deset let starý S-Type rezavějící v koutě bazaru, jsou v kontextu debaty o aktuálním XF a jeho šancích zcela mimo. Ale třeba se v tobě pletu, Norge. ;-)
Avatar - Ricardo
21. 4. 2011 21:05
Re: XF
Ve všem souhlasím, ale ten "rezavící" S-Type přece jednou taky byl novým autem, tak proč ty narážky na jeho věk? (S-type jako takový tady nehodlám obhajovat...)
Avatar - Pekelná Micinka
21. 4. 2011 22:29
Re: XF
A to je škoda, protože když není zrezlej, má celočerný interiér a vyleští se, tak je to stále parádní kára! :-!
Avatar - Norge
23. 4. 2011 10:28
Re: XF
..neviem co tu plkas o S-ku, ci Jaguaroch . Ak ti to uslo, tato znacka nikdy nebola pre masu ludi, ..zvast pre tych co zeru tu nemecku auto.propagandu. Sirka nabitky ??? Mas nebodaj chut na SUV so selmou... >:D
Nieco ako Porsche Cajun ? >:D ...
Ja viem, ze vo vasich hlavach kazda automobilova znacka musi mat vsetky druhy karoserie, atd .. iba potom je konkurencie schopna ... HALLO ... tak to je pekna rozpravka ale hlavne NEZMYSEL !
Z mojeho pohladu si iba povedal ze mas rad nemecky trojlistok, ..tak sak OK, ..ale neplkaj tu potom o Jaguaroch.
Jago bolo do prichodu Forda, fantasticke, ..ked si vedel : ..a ked sadnes cez male dvere do XJ ci XJS a * mas nizko na zemou, ..na koniec pancieru nevidis ..mas cez 300 kobyl, a nadherny zvuk ... Vsedny ludia na teba pozeraju ako na poloblazna, ..ale iba preto lebo nesedeli z inside.
Mas pravdu, briti maju problem z kvalitou, ale majitelia im to vela-krat odpustaju, pretoze na svoje XJ pozeraju inac ako ty na svoj vysavac z nemecka co ma najazdit 250.tisic kopcov a potom do bazaru...
Nie ja ale asi ty si v Jagu nikdy nesedel kamo.
21. 4. 2011 14:20
zvonka k olizaniu nadherny
zvnutra mu neviem prist na chut. diazjn budikov a stredovej konzoly mi pripada ako zabudnuty v predoslych dekadach
Rozbalit vlákno
1
21. 4. 2011 18:55
Re: zvonka k olizaniu nadherny
To je pravda pravdouci zvenci velmi mlady a nadcasovy design jez se bude tezko vylepsovat.

Vnitrek se nepovedl. Ja osobe bych zmenil prinejmensim volat ve stylu Xj, zrusil vysovaci vetrani - dal je napevno a kolem Sat Nav ty velke plochy bych pokryl prijemnejsim materialem jez nepusobi tak studene a stare.
Avatar - Rojin
21. 4. 2011 15:24
pěkné
Tato nová tvář jaguáru alá XJ se mi hodně zamlouvá. Je to moc pěkný :yes:
Rozbalit vlákno
0
21. 4. 2011 16:34
krasa....
Jednoducho krasa... :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
21. 4. 2011 19:58
xf moc pěkné
exteriér 1* interiér mohli více oživit to je tak za 3
Rozbalit vlákno
0
21. 4. 2011 21:14
XF
Mno...možná, kdyby mne z Jagu pozvali do fabriky a na firemní okruh, tak by se mi zamlouval víc... >:-[] Po fl podle mne ztratil charakter a zůstala jen aerodynamika... ;-\
Rozbalit vlákno
0