Dlouhý název tohoto vozu ukrývá vše, čím jej úpravce JE Design vyšperkoval. Osmiválec dostal kompresor a karosérie byla výrazně rozšířena. Výsledkem je sportovec tělem (vzhledem) i duší (motorem).
ale tohle je mimo. Stejně jako celá řádka předhozích výtvorů od JE Design. Nic proti kompresoru, nic proti zvyšování výkonu (ačkoli osobně bych to pod haubnu VW nerval, tohle auto je lepší v základu). Završit ale svou úpornou snahu něčím takovým, jako jsou 4cm tlustý podložky pod kola... To je snad práce nějakýho tuzéra, co parkuje svůj stromeček támhle u kravína... Trochu vkusu, pánové. Chcete-li zablbnout s 22'' ráfkama a černým lakem, stavte se u Cadillacu a vemte si do parády Escalade. Nebudete první ani originální, ale budete na správný adrese. Váš výtvor je totiž bastard bez image, kterýho by si do klipu nevzal ani koktavej černej bratr (no offence meant, mates ;-) ).
Starosti tohohle sejka z Dubaje bych docela bral - vy asi take. Vkus jeho a JE Designu uz ale ne. Nejak mi tez unika smysl dila, ale jestli pan sejk mel jeste trochu mista ve sve radove garazicce.......
Pride mi to trochu zvlastne, ze si sejk necha prerobit touarega ked v Gemballe mu spravia Cayenne GT 700 ...tych 700, to je pocet koni >:D:-! A navyse, aj ked tieto tuningove nalady nemusim, Gembally vyzeraju velmi dobre. Velmi silne, az nasilne, ale ani zdaleka nie gycovo..
Vážení, opravdu nezvážíte možnost rosšíření sady "smajlíků" o více exemplářů, včetně smajlíka zvracejícího? Myslím, že při dnešní dvětové modelové produkci i zdejší názorové kvalitě by se jeho používání zcela určitě blížilo frekvenci užívání "palec dolů". Děkuji za pozornost.
Ja myslim, ze clanek (jeho uvod) ja zavadejici. Sejk urcite nechce takove auto na rezani zatacek. Smysl tohto auta je jiny, neni to sportovec ani vzhledem, ani dusi. Nemyslete si, ze ten sejk je idiot, chtel proste neco neobvykleho a zaujal ho Tuareg. Budme radi, ze existuji firmy jako JE Desing. Az budete mit penez, ze nebudete vedet, co s nimi, splni vam prani. K tomu ho ovsem potrebuji znat. Jestli je to auto povedene, nebo ne, at soudi ten pro nehoz bylo vyrobeno. Logan je pro masy a tem evidentne vyhovuje, myslim, ze v JE jsou profesionalove a svou praci zvladaji, dukazem budiz, ze si tu o jejich vyrobcich muzete cist celkem casto.
Cením, že ceníte civilní tvary Touaregu. Tam je krása. Tak BRAVO TOUAREG :yes: BRAVO TOUARONG :yes: BRAVO DAKAREG :yes: P.S. brácho, neupravuj... jezdi, ale neupravuj.
JE Design tu malo už pár výtvorou a mne osobne sa ich práce nepáčia.Je to bez nápadu a namiesto toha aby pozdvihli charakter auta ho ešte utlačia :no: Tuareg je kus auta a páči sa mi aj bez podložiek,škaredého nárazníka a wide body
Nechci byt kousavy, ale tvurci techto aut se snazili, aby vytvorily auto, ktere bude rychle a zaroven bude mit vyssi podvozek. A to neni pri rychlostech okolo 250 km/h nic jednoducheho. A co delaji tunnigove firmy? Zase to tlacej zpatky na zem. To docela nechapu.