Je zpátky! Jawa 350 OHC: Testujeme legendu v novém provedení!
43
/
53
Prohlédnout znovu
Je zpátky! Jawa 350 OHC: Testujeme legendu v novém provedení!
Je zpátky! Jawa 350 OHC: Testujeme legendu v novém provedení!
|
acz
Přístroje jsou strohé, ale účelné. Přesně tak, jak to mají milovníci retra rádi. Vždyť co je víc potřeba?
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Vypínače SET na řídítkách si netřeba všímat, slouží pro servisní nastavení. V obou polohách ale funkce plně pracuje.
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Prostor pod sedlem nelze uzamknout, častější manipulaci s páčkou zajištění bychom asi stejně nechtěli zkoušet
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Moderně vyhlížející klíč bychom si klidně mohli odpustit, pro mnohé je to jen nepodstatný detail
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Dvousedlo ctí klasické tvary. Všimněte si bílé vlnky, kterou měla i původní Jawa 350/634.
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Přepínací kohout pod nádrží budete hledat marně, dobovou klasikou jsou chromované boky a plastové opěrky kolen
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu
Nová Mazda CX-80 oficiálně: Vlajková loď značky je prodloužená CX-60
Kolaps přenosové sítě? V Německu je k tomu i kvůli ekologii blízko