Kromě toho, že na této akci nevzniklo video, tak je těžké najít takové, které by věrně zachycovalo zvuk auta. Nejlepší je to asi na oficiálním launchovém videu [odkaz]
A tohle, to je přesně ten opravdový Jaguar. Upřesněme to, že je to opravdový jaguar pro opravdového muže, pro opravdového jezdce. Žádné vyšší střední kostrbaté skorokonkurenční počiny proti německým sedanovým dokonalostem, proti nimž, a to si upřímně přiznejme, svět opravdu nemá co postavit. Jde o čistou destilaci potenciální garážové závratě, přitom auto, chce se mi napsat... dělo... stojí pevně všema čtyřma na zemi. Jaguar předurčený k tomu, být nepokořitelným jaguarem...
Výkonově je to za hranicí běžně představitelného, image, její jedinečný obsah, celá ta ostrovní aristokratická tradice, všechno to, co spolu (s)tvořilo naší moderní civilisaci, to všechno je přibalené v kufru se samozřejmostí kvalit starých kamenných rodinných sídel.
Srdce máš prokleté výkonem, a tvá duše je už navždy zajatcem nebeské krásy... ano, tohle je ten pravý Jaguar :yes::yes:
Což o to, problém je spíš v jiné věci. Ono je to totiž s tou opravdovostí přesně naopak, Jaguar v této podobě jako sportovní auto ztrácí své hlavní atributy, ba co víc, když už chceš sportovní auto, pochodíš lépe jinde. Normální XK funguje mnohem lépe a je to mnohem víc Jag.
Částečně souhlasím. V té sportovní podobě určitě ztrácí, ale řekl bych, že už jen tím, že XK má být rychlé GT a ne sportovní auto. Proto nepotřebuje 550k, ale vystačí si s "jen" 385 v základu >:-[] Naopak v F-typu se budou vyjímat pěkně >:-[]
Ono jak přirovnávali v TG, XKR-S je polobotka (GT) předělané na tenisku (sporťák). Bohužel ale pak nefunguje ani jako polobotka a nefunguje ani tak dobře jako teniska, která už od počátku byla dělána jako teniska. Pravý Jaguar je především GT, v čemž je lepší normální XK, protože je nesrovnatelně pohodlnější, nekousavý, klidný, dokonce i hezčí nezkažené různými křídly a výdechy a výkon je naprosto dostatečný.
Nemám, co bych k tomu dodal. Přesně tak jsem to myslel. :yes:
F-type by měl být od začátku ta "teniska" :-)
Za to, co předvádí Jag za dobu pod vedením Taty (vím, že ty projekty byly rozjety dříve) by zasloužil metál. Fakt nádherná. U CX-16tky jsem slintal ve Frankfurtu snad nejdéle. :-!
Mám rád XKR. Oblíbil jsem si ho ještě v době, kdy XK mělo 4,2 litrový osmiválec s na tuto třídu celkem skromnými 219 kW. Je to podle mne dobrý kompromis - ne sportovec, ale elegantní silák. XKR-S mi také tolik nesedí a je pravda, že předchozí R-S bylo decentnější.
Jasné sdělení marketingového oddělení Jaguaru: "Proboha, hlavně od nás nic nekupujte, vždyť stejně ani nevíte jak(ými písmenky) se to jmenuje!"
Je to odvaz nazvat auto "bflm-psvz" a myslet si, že přežiju (jedno) léto.
Neshazuji ten vůz!!!
Břéťo, jižní čechy, to byl vždy takový rurální kraj, tak ani nepřekvapí, že písmena jako X, ve vás vzbuzují obavy a hrůzu, nedej bože, kombinace více písmen.
:-)
Já jsem "náplava", takže mohu porovnávat a... máš recht. Jinak "rurární kraj" začnu užívat, když se budu chtít vyhnout třeba slovům "sláma z bot" :-!
a pořád ctí tradice. Prostě modely s písmenkem R, to je V8 s kompresorem, tak každý zná Jaguar a tak to má být. Nadupaná britská klasika, pohodlná, elegantní, má šmrnc, styl, tradici i luxus.
Prostě šelma která umí jak příst, tak vyrazit k mohutnému skoku kupředu. To nejlepší ze zbytků britského automobilového impéria. Jediný konkurent německého tria no dobře německé 4ky když započtem Porsche z Evropy. Jediná alternativa pro toho, kdo chce evropský auto a nechce němce.
na XJ220 prostě nic nemá. To auto je etalon, můj osobní mokrý sen, naprostý vrchol všeho co si dovedu představit. Je úplně jedno, že to auto bylo oproti prototypu zklamání a prodejní propadák. Je fuk, že nový XKR má lepši parametry. XJ220 je prostě ztělěsnění krásy, elegance, šarmu a noblesy. Všechny ostatní supersporty jsou vedle něj jen venkovské tuzingy. Kdysi jsem na něj chodil přes výlohu slintat k dealerovi v Praze v Jindřišské a dnes, když už je téměř ve veteránském věku a občas ho potkám (má ho kamarádův soused, společně s Gallardem), tak si pořád při jeho spatření utírám sliny. Lamba, Ferrari, Zondy a další placky mě nechávají chladným, ale XJ220 je prostě DOKONALOST.