Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: JD Power: Francie je spokojená s japonskými a německými auty

Ve Francii se uskutečnil první ročník průzkumu mezinárodní skupiny JD Power. I v této zemi se japonské automobilky těší značné přízni a jejich zákazníci jsou dokonce v průměru spokojenějšími uživateli automobilů než řidiči vozů domácích značek...
Zpět na článek
6. 7. 2005 21:24
neregistrovaný "evo9_sk"
6. 7. 2005 22:16
neregistrovaný "huh"
6. 7. 2005 22:18
neregistrovaný "Ada"
7. 7. 2005 17:03
neregistrovaný "evo9_sk"
7. 7. 2005 06:02
neregistrovaný "mates"
7. 7. 2005 10:24
neregistrovaný "GTI"
6. 7. 2005 22:46
neregistrovaný "IT"
7. 7. 2005 01:52
neregistrovaný "Tom"
7. 7. 2005 09:19
neregistrovaný "IT"
7. 7. 2005 12:48
neregistrovaný "Tom"
7. 7. 2005 16:12
neregistrovaný "IT"
7. 7. 2005 17:26
neregistrovaný "Tom"
7. 7. 2005 10:23
neregistrovaný "GTI"
7. 7. 2005 10:42
neregistrovaný "Povalec"
7. 7. 2005 11:19
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2005 12:15
7. 7. 2005 13:06
neregistrovaný "Tom"
7. 7. 2005 13:24
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2005 14:27
neregistrovaný "Michal H"
7. 7. 2005 11:37
neregistrovaný "IT"
7. 7. 2005 12:39
neregistrovaný "IT"
7. 7. 2005 13:04
neregistrovaný "leon"
7. 7. 2005 13:17
neregistrovaný "IT"
7. 7. 2005 13:30
neregistrovaný "leon"
7. 7. 2005 13:36
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2005 15:29
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 7. 2005 11:42
neregistrovaný "Datel"
7. 7. 2005 17:47
neregistrovaný "Karizma"
8. 7. 2005 07:40
neregistrovaný "Karizma"
8. 7. 2005 09:22
neregistrovaný "Michal H"
7. 7. 2005 17:01
neregistrovaný "evo9_sk"
7. 7. 2005 17:09
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2005 17:24
neregistrovaný "Povalec"
7. 7. 2005 18:42
neregistrovaný "anonym"
8. 7. 2005 10:08
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2005 19:00
neregistrovaný "evo aj anonym"
7. 7. 2005 17:13
7. 7. 2005 17:15
neregistrovaný "Povalec"
7. 7. 2005 18:33
7. 7. 2005 19:22
neregistrovaný "Tom"
7. 7. 2005 22:07
neregistrovaný "IT"
8. 7. 2005 00:18
neregistrovaný "Povalec"
neregistrovaný "evo9_sk"
6. 7. 2005 21:24
heh ja sem to viedel
japonske auta sou najlepsii !!!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "huh"
6. 7. 2005 22:16
Re: heh ja sem to viedel
to by me zajimalo, kde se vzalo rceni: fuj, japonec? ten az na konec!
neregistrovaný "Ada"
6. 7. 2005 22:18
Re: heh ja sem to viedel
To jsem zvedav, jak to tady jen vysvetli ti zastanci tech rumunofrancouzskych kreatur?
neregistrovaný "evo9_sk"
7. 7. 2005 17:03
Re: heh ja sem to viedel
ty musis mat ale poriadnej rumunufrancuzkej ksicht ***
neregistrovaný "mates"
7. 7. 2005 06:02
Re: heh ja sem to viedel
Je to jednoduchy. Kdyz vyzkousis vsechny evropsky a korejsky znacky, tak si nakonec koupis japonce. No a po uplnem prozreni si pujdes koupit neco anglickeho a konecne budes spokojen
neregistrovaný "GTI"
7. 7. 2005 10:24
Re: heh ja sem to viedel
neregistrovaný "IT"
6. 7. 2005 22:46
spokojenost
Ve F jsem dost často a vozový park je jednoznačný: samý PSA+Renault, hodně VW,Ford,Audi,M-B, BMW atd. a japonců naprosté minimum, což nevylučuje, že jsou s nimi frantíci nejspokojenější. Stačí si zajet příští rok do Paříže na autosalon. Pravidelně evropská auta v obležení vč. posmívané škodovky a kolem japonců minimum lidí. Naposled Mazda 5-byla tam uzamčená a lidé ji ...no ignorovali bude asi nejpřesnější vyjádření. U škodovky plno. Nicméně jistě budou zákazníci s M5 spokojeni. Prodejci evropských aut ve F jsou také spokojeni.
P.S.: Ti lidé jsou asi úplně padlí na hlavu. Stále kupují evropské výrobky-šmejdy (myslím původem) a ne začít kupovat kvalitu.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Tom"
7. 7. 2005 01:52
Re: spokojenost
Tyhlety kecy o tom, jak se japonská auta v Evropě málo prodávají mám ze všeho nejraději. Všech rádobychytrákům říkám, než začnou prezentovat své plky, ať si seženou statistiky prodejů aut za posledních 10 let.. Až si je seženeš, tak se ozvi na co jsi přišel. Ulehčím Ti to, zjistíš jak moc rostou prodeje japonských (ale i korejských) automobilek, zaměř se na relativní přírůstky! V absolutních číslech je japonských aut pořád "málo", ale počkej si 10 let a asi se nebudeš stačit divit. Pokud nevěříš, tak se koukni na trh v USA - tam se japončíkům taky furt posmívali, ale brzy vytřízlivěli a dneska jsou z nich docela posr.ný. Až postaví Toyota dalších 5-6 fabrik v Evropě a pořádně to rozjede, budeš asi nemile překvapen
neregistrovaný "IT"
7. 7. 2005 09:19
Re: spokojenost
Fakt? To jsem nevěděl a hlavně se nerozčiluj, škodí to zdraví. Mně je docela fuk, co kde Toyota postaví. Zkus si do té Francie zajet a dělej si čárky, kolik projede francouzských, potom zbytku z EU a nakonec japonců. Bude to tak 60:39:1% tipuji. Korejce jsem tam snad ani neviděl. Pardon, viděl na Autosalonu a totálně v ústraní, byli jsme jediní, kdo se na to šel podívat.Totální nezájem. Realita. Já jsem vždycky nejspokojenější s autem, které právě mám, takže to neřeším, jak jsou spokojení jinde. Lidé asi auta nekupují podle anket, ve F to vidí i slepý.
neregistrovaný "Tom"
7. 7. 2005 12:48
Re: spokojenost
Za to rozčilování se omlouvám, měl sem težkej den a taky bylo dost pozdě Ale je fakt, že mě tyhle názory vždy dost namíchnou. Ve Francii sem několikrát byl (dokonce sem ji s autem a stanem poměrně důkladně celou projel), s tím poměrem 60:39:1 nemám problém, tak nějak to tam asi vypadá. Musím ale zopakovat, že je nutné se soustředit na růstové trendy. Když si porovnáš kolik japonců se v Evropě prodalo v roce 1990 a kolik se prodalo loni, určitě tam bude hodně velký procentní nárůst. V USA tomu bylo taky tak, v současné době tam jen japonci dělaj okolo 30 procent prodejů a jejich podíly neustále rostou. Francouzi jsou velcí nacionalisti, tak že je pravda, že v téhle zemi asi japonci až tak úspěšní nebudou. Ale kdyby tam Toyota postavila pár výrobních závodů (jako že nepostaví kvůli velkým pracovním nákladům a oblibě neustále stávkovat) a zaměstnanala dostatek lidí, tak ji začnou brát jako domovskou značku a situace by se určitěw změnila.. Pokud vím, tak Toyota chce v nejbližší době (do 5 let?) získat 8 procentní podíl na evropském trhu (většinou platí, že jejich odhady jsou dosti realistické a že jim předpovědi vyjdou nebo je dokonce překonají). Za pět let 8 procent, za 10 let 12, za 20 let 25.. Mužeš nesouhlasit, ale to jejich heslo je docela pravdivé (Today-Tomorrow-Toyota)
neregistrovaný "IT"
7. 7. 2005 16:12
Re: spokojenost
Ale jo, Toyota se snaží a loni jsem ji málem koupil také. Nic to nemění na faktu, že lidé se rozhodují nejenom podle nějakých anket. Dělám s lidmi, musím dělat reklamu, jsem závislý od úspěchu či neúspěchu v práci, ale občas se sám divím, podle čeho všeho se lidé rozhodují... Tak jsme si to ujasnili a nezbývá než doufat, že nám tu v Česku nějaký pako neodpálí bombu, viz. dnešní Londýn.
P.S.: Právě proto, že jsou frantíci "nacionalisti" (to slovo se mi ale hrubě nelíbí), tak právě proto bych ten výzkum z Francie moc vážně nebral. Upřímně, když jsem je pozoroval loni na autosalonu, tak třeba u P 1007 jsem je dost nechápal. U liftnuté C5 bylo daleko víc lidí než třeba u M6 MPS či Hondy FRV. U Toyoty(Avensis s jejich špičkovým 2,2 HDI+hybrid) byl zájem asi jako u Seatu, tj. vlažný. Naproti bylo Audi a k nehnutí. VW vedle a totéž, hlava na hlavě(němci to rozhodně nebyli), starý Passat trochu opuštěn(předěl mezi VW a Škoda)a nikdo-stále rok 2004, vedle Škoda a zase plno lidí, asi své sehrála reklama na Tour de France ? Prostě zákazník je nevyzpytatelný a co bude za 20 let asi neví nikdo. Třeba se toho dožijeme a to je podstatné Aby auta vůbec ještě byla, čímž se dostávám k Toyotě a jejímu hybridu: tudy možná povede cesta. Ale design mohl být drobet jiný,ne?
neregistrovaný "Tom"
7. 7. 2005 17:26
Re: spokojenost
OK, necháme francouzský trh na pokoji. myslím si, že vhodnejší bude posuzovat evropský trh (pouze EU) jako jeden celek. Poslední výsledky ukazují, že podíl japonců, na celkových prodejích v Evropě, činí 13,1% a podíl korejců činí 3,6%. Určitě se shodneme na tom, že francouzský trh má svá "nacionalistická" specifika výraznější než jíné evropské trhy. Jedině to totiž vysvětluje skutečnost, že podíl asijských automobilek, na celkových prodejích nových aut v EU, činí téměř 17%. Podle mého názoru je to dost a hlavně růstové trendy ukazují, že tento podíl bude i nadále hodně růst.

Samozřejmě souhlasím, že lidé se nerozhodují jen podle anket. Na druhou stranu by asi bylo dobré, kdyby si každý, než půjde koupit nové auto, rozšířil své obzory. A právě takovéto ankety mohou docela pomoci - když jsou toti s nějakým autem velmi spokojeni v UK, Německu i Francii, tak si dovolím tvrdit, že na tom asi něcopravdy bude. To platí i pro přehledy spolehlivosti - když to nějaké auto vyhrává na celém světě, tak to asi taky bude pravda.

Co se týče designu Toyoty, tak je pravda, že bych si představoval také trochu něco jiného. Na můj vkus je trochu moc nevýrazný a usedlý. Ale to je daň za to, že se jejich auta prodávají po celém světě. Toyota musí svá auta navrhovat tak, aby je, byť s malými změnami v designu, mohla prodávat po celém světě. Podobně jsou na tom i další výrobci. Podlé mého názoru to chce docela nadáná, aby se povedlo navrhnou auto, které si zároveň rád koupí Japonec, Američan a Němec
neregistrovaný "GTI"
7. 7. 2005 10:23
ANKETA BAGETA
Tohle nemá žádnou vypovídací hodnotu. Je přirozené, že si člověk kupuje věci pocházející především z "jeho" země. Ten, kdo kupuje BĚŽNÝ výrobek z "ciziny" k tomu musí mít nějaký důvod. Zpravidla tím důvodej je touha po originalitě. Tedy, že je ariginální jezdit třeba v Civicu, než v Meganu. Jenže ono to originální není. Takže závěr - je to jen o povrchním rozhodování. Touha jedinců být jiný tam, kde jiný být nemohu... Něco jiného je si koupit prestižní značku, tedy nějaký model, opravdu originální - například Mazda MX5 - zde těžko hledáš Evropskou odpověď. A copak asi tak zbývá těm neoriginálním originalistům, když jsou osloveni - oni nepochybně musí "držet lajnu" a tvrdit, že skutečně ten jejich miláček z Japonska je nejlepší na světě... Naproti tomu kritika do vlastních řad... to se jaksi bere... to patří k bontonu... Bydlet ve Francii, tak bych musel být padlý na hlavu jezdit v něčem jiném, než v Meganu, nebo v C4 nebo v 307...
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Povalec"
7. 7. 2005 10:42
Re: ANKETA BAGETA
Haha, vzdycky se da "obhajit", proc maj evropsky automobilky problemy s prodejem, ziskem, kvalitou, pristupek k zakaznikum, pristupem k subdodavatelum... ale takovou argumentaci snad nemyslite vazne? Odhledneme-li od luxusniho segmentu, kde se kupuje "image", tak zakaznika zajima to, co sleduje JDP. Co by vas presvedcilo o tom, ze Japonci valcuji automotive segment? 30% podil je malo? Co az to bude 40 nebo 50%, jaka potom bude argumentace? Evropsky automobilky, az na nacionalne zamerenou marketingovou masaz, nemaji co nabidnout. Skutecne verite na zvasty jako "german engineering", francouzska elegance, italsky design??
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2005 11:19
Re: ANKETA BAGETA
..jenže doba se mění a lidé hodně sází na úspory a na pořizování věcí z racionálních důvodů... prostě nevyhodí peníze za auto, který budou parkovat v servisu... Co se Japonců týká.. tak patří mezi spolehlivé... solidně vybavené a dobře zpracované s dobrými jízními vlastnostmi... Naproti tomu je druhá polovina (nebo čtvrtina) těch lidí, co sází právě na tu francouzskou eleganci, italský design atd... právě pro tu srdeční záležitost... jenže tyto segmenty se už trochu prolínají... i italská auta jsou už kvalitní a na úrovní a stejně tak ty japonský jsou občas i designově povedený... Takže bych to nepaušalizoval a jak jsi napsal, každý má argument na svoji obhajobu proč právě tohle... nebo tamto... ale to je tu věčné téma...
7. 7. 2005 12:15
Re: ANKETA BAGETA
Jasně... no a právě... že ty výrobky jsou dosti porovnatelné a kvalitou i vyrovnané, vidím, já Jako Evropan především auto z Evropy. Miluju tu designovou jistotu Pand, Cetrojek i čtyřek, jedniček od BMW, Golfů (!), Fiest atd. Neexistuje jediný racionální argument pro to nekoupit auto z Evropy.
neregistrovaný "Tom"
7. 7. 2005 13:06
Re: ANKETA BAGETA
Tak to bych si dovolil nesouhlasit. I když výrobci jako je třeba Bosch dodávají své výrobky více automobilkám, přesto existují rozdíly v kvalitě jejich produktů. Tyto rozdíly jsou dány kulturními zvyklosti a pracovními návyky jednotlivých národů (zjednodušeně: Japonec maká jako "barevnej" od nevidim do nevidim, Frantíci a Italové jsou víc free a tak trochu i flákači). Další rozdíly plynou ze stupně robotizace výroby (robot prostě chyby nedělá, nemá prodlevy, není na konci směny unavenej). Co se týče designu, tak ten je věcí osobního vkusu, proto názory na něj nemám ve zvyku kritizovat (když se někomu libí Fiat Multipla, já mu to neberu). Racionálních argumentů mě napadá spousta. Nejdůležitejší je pro mě dobrá osobní zkušenost - posledních 8 let jezdím v Mazdách (mám již třetí). Za tu dobu se autama najelo více než 250,000 km a ani s jedním nebyl problém (akorát sem měnil stěrače a zadní žárovky). Servis sem viděl jen při pravidelných prohlídkách. Dalším racionálním důvodem je skutečnost, že za +- 700,000 Kč dostanu dostatečně velké a pohodlné auto, slušně vybavené a navíc velmi spolehlivé. Když sem kupoval poslední Mazdu, tak sem si naschvál spočítal kolik by stál obdobně vybavený Passat s obdobnou motorizací anestačil sem se divit (přesně si to nepamatuji, ale rozdíl byl více než 200,000 Kč, což je pro mě docela podstatná částka)
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2005 13:24
Re: českej preclík a evropský víno
..jo..jo.. ale stejně tak neexistuje racionální důvod proč toho japonce třeba nekoupit... Ale jak píšeš, jde i o určitý vlastnectví nebo "evropanství"... švýcar si taky nekoupí francouzský hodinky a amík nemůže tvrdit, že "jejich" pizza nebo pasta jsou nej... A je i kulturně-marketingově-vjemové vnímání určitých produktů... Amík si koupí Hondu... jenže proč by si měl japonec kupovat auto od firmy co dělá motorky.... tam se dá mluvit o podpoře vlastních produktů a ekonomiky.. (myslím to psal kdysi IT..) Pokud někdo nekoupí Octavii jen proto že je česká... a s tím spojený argumenty.. tak je to špatně a ten člověk by měl otevřít oči.. a když to vztáhnu na evropu.. tak je to jasný... A vůbec nejsem odpůrce japonských aut.. a mám s níma jen dobrý zkušenosti a několik let v Mazdě... Takže je to pořád ta stejná diskuze... velkej problém bych v tom neviděl.-.. trochu jiná věc je cenová a automobilová prostituce v podání made in korea.... jenže časy se pomalů mění...
neregistrovaný "Michal H"
7. 7. 2005 14:27
Re: českej preclík a evropský víno
Bohužel jsem čekal, že tu anketu zpochybníš a bohužel jsem se dočkal... Škoda, mohl jsi překvapit!
neregistrovaný "IT"
7. 7. 2005 11:37
Re: českej preclík a evropský víno
GTI : Jo, asi tak nějak. Tato anketa má stejnou vypovídací hodnotu, jako např. nezhezčí(?) auto v Česku. Octávka Combi to byla, tuším. Akorát si myslím, že se auto, beru podle sebe, nevybírá jen podle toho, abych se odlišil (seč takové lidi také znám), ale třeba co za nějakou sumu peněz dostaneš, jestli se ti líbí, jak je to uvnitř hlučné atd. Ty si jistě koupíš VW, já asi ne, protože se mi nechce chodit na parkoviště, jestli to tam ještě stojí, nebo už ne.Lidi často nechápou, že tu máme svobodu(i projevu), můžeme si koupit co chceme, nebo na co máme. Skvělá doba a já z ní mám radost. OK den.
7. 7. 2005 12:27
Re: českej preclík a evropský víno
Jo, jasně, že člověk musí být štastný, že se dožil listopadu 1989... vždyť si ještě pamatuji, že tak někdy kolem 1988 se v Technickém magazínu (a přitom to bylo jedo z mála periodik, které člověk mohl číst) psalo, že do roku 2000 se nepředpokládá, že by se video mohlo rozšířit do domácností...
neregistrovaný "IT"
7. 7. 2005 12:39
Re: českej preclík a evropský víno
Také se stály přes noc fonty na Favority, dávaly se úplatky 10-20 tis., aby byl atd. Právě že já to beru z tohoto pohledu, takže jestli je něco vozem roku, nebo je něco nejspolehlivější, tak jo, je, no a co? Doma to mám (ten nadhled) umocněn profesí ženy. Dorazí domů a jenom pronese "Další nádor, snad jsme to podchytili včas...." ...a to auto denně potřebuje, nicméně trvá na tom, že skutečné problémy jsou úplně o něčem jiném, než jaké auto člověk má a já coby milovník aut a techniky musím souhlasit.
neregistrovaný "leon"
7. 7. 2005 13:04
Re: českej preclík a evropský víno
Mas uplnu pravdu, kym nejde o zivot tak je to o ... !!!
Ak by sme sa vratili spat k autam, tak si myslim,ze velke rozdiely medzi autami nie su (spolocne podvozkove platformy, motory, ... MAZDA- FORD, NISSAN-RENAULT atd) a rozdiely bodov su minimalne.
Inac je celkom zaujimave, ze takmer zhodne auta/znacky (technicky) AUDI,SKODA,VW,SEAT maju pomerne velke rozdiely t.j po technickej a spolahlivostnej urovni by mali byt takmer zhodne (nechce sa mi verit, ze ten isty motor by sa v AUDI kazil menej ako v SEATE ...), takze rozdiel moze vyskocit v ostatnych kriteriach (spokojnost s dilerom, servisom, ...) a tu moze byt z mojho pohladu najvacsi rozdiel resp. reklama urobi svoje a ci si to niekto chce priznat alebo nie reklama masiruje hlavy aj pocity
neregistrovaný "IT"
7. 7. 2005 13:17
Re: českej preclík a evropský víno
Jasně, tu globalizaci jsem do toho nechtěl montovat. Stejný motor 1,6 HDI najdeš ve Volvu, M3, PSA, Fordu Focus...možná nepatrně jiná char., ale jinak jedna stavebnice. Pak je otázka, jak dalece je japonské auto japonské, když se Yaris dělá ve Francii, Corolly v Turecku, ale Mégane sedan též,Combi ve Španělsku... Avensis v GB, Seat a Ford v Belgii, motor do Yarise v PL atd. Je to jedna velká stavebnice a součástky se buď poskládají tam či onde, plácne se na to jiné logo(no tak plechy jsou jiné, abych to zase moc nebagatelizoval) a máme auto. Dobré VW se dělají v Bratislavě, je to německé nebo slovenské auto? Nevím. Asi jako já, tak většina lidí to neřeší. Nebo "Aygo" - je to japonská Toyota nebo česká? Bude to kvalitní japonec nebo nekvalitní evropan? Atd,atd...
neregistrovaný "leon"
7. 7. 2005 13:30
Re: českej preclík a evropský víno
Jasne btw VW Touareg ma cca 70% suciastok vyrobenych na Slovensku a podobne to bude s AUDI Q7 ... hlavne, ze je to nemec
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2005 13:36
Re: českej preclík a evropský víno
..to máš asi tak, že vývojovje je BMW x3 z rakouska... ale má to nálepku BMW...
neregistrovaný "Yaroukh"
7. 7. 2005 15:29
Re: českej preclík a evropský víno
lidi IMHO uklidni vedomi, ze Nemec si tu vyrobu na Slovensku snad ohlida (stejne jako Japonec v Cesku)
neregistrovaný "Datel"
8. 7. 2005 11:42
Re: českej preclík a evropský víno
A Honda z GB ze Swindonu. Takze slavna kvalita Civicu je vlastne anglicka
7. 7. 2005 16:39
VÝCHODNÍ KOMPLEX
Je zajímavé, jak jsou majitelé aut z východního bloku alergičtí na názory, že není jediný důvod koupit v Evropě neevropské auto. Vždy se tu objeví "kardinální" argument - já mám Japonce a jenom jezdím, ani nepotřebuje benzín, jen dolejvám vodu do ostřikovače. Ale ono je to snad u aut z Evropy jinak? Tady snad ty statisíce v PASSATu, Apoštolu krás, ve 407, v BMW a v těch další a dalších snad nejezdí? Jezdí, pouze to považují za přirozené. A já tvrdím, že mimo specifických modelů není jediný racionální důvod koupit v nižší střední nebo v střední třídě jiné auto než z Evropy. Tady mi to auto ušijou přesně na můj zadek. I esteticky. A opakuji - "cizokrajné" auto, masovka je jen touha být originální tam, kde originální být stejně nemohu...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Karizma"
7. 7. 2005 17:47
Re: VÝCHODNÍ KOMPLEX
Jenže těch japonských modelů, které mají specifické vlastnosti a technologie je poměrně dost na které Evropa nemá v současné době v dané třídě žádnou odpověď. Honda: proměnné časování a zdvih ventilů; Mazda: MX5; Mitsubishi: Lancer EVO, terénní modely; Nissan: 350Z, terénní modely; Subaru: 4x4; Toyota: hybridy.
7. 7. 2005 18:50
Re: VÝCHODNÍ KOMPLEX
Proměnné časování, ohranej evergreen. Jo, máš pravdu, že jsou specifické modely, já dal jen jeden příklad. Ale že bych proháněl Priuse... to ani náhodou. Já psal o rozhodování v nižší střední a střední, ne o okrajích. A v té nižší střední není jediný důvod nekoupit třeba ve Francii něco z jejich trojky. Nikdo na světě nanabídne víc... O kráse C4 snad není třeba diskutovat...
neregistrovaný "Karizma"
8. 7. 2005 07:40
Re: VÝCHODNÍ KOMPLEX
O tom, že nikdo na světě nenabídné víc, než francouzská trojka se dá polemizovat, stejně jako o kráse C4.
neregistrovaný "Michal H"
8. 7. 2005 09:22
Re: VÝCHODNÍ KOMPLEX
Sorry GTI, já bych spíš mluvil o komplexu majitelů evropských aut, když vidí tyto ankety. Pak hledají tisíc důvodů a píšou bláboly proč to tak není. Zmiňovanou C4 dostal kamarád jako služební vůz - je z ní totálně na prášky... Nonstop servis. Ale nepřeháním... Já mám služební Fabii - 3 měsíce - 3 x servis a ne zrovna hlouposti. Celková částka za opravy by přesáhla hravě 50.000,-. Máme jich ve firmě víc a opravdu NENÍ TÝDEN, kdy by se nějaká neopravovala. A netrvď mi, že s nimi všichni jezdíme tak a onak. Já jsem zdaleka ve firmě nejmladší - tím chci říct, že kolegové už by měli mít rozum... (jo a abych byl spravedlivý - máme i nějaké oktávky a ty jsou relativně OK) Ne, opravdu se evropa v těch důležitých směrech nechytá, ať se podíváme do které třídy chceš. Výjimky jsou, samozřejmě, tak jako všude. Ale je jich velmi, velmi málo a pořád jich ubývá. Víš a když jsme u toho designu (C4 je povedená), tak ten mě tam kam potřebuji nedoveze, tak ať si ho klidně strčí za klobouk.
8. 7. 2005 21:17
Re: VÝCHODNÍ KOMPLEX
Vlastně si nevybavuji, že bych viděl odstavené vozidlo u silnice - každý jen jezdí... Toyota má opravdu lepší výsledky... to vím, ale dnes není skutečně důvod kupovat auto podle toho jaké má poruchy. Koneckonců máš nejméně dva roky záruku... Jestli zažiju to, že se mi rozsvítí kontrolka - pozor, závada na motoru navštivte servis, a jeďte opatrně, tak to mě nijak nerozhodí. Prostě zajedu do servisu a oni to opraví. Tady se objevuje nezdravý názor, že Japonská auta jsou vyrobená z jednoho kusu a neopravují se, a Evropská, že jsou poruchová. To je směšné.
neregistrovaný "evo9_sk"
7. 7. 2005 17:01
hmm
hmm ty vasi reci hmm sedel nekdo uz v takovem Subaru impreze alebo Mitsubishi Lancru atd. to sou opravdickee stroje ne tam nejaky BMW alebo mercedes hmm tam zaplatite len milion korun za to ze mate nalepenu znacku BMW alebo mercedes haha hm opravdicke auta sou japonske auta !!! a jeste BMW kduz chce vyrobyt rychle auto tak soupne tam hned nejakej 4 az 5 leter motor a uz to je ale ty japonci dokazou z 2 litroveho auta udelat opravdicky stroj VID. MITSUBISHI Lancer Evolution VIII 2.0 T to je stroj a dalsi subaru HOnda NIssan a toyota atd atd !!!!!!
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2005 17:09
Re: hmm
..no tak třeba civilní Lancer - nic moc... skoro hrůza..., Mitsu Outlander.. to je snad ikona hnusu... a tak bych mohl pokračovat přes Honda Jazz po Suzuku Swift.... takže neber Top modely... Třeba Pajero je taky hodně divný.... jen to chce objektivní pohled...
neregistrovaný "Povalec"
7. 7. 2005 17:24
Re: hmm
Jazz je fpoho, ale Stream je divnej. Stejne bych si ho ale koupil radsi, nez Oktavku
neregistrovaný "anonym"
7. 7. 2005 18:42
Re: hmm
tak koukam ze ty mas vkus na * njn tak to uz je nekdo musi mat vkus na * a ten co povie ze evolution nic moc tak to uz mu niet pomoci a outlandr ze hnus a pajero hmm tebe uz niet pomoci ty mas jednoducho vkus na hm * nj tak jen si zi v tych hnusnych skodovkach vid FABIA a octaia auta onicom a otom ma nikdo nepresveci aj ked nova octavia je uz dokonalejsia ako ta predchodza ale aj tak to este je nic moc !!!
neregistrovaný "ciello"
8. 7. 2005 10:08
Re: hmm
..mám z toho tvýho příspěvku pocit, že jsi zdrátovanej jak zákon káže... protože mu skoro nerozumím.... jo a vem si příště brýle... kdy haní evolution...??? Já psal o civilních verzích... vedle Eva je Impreza malinko vzad... ALe pokud mi tu chcete tvrdit.. i s tím nasledujícím anonymem.. že Outlander je krásnej.. nebo Swift... tak si vedle toho postav nějakej evropskej model SUV (outlanderu)... třeba Freelandera...!!!! Pajero to stejný.... je nějak rozteklý... skoro hnusnější než touareg... Mazda Ok... ale co je Mazda 2..?? nebo demio..?? .... ale to je jedno... já se nebudu snižovat na vaši úroveň slovama, že bys zasloužil par facek.... Za co... nebo myslíš že jsem tvůj neposlušnej syn...??? To si zkoušej na něm... ne na mě...!!! vlastně chudák tvůj syn....
neregistrovaný "evo aj anonym"
7. 7. 2005 19:00
Re: hmm
za ty kecy by si si zaslouzil par facek fakt nemas vkus njn nekdo musi byt aj taky
7. 7. 2005 17:13
Re: hmm
To máš jako s těma dírama. Teda, myslím u Ementálu. Větší část ceny platíš za ty díry. Jenže ono je dobrý i to kolem... P.S. Ementál je z Evropy.
neregistrovaný "Povalec"
7. 7. 2005 17:15
Re: hmm
Nepredpokladas douvam, ze profesionalni adorator VW pripusti, ze s GTI je k smichu vsem pilotum STi a Evicek?
7. 7. 2005 18:33
Re: hmm
Neposuzuj kvalitu auta jen podle toho zda točí přes 11tisíc či ne a zda udělá 200 pod 16sekund. Auto je komplex pocitů, vjemů, vztahů... Dáváš příklady a říkáš s i to, abych ti napsal kterým to zasae řidíčům jiných aut jsou k smíchu ti v tvých modlách. O tom to přece není... je to o historii, o legendě, o obsahu... A toho má getei požehnaně. Mě není k smíchu nikdo. Ani řidič třeba v tom Evo... Jde jen o to, proč to auto má. Jestli proto, aby mě předjel, tak je mi ho líto, to mi k smíchu nepřipadá...
neregistrovaný "Tom"
7. 7. 2005 19:22
Re: Aj Hybrid sa zide
Dnes je smutny den v Londyne.Nedostal som sa autom daleko potom som skusal spoje este horsie.Toyota Prius nie je pekne ani rychle auto ale netreba platit congestion charge pri prejazde do centra to je Ł 8.00 na den zdvihli to z Ł5.00. To je Ł40.00 prac.tyzden a Ł160.00 za mesiac este to ide po meste na baterku na tom sa da usporit dalsich Ł40.00 to je Ł 200.00 za mesiac.V Londyne su kone pod kapotou k nicemu viac ako na 3 stupen malokedy jazdim jedine o stvrtej rano sa da ale vtedy mam este oci slepene.Mam rad STi a EVO su to auta ze aj motorky smeknu prilby ale co je lepsie emocie alebo racie...
neregistrovaný "IT"
7. 7. 2005 22:07
Re: Aj Hybrid sa zide
No jo,v civilizovaný zemi, ale u nás? Tu, když bude mít člověk "ekologické" auto ve srovnání se zbytkem produkce, tak zaplatí stejně silniční daň.Že by mu ji odpustili, to je utopie. V Praze chtějí zavést časem také mýtné: už vidím, ja Bémíček z ODS a neviditelná ruka trhu ti odpustí poplatek. O tom to je, o způsobu myšlení lidí. To se u nás nenosí.
neregistrovaný "Povalec"
8. 7. 2005 00:18
Re: Aj Hybrid sa zide
Nejak nestiham sledovat tvoje myslenkovy pochody, zvlast ta veta o modlach byla perla... dam ti jeden priklad legendy plny pocitu a vjemu (ty "vztahy" bych tam asi nedaval). MG Rover. Stacilo par let neinovativniho pristupu, silnejch odboru a trvale mizerny kvality a kde jsou? Muzeme se ptat, kde budou za par let Ford a GM, ktery trpi identickejma symptomama jako MG Rover...