Jak se žije armádnímu řidiči v Afghánistánu: Řidič, co má štěstí
4
/
9
Prohlédnout znovu
Jak se žije armádnímu řidiči v Afghánistánu: Řidič, co má štěstí
Jak se žije armádnímu řidiči v Afghánistánu: Řidič, co má štěstí
|
acz
Pracoviště řidiče je účelové, ale uklizené. V případě najetí na minu nebo nástražný systém může jakýkoli volný předmět vážně poranit.
|
acz
Zadní část auta slouží k relativně pohodlné přepravě až šestičlenného týmu. Nahoře prosvítá vstup do věže kulometčíka.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Internatonal maxxpro je jen jedním z vozidel používaných českou armádou v Afghánistánu. Na základně potkáte také land rovery, speciální iveka i tatry.
|
acz
Abarth
|
acz
0Rozcestník, který si naši vojáci postavili v Afghánistánu, ukazuje do Bechyně 4739 km. Vy to máte k reportáži o Bechyňském mostě podstatně blíž: nalistujte stranu 35.
|
acz
Věk 32 let, ženatý, syn. Technik 3. výsadkové roty 43. výsadkového praporu Chrudim. Absolvoval celkem šest misí v Bosně, Kosovu a Afghánistánu.
|
acz
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?