Měl by sis vybrat, buď "súčasný" majster, anebo majster doby minulé, drtivá většina majitelů jaguarů z generace před Calumovou design revolucí se k tomu jeho současnému designu vyjadřuje velmi nehezky. Jinými slovy, ti co by dali ruku za XJ z roku 2005 ohrnují nos nad tím současným a naopak.
P.S. Na druhou stranu, upřímně, ani nečekám nějaký smysluplný názor na design od člověka, který si dá do XJ "hliníkové" [odkaz] koberečky. >:-[]:no:
No jasně, koberečky vzadu bez loga/kočky to by bylo fópá jaksviňa, na rozdíl od imitace hliníku. >:D
Už jsem ti psal v diskusi, že loga na koberečcích (za každou cenu) působí naopak lacině, koberečky mají nenápadně splývat s interiérem, ne na sebe upozorňovat, zvlášť v autě jako je tohle.
Kde tady vidíš logy na kobercích?
[odkaz]
[odkaz]
Když už, tak originál. Ten je s logem. A samozřejmě je to celý set, že, takže když už bych kupoval tak předek i zadek a samozřejmě musí být tmavé aby ladili k interiéru.
XJ se světlým interiérem maj z fabriky koberčky světlé, sou sice nepraktické, ale když sme u té estetiky tak to musí ladit.
Ale prostě černé koberečky s logem nejsou. Takže si můžu nechat někde ušít na míru nerogio koberečky, který ale vypadaj velmi podobně - kvalitou materiálu jako univerzály od filosnu apod. výrobců za 4kila.
Ale ma na programu jiný věci k řešení.
Taková perlička pro zasmání - ATF do převodovky ZF sem vozí z americké centrály ZF. Já myslel jakej udělám dojčlandu kšeft a na kanystru Made In USA a na obalu ZF USA, Northville, Michigan :o))
Každopádně jakýkoli slušnější látkový koberec v barvě interiéru bude minimálně o 1000% lepší, než ten leský papndekl. Takže, když neoriginál, tak v podstatě cokoli, jen ne tohle. nebo si tan dej jenom karton a tvař se, že je to předváděčka od dealera. ;-) >:-[]
To není papundekl, čistě pro tvojí informaci - je to pochromovaná guma, když už sme u toho a čistě náhodou sou to nejdražší koberečky z těch neorigo univezálů.
Jasně, sou tunningový. A nehodí se to tam. O tom žádná.
Já ale vím že se to tam nehodí a nijak je neobhauju, sou tam pouze dočasně. Ale na koberečky to na druhou stranu nejezdí.
No koberečky maj krom estetický funkce taky tu praktickou funkci.
Ta praktická je ta, že písek a trávu z tohohle smeteš, přetřeš to hadrem a sou za minutu jak nový. Něco jako kožený a látkový sedačky, že.
Na látkovejch ti dítko ukápne přesnídávku a čistíš to dvě hodiny, na kůži to vyčistíš za 2 minuty.
U těch úžasnejch černejch hadrovej univerzálů/univerzálů na přání je tak skvělej materiál, že to musíš skoro po každý jízdě vysávat a když je náhodou deštivo a někde špinavá louže, tak i čistit jinak sou na tom mapy od bahna.
A jelikož nejsem dost hogofogo a nejzdím tím halt jenom tam kde maj všude asfalt, nýbrž i štěrk, hlínu, trávu a další materiály, tak bych to mohl čistit pořád, protože přeci mít zasvi**nej interiér v jagu je taky faux pas.
Proto sem měl vždy dvě sady, tu na zimu totiž nečistím a pouze jí vysaju vysaveč a vyklepu. Na mapy kašlu. A na těhle na léto žádný mapy nejsou.
Takže to k té praktické části.
Takže hlavním problémem je, že jsou stříbrný. Kdyby byl černý nebo nějaká imtace karbonu atd, tak by to nebyla pěst na oko.
Koberecky ti samozrejme objednaji u prodejce. A to s logem ci bez. Tusim ze maji i 2 kvalitativni tridy.Ty drazsi , sada neco kolem 5oookc. Prirozene v mnoha barevnych odstinech.
Bla, bla, designový jazyk XJ (současného) je stejný jako XF, řeč je o tom, že komu se líbí klasické jaguary, líbí v tom smyslu, že si je pořizuje právě proto, že se mu líbí, tak takoví v drtivé většině nemají pochopení pro absolutní designový přerod, který přišel s novou generací jak XF tak XJ. Celé to píšu proto, že je mi celkem jasné, proč toho jaga máš ty, nejde o značku, tvary, auto samotné, ale o co nejvíce šou za co nejméně peněz. Bohužel to odskákal jaguar XJ, který si v této generaci hůř drží cenu ve srovnání s konkurencí. Aneb z bojovníka za americké krabice bez stylu přes noc milovníkem klasických jaguarů... s "hliníkovými" koberečky. >:D:'-(
Já jsem si ničeho nevšiml, ale na MAcz se zastavím méně než sporadicky a v diskuzích už vůbec, tak nemůžu říct, nicméně, přijde mi to jen jako popichování, byť koberečky se mi taky nelíbí.
Kočovná divadelní společnost staršího data narození ....to by měl GTI radost že ste pro něj konečně našli odpovídající titul, na toho to sedí úplně dokonale >:D
Já nejsem ani až tak starší, oproti msítním důchodcům dinarovi a WL a spol ani rozhodně ne kočovnej. A divadlo tu předvádí taky někdo poněkud jinej, akorát má v reprotoáru pouze jednu omšelou hru z rajchstágu >:D
XJ nestojí o nic méně než německá D3 ze stejnýho oddobí. D3 má lepší fíčury v interiéru, ano uznávám. Ale mě se disignově nelíbí a nějak mi uniká důvod proč si kupovat V12 když mi konkurence nabídne v podstatě to samý s V8.
Koupil sem si to proto, že Jaguara sem vždycky chtěl, jak tu zminujete ty borce s plakáty na stěnách kde měli porsche a pak si za 20 let splnili sem, tak já sice na stěnách žádnej plakát neměl, nějak sem neměl potřebu mít káry na plakátech ač plaktů mam doma ve skříni hafo, ale už v 95tým sem si četl v časásích test jaguaru a prostě se mi vždy líbil.
A jak zvenku tak uvnitř.
Takže krom amerik sem chtěl rozhodně zkusit i jaguara nebo něco jiného z británie, ale to někdo nemůže pochopit,protože si mě tu krásně zaškatulkoval do kolonky "mago* do amerik" co by si nekoupil nic jinýho a tedka mu tu nějak neštimuje.
Tak se to snaží narafičit že sem si to koupil abych s tím dělal machra nebo co, a že sem si jistotně koupil nejlevnější vrak. Hehe.
To že tu x let tvrdím že krom amerik mam rád i jiný káry mu zřejmě ušlo.
A snaží se ze mě dělat 18ti letýho borce, co se předvádí před dýzou s károu, který koupil za poslední prachy a nezbylo mu už ani na destičky.
To je trošku na omylu, ale když mu ta představa dělá radost, at si to užívá.
Měl jsem na mysli diskusní úroveň ;-) , samotná značka vozu samozřejmě nemá žádnou větší výpovědní hodnotu ohledně celkové úrovně jejího majitele.
Tady jsi to, co tu píšeš, nic více, nic méně. Mimochodem ty nás máš taky krásně zaškatulkované do kolonky D3, tak se zbytečně nečil. :-)
Diskuzní úroven je taková, jací sou diskutující, aneb jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.
No já sem od vás ještě nečetl chválu na něco jinýho než je německý.
Ano, s vyjimkou Ferrari.
Jinak všechno ostatní je nedotažený, má o to o 5 fíčurek méně, blinkr má oproti D3 zpoždění o 0,005 s, moc to žere, když to nežere tak to nebrzdí, když to brzdí tak to má špatnej podvozek atd.
A když už se nedá nic najít, tak je to případně moc kolotočářský.
No. Anebo to nemá patričný prémiový punc.
Takže vcelku lehký škatulkování ne.
Že někdomu záleží i na jinýho hodnotách vám trošku uniklo, ale to je zbytečná debata.
Kdyby čistě náhodu někdo přišel a chtěl poradit třeba nějakej sedan vyšší střední, luxusní třídy nebo SUV a tys mu doporučil něco jinýho než německýho, dej mi vědět.
Vyvěsím fangle a nechám zahrát oslavnou fanfáru. >:D >:D
Zkus se podobně kriticky podívat na svou vlastní "tvorbu" tady, třeba na to, co tu pravidelně píšeš k D3 a specielně k Audi. :*);-)
Fangle klidně vyvěs, protože já bych např. rozhodně nerozmlouval takové XF nikomu, komu se opravdu líbí a nevadí mu jeho menší prostornost, jediná možná karoserie (sedan) a absence možnosti 4x4. A osobně bych jej doporučil spíš, než třeba Ečko v sedanu s RWD :-O:-)
Samozřejmě, ovšem pak by taky záleželo na tom, jestli by se mu kombík líbil tolik jako sedan, což zrovna u XF zatím nepovažuji (u většiny lidí) za příliš pravděpodobné, kdežto u takové A6 je to spíš právě naopak. A pak by taky musel překousnout (kromě absence 4x4) fakt, že se bude jednat o celkově nejméně prostorné prémiové kombi vyšší střední třídy.
Hele nečil se, prohlédl jsem si na moje.auto kam příliš nechodím tvůj stroj a je to na velkou pochvalu. Jo ty zadní koberečky, ty by letěly velkým obloukem, ale jinak máš káru v původním stavu a opečovanou jak má být a to se cení. Když to porovnám s hromadou tuzerských výtvorů všech možných značek, které se tam najdou a zcela mimoňské texty tak z tvých fotek i textu plyne zápal pro věc a cit pro auta a to je fajn. Takže i když Jag není moje gusto tak za přístup máš :yes::yes::yes:
Recenze na Volvo nebyla recenze v pravém slova smyslu - ale srovnávací test zda 2008 nafta ve voze vyšší střední je lepší jak 2001 benzín střední třídy.
Je to hlavně o tom, jakou naftu si k takovému porovnávání vybereš. Ještě před rokem 2001 nabízelo BMW 530d, jehož diesel byl v mnohém lepší, než dieselová R5 ve Volvu S80 z r. 2008.
Ale když chceš, aby to dopadlo tak, jak potřebuješ, tak si podle toho i vybereš to, co budeš konkrétně porovnávat a klidně neporovnáváš ani motory se stejným počtem válců. :*);-)
Já sem si nic nevybral, já sem to náhodou dostal půjčený na 14dní. Zadarmo, jak je zmíněno v článku. Tak sem jen využil možnost, přeci neřeknu že to nechci že.
Ano mělo to o válec méně. A o 0,4 objemu. Zas to bylo o 7 let mladší. Docela rozdíl v autobranži nemyslíš?
A pořád ten starej, americkej šestivál, kterej měl najeto stejný km, byl lepší. Co se týče kultivovanosti, zátahu, plynulému zrychlení atd.
Pro mě to byl test že nafta stále ještě benzín nedohnala, možná někde jo ale rozhodně ne v globálu.
Stačí?
Kdyby bych si měl vybrat na provnání nějakej super exkluzivní V6 diesel té doby jak říkáš, aby to byla férovka, tak bych ho pak musel srovnávat se super exkluzivním V6 z minula.
Pokud Volvo nedokázalo soupěřit s vámi posmívaným Chryslerem, tak je asi něco špatně, nemyslíš? >:D
Nejde o značku automobilky, jde o porovnávání neporovnatelného u konkrétních dvou motorizací.
Naprosto irelevantní je tvá argumentace r. v., protože Volvo žádný šestiválcový diesel dlouhodobě nenabízí. Tos mohl klidně srovnat s podstatně starším R5 TDI od Audi, který používalo i Volvo a vyšla by ta "argumentace" rokem výroby přesně naopak. Ke srovnání sis měl logicky vybrat vůz do kterého se běžný šestiválec V6/R6 běžně vejde. Tvé srovnání bylo prostě účelově trapné, protože ty jsi měl o výsledku jasno už předem na potřeboval si to jen nějak okecat.
To je ale zase opět problém Volva, pokud se jim nevejde do vozu vyšší střední motor V6.
I když mi není jasné jak se jim tam nemohl vejít, když tam byl benzínový V8 >:D >:D >:D
Jo byl to motor Yamaha. REsp. Ford to vyvíjel s Yamahou.
Ale Yamaha nedělala jen motory do motorek, dyt stavěli i motory pro F1. Tudíž to o motorkách je blábol, stejný motor měl i Lincoln a vůbec základ je z Fordu Taurus.
Hlavně, kdyby nějaký šestihrnkový turbodisesel (který by se tam vešel) vůbec měli.
A víš vůbec o nějakém voze se šestiválcovým turbodieselem uloženým napříč?
Znam lidi kterým se líbí klasické jaguary i ty nové.
Sice by si ten nový asi nekoupili, ale nemají problém v tom se v něm projet. nemaj problém když přijede na sraz a nijak je ten design neuráží.
A to maj těch Jaguarů několik.
Nevšiml sem si , že by Audi nebo BMW ze stejný doby stálo nějak víc, ba naopak A8ky sou daleko levnější.
Když vezmem český ceny
03 XJR z nechvalných áček - 330 litrů
[odkaz]
03 A8 za 185 [odkaz]
05 SuperV8 za 620 [odkaz]
05 A8 W12 za 400 [odkaz]
Ted co je levnější, že....
Tak nedělej chytrýho a běž si radši vyřezat dýni [odkaz]
Podle mě si předchozí XJ drží cenu hlavně díky designu, ale taky i díky tomu, že bylo z éry před Indy nejlepší Jaguar. Podívej se na hrůzy X-Type a S-Type. X-Type je levnější než jeho mainstreamový dárce orgánů Mondeo, což je smutné. Ale to jsou ojetiny, navíc u německých vozů luxusní třídy je obrovský cenový propad dost známý fakt.
Jinak je to klasické XJR k sežrání, fakt nádherné auto...
A když mluvíš o lidech, kterým se líbí oba designové směry Jagu, tak já se k nim kloním taky. Nové Jagy jsou skvělou alternativou k D3 (a pro mě asi jedinou) a ne jen tou ne moc dobrou anglickou konzervou jak tomu bohužel bylo v posledních cca 20 letech,
Zkrátka svou volbou Jagu máš ode mě :yes::yes::yes: (koberečky ti ale neprominu >:-[] )
XFR Speed Pack, hmm.. No v té modré, to je prostě zabiják, to je snad i škoda tím nějakou tu srnku kočenku nenabrat. >:-[] PS. máte tam chybu na konci článku - 2003! ne. 2013 je správně.
Viete čo je zaujímavé? Že ked tu je takýto neaký článok s .de autom tak je tu 200 komentárov a niektorí su tu uplne v p*** z toho >:D A ked je tu takéto krásne nadupané originálne auto tak akoby to ignorovali.
Pod XFR se tu už diskutovalo nejednou, jen k vůli Speed Packu nemůžeš čekat diskusní rekordy.
Třeba pod koncernem je tolik příspěvků proto, že tam píšou všichni kteří jsou z toho v p nejen pozitivně, ale taky (a častěji) negativně... ;-)
XF se mi líbí, ale nevím, co bych k němu napsal. K V8 s kompresorem jsem se vyjádřil opakovaně, ke vnímaným slabinám XF a Jaguárů všeobecně také. Opakuji se většinou tehdy, kdy se opakují hlouposti, na které jsem už v minulosti reagoval. Speed Pack není nic převratného, má ho i XKR. Nechce se mi zapojovat do diskuze o koberečkách a jinak tu snad není nic, o čem bych mohl diskutovat. Proto je tu ostatně tolik článků o určitých automobilkách, protože přitáhnou hodně provokatérů a následně hádek.