Turbodiesel 2,7 V6 byl v nabídce Jaguaru XF dosud stěžejní motorizací. A to přesto, že svým výkonem ztrácí na nabízené benzinové motory i na konkurenci ve vyšší střední třídě. Vše má napravit nový třílitr.
Tak a uz aj Jaguar ma motorizaciu hodnu obdivu. "Na papieri" to vyzera super, no uvidime v skutocnosti. Na jesen by tieto motorizacie mali posilit aj LR Disco3 ci RR sport... kto vie ako budu? slabsi pre disco a silnejsi pre RR? Motor 3,6 TDV8 je ok, naladeny hlavne na silu no tieto V6-ky urcite pomozu a pridu vhod, kto vie ake vykony budu drobcekovia s 2,6 tony zivej vahy podavat a kde bude zaradeny TDV8, ked pri nom bude uspornejsi V6 s CCA rovnakym vykonom.
Motorizacia 2x preplnovana v BMW s oznacenim sd - 210 kW je aj tak neprekonana, no vidlicova je tato :yes: jednotka sveta...zaujimave.
no neprekonana SD, to budeme moct povedat az po prvych testoch a skusenostiach, tych par konikov menej oproti sd na papieri nie je ziadny relevantny udaj.Skor som zvedavy na to, ako sa bude spravat to velke turbo v nizkych otackach a male vo vysokych a ako bude auto reagovat na plyn, podla udajov to vyzera super, ale ake to bude v reale si musime pockat.
Ale konecne Jaguar. :yes:
taky se mi to uplne nezda. hlavne to je videt na grafu toho nabehu plniciho tlaku. kdyz napises 500 milisekund, tak to vypada celkem fajn, ale ono to je 0,5 sekundy, coz je imho hodne - proste seslapnes plyn a pul sekundy temer nic.
Milý Ad.(e)! Vy to zřejmě ŠPATNĚ pochopil!
S těmi 500 milisenundami je to JINAK :-):yes:
To NEznamená, že se NEděje "nic", ale 0,5 sekundy trvá od VOLNOBĚHU do MAXIMÁLNího točivého momentu 500 Nm ... to už působí "maličko" JINAK, že?
Prostě POPRAVDĚ to vypadá, že NEJ- dieslové agegáty momentálně bmw a jaguar/PSA má ... já se na tenhle motůrek těším na podzim v Citroën C6 ;-):yes:
PS: Mohl by vy mi prozradit (vysvětlit) JAK jste to myslel s tím grafem? Já na ně "koukala", čelíčko "mračila" (hrozně se SOUSTŘEDILA) a "nic" - NIC (špatného) jsem NEvymyslela ... mně se dokonce docela DOST "líbí"
Pěkný den :-)
Uvědomujete si co jste napsala? Od volnoběhu do maximálního točivého momentu? Maximální točivý moment je závislý na otáčkách - vrcholí v nějakém jejich spektru - a ty ovlivníte pouze vytáčením motoru. Bral bych vůz co bude mít po sešlápnutí pedálu za půl sekundy maximální točivý moment :-)
JASNĚ že "uvědomuji" (a vím) :-)
PROTO je tam (na začátku) to VELKÉ turbo, PROTO se o tom píše jako o REVOLUČNí konstrukci, nebo? ;-)
Uvidíme v praxi, ale od volnoběžných otáček by tento motor měl zabírat LÉPE než všechny ostatní (a já bych to zas za TAKové "překvapení" NEbrala, ono kluci z Citroën diesly docela "umí" a pokud si něco dohledáte o jejich bi-/twin-turbo motorech starších, tedy 2.2 HDi a V6 2.7 HDi - tak mám pocit že JEN motoráři od bmw jsou v práci s dvěma turby dnes "dál" ... a možná NEní náhoda, že bmw s PSA pár motorů společně dělá/sdílí - jen "masa" na to JINAK se dívá .. a ty s logem bmw jako "excelentní" vnímá, ty s "dvěma šípy" ve znaku ... :-) - někdy je to skoro "legrace" (no možná spíše "tragikomedie")
Já jsem tedy na tento motor (moc) ZVĚDAVÁ a opravdu ZAJÍMÁ mne JAK bude působit "dole" to VELKÉ turbo (že asi "jinak" - než jsme zvyklí - to je "jasné")
K těm otáčkám - když mrknete třeba na ten poslední "dvouturbový" motor 2.2 HDi, tak i tam je nárůst točivého momentu "jedna radost" a na 90% maxima se dostáváte v .. již nevím a NEchce se mi hledat, ale v 1300 ot. (?) a to se jedná o "běžnější" (no VĚTŠINA výrobců si o tom zatím "nechává zdát") konstrukci malé + velké - v případě 3.0 HDi by to mělo být "jinak" a "lépe/rychleji" ..
PS: Také bych takový vůz "brala" ;-) (takže se na Citroën C6 letos od září "těším" a Citroën DS5 si /snad, v "plánu" to rozhodě MÁM!/ moc ráda KOUPÍM) :yes:
Pěkný den :-)
Ano to je pravda, MB sice maličko "se zpožděním" bi-/twin-turbo technologii použil, ale tenhle motor VELMi zajímavě působí/vypadá (už je v prodeji?) a vlastně ještě Fiat nějaký takový motor myslím má!
Ale to je asi "vše(chno)" - nu já myslím že TUDY cesta "povede" a TATO technologie se bude "jen šířit" - což se mi "super" zdá (prý snad i v nějakých dalším menších 4válcích se připravuje (já osobně na ten V6 3.0 HDi se "těším", neb trochu smysl osmiválců "popírá" ... no uvidíme)
Pěkný den :-)
Milý maxo! E cupka se mi docela (DOST) líbí (ale asi 350 CGi volila bych, nebo JEŠTĚ raději na 63 AMG počkala ;-):yes: ), ale to se ještě NEprodává - to až "za pár" jak ten 3.0 HDi dorazí ...
PS: NEnápadná "bomba" je dle mne Alpina D3 (a kupodivu ještě - tak trochu - "zaplatitelná") :yes:
Pěkný den :-)
no mila Kylie tak cupatko E sa aj mne paci a velmi a hlavne, ked ma AMG paket v bielej farbe.
Suhlasim aj s tou ALPINOU D3.Inak videl som porovnavaci test ALPINA D3 verzus C 250.
350 CGI a 63AMG to je uz uplne ina liga, ale ja som si myslel, ze Vy ste na diesle.
A co sa tyka Francuzou, tak maju kultivovane diesle, naozaj v tom su spicka, ale vykonovo a spotrebou nemaju na Nemecku premiovku.
Prajem pekny vecer.
Ano SPOTŘEBA je u HDi dieslů trochu horší, ale já přednost spíše té POHODĚ a KLIDU nad spotřebou dám ;-)
Srovnávací testík Alpina D3/C 250?!? To mne ZAJÍMÁ! Povídejte/přehánějte :-) - nebo ODKAZ máte?
Já popravdě v životě JEDINÝ (vlastní) dieslový motor měla (2.2 HDi v minulém Citroën C5), mně tak nějak "obecně" spíše BENZÍNové motory "sympatičtější" jsou, ale já OZKOUŠELA Citroën C6 s V6 2.7 HDi a to ZAUJALO mne a to VELICE (to přiznávám!) :yes:
Já dnes už trošičku "zmusaná" a když člověk "zvykne si" na 6ti (a více) válce - ono to "dolů" MOC "špatně" pak už jde 8-s
A protože mercedes cupka E s 350 CGi (o 63 AMG NEmluvě) přeci jen DRAHÝ jest, já (v té "své" úrovni) v Citroën DS5 V6 (3.0 HDi?) doufám, neb to by ještě za "zaplatitelnou" cenu vůz mohl být a "bonusy" pro kupce řady DS ty LÍBÍ se mi a to dokonce VELICE :-):yes: a ... no uvidíme ... můj BENZÍNOVÝ Brumla zatím stále "skorojura" a "chlapík" (i přes 100.000 kilometrů a počínajících 5 křížků na krku) jest, tak .... třeba někde něco "vyhraji" a tu cupku E 63 AMG .... ne to byl "vtip", já asi/pravděpodobně u "své" hydrauliky Citroën zůstanu ... (to/ta mi VYHOVUJE a "stačí" :-) )
Pěkný den ;-)
No fakt je, ze ked si clovek zvikne na sestvalec, tak uz nechce stvorvalec, viem to z vlastnej skusenosti.
A ozaj hydraulika Vam vydrzala bez poruch?
A tu je ten odkaz:
Děkuji za ODKAZ (AutoZeitung já RÁDA mám - jen poslední dobou trošičku "NEstíhám" ;-) )
S hydraulikou jsem slyšela "zvěsti" NEuvěřitelné, ale právě NAOPAK to bývá, je to skoro SPOLEHLIVOSTi VZOR - já již druhou C5 mám (s tou první přes 150.000 km najela jsem, nyní 100 t. km za sebou mám), teta též druhou má, jeden kamarád dokonce 10/11 let starou Xantii vlastní a s HYDRAULIKOU "nikdy NIC" - tam "problém" opravdu NEbývá (zato nedávno "odešla" v šéfovském MB ML 63 AMG - zůstala ve "spodní" poloze) - v Citroën sice občas něco "zazlobí" (NEní to "etalon spolehlivosti"), ale bývají to spíše "drobnosti" a dle některých NĚMECKÝCH přehledů spolehlivosti tak STEJNĚ či dokonce LEPŠí vw passat bývá (i když v česku to opravdu JINAK vnímáno bývá) - ostatně na nový vůz Citroën 150.000 km a 5 let PLNOU (na vše) záruku mám (na ten podvozek - hydrauliku je to myslím 200.000 km a 5 let)
Ještě jednou díky za odkaz (popravdě (o)ČEKA(va)LA jsem, že "stará" /dobrá/ Alpina i zde a OPĚT "zvítězí" ;-) )
PS: Není-li to otázka nevhodná: "Jakýžeto vy 6ti váleček máte (měl jste)?"
Dobrou noc
Právě že to (možná) bude až VELMi "dobře" ... no nic, "za chvíli" už UVIDÍME (jestli bude TAK "pohodový" jako V6 2.7 HDi a s TíMHLE výkonem ... máme se na co TĚŠIT :yes: )
Pěkný den ;-)
Jedna z variant. Do teď se dávalo buď 1 turbo, 2 turba va Vámi napsaném pořadí nebo turbo s variabilními lopatkami. Od variabilních lopatek se pomalu upouštělo, biturbo bylo levnější se stejným výsledkem, ale tohle řešení rozhodně smysl má.
No jo - to PRAVDU máte, ale pro mnohé DĚSIVÁ >:-[] zpráva jest, že to vlastně NENí až tak "Jag", ale diesly ford/jag a trochu volvo to jsou stále JEN nafty a know-how od PSA ;-)
PS: Takže já se těším a zvědavá na tenhle motůrek jsem v Citroën C6 :-)
Měla jsem pocit (někde slyšela jsem/četla jsem?), že jestli Fiat v prodeji ještě nemá, nějaký takový motor alespoň PŘIPRAVUJE (to je ta bi-/twi- společnost až TAK "úzká"?)
- Citroën/Peugeot má motory 2 (a třetí 3.0 HDi zhruba od poloviny roku ... tedy prý s novým modelovým rokem, cca od září ...)
- Mercedes má letos nový 250 CDi (v několika "variacích")
- BMW je v motorech (jako obvykle - wie immer ;-) ) první a "napřed", ale má u vznětových motorů TAKÉ "jen" 2 takové motory ..
No to je ale HODNĚ "vybraná" společnost, že? ;-)
Volvo? To používá diesly od PSA a stále patří (byť se ho již DLOUHO a INTENZIVNĚ snaží prodat) Ford(u) - již jsem to zde párkrát psala - myslím že CHYBU udělali, že i ten velký (R5 2,5litr) motor TAKÉ verzí od "mateřského" koncernu NEnahradili (byť důvod chápu - vše je "uděláno" na R5 a "vložit" tam /byť LEPŠí/ V6 ... to NEní zas tak snadné/jednoduché - ale roky by mohlí mít zajímavější V6 2.7 HDi a obávám se že nový V6 3.0 202 kW/600 Nm jejich starý pětiválec tak trochu "do země zadupe" ;-\
Pěkný den (a bi-/twi-turbům "zdar" :-) )
s tym patvalcom neurobia dieru do sveta, to urcite nie a ani tie parametre nie su oslnujuce.Jednoznacne im chyba silny sestvalcovy diesel.
Ano viem, ze je to PSA, ved to je to
know-how.
Ale jedno sme v diskusiach nespominali a to zivotnost tychto motorov a naklady na udrzbu,ale to preveri az cas.
Twin turbo ano, ale jedine sestvalcove.