Jak se žije armádnímu řidiči v Afghánistánu: Řidič, co má štěstí
7
/
9
Prohlédnout znovu
Jak se žije armádnímu řidiči v Afghánistánu: Řidič, co má štěstí
Jak se žije armádnímu řidiči v Afghánistánu: Řidič, co má štěstí
|
acz
Pracoviště řidiče je účelové, ale uklizené. V případě najetí na minu nebo nástražný systém může jakýkoli volný předmět vážně poranit.
|
acz
Zadní část auta slouží k relativně pohodlné přepravě až šestičlenného týmu. Nahoře prosvítá vstup do věže kulometčíka.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Internatonal maxxpro je jen jedním z vozidel používaných českou armádou v Afghánistánu. Na základně potkáte také land rovery, speciální iveka i tatry.
|
acz
Abarth
|
acz
0Rozcestník, který si naši vojáci postavili v Afghánistánu, ukazuje do Bechyně 4739 km. Vy to máte k reportáži o Bechyňském mostě podstatně blíž: nalistujte stranu 35.
|
acz
Věk 32 let, ženatý, syn. Technik 3. výsadkové roty 43. výsadkového praporu Chrudim. Absolvoval celkem šest misí v Bosně, Kosovu a Afghánistánu.
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz