Jak se žije armádnímu řidiči v Afghánistánu: Řidič, co má štěstí
5
/
9
Prohlédnout znovu
Jak se žije armádnímu řidiči v Afghánistánu: Řidič, co má štěstí
Jak se žije armádnímu řidiči v Afghánistánu: Řidič, co má štěstí
|
acz
Pracoviště řidiče je účelové, ale uklizené. V případě najetí na minu nebo nástražný systém může jakýkoli volný předmět vážně poranit.
|
acz
Zadní část auta slouží k relativně pohodlné přepravě až šestičlenného týmu. Nahoře prosvítá vstup do věže kulometčíka.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Internatonal maxxpro je jen jedním z vozidel používaných českou armádou v Afghánistánu. Na základně potkáte také land rovery, speciální iveka i tatry.
|
acz
Abarth
|
acz
0Rozcestník, který si naši vojáci postavili v Afghánistánu, ukazuje do Bechyně 4739 km. Vy to máte k reportáži o Bechyňském mostě podstatně blíž: nalistujte stranu 35.
|
acz
Věk 32 let, ženatý, syn. Technik 3. výsadkové roty 43. výsadkového praporu Chrudim. Absolvoval celkem šest misí v Bosně, Kosovu a Afghánistánu.
|
acz
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel