Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jak vypadá základní čtyřoká Škoda Octavia za 407.900 Kč? A jak ta nejdražší za milion?

Jan Mička
Diskuze (153)
Škoda Auto konečně spustila konfigurátor modernizované octavie. Na přiložených snímcích uvidíte, jak vypadá nejlevnější provedení.

Modernizovaná Škoda Octavia má oficiální ceník už téměř dva týdny, na konfigurátor jsme však museli čekat až do dnešního dne. Díky němu okamžitě vidíte, jak bude vaše vybrané auto vypadat, a to jak zvenku, tak uvnitř. Sami jistě víte, že v redakčních testech se ve spoustě případů setkáváme s výbavou napumpovanými exempláři, základní verzi za „cenu od“ však mnohdy nepotkáte ani v řadách soukromých vozů. Jak tedy nejlevnější Škoda Octavia vypadá?

Základní octavia (Active) za vyjíždí na šestnáctipalcových kolech s velkoplošnými kryty Tekton a jedinou barvou bez příplatku je tmavě modrá Pacific. Za každý další lak je potřeba připlácet – nejméně za červený Corrida a bílý Candy (4000 Kč), nejvíce za zvláštní lakování za 20.300 Kč. Světlomety jsou halogenové a nechybí jim diodové denní svícení, jinak jde ale o relativně tuctové auto, které snadno zapadne v davu. Jak taková octavia vypadá v reálu, se můžete podívat na snímcích, které nám zaslali naši čtenáři. Sluší se dodat, že ve standardu jsou nově diodové zadní svítilny, které mělo provedení před modernizací až u vyšších výbav.

Vůz za cenu 407.900 Kč má černočerný interiér, nechybí ale autorádio Swing s 6,5palcovým dotykovým displejem, slotem na SD kartu a Apple konektivitou. Součástí standardní výbavy jsou dále například elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka a výškově nastavitelné sedadlo, tříramennému volantu bez tlačítek (základ jej má z polyuretanu) pro ovládání rádia by však více slušel kožený potah.

Pro srovnání se ještě přikládáme vůz z druhého konce spektra výbav – vrcholné provedení Laurin & Klement. Sáhli jsme po motoru 2.0 TDI/135 kW 4x4 DSG za 824.900 Kč, vybrali červenou barvu Rio za 10.700 Kč (v úvahu připadlo i zvláštní lakování za 16.300 Kč) a ponechali defaultně vložená osmnáctipalcová kola Turbine v antracitovém odstínu. Provedení interiéru je v nabídce pouze jedno, také celočerné, avšak s mnohem luxusnějším nádechem daným odlišným přístrojovým štítem (stále analogovým) a chromovanými detaily. V seznamu příplatkové výbavy jsme vybrali, co šlo, a dostali se na konečnou částku 1.028.700 Kč. Kombi by stálo ještě o 35.000 Kč více.

Jan Mička
Diskuze (153)
30. 12. 2016 21:14
Re: Chlapi - a teď vážně: tohle se vám někomu FAKT líbí?
Asi tak =). Za nějakou dobu bude cena ještě níž a s ojetinou bych se snad při výprodejích v bazaru mohl vlézt do 250
Avatar - Alpinis182
17. 12. 2016 09:45
2016 vs švihadla
Opravdu má tento sen mnoha řidičů ke konci roku 2016 vzadu švihadla? >:D
14. 12. 2016 13:04
Re: za milion
:yes: :yes: :yes: :yes:
A ještě povětšinou řídí vybulený vpravo,rypák nahoru a permanentně v levém pruhu..
14. 12. 2016 12:07
Re: za milion
Myslím, že to zase tak strašné není ... Taky jsem 20 let pracoval u nadnárodních a musím říct, že to byla zábava a potkal jsem spoustu zajímavých lidí. Taky jsem se svezl v pár docela zajímavých autech, která bych si nikdy nekoupil, protože jejich cena je podle mého neadekvátní, což jsem si jenom potvrdil.
Avatar - Rojin
14. 12. 2016 11:57
Já se fakt těším
až v tom tady lidi budou lítat >:D Asi se jim vůbec nebudu smát a ukazovat si prstem >:D

Tohle je fakt šílenost a tento úhel je přímo brutální vrchol totální nechutnosti

[odkaz]

Další brutality jsou v ceníku, za co všechno chce škodovka příplatky je na hranici vší korektnosti vůči zákazníkovi.