JJ, hnedé autá sú super. Ja mám najradšej hnedú, tmavomodrú alebo tmavošedú.
Ale vždy záleží od odtieňa a auta, napríklad na novom ceed-e (tiež na Riu) sa mi páčia všetky farby z ponuky, všetky mu seknú...
Není "kurz" jako "kurz", na tohle nejde nahlížet paušálně, vždy se musí vybrat notoricky známé garážové sociální třídy. Koneckonců růžové auto požívá v jistých kruzích vysokého kurzu již mnohá desetiletí, viď bucku...
Přitom je to všechno tak jednoduché - Rudá je dobrá vždy. Tedy... na dobrém autě. Pokud umí automobilka namíchat výbornou bílou (to znamená s jemným smetanovým odstínem), pak i bílá je dobrá. Věčnou kráskou je pak stříbrná a její tmavší odstíny až k antracitu. Hnědky mají svůj zenit za sebou, dnes leda na traktor. Modrá je velmi náročná na auto, v podstatě pod BMW 5 to raději ani nezkoušej. Na zelenou (mimo Jaguaru) zapomeň, leda bys byl okresním hajným. No a jásavé barvy - žlutá, zelenkavá, ty přenechávej metrosexuálům, co potřebujou navigaci i při cestě do z domova do garáže.
Je tu ještě varianta mat, tedy ne zrovna Pat a Mat, ale variace matného laku. Tohle ovšem jen pro velmi se hledající jedince. Je to barva strachu, barva problematického charakteru, a to jak doslovně tak přeneseně - strachu sám ze sebe, touze nahnat strach svému okolí... zkrátka je to taková barva á la Uriáš Heep.
P.S. Nejlepší volba - červená, stříbrná až po antracit a... bílá. A bacha na fialovou, to je barva zrady.
Ta hnědá ve mě evokuje moment kdy stojíš na dvorku mototechny a stojí tam dvě krásný červený Škodovky 120... a vedoucí ti řekne že vaše ja ta hnědá. Ale vždyť jsou tu dvě červený!!! Já tu vidím jenom jednu hnědou pane.
Tahle doba je pryč, máme demokracii a můžeš se pro tu hnědou rozhodnout dobrovolně >:D
Červená je jasná volba, ovšem u luxusnějšího zboží raději antracit. :yes:
No doba 120 je zaplať pán bůh za námi a dnes si opravdu můžeš vybrat co chceš a v jaké barvě chceš ;-) Já mám například doma stříbrnou (na P5008) a černou metalízu (na OII FL) a jsem spokojený. Co se týká barev uvedených v článku, tak růžovou ani zelenou bych nezkoušel. U hnědé snad jen tu co dávají na Pašíka a Supa, spíš je to taková černohnědá ;-) Ale " karamelu" ze 120 rozhodně ne >:D
Já mám červenou, oranžovou a růžovou >:D růžová je z recese... na "normálním" autě si to představit nedokážu. Každopádně i tmavě hnědá metalíza může být hezká... ale písek na sahaře, okr... atd rychle pryč. :-)
Zase tá svetlá "skorokaramel" na Favorite v kombináciis tým prvším svetlejším interiérom nebola tak hrozná. Podľa mňa každý model má "tú svoju" farbu, ktorá mu najviac pristane, poprípade ich má viac.
Modrá je náročná, ale viděl jsem Octavii v modré metalíze, mimo té pěkné RS modré, nevím, jaká přesně to byla, ale pravděpodobně Petrol Blue, možná Lava Blue, každopádně nebyla to ta klasická tm. modrá metalíza. A moc jí to slušelo. Nevím jestli bych si ji vybral pro Superb, ale protože lepší obrázky jsem nenašel... [odkaz]
hnedá tak leda na traktor? a čo tá krásna hnedá metalíza na BMW? výborne v nej vyzerá X5, 5, X1...
a na čiernu si zabudol? v podstate každá väčšia limuzína či SUV v nej vyzerá najlepšie...
k tej matnej. dosť často vídam čiernu matnú X6ku a je to fakt čosi hrozné. myslím, že matné laky by mali na autá zakázať :-)
celkovo by som to zhrnul tak, že na väčšie a luxusnejšie autá sa hodia také konzervatívnejšie a váženejšie farby (čierna, biela, strieborná, tmavomodrá, šedá, antracitová...) a menšie autá môžu byť aj v "odvážnejších" krikľavých odtieňoch (oranžová, zelená, tyrkysová, žltá...), pretože malé autá by podľa mňa mali pôsobiť hravo a tie väčšie skôr dôstojne. ale samozrejme ak chce mať niekto hravého s-klasse, tak to je jeho diagnóza >:-[]
Tak třeba Touareg vypadá v hnědé výborně, těžko pro něj najít lepší barvu. Ona je taková tlumená, hnědošedá. Zde můžeš porovnat, lze ještě rozklikávat.[odkaz]
Bílá vypadá na všech autech dobře, snad kromě velkých SUV (takové GL v bílé je fuj). A s tou matnou úpravou - matně černá X5 je hrůza, ovšem GT-R je v této kombinace lahůdka. Na každé auto se hodí jiná barva, ale obecně se dá říci, že stříbrná či černá jde na skoro všechny typy aut.
Když už, tak nejen obyčejná, ani veselá, ale rovnou Milka... ;-)
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Proti gustu žádný dišputát, ale pro mě je tenhle modrofialový odstín na tomto voze zřetelný kýč... ;-)
Hnědou na traktor? To ne, na traktory jedině červenou,zelenou a modrou (možná i žlutou) >:D Hnědou si dokážu představit na nějákých autech do terénu, např. Range Rover, dokonce i na SUV Porsche Cayene. A co Hyundai Santa Fe? Na něm vypadá hnědá opravdu dobře. S rudou souhlasím-ta jde na všechno. Bílá se mi líbí jenom na některých autech,ale spíš bych před ní dával přednost černé. Modrá na jiném autě než BMW 5? MG ZR, Octavia RS. Zelená=Jaguár,Land Rover. Synonymum ke žluté=Lambo (neřekl bych že by to bylo zrovna auto pro metrouše). Na matnou barvu musí mít auto charisma-muscle cary, AMG Mercedesy, apod.
PS: se zelenou je to u mě takové sporné-mám feldu v pacifické zelené metalíze a te se mi líbí >:D
No žlutá... proč ne. Nejkrásnější Porsche 911, co jsem naživo viděl [odkaz] Ano, je to Targa. Ty chromové lišty a ostrý roh namísto oblouku to dělají dokonalé. Pro srovnání standardní kupé. [odkaz]
ja zase milujem to, ked farba nie je jednoznacna. napr. mam rad velmi tmave odtiene, blizke ciernej, na ktore ked zasvieti jasne svetlo, tak sa trblietaju do modra alebo zelenkava. No a moja hneda sa zase meni na broznovu a to sa mi tiez paci. Teda ide o to, ze kvalitna metaliza sa pozna. Myslim, ze kvalitny lak bol velkou nevyhodou u azijskych aut. Miesali ich nejak divne, bez smrncu. Mozno az na mazdu to plati dodnes.
Jen k matu doplním, že je překrásná šedá metalíza od M-B, je za nemalý příplatek k novýmu SL a vypadá famozně, na rozdíl od černých matných polepů. Inu, automobilky vědí ;-)
Černá, jako hlavní a nejlepší? Třeba u prémie je to dlouhodobě nejoblíbenější barva, ale pro mě je čistě černá barva taková "prázdná" (bez nápadu) a jako "bonus" velmi nepraktická...
Souhlas, mám na space wagonu volně přeloženo "malinovou čerň" Krásná barva, v podstě černá metaliza, za slunečného dne hrající tóny fialové. Tím jak má spacík mnoho ostřejších hran a ploch, tak se to na to autě krásně "rozehraje", ale 3 dny po umytí už je to jen obyč černá >:D
Mna oslovuje taká hnedá ako dnes vídavať na bmw 5, x1, novej i30..Pôsobí dôstojne, harmonizuje tvar auta, pocitovo ukľudnuje jeho majitela. Vo všeobecnosti platí, čím menšie auto, tým mu pristanú svetlejšie odtiene. Ani keby upozornovalo ostatných: pozoor, teraz idem jaa :-)
průměrný plat homosexuálů je cca dvojnásobný oproti průměru celé populace, tedy je zřejmě, že i přes nízké procento v populaci jejich mnohem vyšší kupní síla na trhu nových aut musí nalézt odezvu i u výrobců
ono to možno bude pravda lebo keď povie nejaká pipka do kamery že aké farby sú v poriadku podľa nejakého Feng šuk či jing jang alebo či je to IN ,tak niektorý ľudia (cca75%) sú natolko sprostý že tomu uveria , alebo sa budú podla toho riadiť . Je to výhodné pre spoločnosti takto orientovať ľudí ako stádo kráv tak ako to v tej dobe potrebujú. Poznám jednu pani ktorá jeden rok keď bola fialová v "móde" si dala zariadiť na fialovo celý byt dokonca aj dosku na záchode mala fialovú >:D
hneda znie divne. pred par rokmi by som si nevedel predstavit, ze by som mal hnede auto. no a dnes jazdim hnedu DS4. Ale ide o to, ze dnesne hnede metalizy, ktore pri jasnom svetle tahaju az do broznova, tie su krasne. stare bakelitove hnede su o inom. Je to podobne ako s bielou. niekedy hnusna, nevyrazna. Dnes arkticka, jasna biela je o inom.
Podle mě tady zatím dost výrazně nezaznělo velmi podstatné, tedy to, že barvu dělá především její odstín. Jsou tedy např. odstíny hnědé (když už se tu tak propírá), které si dokážu naprosto klidně představit i na 911ce a jsou naopak odstíny hnědé, které bych si nedal ani na Dacii, a to platí v principu u všech barev/odstínů, takže i tady funguje motto v mém profilu... ;-)
No mě se zdá, že zrovna hnědé se daří designérům vybírat dobře, až na pár vyjímek (nevzpomenu si). Nevím, jestli ten Duster měl být příklad, co je podle tebe špatně. Zrovna s tou kombinací problém nemám, naživo je to ok, ta fotka z autosalonu zkresluje.
No, jako bernou minci beru tu fotku z venku a nedaleko občas stává jeden v téže barvě, takže v oku ho plusmínus mám. Možná by mohla být o stupeň méně sytá, ale jinak pro mě je ok.
Tak nutno dodat, že Duster je navržen s ohledem na cenu a účel, zrovna jako 911 a že svoji roli plní docela dobře a ten design je docela povedený. Abys tomu rozuměl,.srovnej s tímto [odkaz] :-| Duster v plný, konfigurátorová cena 445k, Rendlík, základ (40k víc, jen 4x2) + metalický lak, konfigurátorová cena 572k. Nelze to úplně srovnávat, ale kdo honí cenu a funkčnost vezme Duster, kdo ne, tak určitě nepujde do pí... ehm. :*)