Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Japonský trh v roce 2010: Pořadí modelů a značek

Toyota opět ovládla domácí trh – s 1,5 miliony prodaných aut je v Japonsku jasnou jedničkou a má tržní podíl přes 30 %.
Zpět na článek
13. 1. 2011 10:20
13. 1. 2011 10:48
13. 1. 2011 11:04
13. 1. 2011 11:28
13. 1. 2011 11:31
13. 1. 2011 12:02
13. 1. 2011 12:11
13. 1. 2011 12:15
13. 1. 2011 12:30
13. 1. 2011 21:13
14. 1. 2011 23:42
13. 1. 2011 11:36
13. 1. 2011 11:57
13. 1. 2011 12:00
13. 1. 2011 12:08
13. 1. 2011 12:13
13. 1. 2011 12:19
13. 1. 2011 12:25
13. 1. 2011 12:10
13. 1. 2011 12:19
13. 1. 2011 12:25
13. 1. 2011 12:29
13. 1. 2011 21:14
13. 1. 2011 12:20
13. 1. 2011 12:33
13. 1. 2011 12:40
13. 1. 2011 12:49
13. 1. 2011 13:03
13. 1. 2011 13:11
13. 1. 2011 14:03
13. 1. 2011 15:46
13. 1. 2011 18:02
13. 1. 2011 23:17
14. 1. 2011 09:31
14. 1. 2011 12:42
14. 1. 2011 13:02
14. 1. 2011 14:32
14. 1. 2011 19:13
14. 1. 2011 23:39
15. 1. 2011 09:52
13. 1. 2011 23:17
Avatar - pelikoš
13. 1. 2011 10:20
zajimavé
opravdu zajímavá statistika,nisssan šlape hondě na paty,letos je na spadnutí druhé místo a pak... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
13. 1. 2011 10:48
Century
Pro velký japonský sedany jsem měl vždycky slabost. Toyota Century, Crown, Nissany Cima, President nebo Mitsubishi Diamant a Debonair :-) :yes: Doufám, že se někdy do Japonska podívám, abych je viděl na vlastní oči. V Evropě akorát ještě tak v 90. letech jezdilo ve Švýcarsku pár Crownů a v Řecku může člověk vidět na ostrůvkách jezdit ještě starý Mazdy 929, Crowny nebo Laurely a to je asi tak všechno...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2011 11:00
mne sa zase paci
male japonske mitsubishi mimica co vyzera ako japonsky mini cooper.

Inak vdaka redakcii taketo statistiky zeriem, opat neskutocne cisla, ach jaj ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2011 11:04
ty brdo ;)
v 30 tke najpredavanejsich ziadny nemec, tak tam sa musim ist tiez pozriet ako to tam vyzera ten automobilovy park v reali >:D

parada, po francuzsku opat tlieskam japonocm pre zmenu :yes:
Rozbalit vlákno
12
13. 1. 2011 11:28
Re: ty brdo ;)
A kde je tvoja kia/hyundai ? ;-)
13. 1. 2011 11:31
Re: ty brdo ;)
Nauč se napřed číst, pak si kup globus a až potom piš příspěvky. Druhá tabulka uvádí třicet nejprodávanějších domácích modelů.
13. 1. 2011 12:02
Re: ty brdo ;)
To není o čtení. V první 30 prostě nikdo kromě japonců není. Samozřejmě ve Francii je postavení němců mnohem silnější. Tam najdeš ve druhé desitce POLO.
13. 1. 2011 12:11
Re: ty brdo ;)
Samozřejmě, že to je o čtení, nadpis tabulky hovoří snad jasně. Vedle toho samozřejmě ten horní příspěvek Toppera, ten jásot nad tím, že v tabulce není evropský vůz... ;-\ je něco tak otřesného, že to může zachránit už jen představa, že Toper neumí ani číst, ani myslet... A i v případě, že se do tabulky nedostal sedmičkový bavorák, je v kontextu tamní konkurence nejprodávanějších asi tak vypovídající, jako by tu topper porovnával pramice z rybníku u nich na návsi s letadlovou lodí...
13. 1. 2011 12:15
Re: ty brdo ;)
Taky nechápu tento jásot. Stejně tak nechápu, proč u nás někdo kupuje japonce nebo korejce a ještě z toho má radost. Pohled na jejich TOP30, je nejlepší odpověď na otázku - Kupovat nebo nekupovat tyto asiaty v Evropě. Asiati v tom mají jasno. Jen se ptají naopak.
13. 1. 2011 18:08
Re: ty brdo ;)
Mě napadá hned několik japonských aut, které člověku udělají nemalou radost ;-) S korejcema souhlas, ti oproti evropské konkurenci nic navíc nenabízí, ale některej japonec ti nabídne, to co evropan ne
Avatar - white label
13. 1. 2011 18:17
Re: ty brdo ;)
Ale těch japonských aut (pro Evropu), které člověku udělají nemalou radost bohužel rapidně ubylo..., zejména u takové Toyoty, nebo Hondy...
13. 1. 2011 19:13
Re: ty brdo ;)
Jistě, zas tolik jich není, ale já se ohradil proti všeobecné paušalizaci. I Pogo by měl samozřejmě radost kdyby si mohl vybrat jakýhokoliv japonce :-)
13. 1. 2011 21:13
Re: ty brdo ;)
Jednoho jsem si málem nedávno koupil. Ale jenom málem.
Avatar - escorpion
14. 1. 2011 16:31
Re: ty brdo ;)
V Nemecku je najpredávanejší VW, vo Francúzsku Peugeot, v Taliansku Fiat, v Japonsku Toyota, v Kórei Hyundai, v ČR a SR Škoda, v USA nejaká domáca krabica. Prekvapujúce, že ?
Tipnem si. Žeby v Rusku Lada, v Indii Tata a v Číne nejaká domáca značka ? :-O
14. 1. 2011 23:42
Re: ty brdo ;)
V Japonsku je TOP30 japonské, v Korei je TOP30 korejské. Už to chápeš. Nikde jinde něco podobného nenajdeš.
13. 1. 2011 11:36
JAVWONSKO
Zajímavá čísla. A zajímavá auta... :-)

Speciálně pro nás, pro evropany je zajímavé, že jak zde tak v Japonsku je nejprodávanější třídou třída kompakt. Nabízí se tedy otázka - co bys pořídil do své garáže, nejprodávanější kompakt Japonska, nebo nejprodávanější kompakt Evropy?

P.S. VW jede, co?
Rozbalit vlákno
22
13. 1. 2011 11:57
Re: JAVWONSKO
Jistě jsi si všiml popularity MPV.
13. 1. 2011 12:00
Re: JAVWONSKO
Myslíš jako kolik kousků tam prodal Citroen, Renault a Peugeot dohromady? Nebo mi snad chceš na vkusu japončíků vsugerovat myšlénku, že klasický eurodrzek jezdí výhradě v mikro MPV? :-)
13. 1. 2011 12:08
Re: JAVWONSKO
Jako vždy ses trefil. Myslel jsem na klasického japonského eurodrzka v mikro MPV. Tvoje hláška o mikro MPV svědčí jen o tvém ignoranství a potřebě se vyjadřovat k věcem, kterým absolutně nerozumíš. :no:
13. 1. 2011 12:13
Re: JAVWONSKO
Někdo by ti měl vysvětlit, že v Japonsku platí zásadní úměra (u aut) - čím menší tím lepší... ;-)
13. 1. 2011 12:19
Re: JAVWONSKO
Podívej se na ta MPV v top 30. To prostě nejsou malá MPV. Některé japonské úměry jsou asi známější u nás než v Japonsku. Nebo počítáš do aut segment key cars. Auto.cz je do aut nezahrnuje / alespoň dle těch 2 tabulek /.
13. 1. 2011 12:25
Re: JAVWONSKO
Jo, koukal jsem.
13. 1. 2011 20:12
Re: JAVWONSKO
To neni tak.

Je to stavem rozlohy zeme/ poctem obyvatel, protoze v Japonksu jak jiste vis ctverecni metry se vazi zlatem a to ma dopad na velikost domu/ garazi/ parkovacich mist a legislativu, ktera je velmi striktni.

Tento vyber vozu predevsim kategorie "kei" je vice mene nutnost a prakticnost.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 1. 2011 12:02
Re: JAVWONSKO
Určitě úspěch VW, jako dovozové jedničky v tak hrdé zemi plné vlastenců. Může se vůbec nějaká jiná země pochlubit první třicítkou modelů své vlastní země? Opravdu mazec...
13. 1. 2011 12:10
Re: JAVWONSKO
Jedna země se ještě najde - KOREA TOP30
Pos Model Dec pdm Nov L6M pdm Pos
1 Hyundai Avante 17,297 12.7% 1 91,586 12.2% 1
2 Hyundai Sonata 11,763 8.6% 2 73,218 9.8% 2
3 Kia Morning 8,730 6.4% 3 48,391 6.4% 4
4 Hyundai Porter 8,232 6.0% 4 49,107 6.5% 3
5 Daewoo Matiz Creative 7,329 5.4% 6 33,579 4.5% 7
6 Kia K5 6,373 4.7% 5 47,651 6.3% 5
7 Samsung SM5 6,039 4.4% 7 36,121 4.8% 6
8 Samsung SM3 5,282 3.9% 9 24,914 3.3% 10
9 Kia Sportage R 5,159 3.8% 10 26,268 3.5% 8
10 Kia Sorento R 4,666 3.4% 12 21,347 2.8% 13
11 Kia Bongo 4,610 3.4% 8 24,263 3.2% 11
12 Hyundai Grand Starex 4,402 3.2% 11 25,103 3.3% 9
13 Hyundai Santa Fe 3,928 2.9% 13 18,739 2.5% 15
14 Kia Forte 3,526 2.6% 14 21,960 2.9% 12
15 Daewoo Lacetti Premiere 3,264 2.4% 16 14,847 2.0% 17
16 Kia Soul 2,962 2.2% 21 11,383 1.5% 20
17 Kia K7 2,859 2.1% 18 18,181 2.4% 16
18 Hyundai Tucson ix 2,814 2.1% 15 19,581 2.6% 14
19 Kia Carnival 2,630 1.9% 19 13,539 1.8% 18
20 Hyundai Genesis 2,208 1.6% 22 10,641 1.4% 21
21 Hyundai Grandeur 2,013 1.5% 17 12,798 1.7% 19
22 Hyundai Accent 1,983 1.5% 26 4,313 0.6% 29
23 Daewoo Alpheon 1,695 1.2% 20 5,886 0.8% 26
24 Kia Pride 1,480 1.1% 23 7,628 1.0% 22
25 SsangYong Actyon Sports 1,399 1.0% 25 7,111 0.9% 23
26 Hyundai Equus 1,171 0.9% 27 6,661 0.9% 24
27 Samsung SM7 1,094 0.8% 24 6,167 0.8% 25
28 SsangYong Rexton 1,055 0.8% 28 4,175 0.6% 30
29 Hyundai Veracruz 994 0.7% 29 4,818 0.6% 27
30 Kia Opirus 779 0.6% 30 4,320 0.6% 28
13. 1. 2011 12:19
Re: JAVWONSKO
Měl bys začít dělat do dějepisu, takhle to vypovídá jen tom, že sice umíš tabulky ale neumíš je číst. Úspěch na cizím trhu nepřinese pouhý export, nýbrž výroba přmo na místě.
13. 1. 2011 12:25
Re: JAVWONSKO
Já nad těma japonskejma a korejskejma tabulkama nejásám. Právě naopak. Samozřejmě to není o kvalitě. Ta je na straně evropských a hlavně německých výrobců.
13. 1. 2011 12:29
Re: JAVWONSKO
Já už měl o tebe starost, jestli nejsi v malém amoku :-) :yes:
13. 1. 2011 20:16
Re: JAVWONSKO
A jak si myslis se Japonske vozy staly dominantou ve svete nez kvalitou?

Jedno je jasne, designem to nebylo.
13. 1. 2011 21:14
Re: JAVWONSKO
Z minulosti se žít nedá a uznala to i sama Toyota.
13. 1. 2011 12:20
Re: JAVWONSKO
Exklusivní čísla má BMW, Mercedes, a to zejména k lexusu, to je rána.
Avatar - jazva
13. 1. 2011 12:33
Re: JAVWONSKO
Len pre tvoju info, Lexus sa v jap. predáva pár rokov. Neviem teraz presne ale tuším tak 2-3 roky.

a tu máš ponuku Toyoty. Skús to porovnať s ponukou VW v EU a potom porozmýšľaj o "jedinej" plnoformátovej automobilke ;-)

[odkaz]
13. 1. 2011 12:40
Re: JAVWONSKO
Ty spíš porozmýšlej o tom, kdyby VW vyráběl AUDI v USA a začal ho prodávat v Evropě, jestli by se tu plácalo na úrovni lexe... Fronty, Jazvo, fronty...
Avatar - jazva
13. 1. 2011 12:49
Re: JAVWONSKO
Dúfam, že vieš že Lexus vznikol pre americký trh, od začiatku bol tak navrhovaný a od začiatku je tam megaúspešný. Toľko k téme Lexus...
13. 1. 2011 13:03
Re: JAVWONSKO
K téme lexus máš nahoře čísla. Asi sis ale současně odpověděl i na to, proč je tak málo úspěšný na Slovensku či v Česku.
Avatar - jazva
13. 1. 2011 13:11
Re: JAVWONSKO
Ja tu nechcem obhajovať Lexus, žiadne auto od nich sa mi nepáči(možno ISF) a ani Toyotu (asi iba Landcruiser). Ide mi len o to, že ich autá sa predávajú u nich, sú tam úspešné a tu nie.

Presne to isté sa však dá povedať aj o EU produkcii, len v opačnom garde...
13. 1. 2011 14:03
Re: JAVWONSKO
Ale co jsi tím chtěl říct? Že vyrábět v Japonsku je levné? :-)
Avatar - Barrichello
14. 1. 2011 12:30
Re: JAVWONSKO
Chcete se zasmát?
Tohle je to PRAVÉ prémiové VW, a ten náskok díky technice a inovacím
Popadám se tu smíchy - vono to má prvky výbavy jak amerika z roku 2004.
HEHEHEHEHE

A výkon 3,0 V6 jako amerika 2011 (pardon Lancia ve vyšší střední) s motorem z traktoru od VM motori a baští to 10 na sto, a ta Lancie baští 9. To je inovace na luxusní třídu. Hmmm.

K tomu vyloženě nadčasový design, ale jako Honqi by se to chytit mohlo - sice to připomíná tak konec 90. alet, ale jako čínskej flagship :-)

Cena je hezká věc, ale pokud tomu konkurují káry z vyšší střední kterým se tu všichni smějou, tak já ztoho mam hotový vánoce. Krásnej test, děkji redakci konkurenčního AR za skvělé pobavení.

[odkaz]
Avatar - kari.laz
13. 1. 2011 14:25
Asie vs. Evropa
Je zajímavé zamyslet se nad prodeji v asijských a Evropských zemích Obzvláště v ČR. Pokud se podíváme na Japonsko, tak je prvních osm míst obsazeno domácími japonskými automobilkami. Až na devátém místě je první "cizí" značka. Co se týče prodejů jednotlivých modelů, tak v první třicítce jsou jen domácí modely. Podobné to je například u Korejců (jak zde pogo26 vypsal). Je to poměrně na zamyšlení. Je vidět, že si své produkce váží, mají k ní vztah. Zákonitě se toto projeví na ekonomice a vyšší prodeje podpořeny domácím trhem dají možnost automobilce za vyšší výdělek investovat více do vývoje. Pokud se podívám na Evropský trh, tak je většinou na prvním místě domácí automobilka, a nějaký domácí model, ale hodně vysoko se pohybují modely cizích automobilek. Jediné Německo, které má těch automobilek více má silnou převahu domácí produkce. Pokud by jsem se podíval na Českou Republiku, tak tu vede Škoda, což je pochopitelné, ale silně jí konkurují jiné automobilky jako Ford, Korejci, Francouzi a VW. Dost lidí je s Evropskou produkcí nespokojeno a sahá právě na Asijská auta. Takže je vidět, že to mají na domácím trhu více zmáknuté, než jsou domácí trhy v Evropě a že i lidé tam asi mají jinou mentalitu. Obzvláště u nás se na Domácí produkci nejvíce remcá, jak kvůli ceně, tak výbavě a podobně. Ale například v Japonsku je na prvním místě Prius, který tam rozhodně nebude patřit k nejlevnějším. Možná by se nad sebou měli V evropě zamyslet s nažit se více vyhledávat Evropské produkty. Ať chceme nebo ne, tak naše ekonomika hodně leží na německé a automobilový průmysl je jedním z největších příjmů.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - jazva
13. 1. 2011 14:36
Re: Asie vs. Evropa
ono ide aj o to čo ponúkaš. Tu sa poniektorý rozplývajú nad ponukou VW a píšu tu o jej plnoformátovosti ( :no: ) , ale ja si plnoformátovosť predstavujem predsa len trochu inak. Napr. takto [odkaz] a to ešte prestali s takými skvostami ako bola Supra, MR 2, Celica...
Avatar - iudex
13. 1. 2011 14:48
Re: Asie vs. Evropa
Ale niektoré sú celkom, no... pozoruhodné: [odkaz]
Avatar - jazva
13. 1. 2011 14:58
Re: Asie vs. Evropa
ale veď to je jedno... Tu ide o princíp. Ak niektorá EU automobilka/y začne ponúkať cez 40 modelov, tak potom možno bude v EU taká situácia ako v Japonsku...
Avatar - kari.laz
13. 1. 2011 15:41
Re: Asie vs. Evropa
Ale já zde nemluvím jen o koncernu, ale o Evropské produkci, potažmo o produkci jednotlivých Evropských států. Ale když jsi zabrousil na koncern, tak i ten dokáže se všemi svými přidruženými značkami obsadit úplně všechny segmenty a to většinou hned několika modely. Jenomže tady je přesně tanálada, jakou máš například ty, když se hned pustíš do koncernu a vychválíš Japonce. Jenže u nich to je evidentně obráceně a snaží se upředňostňovat svou domácí produkci nad dovozem.
Avatar - jazva
13. 1. 2011 15:50
Re: Asie vs. Evropa
Ale veď mne nejde o VW. Dal som to tam iba pre to, že má asi najširší záber z EU značiek. A koncern sen neťahaj. Toyota má tiež podiel v iných značkách, alebo ich vlastní a nikto ich nezrátava...

takže píšem aj tebe to čo som napísal Iudexovi... "ale veď to je jedno... Tu ide o princíp. Ak niektorá EU automobilka/y začne ponúkať cez 40 modelov, tak potom možno bude v EU taká situácia ako v Japonsku..."
Avatar - jazva
13. 1. 2011 15:54
Re: Asie vs. Evropa
a ešte jedna vec, vyššie som písal, že sa mi žiadna Toyota a ani Lexus nepáči, takže vážne nechápem ako môžeš napísať, že chválim Japoncov. 8-s

Ak niečo chválim, tak je to ich prístup. Ponúknuť na domácom trhu vyše 40 modelov to je proste :yes: a úspech príde tak nejak automaticky, pretože asi neexistuje nikto kto by si nevybral. Teda nikto z Japonska. Ja osobne by som si nevybral ani keby ich bolo 80. Možno ten Land cruiser... ;-)
13. 1. 2011 19:41
Re: Asie vs. Evropa
Schází jim nějaký model,v kterémkoliv segmentu,z jejich vlastní domácí produkce?Jakékoliv motorizace?Ne.
V tak kvalitním výběru domácích výrobců není co řešit.
Evropa není naprosto jednotná,i vůči svým státům,firmám.Zdejší diskuze jsou toho důkazem.Někdo je proti GB,další proti Itálii,další proti Francii,další proti Německu,další proti Španělsku,atd.
Avatar - Blue Sun
13. 1. 2011 20:12
Re: Asie vs. Evropa
No, obecně třeba nabídka vozů typu kupé je poněkud slabší a spíše zaměřená na extrémní modely (Nissan). Malá kupé jako třeba Audi TT celkem chybí.
13. 1. 2011 18:46
Re: Asie vs. Evropa
Ano prvních osm míst v Japonsku je obsazeno domácími japonskými automobilkami.A proč ne?Vždyť obyčejný japonec pracuje v japonské firmě,tak kupuje i její (své) produkty.Ano proč dát vydělávat cizím?Zde většina lidí vydělá cizí firmě,pak si koupí auto i třeba domácí produkce,ale zase jde zisk (rozhoduje se) do ciziny a ne v ČR.
Je to naprosto jiná situace.
Možná i toto má vliv na prodeje VW v Německu proti Opelu.Obrovský vliv ve VW mají odbory,stát,tak proč sakra strkat prachy jinam?
Korea je na tom stejně.Proč kupovat jiné,když jsou dostatečně soběstační.
13. 1. 2011 20:23
Re: Asie vs. Evropa
Souhlas 100%.
Avatar - Dan0044
13. 1. 2011 15:46
Lidi???
Prosim Vás, co to tu je? Pročítám se příspěvky nad mým a co čtu - to je skoro samé hanění, urážení japonců či jejich automobilek, atd.... Co mě dostalo nejvíc je ale to, že vy tu lžete jen abyste si uhájili svoje. Co to je za zvyky? Když pominu první tři příspěvky, tak (škoda že tu neni blicí smajl) :no:

Snad jen, co mi připadá jako už extrémně přehnané, tak jsou ty "keci" o kvalitě. Kvalita rozhodně není na straně evropských výrobců. Jako odstrašující příklad bych mohl vzít (PSA), Renault, Dacii, Fiat a další. Německé výrobky sice jsou kvalitní, ale na japonce mají ještě hodně co dohánět. Třeba bych rád podotknul, že VW má vozy přes celou tabulku kvality - od nejkvalitnějšího Golfu plus (6.) po nejporuchovější VW Sharan (96.). Až Toyota bude mít nejporuchovější auto níže než na 15. místě, tak tady budete moci vykřikovat takovéhle BLÁBOLY. Už víte, proč japonci kupují Toyotu?? Do háje, čím to asi bude.... :-O
Rozbalit vlákno
14
13. 1. 2011 18:02
Re: Lidi???
Kde jsi našel tu statistiku poruchovosti ? Já znám jen statistiku ADACU a tam jsou japonská auta na chvostu. Zvlášť poslední roky je vidět velký propad japonské kvality. Stejně tak je vidět obrovský pokrok u Renaultu. Poslední roky je dle této statistiky na absolutní špičce.
13. 1. 2011 19:16
Re: Lidi???
Hele ty pokroku, už jsi opravil ten ceník Laguny?
Avatar - Dan0044
13. 1. 2011 23:17
Re: Lidi???
Tím sem se držel nedávno vyšlé zprávy od Autobild Report, která jen tak mimochodem byla přímo tady na auto.cz. Bylo to dokonce několik příspěvků podle stáří vozů.
Avatar - ZoomZoom
14. 1. 2011 09:31
Re: Lidi???
Jak čtu tvoje příspěvky, ve kterých vyzdvihuješ kvality evropských vozů a pohrdáš japoncema, napadá mě to o té potrefené huse. Vlastníš-li řidičák a měl-li si možnost jezdit s evropskou a japonskou produkcí, potažmo se jim podívat "do střev", zcela jisě bys mluvil jinak.
Jasně, auta už nejsou to co bejvávala. Se zvyšujícím se komfortem, do kterého patří všelijaké masturbační hračičky, přichází na řadu klesající kvalita.
U vedu příklad:
Toyota LC120(r2000)+LCV8(2009) - přední světlomety, jinak nic+nic
Toyota Avensis(2000) - poloosa, jinak nic
Toytoa Corolla(1998) - nic
Mazda 6MPS(2005) - sedačka řidiče nešla výškově nastavit, osvětlení kufru, jinak nic
Mazda RX7(2007) - nic
Mazda 626(1997) - topení, dál nic
Nissan Almera(1998) - nic a nebo si to už nepamatuju
Š Octavia(1999) - palivové čerpadlo, el.okna, chladič
Š Octavia(2005) - prasklá hlava po 45 tis.
Š Fabia(2003) - osvěltení kurfu, el.okna, airbag spolujezdce, ložiska předních kol po 40tis.
VW Golf4(2002) - prasklá plastová napínací kladka v motoru, jinak NIC-letěl mladý z baráku
VW Golf+(2005) - pazvuky z přístrojovky, řídící jednotka K.O., zatékání do kufru, dál nic (po dvou letech letěl. Vyloženě lez na nervy mojí matce, což je u ní nevídané po přesednutí z feldy)
VW Passat(2000)-nic
VW Passat(3/2007+11/2007) pazvuky z interiéru, palivoměr, ř.j. bouchání od podvozku + to "stejný"
Peugeot309(1995)-nešel zavírat kufr jinak nic, vtřikovací čepradlo
Peugeot307(2002)-celkově nic moc, často v servisu kvůli prkotinám, ale....!
Peugeot308(2010)-zatim nic
Peugeoty206-vyjma podprůměrné kvality interiéru nic.
Peugeot207(2008)-nic
Peugeoty406-ve směs bezproblémový provoz, jednomu nesvítila lampička nad zadníma sedadlama, olejovej chladič
Peugeoty407-často v servisu
Renault Megane(2004)-shořel
Renault Laguna(1998)-nic
Renault Laguna(2002)-tfuj na to, tolik "novinek" do toha dali, až to nejezdilo
Citroen Berlingo(2002)-nic
Vovlo XC70-nic
Ford CMAX(2007)-nic
F Focus(2006)-plynová vzpěra, jinak nic

pozn. ať tě nenapadne, myslet si, že jsem to všechno jezdil a mám zkušenosti. Osobní zkušenost, dlouhodobá je s LC120+V8, Mazda6MPS+RX7, Peugeot 406,407,206,207,308, VW Passat+ a Š.Octavia II. Další Je od kolegů a kamarádů, kteří dané vozy vlastní případně je maj jako služební - čili nejsou to informace z druhýho kolena.
14. 1. 2011 12:42
Re: Lidi???
Pokud je pro tebe Evropa Peugeot, tak tě chápu. Je tady však i německá prémie. Nic proti japoncům nemám - levná jednoduchá auta. Teď je v Evropě nahrazují korejci a japonci ztrácejí.
Avatar - jazva
14. 1. 2011 13:02
Re: Lidi???
"Levná jednoduchá auta" = japonské autá >:D >:D >:D

kam ty na tie múdra chodíš?
Avatar - ZoomZoom
14. 1. 2011 14:32
Re: Lidi???
Teda mě LC V8 za 2.5 mio - bez úpravy nepřijde moc levný, natož jednoduchý auto. Z Evropy mů můžu konkurovat jen L-R(kapitola sama pro sebe). Mazda MPS zrovna levná nebyla a o jednoduchosti tu taky nemůže být řeč. A vlastně, kdo z Evropy nebo korejců dělá Wankel? Být to tak primitivní, určitě by se sériově neobjevil jen v jednom autě, vyjma NSU.

Ve výčtu značek nemám uvedený jen Peugeoty, ale i koncern VW, Ford a záměrně jsem tam nepsal prémii. To, že zbylá auta jsem měl možnost poznat míň, než ty, co prošla naší rodinou, případně mojí garáží, nemění nic na důvěryhodnosti toho, co píšu. Loni na podzim jsem tady už psal o problémovosti Apoštolů, Audin, Škodovek a mimo jiné i frantíků-Renaultů.Tuto kririku jsem si nevycucal z prstu ani ze statistik ADACu TÜV a nevím čeho dalšího, Zdrojem je zamkyně(operátorka-moje skoromanželka) jednoho nejmenovaného autoklubu, který má na starosti servis následné péče pro zákazníky mnou vyjmenovaných značek.
S několika japonskými značkami a mimojiné i Hyundaiem maj taky smlouvu. A věř, že japonci se taky kazí. Ale ne tolik jako spousta evropské produkce.

A ještě se ti musim omluvit za popřenou jednoduchost vozů ze země vycházejícího slunce. Mám kamaráda. Je to mechanik, 40 let. Dvacet let dělal ve značkových servisech Škoda potažmo VW koncern. Předloni přešel do Nissanu. Ne tak dávno, co sme se potkali, mi mimo řečí řekl takovou zajímavou větu. Ty Japonci to maj všechno tak jednoduše a přitom parádně promakaný. Tam se nemusíš bát, když něco odstrojíš, že bys kvůli tomu zlikvidoval dalších x dílů. Jenom jednoduše odmotuješ pak přiděláš a je to jak nový. To u těch němců sme se báli něco rozebírat. Když něco měníš, abys na to měl vysokou školu. Tady to nejde, tak to uděláš takhle a zjistíš žes zkur**l dobrej díl. Nevim proč, ale tohle o nečem svědčit bude. Rozhodně ne o neschopnosti mechanika.

Nekopu tady do němců a celé evropské produkce. Japonci maj taky svoje úskalí a negativa. Rozhodně nejsou nikde za Evropou. Ono je to fifty-fifty.
Avatar - Dan0044
14. 1. 2011 19:13
Re: Lidi???
MIMOCHODEM, díval sem se na testy a výsledky spolehlivosti ADACu, a řekl bych, že mě tady fabuluješ! Japonci se ani u ADACu neumisťují na posledních místech, ba naopak. Na posledních místech bys je nenašel.
14. 1. 2011 23:39
Re: Lidi???
Podívej se pořádně. Poslední roky jsou na posledních místech. Nedívej se na celkové pořadí.
Avatar - Dan0044
15. 1. 2011 09:52
Re: Lidi???
Na celkové pořadí se nedívám, ale ať hledám, jak hledám, nemůžu najít výsledky z roku 2010... jenom z roku 2008... To jsou sice také relativně "čerstvé" výsledky, ale i tak... Možná je to tim, že nerozumim skopštině. Nedal bys sem odkaz, prosim?
Avatar - white label
13. 1. 2011 18:11
Re: Lidi???
Aha, tak až v tabulkách spolehlivosti Toyota a další japonci výrazněji spadnou (což už se minimálně částečně děje), přestanou japonci tak výrazně preferovat Toyotu a celou domácí produkci..., přeju sladké sny. ;-)
Avatar - Dan0044
13. 1. 2011 23:17
Re: Lidi???
jo, máš pravdu, už to neni, co bejvávalo ;-\ i když Toyota se ještě drží...
Avatar - Barrichello
14. 1. 2011 10:28
Re: Lidi???
a začnou kupovat VW vid, ftip století :-)
Avatar - white label
14. 1. 2011 14:49
Re: Lidi???
To ovšem není můj "ftip", ale "vtip" toho, na koho jsem reagoval... ;-)
13. 1. 2011 22:03
CapsLockovy fantom opat na scene
Roztrasena ruka utiera studeny pot z cela, a nasledne stlaca klavesu CapsLock.
Oci naucenym sposobom hladaju niektore z pismen G,VW,A. Musia sa objavit v titulku prispevku za kazdu cenu. CapsLock im doda potrebny drajv
V podvedomi zacina rast pocit ukojenia....

Mozog horuckovite hlada dalsie okrasne prirovnania, riadky rychlo pribudaju
Vzrusenie dalej narasta....

Po okrasnej casti je potrebne este doplnit povinne rypnutie do niektorej z (ne)oblubenych znaciek.
Este rychlo zrevidovanie nech vzrusenie neochabne a zatial co jedna ruka sa uz nekontrolovatelne pohybuje, druha s poslednymi zvyskami sebaovladania klika na tlacitko "Odeslat prispevek"

Hotovo. Opat to bolo krasne. Majstrstyk
Muchy sa zacinaju zlietavat k novemu hov....

-----
Skoda toho Crossroadu, ze sa v EU nepredava
Rozbalit vlákno
2
14. 1. 2011 09:24
Re: CapsLockovy fantom opat na scene
:yes: :yes: :yes:
toto by som daval ku kazdemu prispevku gtiho :-)
Avatar - Barrichello
14. 1. 2011 10:05
Re: CapsLockovy fantom opat na scene
>:D >:D :yes: :yes: :-)
Avatar - HDR
13. 1. 2011 23:52
Kvalita s tym nic nema...
Otazka je aky vplyv na to mali v minulosti cla alebo nejake ine obmedzenia dovozu z Europy, napr. ine standardy atd. Vobec nic to nehovori o kvalite europskych vs japonskych aut. Japonci si chranili domaci trh a preto maju velky podiel aut domacej vyroby. Ked sa pozriete na pocty predavanych kusov, je jasne ze vyrobne naklady niektorych modelov nemozu byt nic moc. To uz aj celosvetovo bezvyznamna firma ako Skoda vyrobi viac ks Octavii...
Kedysi sa mozno dalo hovorit o nejakej efektivenej vyrobe-Toyota production system alebo nieco podobne. Dnes ale na tom ficia vsetky automobilky.
Rozbalit vlákno
0