Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaké nové úseky dálnic budeme využívat v letech 2008-2010?

Největší počet nových kilometrů čeká především dálnici D47, která se po dokončení stane součástí D1. V roce 2009 dojde k propojení Ostravy, o rok později má být hotový hraniční úsek spolu s navazující částí polské A1.
Zpět na článek
2. 3. 2008 12:54
neregistrovaný "Dzosua_fan_It_car"
2. 3. 2008 13:04
anonym
2. 3. 2008 17:25
neregistrovaný "E-Man"
3. 3. 2008 07:05
2. 3. 2008 14:46
neregistrovaný "Ivan."
2. 3. 2008 14:57
neregistrovaný "LeonardoCX"
2. 3. 2008 15:33
neregistrovaný "z3alot"
2. 3. 2008 16:03
anonym
2. 3. 2008 19:36
neregistrovaný "MAAR"
2. 3. 2008 16:56
anonym
2. 3. 2008 21:31
anonym
3. 3. 2008 00:54
neregistrovaný "komik2"
3. 3. 2008 13:32
anonym
3. 3. 2008 01:55
neregistrovaný "Diver"
3. 3. 2008 07:48
neregistrovaný "Vasek"
3. 3. 2008 08:48
neregistrovaný "BeranK"
3. 3. 2008 15:13
neregistrovaný "Vasek"
3. 3. 2008 20:41
neregistrovaný "vidlák podnikatel"
neregistrovaný "Dzosua_fan_It_car"
2. 3. 2008 12:54
pohádka 1000 a jedné noci
krásná to představa, doufám že se to opravdu jednou všechno postaví, Bursík neBursík. :-!
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 3. 2008 13:04
R43
R43 bysme potřebovali jak sůl ... kdo jezdí Brno-Svitavy tak ví. Úleva městskému okruhu v Brně by byla taky víc než žádoucí.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "E-Man"
2. 3. 2008 17:25
Re: R43
No, vím o studiích které už jsou na rychlostní silnici Brno - Svitavy zpracované a podle kterých bude naprosto nevytížená a v podstatě zbytečná...moc tomu nevěřím, že se bude v příštích 10ti letech stavět...
3. 3. 2008 07:05
Re: R43
Tomu moc neverim, ze by byla nevytizena, teda pokud to neni porovnani s D1, mas nejaky konkretni odkaz na tu studii?
neregistrovaný "Ivan."
2. 3. 2008 14:46
Jižní Morava-Východní Čechy
Zajímalo by mne, kdy bude možno jezdit z Jižní Moravy (Brno) do Východních Čech (Pardubice, Hradec Králové) důstojně, tedy jinak než přes vesnice, po klikatých a zanedbaných cestách...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "LeonardoCX"
2. 3. 2008 14:57
Co tomu chybí...
No ještě by to chtělo aspoň dvě dálnice:
1) Hradec-Pardubice-Jihlava-Rakousko
2) KarlovyVary-Plzeň-ČeskéBudějovice-Brno
Pražský okruh nějak moc nepokračuje a i kdyby brzy byl, stejně bude superpřetížený, protože do něj budou hvězdicově napojené dálnice z celé republiky :no:

Je úchylné dálnice směrovat na centra měst a následně složitě řešit obchvaty. Jednodušší je, když dálnice města míjejí (klidně i 30km od nich) a do města je z dálnice jen sjezd (případě více sjezdů u větších měst).

Navíc obchvaty/okruhy města zabetonují a zbrzdí jejich přirozený rozvoj podobně, jako ve středověku hradby.

I velká mimoúrovňová křížení dálnic je podstatně jedodušší a levnější dělat někde za městem, na volném prostranství a ne "v civilizaci", kde jsou pozemky 100x dražší, naráží se na spoustu zájmů, atd...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "z3alot"
2. 3. 2008 15:33
propojit města
nevim jak vy ale ja si dokážu představit ěště jednu dálnici z pardubic do jihlavy z jihlavy do budějovic z budějovic do plzně a z plzně do karlových varů. a propojit nák ustí s libercem a máme tu jakejsi vnější okruh a byli by tak propojená všechna velká města a oddechlo by se i D1 bylo by to hustý :-) ale chce to nejřív tu vysněnou R35 uš aby byla !!!
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 3. 2008 16:03
Komo koncept
Dálniční síť v čr, toť výplod chorého mozku. Už prvý kousek z Phy do Blavy, která sloužila k přepravě papalášů z Blavy do federálního shromáždění v Pze, kde končila přímo u koně byl opravdu urbanistický koncepční kousek. Aby to nekončilo na točně u vchodu do federálu, museli to jako kousek protáhnout a tak přejeli nad hlavákem zamířili přes Vltavu a tam to zabořili do svahu, tím skončili. Z této magoriády dodneška všechny bydlící kolem tzv.magistrály bolí hlava.
Zajímavé je, že po tzv. revoluci pokračovalo řsd ve stejném duchu viz. prezentované obrázky. Všechny dálnice začínají v podstatě u koně!!!! Pražáci si samozřejmě myslí, že je to tak nejlepší, sejdou se u koně a vyrazí kam je libo do celého světa. Opak je pravdou silniční sítí zapíchnutou do města, je město zcela udušeno a znetvořeno.
Řsd by bylo možno přejmenovat na ústav mentálně chorých a všechny je tam internovat bez vyšetření. Mylných diagnóz by bylo asi málo.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "MAAR"
2. 3. 2008 19:36
Re: Komo koncept
A co s tim jako mame dneska delat? Zbourat Nuselak a nechat Nove mesto v klidu?
anonym
2. 3. 2008 16:56
magori
je to fakt ze ty cesty jsou od nikam do nikam,proc se stavi dalnice do polska a ne radsi z brna na svitavy nebo hradec olomouc,hlavni by melo byt propojit mesta cz mezi sebou a az potom tuto dalnicni sit spojit na hranice,jedete li do nemcka taky tam vzdy jeste kus chybi k hranicim rakousko je to samy jedte z brna na viden,to je katastrofa.
Jsem ze sumperska a odsud se neda nikam jet civilizovane,pres vesnice,ted udelali kousek dalnice kolem postrelmova a to je vse,ma to byt budouci dalnice z ol do spk ale ta konci v mohelnici a to uz alespon 20 let.co vic rict nez ze jeto masakrrrrrrrr
Rozbalit vlákno
0
2. 3. 2008 19:30
Jižní Čechy
Koukám, že na jihu zase ostrouháme - máme dva kousky - u Tábora a u Písku, ale jinak se jede docela mizerně
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 3. 2008 21:31
Jižní Čechy
Ty pánové (a dámy) nahoře by se měli probrat, Ostrava a Morava celá je samá dálnice a my dole na jihu Čech aby jsme asi jezdili po polích.... Alespoň to tak vypadá! Když jedu z Českých Budějovic do Prahy, tak chytnu zácpu v Soběslavi, Plané n/L a pak se kodrcám za kamiony až do Prahy. Fakt super spoj do Rakouska.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - T613
2. 3. 2008 21:48
Re: Jižní Čechy
Ostrava a dálnice? kde? >:D >:D
neregistrovaný "komik2"
3. 3. 2008 00:54
hradec Olmik
Kdyby se postavil konecne Hradec Olmik, bude v pohode D1, ani by tolik nespechala dalnice na svitavy a ulehci se i jizni casti obchvatu Prahy, protoze Polaci, SK, polovina Moravy bude jezdit severem. To ale radsi rozsirime d1 na tri pruhy...
Rozbalit vlákno
1
anonym
3. 3. 2008 13:32
Re: hradec Olmik
naprostej souhlas, bez této dálnice se situace na D1 nemůže zlepšit
neregistrovaný "Diver"
3. 3. 2008 01:55
Přečíst
Mrkněte se na statistiky průjezdů aut na stránkách ŘSD (silniční a dálniční síť, intenzita dopravy), kde se bohužel neuvádí procento kamionů a zjistíte, že největší nářez je na D1 před Prahou. Když si ale vyhledáte podrobnější a aktuální informace, tak D1 před Prahou je ještě brnkačka oproti masakru na Barranďáku - 120.000 aut denně. Denně, to znamená v průměru a za celý rok!!! ;-\
Kdo tvrdí, že je potřeba dálnice mezi "Horní a Dolní" (ČB - Plzeň 4-14 tisíc aut/den; Blansko - Svitavy 8-16 tis. aut/den, atd. to by byly sakra drahé stavby pro pár aut), tak by si měl zkusit vzít dovku a nablejskanou škoďárnu, k tomu pár Rohypnolů a v pracovní den v klobouku vyrazit po Jižní spojce, přes Barrandovský most nahoru na Barrandov. Tam to u druhý OMV otočit a jet zpátky. A vůbec nejlepší adrenalin je to, když ve stoupání exne cokoli - nedejbože kamion. Pak je dopravní situace v Práglu totál na všechny strany.
Naštěstí těm, co o tom rozhodujou, nejspíš nedávno na účtech přistály tučný provize a tak se stavba jižní části R1 celkem úspěšně rozjela.
Nicméně ve srovnání jednoho průměrného kilometru dálnice třeba se Slovinskem si můžu ukroutit krk. Když to vezmete přes Maribor a Ljubljanu kamkoli k moři, je tam buď samej most, tunel nebo neuvěřitelnej zářez ve skále. A i tak mají dálnice levnější. Jakto? :-O Citát z Pelíšků bych tímto pozměnil na: Kde udělali soudruzi z ČR chybu? ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Vasek"
3. 3. 2008 07:48
Re: Přečíst
Presne tak. Mrknete na mapu zatizeni hlavnich silnic. Mozna budete prekvapeni. Napr. jak tu nekdo psal o dalnici z Plzne do CB tak ma ta silnice zatizeni cca jak cesta z Melnika do C.Lipy :-)

A cena dalnic? Prectete si rozhovor na RSD s generalnim reditelem RSD, tam mate odpoved proc jsou u nas tak drahe dalnice. Kazdej ma vzdycky informace co nekde cetl nebo slysel, co kdyz nejsou informace pravdive nebo jsou zkreslene. Komu mam verit novinam nebo rediteli :).
neregistrovaný "BeranK"
3. 3. 2008 08:48
Re: Přečíst
Strašně se mi líbí, jak nějaký novinářský gánius napíše, že máme nejdražší dálnice v Evropě a každý to opakuje. Pak se ale člověk jinde (a v odborném tisku - stavebním) dozví, že například dálnce na Hradec stála na kilometr čtvrtinu toho co dálnice na Ústí. Tak kterou dálnici mají na mysli? Navíc, každá dálnice má jinou šířku, jiné výškové parametry a shodou okolností ona tady citovaná dálnice z Ljublaně na pobřeží má minimální přípustné šířkové parametry a výškové parametry zde jsou rovněž minimálně na hranici norem. Strašně miluji lidi, kteří (viz. onen Diver výše) s rádobyvtipnými poznámkami na konci papouškují pouze z kontextu vytržená sdělení bez vlastní schopnosti zjistit fakta a přemýšlet...Jinak jako perličku dodávám, že při občasném sledování dvou televizních stanic našich východních sousedů jsem se dozvěděl, že nejdražší dálnice mají na Slovensku.......
neregistrovaný "Vasek"
3. 3. 2008 15:13
Re: Přečíst
Presne tak. Ja uz jsem se taky naucil, ze vsechno co je v (i v serioznich) novinach neni treba uplne pravda. Je plno zkreslujicich informaci. Proto pak jeden tvrdi to a druhy ono. O tom jsou vlastne vsechny spory - jde o to kde lidi berou informace a ktere jsou pravdive. Je to ve vsech oblastech :(.
Avatar - Blue Sun
3. 3. 2008 08:24
Re: Přečíst
Pro stavbu dálnice není vytíženost jediným parametrem. Zřejmě jsi nikdy nebyl mimo Prahu, natož právě v místech jako jsou jižní Čechy nebo v oblastí Brno-Svitavy. Vezmu za příklad tu poslední. Z Brna vychází klasická rychlostka, která končí před Kuřimí (cca 10 km). Dalších asi 10 km je sice široká cesta, jenže vede přes čtyři vesničky - zrychlit, zpomalit, zrychlit, zpomalit... atd. Dalších 10 km je cesta už užší, navíc celkem zatáčkovitá a s několika ne zrovna příjemnými úseky. Celkem často se tam v horších podmínkách něco stane. To jsme v Letovicích. Z Letovic je to 20 km klikatinou, kde nelze předjet náklaďák. A až posledních 10 km před Svitavami je to jakžtakž schopná cesta. Dál se napojuje na spojku Olomouc-Hradec, ale pořád je tam příliš moc vesnic.
Když vezmu jižní Čechy a cesty tam, je to dost často podobné. Účelem rychlostních silnic v téhle oblasti není maximální vytíženost, ale bezpečnější doprava při zachování rozumné rychlosti. Současné cesty nemají ani jedno.
JE pravda, že dálnice by nemusely na mnoha místech být, kdyby ŘSD nevládlo státu. Je plno silnic, jejichž povrch by zasloužil opravu nebo kompletní renovaci. Některé úseky byly už opraveny v listopadu, ale vzhledem k podmínkám, ve kterých se dělaly povrchy, to moc dlouho nevydrží.
Je hezké, že se stát chlubí tím, kolik dálnic má, ale už mlčí o tom, že na tahu Strakonice-Písek-Tábor-Pelhřimov-Humpole… (mimochodem hlavní spojka z jihu Čech k D1 a na Moravu) je dost úseků v dezolátním stavu a některé mosty drží pohromadě silou vůle.
Myslím si, že důležitější by bylo uvést současnou síť do provozuschopného stavu a teprve poté se hnát do budování dálnic a rychlostních silnic. Je mi ovšem jasné, že z toho nekápne dost peněz do kapes příslušným osobám...
neregistrovaný "vidlák podnikatel"
3. 3. 2008 20:41
Pražský okruh
Jsou to paka. Pražský okruh když se začal stavět měl být kompletně hotov v tomto roce!!! Kdyby nejdřív propojili D1 s D5 tak se všem hrozně uleví. Je v tom pěkný čurbes - něco naplánujou a nesplní a dokonce při samotné stavbě zjistí že ještě nemají všechny pozemky vykoupené. Ty už měli mít vykoupené před zahájením stavby. Viz problém s D11 před Hradcem K. A o kvalitách nejstarší D1 v okolí Vysočiny snad nikdo nepochybuje. Bejky poslanecky - bych je tam vozil celý týden na nějakých nizkoprofilových gumách s trvdým podvozkem dokaď by se jim v tý makovici nerozsvítilo :-!
Rozbalit vlákno
0