Jak se žije kreslíři silnic: Ten, co dělá čáry
8
/
14
Prohlédnout znovu
Jak se žije kreslíři silnic: Ten, co dělá čáry
Jak se žije kreslíři silnic: Ten, co dělá čáry
|
acz
Abarth
|
acz
Barvu stříká vysokotlaký systém bez přítomnosti vzduchu. Za tryskou je umístěna druhá, která aplikuje refl exní balotinu.
|
acz
Pracoviště řidiče není nijak komfortní. Šofér má ale vše dobře po ruce, včetně počítače, kterým se řídí nástřik. Stroj ve fi rmě funguje už deset let, a je to na něm znát.
|
acz
V projektu je jasně napsáno, jak má být úsek nastříkán. Také jsou v něm zaneseny normy, podle kterých se musí obsluha stroje řídit.
|
acz
Aby byly pruhy dobře viditelné i v noci, stříká se zároveň s barvou i takzvaná balotina, tedy miniaturní skleněné kuličky.
|
acz
Trassar s sebou vozí čtveřici nádrží. Dvě jsou na balotinu, dvě na barvu (na snímku)
|
acz
K rozvržení čar slouží staré horolezecké lano. To přesně ukáže, jak bude pruh zakřivený.
|
acz
Zapomenout se nesmí ani na rozměření komunikace pásmem.
|
acz
Dělník pak jde po trase, kterou vyměřilo lano, a tečkuje. Trassar pak body spojí.
|
acz
Vozítko se musí před jízdou zkontrolovat a návodná tyč seřídit do roviny s tryskou.
|
acz
Pak už stačí jen vyjet. Ze zadní rampy se sází kužely.
|
acz
Obrazce se stříkají ruční tryskou podle šablony. Balotina se pak jednoduše přihodí ručně.
|
acz
Trassar 131 Airless
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší