Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jaguar XF 3.0 AWD Winter Edition: 340 koní a pohon všech kol za 1,45 milionu Kč

David Bureš
Diskuze (30)
Jaguar už myslí na nadcházející zimu. Speciální edice XF nabízí vak na lyže nebo vyhřívání čelního skla a volantu.

Automobilka Jaguar láká české zákazníky na zimu, připravila pro ně totiž speciální verzi modelu XF určenou pro zimu. Britský sedan s přeplňovaným třílitrovým šestiválcem pod kapotou a pohonem všech kol v edici Winter stojí 1.450.592 korun.

Tato cenovka znamená, že při objednání edice Winter zákazník získá slevu 9,3 % ve srovnání s běžnou katalogovou cenou.

Výbava automobilu myslí na nadcházející zimu. Její součástí je elektricky vyhřívané čelní sklo, přední sedadla a volant nebo asymetricky dělená zadní sedadla v poměru 60:40 včetně uzavíratelného průvlaku s vakem na lyže.

Dále ve výbavě nechybí ani Bluetooth a zadní parkovací asistent. XF Winter Edition obouvá 19palcová litá kola, sedadla jsou čalouněna kůží v provedení Bond Grain.

O pohon XF Winter se stará kompresorem přeplňovaný benzinový šestiválec o výkonu 250 kW (340 koní) a točivém momentu 450 N.m kombinovaný s osmistupňovým automatem. Vývoj pohonu všech kol probíhal ve spolupráci se sesterským Land Roverem.

Jaguar XF Winter je levnější než konkurenční Audi A6. Ingolstadtský sedan s motorem 3.0 TFSI (228 kW) a systémem quattro stojí 1.396.900 korun. Při započítání příplatkových prvků (19palcová kola, kožené čalounění, parkovací asistent nebo vak na lyže) však A6 se srovnatelnou výbavou jako XF podle konfigurátoru přijde na 1.556.703 Kč.

Pro klienty zajímající se o zvýraznění sportovního stylu XF tu je edice Wintersport. Ta proti výše zmíněné verzi přidává aerodynamický paket a 20palcová kola z lehkých slitin. Za tento paket si zákazníci připlatí 39.010 korun.

Zákazníci mohou obě zimní edice XF objednávat do konce roku. Výbavu auta je možné rozšířit o další nabízené příplatkové prvky.

David Bureš
Diskuze (30)
25. 10. 2013 16:28
Re: Tohle mi někdo vysvětlete
Každý má jinou představu o tom, co to je "v pohodě". Když někdo jezdí za 12 litrů s naftovým šestiválcem, nebude jezdit za 8 s benzínovým.
Avatar - Barrichello
25. 10. 2013 14:26
Re: Tohle mi někdo vysvětlete
Za 15 průměr, pokud nebudeš jezdit čistě město - tak az tuhle spotřebu jezdí V8 o objemu 6 litrů a výkoneme někde 450-500 Hp.....

Pokud někdo jezdí za 15 V6 je budto pra*e, nebo neumí jezdit.
Avatar - Barrichello
25. 10. 2013 14:23
Re: Tohle mi někdo vysvětlete
Já mam za 1200 km průměrnou spotřebu 11,1. U 4,2V8 kompresor.
Pokud nekědo jezdí s 3,0 V6 za 13, sou jen tři možnosti

1) neustále jezdí po městě
2) je chyba mezi volantem a pedály
3) výrobce je id*ott a neumí vyrobit motor
Avatar - Barrichello
25. 10. 2013 14:22
Re: Tohle mi někdo vysvětlete
S tém benzínem jde v pohodě jezdit za 8 na sto >:D
25. 10. 2013 13:41
Re: Tohle mi někdo vysvětlete
Samozřejmě, že to řeší. Těch 1,4 milionu se nezjeví samo od sebe. Ne každý majitel podobného vozu je nadšenec. Řekl bych, že většina nebude. Že máš takové peníze, neznamená, že si můžeš dovolit všechno, co chceš. Ty bys krmil svou zálibu v autech, jiný může krmit svou zálibu v letadlech, ženách, hodinkách.