Ale coby, vw by potom kupil nejaku inu zastaranu postkomunisticku automobilku a vyrabal lowcosty tam. Jedine co by sa zmenilo je hodnotenie na tomto servi, ked by viac hviezd fasovali rendliky a nissany :-)
Je to smutné, že spousta lidí absolutně rezignovala na to, co mají pod kapotou, ale evidentně to je čím dál tím více lidem jedno. Při pohledu na to, co za motory v Renaultech je, je to smutný pohled.
Tím nechci Renault hanit, Například nový Megane a Talisman se mi hodně líbí. Je to spíše narážka na lidi obecně. Označí to DCi 160 a nikdo už se nepozastaví na tím, že v autě kategorie Insignie, Mondea a Passatu auto končí na 1,6.
Ale prodejům to nejspíše nevadí, takže se očekávaného trendu zvětšování motorů asi hned tak nedočkáme.
Ale palec nahoru pro Renault-Nissan :yes:
my už se vůbec asi nedočkáme mnoha klasických motorů
vidím to takto - po sjednocení budou asi tak 4 výrobci baterií a 3 výrobci elektromotorů
značky budou vyrábět různé kastle ale budou si muset být kvůli aerodynamice velice podobné, budou se lišit maximálně znakem na kapotě a světly
vozidla - elektromobily budou moci kombinovat jen 4 druhy baterií (výkonů) a několik druhů elektromotorů
rozmanitost přestane existovat
volant nám nesvéprávným jedincům stejně vezmou a vše se bude odehrávat pod dozorem velkého bratra autonomně, automatizovaně a automaticky
a blázni se chechtají a teskají tomu
na toto téma bylo napsáno spousta sci-fi ale poslední dobou se jim realita nebezpečně přibližuje
už existují i robotičtí policajti kterým se dá nařídit jak mnoho pokut mají vybrat - a žádný sra-ní s koloběžkářem !!!
Velký Bratr a Velké Sra-čky se blíží.......
nebol akurat vsetko to vyzera ze ty sracky nekto opravdu ovlada a taha za draty (omlouvam se za ty draty to moje klavesnice fakt neumi :-):-):-)
ale dostal jsem pozvanku z ministerstva na Prumysl 4.0 :-)
Mal by si sa rozhodnut akym jazykom pises a potom snad aj klavesnica bude fungovat.
Takze bud "nebyl akorat vsechno to vypada ze ty sracky nekdo.." alebo "nebol akurat vsetko to vyzera ze tie sracky niekto ..."
Zbytocne sa strapnujes, tvoja cestina je este horsia ako Babisova.
Tyhle obavy nesdílím, což asi bude způsobeno tím, že nemám z místní fary nebo MNV přiděleného osobního policajta, kterého samozřejmě velmi zajímá, kde se vlastně pořád flákám a co tam kua vlastně dělám ;-)
mrkněte ještě jednou do článku, je to tam zmíněno. VW Group uvádí dvě čísla, prodaná auta a auta předaná zákazníkům. Podle "prodaných aut" (tedy podle údaje uváděného i ostatními automobilkami) je před Renault-Nissanem, zatímco podle "aut předaných zákazníkům" až za ním. Popravdě řečeno nechápu, proč ostatní servery uvádějí u VW číslo "předané vozy," zatímco u Renault-Nissanu "prodané vozy." Zdá se to jako slovíčkaření, ale v tomto případě to dělá zajímavý rozdíl. Takže proto ten titulek, jaký je...
Je to slovíčkaření = jde o prodané vozy ne to co má VW na skladu
Takže prodané vozy Nissan-Renault 5 268 079 ks
A stejně prodané vozy koncern VW 5 155 600 ks
Zřejmě proto všechny servery po světě mají titulky typu: Největší automobilkou světa je Nissan-Renault který předstihl VW
Tady jste zvolil verzi: Renault-Nissan v prodejích = bacha ne ve vyrobených vozech ale prodejích! = dohání VW
Tak jako mi tu chyběla tisková zpráva k MB-S která vyšla všude možně je tu nějak divně i tohle
Mimochodem argument že V12 nemá Mercedes v konfigurátoru je ještě víc lichý než jsem myslel = Audi A8 W12 které jste uvedl v tom přehledu [odkaz] dokonce nemá ještě homologaci!
No Auto.cz není třeba obviňovat ze zaujatosti ...
Dovedeš si představit kolik to muselo dát práce alianci Renault/Nissan/Mitsubishi upozadit :-):-):-):no:
- čí chleba jít, toho píseň zpívej (sedí to přesně)
- kod chce s Wlky býti, musí s nimá wýti :-) (s vlky s Vlkohradu)
Nechápu, proč bych měl u jednoho výrobce měl uvádět číslo "prodané vozy" a u druhého "předané zákazníkům". Raději uvedu stejnou kategorii, kterou uvádějí oba. To bych mohl stejně uvést u jednoho "vyrobené vozy" a u druhého "prodané"...
Pravdou je, že původně jsem jako jiné servery také chtěl napsat, že Renault-Nissan je před VW Group a až po dohledání přesných čísel na jednotlivých media stránkách výrobců jsem dospěl k této vydané verzi. A tak mám skoro pocit, že ostatní servery vzaly jednu původní agenturní zprávu, kde se třeba přehlédli, a už si nedohledaly detaily...
A k Mercedesu. Asi vám to S-Klasse pořád nedá spát, jistě ale víte, že jsme nedávno psali samostatný článek o faceliftované AMG verzi.
[odkaz] atd. atp. = doslova celá planeta = dal jsem jen pár odkazů v různých jazycích = všichni ví že prodeje Renault-Nissan jsou v letošním 1. pololetí vyšší než VW
Váš článek a nadpis je hrubě neprofesionální = vaše reakce na upozornění že je to jinak naprostá katastrofa :no::-|
Pane Davide Bureši hluboce se stydím za vás stydím a lidé jako vy jsou ostudou oboru. Takhle mě dovedou znechutit jen ty nejkřivější politici = a dnes vy :-!
Nemůžu si pomoci, ale stojím si za svým, byť jsem v naprosté menšině. Raději nejen v tomto případě vycházím z dat přímo uváděných na stránkách výrobců než z převzatých z jiných médií. A v tomto případě já zkrátka raději uvedl u obou výrobců čísla, jaká jsem uvedl, odkaz na data od VW jsem psal výše. Stále si totiž myslím, že i Renault může mít ty "vozy předané zákazníkům," kterých je méně než u Volkswagenu a které pouze nezveřejnil.
To sú len špekulácie. Každý má svoju pravdu. Myslím, že je to taká tesnotka, že nemá zmysel sa o tom hádať. Každopádne správa, že Renault predbieha VW je bombastická, takže sa nedivím titulkom ani náhodne či zámerne skresleným údajom, nech už pochádzajú z akéhokoľvek zdroja.
Pre zákazníka takéto prvenstvo neznamená nič, ide len o prestíž výrobcov.
Taky nechápu = prostě zákazníkům předané tedy prodané vozy 5 268 079 vs 5 155 600 ks
Proč jste šel jinou cestou než zbytek světa a agentura AP od které to většina přejala = víte jen vwy
Fajn za samostatný článek o faceliftu AMG verze = škoda chybné tabulky = když to bylo to podstatné = porovnat [odkaz] no díky tomu že u jednoho výroooobce jste uvedl všechny i budoucí zatím nehomologované motory a u jiného ne = je to asi jako s tímhle srovnáváním zákazníkům prodaných a předaných vozů vs konkurence kde započítám i to co je na skladu
Mně pobaví když u Renaultu je číslo 5.268.079 čili na jednotky kusů kdežto VW má 5.270.000. To myslíte vážně? Fakt VW prodalo přesně kulaté číslo. I kušte tetičko, jak tady píšou borci už dlouho vše převrátíte ve prospěch VW.
Ať už jste nebo nejste v menšině - pokud všechny světové články vycházejí z čísel dodaných automobilkami, a pokud je to "soutěž" kdo víc prodá, pak samozřejmě "vyhrává" prozatím VW. Že je ve skluzu s výrobou a na auta se musí čekat je věc jiná. Pokud se ta soutěž jmenuje "kdo víc vyrobil", pak jedničkou není.
Pro mě není jedničkou tak jako tak, protože Toyota umí prodat víc Toyot než VW Volkswagenů, a to je pro mě větší kumšt, než mít širší portfolio značek. Držím Renaultu palce, ať se mu podaří VW předběhnout i v prodejích, třeba to VW donutí zamyslet se nad svou cenovou politikou. Renaulty na silnicích poslední dobou vídám rád, tak jen houšť.
Jak jsi přišel na to, že VW je ve skluzu s výrobou a že zákazníci musejí čekat víc než u ostatních značek? Pokud jde o to první místo, tak rozhodující asi bude počet vyrobených kusů. Je to dle toho původního článku nejspolehlivější, protože v prodejích se prý hodně fixluje.
Pokud automobilka dodá čísla - prodali jsme 1000 aut, zákazníkům jsme dodali 950 aut, co jiného z toho plyne, než že nestihli vyrobit 50 prodaných aut?
Pokud jde o první místo - zásadně rozhodující je, v čem se soutěží. Nehádám se, že to není o vyrobených kusech. Je to někde jasně pojmenovaný - co přesně je cílem?
Ale chybí ti k tomu čísla od konkurence. Bez nich to těžko porovnáš. Co je cílem nevím. Ale vím, že to první místo sem tam řeší představitelé největších výrobců.
Co se týče Davida Bureše, představ si, že by naopak "všichni" tvrdili, že VW je zatím první a jen on, že je až druhý...
V principu by to bylo úplně to samé, akorát ty bys tu proti němu naopak ani necekl..., takže se s tou hysterií trochu kroť.
Mimochodem, když si něco myslí většina, tak je to automaticky pravda?
Přišlo mi zbytečný to sem psát, ale měl jsem dlouho na jazyku přesně totéž - být to o tom, že VW dohání Toyotu - rval by se jak eskymáckej pes za Davida.
Když jsi začal s tím fotbalem - správnej novinář, aby nebyl za novinářského prasáka, by měl zřejmě informovat: ve 37. minutě vyhrál Baník nad Slávií.
Nezatahuj mě do světa vašich fakt těžkejch úchylek = i když podle sebe soudim tebe já vim ;-)
Je to o to smutnější že místní pokleslou novinařinu občas sám kritizuješ = a v takhle extra křiklavym případě = to naopak okecáváš >:D
Hele zkus odpovědět: Fakt myslíš že tu [odkaz] sou hodnocení nebo tady ve Všimli jsme si upozornění na nový výrobky podle sympatií nebo podle inzerce nebo co to s whitem vymejšlíte?
Nebo za b) podle toho = co jaký je a co zajímavýho se na trhu objeví = schválně jestli dáš aspoň tohle :-)
Správnej novinář jak řikáš = normálně popravdě informuje jak dopad poločas = což mimochodem neni 37. minuta žejo = ty pomotáš fakt všechno ;-)
Vy 2 ste z tý nedávno dobytý ztráty 1. pozice tak extrémně mimo že požadujete aby se informovalo o jinym než skutečnym výsledku = protože se někdo zranil, což by mohlo vést v druhym poločase k ...
No prostě fantasmagorie kam to až de = jen abyste nemuseli napsat že to v poločase bylo 0:1
Prošel sis odkazy z 15:50 = jak se stavíš k tomu že celá planeta krom Bureše a ACZ píše: Prostě výsledek poločasu?
To že podporujete nový novinářský dno který Bureš a ACZ předvedli = viz odkazy v různejch jazycích i typech zdrojů, od autowebu po ekonomickej od angličtiny po ruštinu = to ste fakt i na vwaše poměry selhlali zklamali a úroveň úpadku auto.cz eště posunuli
Trapná byla nedávná srovnávací tabulka motorů vrcholnejch sedanů D3 = u jednooooho výrobce všechny motory u jinýho ne = to je pak pane srovnáníčko :yes: >:D
Tady šel Bureš eště dál. Jediná možnost je uvést tabulku s reálnejma číslama [odkaz] prostě pravdivej výsledek poločasu [odkaz]
Takže: Bureš, WL, Karel :no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no:
Protože vy evidentně nic = splachovací = stydim se za vás všechny 3 = a je to velká hanba :-)
Když už tak je fuk jestli je to za měsíc půlrok nebo rok ;-)
Z našeho pohledu je podstatný pojetí článku = který je tady úmyslně jiný = viz já 15:50 = než kdekoli jinde na světě = od americkýho Forbesu kterej si velmi zakládá na svý důvěryhodnosti a opakovaně je hodnocenej jako nejserioznější zdroj na světě po třeba ten ruskej server. ACZ v tomhle dopadlo asi jako nejneserioznější zdroj = na světě >:-[]
Co ty na to? Dřív lítali jen šéfové vývoje [odkaz]
Neznám a je to fuk = stejnou křeč tu vyvolalo chvilkový měsíční nevítězství Golfu v Evropě = myslim že si to budeš pamatovat víc než pět příštích pololetí ;-)
Prostě teď sou výsledky takovýhle [odkaz] = co vim jedinej Bureš a ACZ se to pokusilo překroutit = vlastně úspěšně
Že taková čítanková levárna má oporu u některejch lidí = třeba u tebe = je asi nepřekvapivý ale smutný
Hysterčíš tady k vůli tomu hlavně ty, mě jsou podobné statistiky u ***, tím spíš pololetní...
Můžu ti např. zpětně vyjmenovat kdo u nás v posledních letech vyhrál extraligu, ale kdo byl první v půlce soutěže, to už fakt nevím.
Zrovna pro tebe je to "prasárna" především proto, že je to "ve prospěch" VW, pokud by to bylo naopak, byl bys klidný jak želva..., a o tom tady opravdu nemusíš nikoho přesvědčovat...
A tím bych to ukončil, takže se dnes pokus nějak usnout...
Nevkládej mi do úst svoje úchylárny = tohle je prostě novinářská prasárna = že se to snažíš furt a furt okecávat jako snad jedinej novinář na světě kterej to takhle překroutil = fakt s váma do..
Jde o celosvětové prodeje a svět není jen Evropa. Nissanu s Renaultem nejvíc pomáhá to, že prodávají po celém světě. Nejsou tak jednostranně zaměřené jako třeba VW (Evropa, Čína). Slabou stránkou je naopak pozdní nástup Renaultu na čínský trh. Dneska už je mnohem složitější všechna možná povolení od soudruhů získat.
Nepřekvapuje mě, že se propadají prodeje naprosto nezajímavýho Audi a chápu, že nijak výrazně neroste nad poměry drahý VW. Ale po zkušenosti s příšerným Espace a nicmoc Cliem nechapu, jak se může prodávat Renault.
není to jedno? Je tok přetahování děcek o hračku na pískovišti. Spíš bych nesidil zákazníky, tam by se měli zaměřit. Měl jsem novou insignií na den a jsem po 400km zklamán. Motor mi nepřipadá na udaný vykon a kroutak 2.0 CDTI, zadní dveře bruslí spolu s něčím dalsim, motor velmi hlučný a odhlučnění podběhu mizivé... Škoda, design je fajn...
Všichni Opel kritizovali za velkou hmotnost a tady máš odpověď. Za pár let to uvidíme na Dekře v indexu opotřebení. Minulé těžké Astry a Insignie na tom byly velmi dobře.