Tak teď už snad jen pohon 4x4 a případně kombiverze. Kupce benzínových šestiválců by člověk v Evropě spočítal na prstech jedné ruky nepříliš zručného kanadského dřevorubce a nechybí ani base varianta se čtyřválcem.
FL odstranil ty nejvíc křičící minely XF, které je nyní zdá se perfektně připraveno na druhou půlku života.
Zvedám palce, tohle broušení klenotu se mi líbí ;-) (proč ti kluci ušatí nepoužili světla z konceptu od počátku si snad lze vysvětlit jen tím, že je měli v plánu osadit při modernizaci). :yes:
Podepisuju, tohle je přesně ta výjimka, která potvrzuje faceliftové pravidlo (design fl horší originálu), tento se skutečně povedl. A za sebe říkám, kombi a čtyřkolku vzal čert, přihodit Jaguar motor na způsob 35i nebo 350 V6 MB, stává se velmi zajímavým konkurentem, páč naftu má plnohodnotnou. :-);-):yes:
V tom bych ti i uměl poradit, kvůli inteligentnímu prodejci vw, který jaksi zaškrtnutou položku skivak přehlédl, jsem onehdy na touarega musel vytáhnout kmitavou pilku a zjednat nápravu. >:D Mírná prasárnička, ale fungovalo to. ;-)
Důvod bych hledal v tom, že C-XF byl koncept společný pro obě řady sedanů. Hotový byl koncem roku 2006, první XF sjelo z výrobní linky o rok později. Ian Callum potvrdil, že změny by udělali rádi, ale nebyl čas a že přijdou z faceliftem. Je dost možné, a to se domnívám, že C-XF už měl sloužit k ověření reakcí na nový design direction a že zadní partie z XF dostal kvůli tomu, že u XJ ještě nebylo jasné jaké budou a zároveň nemělo smysl dávat na koncept předek z XF, protože pak by tím neověřili nic z připravovaného XJ a změny na předku XF směrem k XJ by stejně nebyly možné, protože příprava na XF tou dobou už zřejmě byla v plném proudu.
Tak po dlhšej dobe auto, ktoré ma nadchlo. Takýto dizajn môže stáť na podstavci ako socha. Nádherné, elegantné, vyvážené v celku i detailoch. Ak mi niečo na súčasnom XF neladilo, boli to tie predné svetlomety s tou Passatovskou vykrojenou šošovkou. To je teraz preč a nové ostrejšie svetlomety ladia k celku ako perlový náhrdelník na krku Coco Chanel. Tá jemná inšpirácia Aston Martinom je správna a výrobca sa to nehanbí priznať. Veď ísť smerom k dokonalosti, akú predstavuje Aston, je vždy správne.
Pri všetkom rešpekte k minulosti Jaguaru (a mimo kúpéčok) toto je pre mňa najkrajší (4-dverový) Jaguár, aký kedy bol vyrobený. :yes:
Jj, souhlasím, moc povedené. Vylepšili to. Z mého pohledu bych akorát zeštíhlel volant, ale jinak paráda. Teď ještě profesionálnější servis...aspoň tady v Ostravě.
Uzasne :yes:
Jedine, co se mi uplne nezda, jsou ty obri nasavaci otvory R-kove verze.
Jeste kombi a AWD a mame tu plnohodnotnou stylovejsi alternativu k zavedenym.
Opravdu skvělé, musím s vámi souhlasit ten design je parádní. Ale já si myslím že kombík by zkazil určitou exkluzivitu XFka. Ale jinak v Coventry se opravdu předveli :yes:
Spojení kombík a Jaguar je stejně nechutné jako Alfa Romeo a kombík nebo incest. :no: Doufám, že nebude, u X-Typu to byl úlet. Ale na nástupce X-typu, jestli vůbec bude bych byl taky zvědavý. X-type poslední generace jsem měl 2,2 D...exteriér klasika, interiér nejhezčí asi ve své třídě tehdy, jen motor byl trošku línější a servis příšerný....
Mimochodem s touto souvislostí jsem viděl zajímavý díl Top Gearu, kde testovali Quattroporte, Rapide a Panameru. Vzpoměl jsem si na jednu scénu, práve s těmi madli nad dveřmi >:D
Tak já nemůžu souhlasit s většinou zde v diskuzi.... Tenhle facelift se věru moc nepovedl. Jo ta světla jsou pěkná, technické změny jsou taky fajn, ale já kritizuju Audi za jakousi unifikovanost v rámci její modelové řady a to že všechna Audi vypadají stejně. Byl bych tedy sám proti sobě, kdybych nenapsal i kritiku u tohohle auta. Prostě všeho moc škodí a mít vzhled jako XJ se mi fakt nelíbí..... Bohužel jsem asi sám....... Takže, při prvním pohledu na auto jsem si pomyslel, že je to nějaká nová varianta XJ.... Ovšem po otevření článku jsem zjistil, že je to fl. XF....... Zastávám názor, že každé auto by mělo být pokod možno co nejvíc jiné, tady jen implantovali na vůz předek XJ...... Bohužel a ke škodě XF...... :no:
Hele klídek! Multipla je designový skvost! Necpu ju každému, ale neposmívám se autu, které je jiné, odlišné, prostě něco jiného než klasická fiaťácká produkce..... Chápu, že se vám XF líbí, mě koneckonců taky, ale prostě jsem si to nemohl odpustit ;-) >:-[]
Ze předu je XJ dost podobné, ale ze zadu se dost liší. Rozhodně to není taková unifikace alá Audi. Multipla bylo šlápnutí do hov.. Individualitu vítám, ale ne úlety.
Tak a teraz si JC moze konecne urezat lavu nohu a umlatit sa s nou k smrti ako slubil.. :-) A teraz vazne: je to pecka, napravili presne to co mna osobne predtym na XF sralo..
Potvrzuje se, že cesta dopředu vede jen směrem vyšlapaným v minulosti. A když čas od času dojde k nutnosti pozměnit zažité (legendární) tvary, trvá ta cesta dost dlouho, než na ní najdou svůj směr budoucí kupci. To je vcelku logické a automobilkou jistě i očekávané. Proto také může v případě dobrého základu dojít k dílčí modernizaci, která všem se správnejma vočima vezme doslova dech. Je to špičková hra na malou schovávanou - máme v sobě již natrávené nové tvary, a nyní přišel... digestiv v podobě toho nejkvalitnějšího jednosladového jantaru.
Všude kam jaguar sáhnul, sáhnul dobře. Tříselné šťávy napínají tanga k prasknutí, tohle auto má (konečně) ty správný koule. Teď už jde jenom o to, abys měl ty správný koule i ty. Neboť tahle kára mezi kastrátya šanci nemá.
Osobně bych upřednostnil oproti bílé tu temně červenou. Někam si s tím pak zajet na býčí grilované žlázy... co více si přát?
Ovšem pozor, touhu webpaji po kombíku je nutno razantně přiškrtit, tyhle audiozní móresy sem přece sakra vůbec nepatří...
Teď jsi mě docela pobavil, takže jag je pro šlechtice .... to musím říct našemu drahému Chevalier de Beciu .... on si koupil nějaký diplom, kde je napsáno, že je teda rytíř :-) .... Když si po vánocích přivezl XJ, tak jsem si já sprostý člověk ani nevšiml, že to není jeho "staré" XF ..... ale to auto za to asi nemůže ....
K farbám: áno, tu vybrali výborné farby; biela podtrhuje čistotu línií a celkovú eleganciu, vínová červená zase skrytú agresivitu ostrejších detailov. Je v tejto súvislosti veľká škoda, že iné automobilky pri väčších autách obmedzujú svoje farebné portfólio na odtiene šedej, čiernu a bielu. Aj tmavšie tóny výraznejších farieb (táto vínová červená, parížska modrá, britská závodná zelená) na limuzínach pekne ukážu.
Čti v kontextu, ne jednoduše...vztaženo k německé prémii.Exkluzivita má svá úskalí (Porsche by mohlo vyprávět) a šíře roztažená náruč dovolí sem tam nějaký ten přešlap.
Nesouhlasím. X-Type Estate se co do designu exterieru povedl. A z podstaty věci byl i originálnější než sedans. Technicky byl X-Type také na výši, zabil ho jedině marketing, možná celkově nevhodná doba pro Jaguar.
X-Typa jsem měl. Mi se moc líbil. Kombi ne...to byl hloupý úlet. Ale souhlasím, že ten 2,2 D nebyl nic moc. Ale interiér tehdy byl o třídu výše než u BMW nebo MB a to můžu potvrdit, protože jsem po něm přesedlal na C Klasse.
Úlet by to byl třeba u tehdejšího XJ, ale u X-Type to bylo logické vyústění. A co se týče designu, tak ten se povedl. Když k tomu vezmu fakt, že to byla prvotina, tak to auto v kombi verzi nelze hodnotit jinak, než pozitivně. To, že dieslový 4 válec nebyl tou pravou motorizací, v době, kdy ještě 6 válce nebyly na ústupu, to je jiná věc.
To je pravda, ale 2,0 D byl ještě slabší. Benzíny zase žraly i trávu kolem cesty - u nás se prodávaly V6 2,5l a 3,0l. V Británii byl ještě V6 2,0 l. Líbila se mi tehdy ale 6 stupňová automatická převodovka. Auto neshazuju, dal jsem ho pryč hlavně kvůli servisu. Měl jsem dvacítky kola a oni mi je pořádně nevyvážili. Vrátil jsem se z Chorvatska, najeto 3500 km a gumy z vnitřku sjeté...a to nebylo jediné.
Tak on ten Jaguar do těch dieslů šel spíš z nutnosti, rozumnou volbou by byly ty dva silnější benzíny, pokud si mohl vybírat. S těmi současnými turbodiesly a absencí slabšího benzínu u XF je pro většinu zákazníků už vybráno předem a ne nutně špatně. Nicméně nějaký turbobenzín kolem 3 litrů by v nabídce potěšil. Ale kšeft je kšeft, musí se to aspoň zaplatit a Jag dnes nemá V6 blok, na kterým by to stálo.
Myslim ze bola odvedena cista praca v UK. Design plny energie a prijemnych linii, ..motorizacie boli a su ok, ...cena tiez.
Treba zapracovat iba na servisnej sieti v stredoeuropskych koncinach a VELKYM predsudkom a bude kazde rano na ceste dobry pocit . Kto sedlal jago vie... za mna :yes:
Tyhle řeči o předsudcích jsou než řeči. Pro ty, co skutečně sedlali "jago", je to stejné jako pro ty, co sedlali cokoliv konkurenčního. Ano, sympatie ke značce částečně roli hrají, mnohem více ale osobní špatná zkušenost, například s kvalitou, přístupem servisu, šíří (omezeností) nabídky a podobně. Plky o a priori předsudcích jiných od těch, co max. "osedlali" deset let starý S-Type rezavějící v koutě bazaru, jsou v kontextu debaty o aktuálním XF a jeho šancích zcela mimo. Ale třeba se v tobě pletu, Norge. ;-)
Ve všem souhlasím, ale ten "rezavící" S-Type přece jednou taky byl novým autem, tak proč ty narážky na jeho věk? (S-type jako takový tady nehodlám obhajovat...)
..neviem co tu plkas o S-ku, ci Jaguaroch . Ak ti to uslo, tato znacka nikdy nebola pre masu ludi, ..zvast pre tych co zeru tu nemecku auto.propagandu. Sirka nabitky ??? Mas nebodaj chut na SUV so selmou... >:D
Nieco ako Porsche Cajun ? >:D ...
Ja viem, ze vo vasich hlavach kazda automobilova znacka musi mat vsetky druhy karoserie, atd .. iba potom je konkurencie schopna ... HALLO ... tak to je pekna rozpravka ale hlavne NEZMYSEL !
Z mojeho pohladu si iba povedal ze mas rad nemecky trojlistok, ..tak sak OK, ..ale neplkaj tu potom o Jaguaroch.
Jago bolo do prichodu Forda, fantasticke, ..ked si vedel : ..a ked sadnes cez male dvere do XJ ci XJS a * mas nizko na zemou, ..na koniec pancieru nevidis ..mas cez 300 kobyl, a nadherny zvuk ... Vsedny ludia na teba pozeraju ako na poloblazna, ..ale iba preto lebo nesedeli z inside.
Mas pravdu, briti maju problem z kvalitou, ale majitelia im to vela-krat odpustaju, pretoze na svoje XJ pozeraju inac ako ty na svoj vysavac z nemecka co ma najazdit 250.tisic kopcov a potom do bazaru...
Nie ja ale asi ty si v Jagu nikdy nesedel kamo.
To je pravda pravdouci zvenci velmi mlady a nadcasovy design jez se bude tezko vylepsovat.
Vnitrek se nepovedl. Ja osobe bych zmenil prinejmensim volat ve stylu Xj, zrusil vysovaci vetrani - dal je napevno a kolem Sat Nav ty velke plochy bych pokryl prijemnejsim materialem jez nepusobi tak studene a stare.
Mno...možná, kdyby mne z Jagu pozvali do fabriky a na firemní okruh, tak by se mi zamlouval víc... >:-[] Po fl podle mne ztratil charakter a zůstala jen aerodynamika... ;-\