Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaký bude nový VW Golf?

Volkswagen Golf, se v roce 2003 dočká většího a vyspělejšího následovníka.
Zpět na článek
12. 8. 2002 12:23
neregistrovaný "Lug"
12. 8. 2002 13:21
neregistrovaný "Safrboy"
12. 8. 2002 13:23
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
12. 8. 2002 14:08
neregistrovaný "Lug"
12. 8. 2002 13:22
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
12. 8. 2002 16:44
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
12. 8. 2002 18:38
neregistrovaný "Michal"
12. 8. 2002 19:04
neregistrovaný "Lug"
12. 8. 2002 19:10
neregistrovaný "Lug"
15. 8. 2002 07:14
neregistrovaný "Jandiss"
15. 8. 2002 15:39
neregistrovaný "Lug"
20. 8. 2002 09:30
neregistrovaný "vratidlo"
20. 8. 2002 10:29
neregistrovaný "carsten"
20. 8. 2002 13:07
neregistrovaný "vratidlo"
17. 1. 2003 09:15
neregistrovaný "anonym"
26. 8. 2002 14:40
neregistrovaný "anonym"
27. 8. 2002 21:04
neregistrovaný "mato"
20. 8. 2002 11:26
neregistrovaný "Mattes"
26. 8. 2002 14:50
neregistrovaný "anonym"
27. 8. 2002 15:10
neregistrovaný "carsten"
27. 8. 2002 21:10
neregistrovaný "mato"
27. 4. 2003 00:44
neregistrovaný "NIcKON"
26. 8. 2002 14:37
neregistrovaný "anonym"
19. 8. 2002 20:21
neregistrovaný "Jendis"
12. 8. 2002 13:30
neregistrovaný "Safrboy"
15. 8. 2002 16:26
neregistrovaný "Michal"
12. 8. 2002 19:01
neregistrovaný "THERES"
16. 8. 2002 08:09
neregistrovaný "pepa"
12. 8. 2002 20:11
neregistrovaný "Permonik"
12. 8. 2002 22:15
anonym
13. 8. 2002 15:10
neregistrovaný "N-A-S"
13. 8. 2002 16:49
neregistrovaný "Viktor"
22. 8. 2002 11:10
neregistrovaný "sedma"
26. 8. 2002 14:52
neregistrovaný "anonym"
13. 8. 2002 12:20
neregistrovaný "Sadman"
18. 8. 2002 23:30
neregistrovaný "dzonek"
20. 8. 2002 15:14
anonym
19. 8. 2002 18:25
neregistrovaný "MiRod"
31. 8. 2002 10:22
neregistrovaný "DAN"
1. 9. 2002 09:46
neregistrovaný "Hellebrand"
2. 9. 2002 14:19
neregistrovaný "carsten"
neregistrovaný "Lug"
12. 8. 2002 12:23
Nejprodávanější? Toyota Corolla
Chybyčka se Vám vloudila - jste přeci spicializovaný web na automibily. VW vyrobylo pouze kolem 23mil. Golfů, Corollka přez 30.mil - opravdu jste se dost sekli. :-)
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "Safrboy"
12. 8. 2002 13:21
Re: vlastní poznatky
Meli byste venovat vice casu na ziskavani vlastnich poznatku a zkusenosti, nez k cetbe PR článku.
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
12. 8. 2002 13:23
Re: vlastní poznatky
To by mě zajímalo jak byste to zjistil - budete osobně počítat auta na lince?
neregistrovaný "Lug"
12. 8. 2002 14:08
Re: vlastní poznatky
Já opravdu nic takového po Vás nepožaduji, jen mě zarazilo, že tuto informaci dáváte. O tom, že je Corolla nejprodávanejší jsem četl na jiných specializovaných serverech, mimochodem tuto informaci naleznete i na normálních webech jako třeba idnes apod. Jinak nic proti článek pro mě informační hodnotu měl - nestěžuji si, ale, je lepší nepoužívat nepodležené "fakta". Mimochodem těch třice miliónů měla toyota tuším před víc jak rokem - bylo to oficiálně prohlášeno, golf tento rok tuším 22 nebo 23 mil - také oficiálně.
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
12. 8. 2002 13:22
Re: vlastní poznatky
Bohužel odpověď není jednoduchá. VW a Toyota je v jakémsi sporu, zda je nejprodávanější automobil Golf nebo Corolla. Zjistím bližší informace u dovozců.
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
12. 8. 2002 16:44
Re: vlastní poznatky
zde vám předkládám vyjádření pana Klímy (tiskový mluvčí Import Volkswagen Group), které jsem získal k problému prodaných počtů VW Golf vs. Toyota Corolla. Z vyjádření je jasné, že ne všechno je černobílé a ne vždy je něco, co vypadá pro vás jako chyba je skutečně špatně...
Volkswagen Golf je obecně považován za historicky nejprodávanější osobní
automobil - od roku 1974 se ve čtyřech generačních podobách vyrobilo více
než 21 517 415 těchto vozů (tohoto počtu bylo dosaženo 25. června 2002).
Golf ten den o titul historicky nejprodávanějšího automobilu světa připravil
svého staršího sourozence Volkswagen Brouk. Současný Golf je nepochybně
pokračovatelem modelu první generace z roku 1974, má stejnou koncepci
karoserie i pohonu se zřetelnými dědičnými rysy, které nebyly nikdy zásadně
přerušeny či změněny. Proto všichni odborníci jednoznačně přisuzovali titul
nejprodávanějšího vozu světa nejprve modelu Ford T, který byl už před mnoha
lety překonán vozem Volkswagen Brouk a nyní se bestsellerem stal Golf.

Naproti tomu Toyota má ve své nabídce model jménem Corolla už více než 35
let a pod tímto jménem se podle našich informací vyrobilo přes 25 milionů
nejrůznějších automobilů. Ovšem první Corolla se od poslední deváté generace
Corolly liší tak zásadně, že nelze hovořit o nepřetržitém vývoji jedné
modelové řady (první Corolly měly např. pohon zadních kol, karoserie
procházely v průběhu let naprosto zásadními koncepčními změnami atd.)
neregistrovaný "Michal"
12. 8. 2002 18:38
Re: 100% souhlas
neregistrovaný "Lug"
12. 8. 2002 19:04
Re: 100% souhlas
Pokud by se to bralo takto, tak souhlasím, ale považte, že právě proto, že Corrola se vyráběla už v dobách Brouka, tak proto je odlišnější. Navíc Golf také prošel změnami, býval v nejnižší třídě, až od dvojky byl v nižší střední. Corola je jen jedna a vyrábí se bez přerušení a je logické, že během skoro čtyř desítek let se může odklonit diametrálně od původní koncepce. Mimochodem podívejte se na vývoj a modely Corolly a poznáte, že tak strašně odlišná nebyla. [odkaz]
neregistrovaný "Lug"
12. 8. 2002 19:10
Re: 100% souhlas
Mimochodem, stanovisko p. Klímy musí být samozřejmě ve prospěch VW. Která firma by nechtěla mít nejvíce prodávaný model v historii - taková věc přece musí svědčit o kvalitě a adaptibilnosti výrobků dané firmy. Primát má Golf pouze v kategorii hatchback.
neregistrovaný "Jandiss"
15. 8. 2002 07:14
Re: 100% souhlas
Toyota není sice zase tak strašný auto, ale na Golfa ZDALEKA nemá.
Stačí se podívat tak do roku 1975 --- VW Golf GTi. A co měla probůh v té době Toyota ??????. A nebo současnost VW Golf 1,9 TDi PD 150K. A co Corolla ??????????
neregistrovaný "Lug"
15. 8. 2002 15:39
Re: 100% souhlas
Člověče, ot se tady přece nikdo nehádá, Golf je prostě víc image auto, než Corolla. Síla Corroly je ve spolehlivosti. VW poslední dobou svou pověst značky vyrábějící velmi spolehlivá auto dost ztrácí. Jinak Golfa bych si už nekoupil (jednoho mám), je opravdu dost předražený a slavná německá preciznost už také není tolik vidět. Myslím, že takový Nissan Almera nebo Honda Civic jsou lepší vozy za lepší cenu. Pozor nemluvím o dieslových motorech - ty má VW stále na výši.
neregistrovaný "vratidlo"
20. 8. 2002 09:30
Re: 100% souhlas
Neni trosicku smutne, ze VW nedokazal za 30 let vyrazneji inovovat auto? Nevim jestli bych se tim chlubil. Beru, ze po marketingove strance je to vynikajici "dojna krava", ale vzdyt se bavime o aute, ktery by se melo vyvijet! Neznam moc automobilek, ktere pouzivaji stejnou technologii jako v 80. letech. Teda pardon skodovka a jeji super moderni motor 1.0 z MB :-)) Corolla se take vyrabi pod desikmami jinych oznaceni v jizni, stredni a severni americe, australii a tichomori, a samozrejme japonsku. I to by bylo zajimave pri pocitat, teda pokud tak neni. Sam ma corollu 8. generace. Za 120tis km jsem mel jediny defekt - ulomenou packu od kufru. Vymena byla uznana jako reklamace, i kdyz jsem ji utrhl sam. Rodice maji octavku 1.8 turbo. Motor vynikajici a stejne byly i ceny garancnich prohlidek. Opravdu vw bravo! Vyrabite super moderni auta a tomu se vztahuje i cena servisu, ze? :-) A snad jeste jednu poznamu bych mel. Kdosi se zminoval o vykonech vw motoru. Poukazoval na 150k / 1.9 TDi. Co kdyby si uvedomil, kdo tenhle motor vyvinul! :-) A jen na okraj Toyota ma 1.8l/198k bez turba a vlastni :-) a VW?
neregistrovaný "carsten"
20. 8. 2002 10:29
Re: 100% souhlas
nechci ti napadat tvoji corollu nemam s japoncema moc zkusenosti,
ale co jsi tim myslel kdo vyvinul 1.9 TDi ? Snad mi nechces tvrdit ze sikmooci ? technologie TDI pochazi od AUDI, tedy z Ingoldstadtu ne
z Wolfsburgu.Jinak VW je nejlepsi v Dieslech, a jestli to chces zpochybnovat tak se nejdriv v TDI projed !
neregistrovaný "vratidlo"
20. 8. 2002 13:07
Re: 100% souhlas
No presne - Audi! :-) Kde je onen bajny VW? To je stejne jako kdyby se Fiat chlubil spickovymi 12-ti valci! :-) Lehce se chlubi cizim perim. Snad W budou v budoucnu stejne popularni a uspesne jako TDi od Audi. Nesrovnavame preci Toyotu a Audi, ze? Puvodne slo o Golf. Nejsem si moc jisty kolik motoru z produkce VW pouziva golf a kolik jich ma prevzatych od Audi. Ale toto odpovida strategii VW. Pristup "Vsechny auta budou stejny, rozdil hledej v detailech" se mi za mak nelibi. Neni hezky, ale funkci. Obdobne to praktikuji i jine automobilky a dekuji tem, ktere si dokazaly zachovat tvar a snazi se produkovat opravdu svoje auta s vlastnini komponenty, i kdyz je to nad miru tezke. Ale to by asi bylo tema na jinou diskusi, nez o statistice od prodejnosti dvou modelu :-) A ted si tak uvedomuji, ze pan Klima z VW si trosicku neuveduje co rika. Proc plete do statistiky modelu jeho jednotlive varianty? Pokud se srovnava Golf a Corolla, pak kazde toto jmeno prece vytvori skupinu pod kterou se seskupi vsechny vyrobene typy s nazvem Golf a Corolla! Nechapu poznamku o vetsich ci mensich technickych zmenach na tom ci onom modelu. Slo o znacku a na tu vyhrala Corolla. Ne VW, Audi nebo Toyota, ale Corolla. A kdyz se bude VW snazit a zkoupi v Cine vyrobnu riksi, prida jim dalsi kolo a namontuje do nich motor z A8, pak se vsadim, ze do konce desetileti vyhraje zavod s jakoukoli automobilkou :-)
neregistrovaný "anonym"
17. 1. 2003 09:15
Re: 100% souhlas
No jestli ta poznamka nebyla myslena tak , ze kdyby tenkrat namisto jmena GOLF udelali totez co Toyota a pokracovali v nazvu "Brouk", mohli lítat zleva doprava a mit na 50 let se statistikou vystarano. Potom tu samou chybku udelal i Ford , ze uz nema ESCORTa ale FOCUSe. Vim, ze Brouk a Golf neni stejna rada , ale na jak dlouho nechali brouka usnout , tak dlouho mohl jeho nazev zit na jinym aute. Jinak k motorum , napriklad Audi A2 ma motor prave od VW , ze dve automobilky spolupracuji neni jenom vysada VW a Audi. Kouknete do francie , a zcasti i japonska , no a jeste chci rict , ze Golfa z tohoto roku mam a jsem bez pocitu , ze ma nectnosti z 80 let
neregistrovaný "anonym"
26. 8. 2002 14:40
Re: 100% souhlas
VYvoj motoru PD Diesel je z Wolfsburgu. Zeptejte se pana Klimy. Treba.
neregistrovaný "mato"
27. 8. 2002 21:04
Re: 100% souhlas
Omyl. TDI sice neobjevili "sikmooci", ale taky ne Audi ne VW. Tim, kdo jako prvni nabizel TDI-motor byl FIAT!!! Model Croma, konec osmdesatych let (88-90). A byl to skutecne turbodiesel s primym vstrikem paliva.
neregistrovaný "Mattes"
20. 8. 2002 11:26
Re: 100% souhlas
Plny souhlas.Na uvod podotykam ,ze uz nejaky ten patek prodavam VW. Pred tim jsem shodou okolnosti 4 roky prodaval Toyoty.Opravte me pokud se mylim,ale kdo napada Toyotu Corollu mel by si nejdriv probrat historii tohoto modelu a vubec se seznamit s "japoncema".Nebyli to nahodou oni,kdo asi pred 30 lety vymysleli viceventilove motory???Podivejte se jak dlouho uz tyto motory vyrabej pro naprosto seriova auta!VW a jine znacky na tuto technologii prechazi az v poslednich letech a zaplat panbuh za ty dary!A kdo se asi tak pred desitkama let podilel na vyvoji vyfukovejch turbodmychadel co?A kdo asi tak vymyslel technologii primeho vstriku do valce?Ano spravne,vymyslela ji Toyota.Seriove ji vsak zacalo montovat jako prvni Mitsubishi.Neni prave to ze se Japonci z niceho vypracovali behem 20 let na absolutni technickou spici obdivuhodny???Ja myslim,ze je uplne jedno jestli se na Corolle neco menilo nebo ne,ale dulezity jsou cisla a v tom je Corolla po zasluze svetovou jednickou!Sam jsem vlastnil uz dve Toyoty.Z toho mely obe skutecne najeto pres 250.000 km!!! A kdyz uz se bavime o kvalite a spolehlivosti,tak musim uznat,ze Toyota je oproti plne srovnatelnejm VW vyrazne spolehlivejsi!!!Ale neni to tak,ze by na tom byly VW spatne!Ty jsou v lepsi polovine.Nechci se nekoho dotknout,ale existuje cela rada jinej nemeckejch "*"!A kdyz uz porovnavame toho Golfa s Corollou,tak z vlastnich zkusenosti je Golf uzasnej svym vzhledem,prakticnosti,robustnosti a dobrejma jizdnima vlastnostma.Pokud ale pujdeme do extremu a bude srovnavat tyto auta po stance podvozku a motoru,tak pro sportovne zalozeneho ridice vyhrava Corolla.Ten podvozek srovnavejte prosim vzdy na stejnejch kolech a gumach.Neni umeni dat na auto treba 17" kola a pochvalovat si ze to auto dobre "sedi"!Jo,a kdyz tady nekdo mluvil o tech nahradnich dilech,tak zduraznuju,ze je to plne srovnatelne!!!Toyota ma bohuzel tady v Evrope spatnou cenovou a marketingovou politiku!A v tom je prave VW naprostou jednickou!!!Mam namysli to,ze u VW si kazdy zakaznik vybere opravdu podle sveho gusta,coz se u Toyoty alespon v CR rict neda!A po strance designu to opravdu zalezi na vkusu a nazoru kazdeho jedince.Takze at si kazdy clovek vybere to co se mu libi a vyhovuje a hlavne at nepomlouva neco jineho,s cim nema zkusenosti!!! Dik za cas Mattes
neregistrovaný "anonym"
26. 8. 2002 14:50
Re: 100% souhlas
Taky trochu demagogie, asi jste měl u te toyoty zustat.
Ja mám doma 7 let polo s dvouventilem 1,6, táhne ze všech otáček
jak ďábel, mám 5 let passat s pětiventilovým motorem, ten taky
jede jak ďábel z každých otáček,ale jenom proto že má turbo,
to mimochodem neni od japoncu ale od BMW. Japonec jede až točí
7 tisíc a to je pro praxi opravdu velmi příjemné. Přímý vstřik je od Toyoty
ale jen u benzínu.
neregistrovaný "carsten"
27. 8. 2002 15:10
Re: 100% souhlas
neni pravda ze primy vstrik je od Toyoty.Prvni prisel s primym vstrikem Mercedes a to uz dokonce v roce1953 ale bylo to moc drahe tak od toho upustili.Mimochodem i Skodovka uvazovala o promem vstriku uz kolem roku 1989 ale nakonec od toho upustili
protoze cekali na vstup strategickeho investora ktery prinese sve motory a know how.nevim o nicem prevratnem co by sikmococi vymysleli jestli se mylim tak mne opravte !
neregistrovaný "mato"
27. 8. 2002 21:10
Re: 100% souhlas
pokud se pamatuju dobre, tak primy vstrik paliva mel Mercedes-Benz u sveho SL-racka nekdy v padesatych letech (to mj. jeste japonci poradne nevedeli, coje to auto - samozrejme nadnesene) a prvni seriove pouziti preplnovaneho turbodmychadlem me SAAB. Jen tak na okraj. Souhlasim ale s tim, ze celosvetove je zkratka nejprodavanejsi Toyota.
neregistrovaný "NIcKON"
27. 4. 2003 00:44
Re: 100% souhlas
Malá poznámka o víceventilových motorech, skutečně nevím, kdo je vymyslel, faktem ale zůstává, že už před druhou světovou válkou je například sériově vyráběla Bugatti :-)
neregistrovaný "anonym"
26. 8. 2002 14:37
Re: 100% souhlas
KDO HO VYVINUL?
neregistrovaný "Jendis"
19. 8. 2002 20:21
Re: 100% souhlas
Hm, ty mas taky dobre informace.Golfu se vyrobylo pres 25 milionu, takze puucuj radsi sebe.A nejaka ta tvoje Corolka se s GOLFEM nemuze vubec rovnat.Nazdar
neregistrovaný "Safrboy"
12. 8. 2002 13:30
vyrábí se ještě?
Opravte me jestli se pletu, ale Golf Cabrio se prestal vyrabet uz na zacatku tohoto roku (tusim, ze v breznu, nebo dubnu). Priste bude lepsi, kdyz si overite co pisete.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Michal"
15. 8. 2002 16:26
Re: vyrábí se ještě?
Není pravda, že výroba Golfu Cabrio byla ukončena v březnu. Ještě nyní, v srpnu 2002, je model v nabídce v SRN jako Last Edition. Proto jsem do článku napsal, že výroba BUDE ukončena.
neregistrovaný "THERES"
12. 8. 2002 19:01
Kolenní airbagy
Kolenní airbagy už nabízí v nové modelové řadě 7 BMW. Tyto sedmičky mají tedy už celkem 10 airbagů (2 přední, 4 boční, 2 hlavové, 2 kolenní na předních sedadlech).
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pepa"
16. 8. 2002 08:09
Re: Kolenní airbagy
S 10 bagy prichazi jiz ted na podzim novy Renault Megane. Uvidime, jak na tom bude novy golf s bezpecnosti, ten soucasny nic moc...
neregistrovaný "Permonik"
12. 8. 2002 20:11
bez titulku
VW jsou poruchovy a kurevsky drahy *. Nestoji ani za rec a uz vubec ne za clanek!
Rozbalit vlákno
5
anonym
12. 8. 2002 22:15
Re: bez titulku
Taky bych to tak videl
neregistrovaný "N-A-S"
13. 8. 2002 15:10
Re: bez titulku
Hmmmm, z ceho tak soudis? Spatne zkusenosti nebo zadne zkusenosti.? Mam Golfa 2 roky a zatim ani jeden jediny problem ci zavada.
neregistrovaný "Viktor"
13. 8. 2002 16:49
Re: bez titulku
ja mam TDI 130 PS a take jsem nemel jediny problem!!! Ale ani naznak.....to se nesmis divit, kdyz si nekdo koupi v AAA bazaru 5-6 let staryho golfa, dovezenyho z Nemecka, kde byl totalne zborenej a nekdo to daval co nejlevnejc dohromady v garazi.....da za to vsechny svoje uspory a zda se mu to tudiz drahy.... ..no a kdyz se mu to sere, tak je na golfy nastvanej no........
neregistrovaný "sedma"
22. 8. 2002 11:10
Re: bez titulku
Ani bych nerekl. Mel jsem uz 14 aut, z toho nekolik japoncu a taky audi a golfa, takze muzu porovnavat. Golfa a 2 japonce (Eclipse, 626) jsem kupoval nove a do zadneho auta jsem nemusel vrazit ani dolar, ale po jizdnich strankach se nedaji japonska auta s nemeckejma vubec srovnavat. Jsou to takovy plasticky krabice, sice ohromne spolehlivy, ale jenom krabice. To co jsem si mohl dovolit s Golfem IV anebo Audi bych si v zivote s japonskym autem ze stejny tridy netroufl.
neregistrovaný "anonym"
26. 8. 2002 14:52
Re: bez titulku
Takhle se vyjádří čech, když na něco nemá.
neregistrovaný "Sadman"
13. 8. 2002 12:20
Design
Takze designovo to bude krizenec stareho golfa, predku z Phaetona a zadku z Pola.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dzonek"
18. 8. 2002 23:30
bez titulku
S tou spolehlivosti bych to zase tak černe zase neviděl mám 21 let starýho passata a jsem nadmíru spokojenej zádná vážná závada že bych zůstal nekde stát a to s ním jsem najel 100000km tak si myslím že na dědu celkem dobrej vykon. A s temi statistikama je to takový čistě orientační protože s Corolama se nejezdi tolik jako s Golfama tak je jasny že 4 roky stará Corola má najeto třeba 50000km tak je jasny že se tam nemohlo nic pokazit ale Golf jako služebák bude mít třeba 200000km a tam může už něco bejt. Naschle
Rozbalit vlákno
1
anonym
20. 8. 2002 15:14
Re: bez titulku
Tak to máš asi štěstí na kus. Já mám taky Passata, ale z podzimu 98, Variant 1.8T, najeto 120 tis. Jezdím naprosto v pohodě, žádný závodění, žádný vytáčení motoru, žádná brzda - plyn - brzda - plyn apod. a co chvíli se na na motoru a v interiéru něco vysere. Naposled to bylo turbo (prý se to občas stává) takže 30 tis. oprava, před tím podruhé napínací rozvodová kladka (závada v rozmezí 20 tis. km) takže 2x po 5 tis. a v interiéru zámek dveří spolujezdce takže taky 5 tis. A to se nezmíňuji o předních kulových čepech (taky údajně obvyklá závada) a o tom, že buď funguje el. stahování zadního okna nebo nefunguje centrální zamykání u těch stejnejch dveří v interiéru furt něco hrká, klape nebo vrže atd., atd. Zajímavý je, že všechny zmiňovaný závady se začaly objevovat až po 3 letech a najetí 90 tis. km. Před VW jsem stejně jezdil Mazdu 626, před ní 323 a s něčím takovým jsem se nesetkal. Takže příště volím japonský auto a to, pro mě, z jednoduchýho důvodu - poměr výkon/cena (výkon myšleno celkově nikoliv motoricky) a hlavně spolehlivost.
neregistrovaný "MiRod"
19. 8. 2002 18:25
Hosi, hosi, hosi hosi ! [;-)]
Myslim, ze tu vsichni zbytecne plytvate emocemi. Nemeli byste si radsi, po vzoru a rady klasika, omyvat prirozeni vlaznou vodou ? [;-)]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DAN"
31. 8. 2002 10:22
bez titulku
Muj nazor, potvrzen zkusenosti z Golfem - krome jednicky jsem mel vsechny, nejlepsi je bezpochyby ctyrka, je uzas nad tim, jak chcete porovnavat vyjimecny automobil z bezpochyby nejlepsiho koncernu na svete, vzdyt Toyota hrala, hraje a bude hrat minimalne az treti housle,nikdy toto vozidlo, ale ani nejaky jiny smejd od sikmookejch nemuze byt konkurenci pro VW nebo Audi, totez plati o tech francouskych hruzach, tech Peugeotech nebo Renaultech! Nikdo mi nevyvrati, ze je VW spicka a petkovy Golf strci ty ostatni kraksny do kapsy.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hellebrand"
1. 9. 2002 09:46
NESKUTEČNĚ DRAHÝ
Rád bych se mýlil, ale myslím, že bude ve srovnání se srovnatelnou konkurencí velmi drahý. Nebo že by VW opustil svoji cenovou politiku ?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "carsten"
2. 9. 2002 14:19
Re: NESKUTEČNĚ DRAHÝ
ZA kvalitu se plati a vzdycky taky bude ! Proste GOLF je auto do ktereho se lije jen benzin a olej a ze existuje par zoufalcu kteri
si GOLFA koupili v AAA a ted jsou nasrani ? To ale neni prece chyba GOLFU, jako rodina jsme vlatsnili GOLF II. GTI 1.8,bylo to nejlepsi auto prost bez chyby,sikmooci jsou sice spolehlivi ale nic vic,proste krabice na kolec jak tu uz zaznelo...