„Renaulty mají nižší světlou výšku než jiné dodávky. Z toho plyne lepší stabilita při jízdě a větší komfort při nakládání koní,“ vysvětluje Váňa starší.
Ja vo Francúzsku vídavam oveľa častejšie prepravníky pre kone na báze Ducato/Jumper/Boxer. Tu to robí Paragan na Renaultoch. Ale nejaký dôvod pre Renault?
Jak jistě víte, pro všechny tyto přepravce je palčivým problémem váha vozidla a kolik do vozidla mohou naložit, aby nepřesáhli váhu 3500 kg.
Renault (potažmo Opel) mají nejlehčí platformy, které jsou na trhu. Fiat/Citroen/Peugeot jsou zpravidla o cca 100 kg těžší již na samotném vozidle bez nástavby.
Z tohoto důvodu Paragan nabízí svým zákazníkům Renault a nyní nově i Opel. Pokud zákazník i přes těžší váhu požaduje Fiat, není pro Paragan problém postavit nástavbu i na této plošině, na kterou má homologaci. :yes: