Vzhledem k tomu, že páteřní komunikace R35 neexistuje tak jezdí stejně jako my severočeši po D1. A proto je taky ta dálnice tak plná. Protože po ní jedou chtěj nechtěj všichni. ;-\
Jel jsem tam v neděli a úseky s omezením projížděl 90-100. Naprosto dostačující rychlost. Jezdit tam rychlejc už by byl trochu hazard, ale za celou cestu do Brna ani zpátky jsem nepotkal žádnýho šílence, který by tam jel rychle. Myslím, že řidič s mozkem v hlavě sám pozná kolik je optimální rychlost i bez toho, aby ho někdo šikanoval s radarem. Jestli náklaďáku praskne guma v 80 nebo ve 100 km/h je úplně fuk. Výsledek nehody bude víceméně stejnej. To by tam kamiony měly jezdit max 30 aby to bylo 100% bezpečný.
Ne, aby to bylo 100% bezpečný, tak by tam ty kamiony nemohly jezdit vůbec a vlastně ani ty auta. Taky nejsem pro šikanování s radarem, zvlášť když napsali že se na některých úsecích nedělá a je tam 80km/h, pokud má člověk mozek, tak se přizpůsobí situaci: motají se tam chlapi? Tak zpomalím klidně i pod 80, nedělá tam nikdo? Proč tam valit 100
Přesně tak. Takhle jezdím celej život. Ne podle značek, ale hlavou. Když považuju situaci za nebezpečnou zpomalím. Když je všude kolem pusto prázdno a přehledno tak na to šlápnu. Na nějakou značku neberu zas tak ohledy. ;-)
Stačilo by dát do vjezdu zúžení radar s tabulí a vždy se najde nějaký jedinec, který samovolně zpomalí na 80-90 kmh a tímpádem "zabrzdí" i ty za sebou...
Policejní Passat sice může rozdat pár pokut, ale na provozu jako celku se to neprojeví.
Chtělo by to více myslet preventivně než represivně...
chtělo by to mít větší úctu k zákonům a to jinak, než tvrdou represí nepůjde. Čecha je potřeba pořádně klepnout přes prsty nebo mu vlepit facku, aby začal něco dodržovat, jinak se na všechno vykašle, resp. obejde. Sám jezdím rychle, v omezeních taky a hlavu si s tím nelámu, když by tam ale stáli (což ve zúžení prostě nemůžou, nemají na to místo) a rozdávali to všem, jo to bychom se rychle naučili dodržovat rychlost.
Jsem rád, že takovýto informativní článek vznikl a je podpořen solidními a početnými fotkami. Hodně se o modernizaci D1 mluví a nic konkrétního o tom do teď vlastně nevznikalo...
Myslíte, že by bylo možné udělal podobnou reportáž, až se bude na některém modernizovaném úseku D1 pokládat cementobetonový povrch?
Udělal bych zákon, že když by se do 10-20 let musely na silnici dělat opravy tak by to platila ta firma co ji stavěla ze svýho... protože nechápu jak muže někdo odejít od uplně domr**ný silnice a říct si "jo vypadá to dobře musím se pochválit"