Pokud o sobě hovoří jako o sportovní značce, proč prodávají proboha SUV? Kolik % prodejů z celku tvoří prodej SUV? To už i MB si může říkat sportovní značka, stejně jako BMW, atd.
Tak se na to BMW podivejme. BMW dela 1er, 2er, 3er, 4er, 5er, 6er, 7er, 8er, X1, X2, X3, X4, X5, X6, X7, i3, i8, Z4. Ciste sportovni je jen Z4, kdyz prihmourime oci jako nad "budoucnosti", pak i i8. Kdyz bych pocital i sportovni ///M derivaty jednotlivych rad, pak je se v objemu dostaneme mozna i na cele promile toho co BMW vyrobi, spis to ale bude toho promile jen zlomek.
A porovnejme s Porsche, to dela 911, Boxster, Cayman, Macan, Cayene, Panamera. Pomer cistokrevnich sportaku ke konfekci 50:50, a to jeste ta konfekce spis zachazi do tech sportovnich derivatu, do ///M, od BMW. Prodejema ten pomer 50:50 nebude, ale furt to budou desitky procent pro kategorii cistych sportaky a vyssi desitky procent pro vlastne sportovni derivaty konfekce.
Secteno, podtrzeno: Ano, porsche do dnes je sportovni znacka. Krasny priklad sportovni znacky, ktera z koncernove truhlice s citem vytezila co se vytezit da, cim si zabezpecila kvalitni financni zazemi i pro budouci generace cistokrevnych sportaku. Takhle se to ma delat.
Do jakéhokoliv Porsche si sedneš, tak určitě působí a jede sportovněji než jeho přímá konkurence. To, že vyrábějí i SUV nemění nic na tom, že Porsche je zcela správně díky ikonické 911 bráno jako sportovní značka.
jedine co melo diesely byli Cayenne, Panamera a Macan, celkove diesel tvori cca 15% prodeju Porsche, a z toho vetsina tech dieselu se prodala v Evrope, u Cayenne prodeje bez dieselu klesli v Evrope o cca 40%, ale v daslim kravrtaku roku 2018 ji zprodeje stoupli nad kvartal z minulych let, v cervenci 2018 mel Cayenne v Evrope prodejni rekord, naopak tezky propad zaziva v USA kde znacka stratila v tehle kategorii strasne moc priznivcu, Panamere se v Evrope vesmes take dari a prodeje bez dieselu nijak neutrpeli a jasou na stejnych cislech za kvartaly, v USA ji prodeje mirne stoupli, u Macanu je v Evrope propad asi o 10% a v USA zatim prodeje hodne rostou
vesmes se da rict ze Porsche se bez dieselu dari stejne dobre a prodeje jim jeste mirne rostou
Článok pojednáva o konci nafty, ak by riešil koniec bateriek, tak by som sa opýtal, že akú majú tradíciu u porsche baterky....Skús dať odpoveď, nie protiotázku
Chápu, pokud jim prodeje tvoří 12% vozy s naftovými motory, ono dnes ve světě je nafta pranýřována, ovšem jsem zvědav, jak si pak poradí s emisemi. Pokud se budou do elektro započítávat i emise při výrobě... nevím nevím.
Jinak dnes se krom nafty pranýřuje cokoliv, viz třeba Me Too, pohlaví již dle EU máme myslím taky přes 30? a ne původní dvě - žena x muž, atd. Proto se svět v ... obrací.
No tak hitmene, vyjmenuj alespoň 10 pohlaví, co my v EU máme. Pokud by to pro tebe bylo trápení, můžeš hodit odkaz, ale ten už musí být na těch "přes 30", jasný?
kdyby se u spoalovacich motorizaci zapocitavali i emise z rafinace paliv, tak by neprosli spalovaky emisema jiz prez 26 let, tedy od zavedeni Euro1 v roce 1992 ;-) resis tu nesmysly a jen trolis :-!
to jsem rozhodně neměl v úmyslu, jsem se svými Mrercedesy docela hodně spokojen >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] a ty tedy v dieselu určitě koupím >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
V tom prípade si z seba spravil vola, keďže podľa tvojej logiky jazdí dízel za polovicu :-! . V zásade kúp si čo len chceš, stále máš voľbu. Že by zrovna u porsche bola nafta nutnosť si nemyslím, auto si nekupuješ kvôli lacnej prevádzke
kdyz vezmu cayenne podle spritmonitoru od r 2016 v rozmezi vykonu 250-500 koni, tak pravda, moc jich tam neni, ale benzin jezdi v primeru za 11.43, nafta 11.10, nafta s SCR 10.76, a benzinovej hybrid za 8.86, a to nemluvim o tom, ze diesel, je u ty nizsi vykonovy hranice
pravda, ze jsou i vetsi auta nez cayenne, ale u Porsche me nic vetsiho nenapada, mozna ta tramvaj Porsche co jezdi v pze ...
Jasne, take spotreby, ako uvadzas istotne maju, ked kazdy pribrzdeny majitel(ka) jazdi s Cayenne-om v meste .
Porsche SUV s vykonom 250-500 PS je jednoznacne CITY CAR všakáno, takze hybrid bude ideal aj do vsetkych ostatnych SUV + 300 kg mrtvej hmotnosti akumulatorov na, este vobec nerozdrbane mestske komunikacie :no:
Prekvapeni, auta si lidi kupujou, aby s nima jezdili vsude, vcetne mest. A fakt si nebudou kupovat jeste jedno auto, protoze nekomu prijde 500 koni do mesta moc. A kdyz uz, tak si takovy lidi koupej 911, a ta tech koni o tolik min mit nebude.
Jediny, cim se bude vyuziti cayennu lisit od ostatnich aut je tim, ze ho sem tam nekdo vyuzije na tahani lodi, koni, aut a vetronu.
tak to je dobre, do rekneme 10 let si tedy nebudes moci koupit nove auto, do rekneme 25-30 let ani ojete auto, takze vlastne prestanes jezdit a udelas tim nam vsem strasnou radost
mimochodem kde jezdi parametricky obdobne benziny a nafty za to co pises? 4 litry nafta a 8 litru benzin? to asi nebudou motory podobnych jizdnich vykonu co?
a co udelas kdys benzinak s elektromotorem budou jezdit za 3 litry a tvoje nafta za 4?
dle celosvetovych prodeju to by velice dobrej krok odstranit diesely z nabidky, bez dieselu jim prodeje mirne stoupaji, prvotni pokles prodeju se v nasledujicim kvartalu vratil do normalu a v dalsim se prodeje zase o chup zvedli nad cisla kdy jeste prodavali diesely
je potreba si i uvedomit ze Porsche timto usetrilo cca 100 milionu eur ktere by jinak zaplatili za homologace tech dieselovych variant v Evrope
Asi tě nemaj rádi, ale zde se nabízí obdobná otázka - jaký k tomu mají důvod?
Můj tajný tip je, že tvůj prvopočáteční příspěvek velmi umně a rafinovaně recyklovaný znovu a znovu pod každou diskuzí je stojí spoustu úložného prostoru a na další terabajtový, naftový a 4x4 disk s manuální ruční brzdou jednoduše již nezbývají v rozpočtu acz love.