Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jak se do Česka vozí Ameriky

Cesta k opravdové Americe může být lehčí, než byste si mysleli. A levnější!
Zpět na článek
29. 12. 2012 21:17
29. 12. 2012 21:36
29. 12. 2012 23:19
30. 12. 2012 07:58
30. 12. 2012 14:02
30. 12. 2012 02:01
30. 12. 2012 10:14
30. 12. 2012 14:18
30. 12. 2012 23:08
30. 12. 2012 07:57
30. 12. 2012 10:32
30. 12. 2012 10:38
30. 12. 2012 14:33
30. 12. 2012 10:12
30. 12. 2012 14:57
30. 12. 2012 16:59
30. 12. 2012 14:14
30. 12. 2012 14:20
30. 12. 2012 15:00
30. 12. 2012 08:14
30. 12. 2012 09:16
30. 12. 2012 09:38
30. 12. 2012 09:52
30. 12. 2012 15:05
29. 12. 2012 21:27
30. 12. 2012 00:21
29. 12. 2012 22:18
30. 12. 2012 00:23
30. 12. 2012 02:20
30. 12. 2012 00:26
30. 12. 2012 02:33
30. 12. 2012 21:39
29. 12. 2012 23:32
30. 12. 2012 00:01
30. 12. 2012 09:45
30. 12. 2012 10:26
30. 12. 2012 12:16
30. 12. 2012 14:01
29. 12. 2012 21:17
jj
no co chcete dál,má tady ještě někdo problém s tím,že jsou ameriky *** ? jen pojeďte za námi do Hradce a svezte se v nich.....je to největší automobilová slast,prostě není nad legendy a mimochodem,až uvidíte co mají tyhle krasavci za výbavu,tak ty spousty lidma vyzdvihovaný super nabroušený německý plečky ji nemají pomalu doteď.......
Rozbalit vlákno
26
29. 12. 2012 21:36
Re: jj
Povídej, co nemají ty německý plečky, prosím!!!
Avatar - biscuit
29. 12. 2012 23:19
Re: jj
ja nevim, kazdej ma jinej vkus a veskery pausalizovani pak zavani neuctou k jinejm nazorum. ja treba preferuju auta, co jsou hbity, rozumi si se zatackama, dobre se ovladaji a "komunikuji" s ridicem. ameriky jsou v tomhle prevazne nekde jinde.. ta auta se mi libi, svezeni bych neodmitnul, ale domu bych to nechtel.
30. 12. 2012 07:58
Re: jj
to mas ako porovnavat chopper so superbikom. jedine co maju spolocne je to ze su to motorky
V amerike mas prevazne uplne ine cesty. Siroke, prevazne rovne, nie ako tito nase klukate europske. takze si ani nepotreboval hbite auto co si rozumie so zatackamy. Prote si to rozgulal po ceste sirokej ako pristavacia runway a siel 10km rovno do dalsieho mesta.
Benzin tam v dobach kedy sa vyrabali stal nula cela nula prd a popravde aj v europe si mal v tej dobe auta co zrali aj travu okolo cesty a dodnes mas. Staci sa pozriet trosku vychodne. Zigulaky. Ked si im vypalil tak zrali aj 20 litrov a to z daleka nemali 6 litrovy motor
A co sa tyka dizajnu... to je kazdopadne vec vkusu.
30. 12. 2012 14:02
Re: jj
Líp bych to neřekl ! :yes: :yes: :yes:
30. 12. 2012 02:01
Re: jj
Slast? Legendy? Lidi jsou prostě zblbý z americkej filmů a proto je chtěj. Asi jako Colu nebo iPhone... Co je na těch autech tak legendárního?
Jsou blbě udělaný, hrozný nenasitný motory, moc těžký a velký, kvalita ani nemluvit. Za mně i design příšernej. Nikdy nepochopim jak si to někdo může koupit nebo to obdivovat...
Avatar - Gaius Julius Caesar
30. 12. 2012 06:01
Re: jj
Naprosto s teou souhlasím. Těžkopádný nenasytný neobratný pekáče a ten design je příšerněj i pro mě, zkrátka pekáč na čtyřech klech a ještě k tomu s kvalitou silně na štíru. Já osobně bych to nechtěl ani za nic. Mě by bohatě stačila třeba taková Octávka III. :-)
30. 12. 2012 10:14
Re: jj
a proc srovnavas veterany s O3? tpohle nejsou auta na kazdodenni jezdeni, ale auta pro radost ktery zaujimaj 2-3-4 auto v rodine ;-) jen malokdo ma podobne auto na kazdodenni jezdeni
30. 12. 2012 14:18
Re: jj
Gaius Julius Caesar, elukok: Vy jste se asi vyskytli na špatnym webu né?? A co jsme vyráběli v 60tých letech tady u nás?? Máloco vydrželo do dnes vůbec pohromadě. USA byla tenkrát velmi bohatá země a je to znát i na jejich produkci. Neřikám, že se v Evropě taky nedělali dobrý auta (dnes "legendy"), ale byli to pouze auta pro pár nejbohatších. V té samé době, co jsem tady jezdili Kachnama, Issetama, komoušskejma škodovkama (když si na ní složitě ušetřil), tak v USA sis mohl za méně než roční plat koupit koráb s klimou, el. okénkama, centrálem, kuží a 300 koněma pod kapotou! V základní výbavě měli víc věcí než ta Octavia 3, která je pro nadšeného motoristu zajímavá asi jako řízek pro vegetariána...
30. 12. 2012 23:08
Re: jj
Gooood... :yes: :yes: :yes:

... prej radsi Octu III nez starou ameriku...to snad ani neni mozny, co ti lidi dnes vyplodi...
30. 12. 2012 07:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Gaius Julius Caesar
30. 12. 2012 10:07
Re: jj
A co mají ty Ameriky do sebe, můžeš mi to vysvětlit? Jsou to pekáče zkonstruovany akorát tak pro ty jejich Highways, který jsou tažený skoro rovně a jsou široký čtyři a více proudů v každym směru. Chtěl bych tenhle pekáč vidět na nějaký naší okresce. Spotřeba je další věc, ta je taky přímo americká, 25 - 30 litránků na 100 kiláků, to bych rád věděl kdo by to z obyčejných lidí mohl uživit při dnešních cenách benzínu.
30. 12. 2012 10:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 10:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 14:33
Re: jj
Ty seš asi uplně mimo, viď? :no: A kolik si myslíš, že ti budá žrát 2 tunový auto s 300 koněma dnes? Po všech těch přímých vstřikách, zvýšování komprese, turbech a dalších spoustě věcí, jinými slovy po 50 letech vývoje?? O 20-30% méně? Kolik si myslíš, že žraly evropský auta s podobnou specifikací? Víš třeba že blbej žigul žral 16-20 litrů, když si s nim jel "pilu" a to neměl rozhodně 300 koní. V tý době nebyla prostě spotřeba důležitá a už vůbec ne v USA, stát se měl dobře a nepotřeboval okrádat vlastní občany formou dodatečných daní a daní z daní. Zníš jako zakomlexovanej i.d.i.o.t, kterej dosáhne tak možná na Felinu,možná Fábii a teď nedokáže překousnout, že na druhym konci světa se už před 50ti lety vyráběli lepší auta. Byla to auta dělaný tak aby co nejlíp sloužili, udělaný nejlíp, jak je výrobce uměl, ne ty *** z recyklátu jako jsou Thalia, Dacia, Rapid, hlavně aby to bylo levný a splňovalo nějakou posranou emisní normu. :no:
30. 12. 2012 10:12
Re: jj
Prosím tě,pisu z toho iPhonu uz 5 generace,jsem zvyklej mít to nejlepší víš,zcela jistě mas pravdu,ty uz jsi byl několikrát v USA a víš všechno nejlíp,co se tyče kvality,tak jsou USA jedny z nejkvalitnějších a to zjistíš jenom kdyz budes objektivni,to ze jsou evropsky auta dělaný na servis víš moc dobře stejne jako ja,jenom si to nechceš přiznat protoze tvoje milované evropske autíčka se rozpadají před očima,američani nejsou zvědaví ja auta ktery nic nevydrží,to je fakt a jestli tam nikdy nebudeš aspon chvíli tak to nikdy nepochopís,stačí se podivat,na 50 let starou ameriku a stejne stary bmw nebo audi,myslím ze uz jsou na vrakaci tak 20 let :))) proc jsi to legendy? To tak nepochopís kdyz tam nikdy nebudeš :)) cloveku které je evropan těžko něco takovýho budu vysvetlovat,a co se tyče výbavy,určitě měli v 50 letech v Evropě automat, klimatizaci, el okna, automatické dovíráni dveří,atd. Proste si myslíte věci ktery jsou jenom zakoplexovanost a předsudky,které nejsou pravda,kdyz o nich mluvíš takhle tak proc každej ji hambace,chce apple,miluje jejich filmy apod. ? No nic,stejne si budes myslet svoje a na auto.cz se to nevyřeší.....
Avatar - Gaius Julius Caesar
30. 12. 2012 14:09
Re: jj
Jak tak pročítám tvoje příspěvky tak mi došlo, že jsi amerikanofil. :no: :no: To Audi Q5 je parádní auto právě stvořený na naše klikaté silnice, skvěle ovladatelný. Kámoš ho má a nemůže si ho vynachválit. Máš pravdu , každej máme jinej vkus, což je naprosto v pořádku, ale tyhle pro mě naprosto nestravitelný starý pekáče z hnUSA já teda nikdy. Komu se líbí tak mu je neberu samozřejmě. Já preferuju evropský auta a z těch neevropských Japonce to je krása a kvalita. A když už jsi nakousl ten iPhone tak k tomu ti řeknu jen tolik, že to je jen předražená ***. Když nějakej pořádnej chytrej telefon tak to musí bejt buďto Nokia nebo nějaký Japonec. Ale dávám ruce pryč od nakousnutýho jabka.
30. 12. 2012 14:57
Re: jj
Dneska si mi fakt hnul žlučí, takže ani tento tvůj debilní příspěvek neponechám bez komentáře: 1) Tím, že si řekl, že (cituji)" Audi Q5 je parádní auto právě stvořený na naše klikaté silnice, skvěle ovladatelný", jsi se pro mě vyloučil na samotné duševní dno místní diskuze. BOŽE!! Tos nemohl třeba napsat aspoň A5, TT, když už to musí být AUDI. Q5 je mrštná stejně asi jako závodní slon a pro porovnání obratnosti evropských sporťáků proti zavalitosti "amerik" to rozhodně není šťastná volba... >:D Další věcí je, že ty "naprosto nestravitelný starý pekáče z hnUSA" tady budou nejspíš za dalších 50 let a to už po žádný Q5 neštěkne ani pes, ty už budou i z vrakáče pryč..
2) Cenu určuje poptávka, iPhone 5 byl i za tuto (pro mě též vysokou) cenu okamžitě rozprodán, tak mi řekni, proč by asi měli slevit?
3) Nokia je mnomentálně na tom dost bídně, čeká se jenom jaká bude odezva na Windows Phone 8 a to zatim nevypadá úplně růžově. Vzhledem tomu, že v jedné větě srovnáváš iOS, WP8, a zřejmě Android (nějaký Japonec) pouze podle výrobce, je vidět, že o daném odvětví, nevíš vůbec nic.
4) "Nějaký Japonec": Jedinná celosvětově dostupná Japonská značka mobilů je Sony (dříve Sony Ericsson), která nedělá vůbec špatné telefony, ale že by nějak vynikali nad Korejskou produkcí, se říci nedá. Pravděpodobně jsi tímto pojmenováním myslel "nějakého Korejce", jelikož jejich produkce je populárnější a mají i víc celosvětových značek (Samsung, LG, naposledy i telefony Nexus), znovu to poukazuje na tvoji neznalost tématu! :no:
30. 12. 2012 16:59
Re: jj
ak je audi Q5 tak paradne auto stvorene na klukate cesty, co je potom pre teba RS6? Kozmicka raketa?
Avatar - Ozzman
30. 12. 2012 14:14
Re: jj
No.. nevim jestli iphone je uplně to nejlepší na trhu.. Já osobně bych si ho nikdy nekoupil ( měl sm s ním zkušenost (i3) a ne dobrou). O co je lepší než top modely Samsungu a HTC?. Je to věc názoru a vkusu.
Ameriku bych si zase koupil, ale nemam na ni >:D
30. 12. 2012 14:20
Re: jj
Já nehanim Ameriku jako takovou. Né že bych měl rád hambáče, ale jednou za čas si ho dam. Stejně jako si oni daj např. evrospkou pizzu.
Ale veme to popořádku:
V USA sem nebyl, možná někdy v budoucnu.

Americký auto jsem díky bohu nevlastnil, ale stačí si přečíst pár recenzí tady od majitelů. Např nový camaro a podobně.

Když jsou ty americký auta tak skvělý, tak proč se americký auta neprodávaj v Evropě, ale evropský auta v USA jo?

50 let starý auta - podiváme se, co je asi "lepší" auto:
V americkej autech se moc nevyznam, tak budu věřit googlu:
USA - Nějakej cadillac DeVille -
autorevue.cz/…deville-zlaty-st… />Evropa - Dokonalej Mercedes 300SL, kterýho se dělaj do dneška repliky
collectioncar.com/detailed.php?…… />
Nevim jakou měli auta v 50. letech výbavu, ale evropský uměli minimálně na rozdíl od americkejch zatáčet.

Každej jí hambáče, chce apple... To je jednoduše vymití mozku. Vidim v televizi někoho s iphonem, musim si ho koupit. Vidim ve filmech americký auta, musej bejt nejlepší...
U toho iphonu můžu souhlasit že je možná nejdražší, ale určitě ne nejlepší (taky sem ho míval).
...snad jsem na nic nezapoměl... ;-)
30. 12. 2012 15:00
Re: jj
Já ti řeknu proč se neprodávají.
Protože tu pro ně není kvůli cenám PHM a vysokejm daním prostor. Zkus si přihlásit v Itálii, Dánsku, Francii, Holandsku nebo Norsku novou šestilitrovou ameriku, garantuju ti, že ze s tý pálky pos*reš.
Víš, kolik stojí třeba v Norsku přihlášení desetiletýho auta s třílitrem a dvoudveřovou kastlí? To ti můžu říct naprosto přesně, je to lehce nad 1,4 milionu korun. Víš, kolik tam stojí třeba taková X6M? 8 milionů korun bez daně za přihlášení.
A do týhle ři*i směřuje celá Evropa nehledě na nějakou EU.
Takže na těch pár let, co nám zbývá, se sem Amíci nijak nepoženou.
30. 12. 2012 08:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - marek.g
30. 12. 2012 09:16
Re: jj
:yes: :-! souhlas. Jinak mě osobně se nejvíc líbí vozový park v Austrálii. Takový mix USA-Evropa-Japonsko.
30. 12. 2012 09:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - marek.g
30. 12. 2012 09:52
Re: jj
Falkon se mi taky líbí. Více se mi,ale líbí právě ty Holdeny hlavně Commodore/Sportwagon/Ute :-)
30. 12. 2012 15:05
Re: jj
Ano, ale Gullwing, si mohl dovolit opravdu málokdo, Cadillac byl za rozumější částku, navíc amíci byli v tý době dost bohatí. Navíc existovali i auta za lepší peníze než Cadillac, která ale neznamenala významný úbytek komfortu, nebo kvality zpracování. To se v evropě moc nedělalo..
Avatar - vabis
29. 12. 2012 21:27
správný styl
Reportáž pěkná, zajímavá, úplně jsem se zasnil. Už mě ty korejské šmejdy nebo 3x oturbované mikrodiesely štvou. Akorát příště by to mohlo být trochu podrobněji. Kdo v USA vykupuje, jak dávají do kontejneru, kdo v hamburku vyzvedne, legislativa, zdejší přihlášení, realné zkušenosti z provozu a následného servisu.Chtělo se víc rozepsat.
Rozbalit vlákno
7
29. 12. 2012 21:42
Re: správný styl
ano presne ti povedia svoje know how :-)
Avatar - gld
30. 12. 2012 00:21
Re: správný styl
To neni o know how alebo firemných tajomstvách. Stojí to prachy a kopu nervov s byrokraciou...ak máš dostatok prvého, ušetríš si to druhé ;-)
30. 12. 2012 07:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 17:03
Re: správný styl
ale nooo.. vsetko su to smejdy v dnesnej dobe. Ci korejske, japonske ci nemecke.. Vsetko je vyrabane na spotrebu. Tak to je bohuzial.
30. 12. 2012 17:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 1. 2013 19:53
Re: správný styl
Jedou do USA tak touto dobou, jsou tam dva mesice, jezdi po Americe a kupujou auta. Neberou typický profláklý auta co jsou na eB, ale řekněme zajímavý auta s potenciálem. V ČR se to prodá jak je, nebo renovuje. Taky mají sídlo na Floridě s trvalými zaměstnanci, takže zboží posílají zhruba co měsíc. Můžu vřele doporučit, využívám je cca 3 roky a pravidelně... :yes:
Avatar - šmoula nešika
2. 1. 2013 09:26
Re: správný styl
Taky jsem po reportáži přišel Amerikám na chuť. I když Machalův smysl pro humor...
Avatar - Pekelná Micinka
29. 12. 2012 22:18
71
To by mě zajímalo, kolik by přišel, pokud jde o ameriky, vysněný 1971 Plymouth GTX nebo Satellite Sebring, ne Roadrunner, v nějakém slušném stavu bez neoriginálních úprav. Na žádném srazu v ČR jsem ho nikdy neviděl, ani základní model Satellite, ani Roadrunner. Podle mě reálná částka je kolem milionu.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - gld
30. 12. 2012 00:23
Re: 71
Už od 10 000...nezabudni prihodiť :-)

[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
30. 12. 2012 02:20
Re: 71
Ale to je model 68. Navíc mě to zajímalo s celým tím servisem okolo, ne si to zařizovat sám.
Avatar - euro89
30. 12. 2012 00:26
Re: 71
Já mám třeba mezi amerikama vysněný Oldsmobile 4-4-2 W30 Convertible a ten jsem viděl prodávat v originálním top stavu před časem za 60tis. EUR, takže můžeš očekávat ceny v podobné cenové relaci. :-)
Avatar - Pekelná Micinka
30. 12. 2012 02:33
Re: 71
Ale který ročník? Podle téhle tabulky třeba, W-30 nebyla pro convertible k dispozici. [odkaz]
Avatar - euro89
30. 12. 2012 21:39
Re: 71
Už nevím přesně, ale byl to ten s novější přídí. Takže začátek sedmdesátek, protože v 60. letech měly 4-4-2ky jiný předek. Vypadal takhle: [odkaz]
Avatar - Starfighter
29. 12. 2012 23:32
OT: Tu 204
Dnešní nehoda Tůčka Red Wings v Moskvě zachycená onboardem :-O :-O :-O

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pekelná Micinka
30. 12. 2012 02:22
Re: OT: Tu 204
:yes: takovej trochu lepší virál no >:-[]
30. 12. 2012 00:01
25litrov?
>:D 25 litrikov na sto >:D to treba asi len utesnit palivovu sustavu lebo ten benzin musi niekde unikat...Co to žeré?! Vás né teto...chudák teta malá ;-)
Rozbalit vlákno
0
30. 12. 2012 09:45
Nova SS 1968
jednoho dne si tuhle krasku proste poridim a necham zrenovovat, tyhle auta jsou proste srdecni zalezitost a ze to trosku vic papa, no a?, sak s tim taky clovek nejezdi denne a vytahne to jen parkrat doroka kdyz se chce projet nebo zajet na srazik podobnych aut :-) [odkaz]

sportovni auta taky bastej, a kor kdys jim pak da clovek pocitit okruh, neni zadnej problem si na okruhu z atmo 2 litru vytahnout spotrebu okolo 35/100 a jeste tam clovek odrovna za den dvoje sady pneu po 10 tisicich za sadu >:D
Rozbalit vlákno
1
30. 12. 2012 10:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Tomas_2002
30. 12. 2012 12:16
hm..
Nafouknutej Moskvič....
Rozbalit vlákno
0
30. 12. 2012 14:01
Machala
Kdy už si ten Machala změní pohlaví na ženskou? Podle mě už je to skoro hotové, když ho tam vidim v tom Fordu >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - šmoula nešika
2. 1. 2013 09:23
Re: Machala
To máš pravdu, ale hlavně mě dostává jeho humor „udělat ze sebe blbečka“. Nebo jím opravdu je?