Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Japonci vyvíjí elektromobily. Bez akumulátorů...

Toyohashi University of Technology vyvíjí způsob, jak skoncovat s bateriovými elektromobily. Na podobném principu fungují už teď vozy metra...
Zpět na článek
21. 3. 2016 18:06
21. 3. 2016 18:40
21. 3. 2016 18:43
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
21. 3. 2016 18:49
21. 3. 2016 19:14
21. 3. 2016 22:03
21. 3. 2016 22:37
22. 3. 2016 00:03
22. 3. 2016 10:08
21. 3. 2016 22:55
22. 3. 2016 07:13
Avatar - Uživatel_5340709
21. 3. 2016 17:55
To jako
že budeme mít všichni trolejbus? ;-\ ;-) >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Inferius
21. 3. 2016 18:06
Re: To jako
No alespoň nám nespadnou ty troleje >:D
21. 3. 2016 18:40
Re: To jako
Přesně jsem chtěl napsat - znám to, jmenuje se to trolejbus. A na matějský jsou taky nějaký, ale malý...
Avatar - Ja Prvni 123
22. 3. 2016 10:20
Re: To jako
Náhodou proč ne!
Do města malej trolejbus... a na delší ježdění normální auto.

Pořád by to znamenalo míň smradu ve městech a víc nafty / benzínu k proježdění při dálkových přejezdech.

;-)
21. 3. 2016 18:07
tohle prece uz davno funguje
většinou v meriku 1:43 a je to snem kazdyho malyho kluka, aspoň za me teda bylo
Rozbalit vlákno
0
21. 3. 2016 18:20
A vyrábět to budou .....
..,.,. v "chrámu elektromobility" v Lipsku u VW. >:D

Dnes jedna perla za druhou. :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
21. 3. 2016 18:43
Co clanok, to perla
"Nic ve zlém, ale ze všeho nejrozumnější by asi bylo soustředit své síly do vývoje nových akumulátorů, profesore Ohiro..."

Nuz, zda sa, ze bez autora clanku je profesor Ohiro strateny. Ze nejde do vyroby....

Vazeny pan autor, predpokladam, ze Vasa rada je podlozena rokmi studia a vyskumu. Hoci na zaciatok by stacilo, keby ste vedeli rozoznat prototyp od konceptu.
Rozbalit vlákno
0
21. 3. 2016 18:49
TESLA
jako starej vynálezce Tesla (ne ti ta parta ze Sillikonovýho údolí), prej podle nějaký konspirační teorie kdysi už sestrojil auto, co bralo šťávu "z kosmického záření". Takže Ohira je pěkný máslo,...:)
Rozbalit vlákno
0
21. 3. 2016 19:14
Volva?
"To už mnohem životaschopněji vypadá plán Volva na indukční dobíjení v určitých sekcích silnic." fakt Volva? ja mamz ato ze OLEV se testujou po svete i bez Volva, a to v realnem provozu, a pokud vim prvni automobilka v EU ktera o indukci za provozu, tedy OLEV alespon mluvila bylo BMW
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
21. 3. 2016 19:15
Má autor vôbec ukončenú základnú školu?
Článok mi pripadá akoby ho písal puberťák, čo ešte ani neukončil základnú školu a čo vie o živote veľké Houno.
Autor asi nepochopil, že tento systém by bol asi doplnený aj klasickými batériami. To, že sa výskumníci sústreďujú na dobíjanie áut z povrchu vozovky, ešte automaticky neznamená, že by tak chceli urobiť na každom metri vozovky.
Druhá vec: autor si výskum predstavuje ako Hurvínek válku alebo systém: hop na kravu, už je teľa /tele/. Výskum je predovšetkým o hľadaní a vylučovaní slepých uličiek. Väčšina z toho, čo sa vyskúma, sa nedostane hneď do výroby. Často ale výskumníci objavia veci, ktoré sa dajú použiť niekde úplne inde.
Rozbalit vlákno
1
21. 3. 2016 19:18
Re: Má autor vôbec ukončenú základnú školu?
staci si precist jmeno autora, tim veskere rozumne nazory ohledne cehokoliv co jezdi na elektrinu koncej :-)
21. 3. 2016 22:03
Hmmm
"Nic ve zlém, ale ze všeho nejrozumnější by asi bylo soustředit své síly do vývoje nových akumulátorů, profesore Ohiro..."

Kdyby to bylo tak jednoduché, takové akumulátory už minimálně půl století máme.. Fyzika platí jak pro dnešek, tak pro zítřek úplně stejně..
Rozbalit vlákno
3
21. 3. 2016 22:37
Re: Hmmm
a co jsi tim chtěl rici? ze vse uz bylo objeveno?
navíc mam za to, ze soucasne akumulátory mají vic spolecneho s chemii nez s fyzikou
22. 3. 2016 00:03
Re: Hmmm
Vše objeveno určitě nebylo, ale lepší akumulátory na téhle planetě už neseženeš maximálně tak vylepšení o pár procent, ale aby to mělo nějaký smysl tak bys do současné velikosti musel narvat minimálně 3x tolik energie. Což se nepovede pokud někdo z rukávu nevysype nějaký nový prvek. Takže bych se na baterku a hledal jiný vhodnější zdroj energie případně úplně jiný motor.
22. 3. 2016 10:08
Re: Hmmm
Velkým limitujícím faktorem je, co jsme schopni ve velkém a levně vyrábět.
Avatar - peter_ko
21. 3. 2016 22:55
super nápad
a nemenovaná česká automobilka v spolupráci s čínskymi bratmi bude pracovať na elektromobile bez elektromotora!
Rozbalit vlákno
1
21. 3. 2016 23:46
Re: super nápad
A v Rusku staví betonové lodě. >:D
Avatar - Dinar
22. 3. 2016 07:13
Bezva nápad,
těším se na první off road. >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ja Prvni 123
22. 3. 2016 10:17
Re: Bezva nápad,
A což teprve letadla... takže je to blbej nápad.

:-!
Avatar - Dinar
22. 3. 2016 10:39
Re: Bezva nápad,
Chce to chápat smysl automobility, tím hlavním je volnost pohybu, individuální volba, kapiš?
Off road je auto, poznámka s letadlem je tak hloupá, že ani nestojí za komentář. :-!
Avatar - Ja Prvni 123
22. 3. 2016 10:16
Tak sem vždycky vlezu, s nadějí, že už to bude lepší... a ne
Arogantní kritika jiného řešení... přesto, že právě tohle řešení dává smysl?
Ví autor, že každej trolejbus má baterii, která mu umožní až 20 minut nezávislého pohybu?
Přesně tohle by mi zapadlo do "naplnění potřeby": po městě jezdí malá elektroauta, takové čtyřmístné trolejbusy.
Parkují drobné úseky jedou na malé baterky, po delších ulicích dobíjejí... jsou přitom čistá, takže nezamořují města sajrajtem s dieselů...

Na ten pověstný zimní přejezd půlky Evropy se stejně vytáhne velký auto s klasickým spalovacím motorem.

Už jen chybí, aby se lidi probrali... a to klasický auto mělo asi tak dvoulitr motor a z něho tak 66kW... a takovej motor by ujel milion kilometrů a přitom by měl klidně emise na úrovni Euro 6.
A nejekologičtější výroba je ta, co není potřeba vyrobit.
Rozbalit vlákno
0