Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jeep chce v roce 2018 prodat 1,5 milionu aut

Americká část koncernu FCA není zrovna nejzdravější. Terénní legendě se ale daří a s jídlem roste chuť. Sergio Marchionne je velmi optimistický.
Zpět na článek
6. 5. 2014 17:16
6. 5. 2014 18:36
7. 5. 2014 09:46
6. 5. 2014 19:18
6. 5. 2014 19:35
6. 5. 2014 21:22
7. 5. 2014 12:02
7. 5. 2014 13:52
6. 5. 2014 21:16
6. 5. 2014 21:34
7. 5. 2014 08:32
7. 5. 2014 18:00
7. 5. 2014 22:22
8. 5. 2014 01:16
7. 5. 2014 08:03
7. 5. 2014 09:27
6. 5. 2014 19:56
6. 5. 2014 20:40
6. 5. 2014 20:46
6. 5. 2014 21:05
6. 5. 2014 22:03
6. 5. 2014 21:28
6. 5. 2014 20:50
6. 5. 2014 20:57
6. 5. 2014 21:27
6. 5. 2014 21:36
6. 5. 2014 21:40
6. 5. 2014 21:56
7. 5. 2014 10:26
7. 5. 2014 10:37
7. 5. 2014 13:54
6. 5. 2014 21:36
6. 5. 2014 21:47
6. 5. 2014 20:12
7. 5. 2014 16:24
6. 5. 2014 20:47
6. 5. 2014 17:16
No...
... napsat "Americká část koncernu FCA není zrovna nejzdravější." považuju za nepříliš povedené.... naopak americký trh je pro FCA ten momentálně nejúspěšnější....

stačí se podívat sem....
[odkaz]

a o tom, jaké tvary nových Jeepů se setkávají s nadšením a jaké ne naštěstí nerozhodují redaktoři, ale trh... a 15.000 prodaných Cherokee v dubnu mluví samo za sebe (prodává se stejně dobře jako zavedený Grand Cherokee a Wrangler....)

Tak uvidíme jak to Jeepu půjde dál, našlápnuto má dobře, řekl bych....
Rozbalit vlákno
19
6. 5. 2014 18:36
Re: No...
Počkej na Barika, aby mohl data interpretovat.
Avatar - Barrichello
7. 5. 2014 09:46
Re: No...
Prodeje vypadají skvěle.

200 - ztráa masivních 66% proti dubnu 013 - jasně čeká se na novou generaci. 300 si polepšila mírně, jenže za první 4 měsíce je i tak ve ztrátě proti lonsku. Takže prapor drží za značku Chrysler pouze TaC. Dost slabota...

Dart je na tom mizerně, tady bude muset přijít facelift nebo nový model. tohle se nepovedlo, přesně jak sem predikoval. Smůla, co.
Avenger klesá taky, halvně zřejmě díky zprávám, o jeho konci které furt Fiat vypouští.
Ostatní maj nárůst, i když u Challengeru. Chargeru a Durango sou to minimiální procenta a u Viperu jednotky kusů.
Prapor drží Journey a Carvan, jenže ten má být ukončen :o))

Takže v podtatě dobře šlape jen Jeep a RAM. zbytek potřebuje zásadní renovace a nové modely popř. nutné facelifty. Jinými slovy nalít do do zanček Chrysler a Dodge pořádný balík peněz.
Avatar - CHerokee
6. 5. 2014 19:18
Re: No...
Byl jsem v Ženevě na autosalonu celý den, kde 2 nové Jeapy byly představeny. U této značky člověk však slyšel jen přívlastky ošklivosti a udivení ve všech možných jazycích. Jednoznačně nejškaredší 2 vozy - CHerokee a Renegade. Jediné, co ještě Italové nezpackali je Wrangler. Velká škoda, ale veškeré charisma a osobitost u dvou nových výše zmíněných vozů je pryč. Když ten design vymýšleli - ve virtuálním prostředí, tak museli hodně hulit. :-! :-! .... 8-s

A malá poznámečka na závěr. V Ostravě se ještě neprodal CHerokee, pokud vím, žádný. Což samo je maličkost, ale přece jen to o vkusu něco napovídá.
6. 5. 2014 19:23
Re: No...
Cherokee se zadnej v Ostrave neprodal, ani v cele CR, protoze prodeje jeste nezacaly. Nebo Ostrava je neco vice???
Avatar - CHerokee
6. 5. 2014 19:35
Re: No...
Začaly, v Ostravě už ho mají na prodejně 14 dní.

[odkaz]
6. 5. 2014 20:20
Re: No...
Pisou tam zahajeni prodeju 8/5 to je, pokud v Ostrave je to stejne jako ve zbytku CZ, od tohoto patku. Tedy jeste prodeje zahajene nejsou a pak je i tezke neco prodat.... :-)
Nicmene krasavec! Vymenil bych ho za sveho Granda ihned....
Avatar - CHerokee
6. 5. 2014 21:22
Re: No...
Nevím, co kde píšou...ale na prodejně stojí a cena je stanovena.
6. 5. 2014 22:43
Re: No...
No v tom odkazu co si vlozil je poznamka, zahajeni prodeje 8/5.... Je to dole posledni radek. Homologace plati od 8/5, do te doby nesmi autorizovany prodejci prodat, muzou jen potvrdit objednavku.
7. 5. 2014 12:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
7. 5. 2014 13:52
Re: No...
Tak to je snad samozřejmé, že nový vůz se musí objednat. :-)
6. 5. 2014 21:16
Re: No...
tak ale Jeep nie je napr. u mna o tvaroch...na druhu stranu taky Grand Cherokee je vlajkovou lodou a pravom patri medzi najlepsie a najkrajsie (chlapske) SUV na trhu...a rozhodne posobi lepsie ako štetkovské X5 alebo zlodejíčkovské Q7 ...a to uz plati aj pre starsie verzie (2005-2010)...velke plus talianov,ze dodali interieru punc...co bola slabsia stranka "Chryslerovsky" hranatych tvarov interieru...

[odkaz]
6. 5. 2014 21:34
Re: No...
a k Renegade...nie moc oku lahodne,ale je to jeden z velmi mala,co ponuka 4x4 v takom malom crossoveri...ziadne softvareove upravy ci iba zdvihnuty podvozok...s oplastovanymi blatnikmi. Druha vec je,ako sa bude v terene aj spravat! Ale tak tu si musi zachovat tvár Jeepu :-)
7. 5. 2014 08:32
Re: No...
Hm, takže když si člověk koupí za 2 Mega grandčíro, je chlap. Když si ten samý člověk koupí q7, je zlodějíček a nechi domýšlet, co bude, když si za svoje peníze koupí x5. Tohle nelze takhle paušalizovat.
7. 5. 2014 18:00
Re: No...
1. Clovek,co si kupi Granda,si nekupi X5 :-)
2. Jasne,neda sa pausalizovat,hlavne na zapade,kde si to auto dovoli bezna stredna trieda...ale u nas sa staci pozret,kto sa v tych autach vozi...vacsinou podobne typy.
7. 5. 2014 22:22
Re: No...
To jsou ty předsudky a taky pocit, že víš všechno nejlíp. Tak ti řeknu novinu. Ten, co si za 2 míče koupí grandčíro, může být úplně stejnej (nebo horší...nebo "lepší") zlodějíček jako ten v Q7 nebo "***" v x5. Fakt, nepaušalizuj a neodhaduj.
8. 5. 2014 01:16
Re: No...
no vyhodou grandu je,ze na 100 X5/Q7 je ich mozno 5 u nas...ze je medzi nimi aj zlodejicek,je statisticky mozne,ale v tych dvoch spominanych ich bude omnoho viac...ziadne predsudky,aspon u nas realita, aj Fico ma tusim X6 ku :-)
Avatar - Bubáq
7. 5. 2014 08:03
Re: No...
Ano, ano, je to tak. Bohužel.
Asi chtějí získat nové zákazníky, ale zapomínají, že by neměli ztrácet ty dosavadní. Mě chybí hlavně to charisma... Těch 15.000 čírokijů zmíněných nahoře Murphym nejspíše slouží ženám, které už dlouho pokukovaly po SUV a do Hjundajé se jim nechtělo... Chlap aby se styděl v takovém voze objevit na veřejnosti... Škoda nevyužité příležitosti. Totéž platí pro toho renegáta. Howgh.
6. 5. 2014 19:32
Re: No...
Souhlas, clanek je plnej chyb a nepresnosti:

1. fca se v americe velmi dari
2. vloni v eu byl pokles, asi hlavne diky ukonceni prodeje stareho "cherokee" a faceliftu Granda, letos nicmene uz je Jeep nad cisly roku 2012
3. Letos Jeep proda odhadem kolem 1 mil ks celosvetove, tedy navyseni do roku 2018 bude cca 30%
4. Cherokee byl kontroverzni jen pri predstaveni a na obrazcich, v realu krasne auto a hlavne uspesne
5. Renegate je otazka, muj odhad ze 100 000 ks se v klidu proda
Avatar - Barrichello
7. 5. 2014 09:27
Re: No...
V reálu krásné auto, hahaha hehe hihi. Je to ještě větší obluda než na fotkách, dneska ráno sem ho viděl. Už sou v republice :no:
6. 5. 2014 19:56
Prodeje
Všichni chtějí kvanta prodávat, ale nikdo si neklade otázku, kdo to bude kupovat??? 8-s
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Ham.
6. 5. 2014 20:40
Re: Prodeje
Když si přečteš dnešní prezentaci SM tak hlavně Číňané. A tam je skutečně prostor pro navyšování ještě velmi slušný. Jeep tam má opět po letech zase vyrábět, kdysi dávno už tam vyráběl (od roku 1983), takže tam má velmi silné jméno, bylo to první auto západní automobilky (tehdy byl Jeep pod AMC), které se v Číně vyrábělo a vedle tehdejších socialistických trosek to bylo pro Číňany doslova zjevení a na to se nezapomíná (když Chrysler převzal Daimler tak výroba Jeepů v Číně skončila a vyrábí se tam od té doby MB). Takže šance na růst má Jeep v Číně docela fenomenální.
6. 5. 2014 20:46
Re: Prodeje
mě osobně třída SUV nic moc neříká, ale Jeep prostě ten punc má, není to výrobce všeho možného, který taky začal dělat SUV, ale je to prostě klasika.... A marketingově to je využitelné a myslím že dost lidí na to slyší....
Samozřejmě nějaká "tradice" neříká nic o tom, jestli ty auta jsou dobré nebo ne - klidně může dělat lepší SUV třeba VW.... to tady nechci hodnotit....

ale prostě ten potenciál značky je hodně velký a pokud se Jeepu podaří trhu nabídnout zajímavé zboží, je šance na zvyšování prodejů velmi slušná....
Avatar - Ham.
6. 5. 2014 21:05
Re: Prodeje
Mě SUV nevadí, dokonce s přibývajícím věkem jim "rozumím".
>:D
Jinak souhlas, potenciál ta značka má obrovský. V Číně to Daimler kdysi pohnojil tím, že tam Jeep přestal vyrábět. SM evidentně tohle ví a jde tam, kde může Jeep čekat velký boom. Druhá taková nadějná "destinace" pro Jeep je Rusko.
6. 5. 2014 22:03
Re: Prodeje
mě taky SUV nevadí, jen to nejsou auta pro mě....
Ale otázka věku s popularitou SUV asi souvisí.... ono se do toho prostě dobře nastupuje a je to pohodlný.... ;-)
Myslím že stárnutí populace a paralelní růst popularity SUV mají něco společného....
6. 5. 2014 21:28
Re: Prodeje
Jeep už asi zajímavé zboží nabízí. V USA letos roste o cca 50% a 60 000 aut měsíčně je docela zajímavé číslo.
6. 5. 2014 20:50
Re: Prodeje
Zjevení některých aut bylo i tady v CS (prej, nepamatuju to) a taky to dneska nikdo neřeší. Co bylo, bylo.

No, ale někde jsem četl, že v Číně zavádějí kvóty na prodej aut. A v podstatě se na ně čekají pořadníky (ne, že by nestačila výroba, ale jelikož Čínské úřady nechtějí pustit víc aut na silnice za rok). >:D

Prostor tam je, o tom není pochyb, ale že by byl až tak velký, že tam automobilky chtějí chrlilt miliony aut ročně??? 8-s

Hlava mi to nebere, ale asi se pletu...
Avatar - Ham.
6. 5. 2014 20:57
Re: Prodeje
Když se podíváš kolik Číňanů připadá na jedno auto, tak prostor je tam ještě obrovský na rozdíl od Evropy, kde je trh prakticky nasycený a lze počítat jen s běžnou obnovou vozového parku. Než se Čína dostane do nějakého nasyceného stavu a přejde do fáze pravidelné obnovy bude trvat ještě velmi dlouho a po tu dobu tam "zahučí" miliony, tedy spíše desítky milionů nových aut.
A ty kvóty jsou tam hlavně kvůli znečištění ovzduší ve velkých aglomeracích a kvůli pomalé výstavbě dopravní infrastruktury. Nicméně to jsou všechno dočasná omezení.
Avatar - CHerokee
6. 5. 2014 21:27
Re: Prodeje
To je pravda, ale průměrný Číňan si takové auto nemůže dovolit ani ve snu.
Avatar - Ham.
6. 5. 2014 21:36
Re: Prodeje
V reálném světě nic jako průměrný Číňan neexistuje. Jsou jenom bohatí a chudí Číňané. A protože těch bohatých rychle přibývá, tak i rychle přibývá těch co si mohou dovolit nové auto a tudíž potenciál tohoto trhu je velký.
6. 5. 2014 21:40
Re: Prodeje
Bohatých lidí v Číně bude určo více, než jinde. Ale i tam se tento růst brzo zastaví (zpomalí), až se tamní vedení trochu vzpamatuje. Ale to je na hooodně dlouho. ;-)
Avatar - Ham.
6. 5. 2014 21:56
Re: Prodeje
Každý růst se někdy zastaví, jde o to, že než v Číně bude jedno auto třeba na 5 lidí, tak ještě uběhne hodně vody a to je období pro výrobce, kdy budou mít žně. No a až se růst zastaví tak nejslabší výrobci zase zakukají a ti silní se vrhnou třeba na Indii. Normální běh života.
Avatar - Barrichello
7. 5. 2014 09:32
Re: Prodeje
čína brzy dojede an smog, už ten se tam v pár městech nedá dýchat, takže vláda bude msuet chtě nechtě regulovat počet majitelů aut, budt nařízeními anebo uvalit poplatky atd aby si to spousta lidí nemohla vůbec dovolit.

Já bych ten růst čínského trhu neviděl nijak radikálně. Navíc už je tam příliš mnoho hráčů a přibudou další, třeba Lincoln
Avatar - Ham.
7. 5. 2014 10:26
Re: Prodeje
Nedojede stejně jako nedojeli Japonci nebo Korejci v době svého velkého růstu. Lidí a bílých roušek je dost, aut je málo. >:-[]
Avatar - Barrichello
7. 5. 2014 10:30
Re: Prodeje
jenže v japonsku jezdí prdítka navíc s emisema trochu jinde než čína. Nesrovnával bych japonsko a čínu, jiné světy
Avatar - Ham.
7. 5. 2014 10:37
Re: Prodeje
V Japonsku jezdila auta někde na úrovni Euro 2 a postupně limity zpřísňovali tak jak se dusili. Čínu nečeká nic jiného, velmi podobný vývoj v bledě modrém.
Avatar - CHerokee
7. 5. 2014 13:54
Re: Prodeje
Čína není vůbec jistý trh. Pokud těch bohatých bude přibývat a budou stále okázalejší a více dřít ty chudé, tak jednoho dne s nimi ti chudí zatočí. Kromě toho nikdy nevíš, kdy jim šrubne v hlavě a vše co tam je znárodní...
6. 5. 2014 21:36
Re: Prodeje
Přesně jak píše kolega o finančních možnostech.

Jediná možnost, jak obejít ty kvóty jsou elektromobily a možná taky hybridy.

Proto dle mého názoru prostě není možné, aby všichni rostli. Uvidíme za 4 roky, ostatně, není to tak daleko...

Nechci se tady dohadovat, je to pouze můj názor, ale ty kvóty se za 4 roky určitě o tolik nezvýší. Spíš myslím, že pohyb bude opačný.
Avatar - Ham.
6. 5. 2014 21:47
Re: Prodeje
Hybridy všichni výrobci v Číně nabízí, ale to se týká velkých měst kde jsou problémy, navíc problémy, které zdaleka nesouvisí jen s dopravou, ale spíše s celkovou strukturou hospodářství (třeba výroba el. energie z uhlí s kvalitou jako v severních Čechách za socíku). Stále jsou tam velké oblasti, kde se boom teprve startuje a tam se chrlí množství konvenčních aut.
Ano, všichni růst nemohou, ani výrobci aut, ani národy/regiony. Vždyť také řada výrobců aut krachuje nebo je na pokraji propasti. A s národy je to stejné, třeba Evropa chudne.
6. 5. 2014 20:12
Chrysler
Úplně mě šokovaly prodejní čísla Chrysleru. Na US trhu prodat 21 tis kusů za měsíc se třemi modelovými řadami je docela úlet 8-s Komu se proboha podařil takovýhle husarský kousek???
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barrichello
7. 5. 2014 09:30
Re: Chrysler
To víš no, když Fiat nebyl od roku 2009 schopen představit ejdiný nový model pod zančkou chrysler....zázraky nejdou. Navíc 300 už ne neprodává tak jak se prodávala, dle inforamcí má zkončit i vrchloný model 300C SRT8 a to bez náhrady.
A pod sRT má zkončit i viper a být to zas Dodge Viper, tím už uměle vytvořená zančka SRT skoro postrádá smysl aby se pod ní prodávaly jen Charger, Challenger a Grandčíro.
Avatar - Barrichello
7. 5. 2014 09:55
Re: Chrysler
Tak SRT končí dokonce komplet. No další vhyozené prachy. To máme zbytečné vytovření značky SRt, zaříznutí vývoje EV vozidel, zaříznutí dvouspojek Getrag na něž se buzdovala nová fabriky....no to vyletělo prachů komínem. A kdo to zaplatil? Americký občan, vláda a Chrysler tím, že ze svého provozního zisku cpal prachy do blostí, který se budto neuskutečnily nebo je někdo zařízl nebo nebyly úspěšné.
7. 5. 2014 16:24
Re: Chrysler
Nepokračovat velkým sedanem na US trhu je dost velká odvaha... Asi se chtějí poučit u VW, který také není schopen nabídnout velký sedan s "velkým" motorem... a prodeje tomu odpovídají... Ať se podívají k Hyundai, jak se dokázal přizpůsobit... bohužel na úkor nejen Chrysleru.
Avatar - 3_diamanty
6. 5. 2014 20:26
do roku 2018
chce byt aj VW svetova jednicka [odkaz] a aj skoda tiez predavat vyse 1,5 miliona do r 2018 [odkaz] a ja neviem kde co vsetko kazdy chce... tusim ze rok 2018 bude magicky >:D len aby nebol predajne tragicky .... ;-) realita je velakrat ina ako teoria ... kazdpadne rok 2018 bude asi zaujimavy ako tak pozeram na tie zbozne zelania jednotlivych znaciek spajajuce sa s tymto rokom ... este dalsia pikoska tykajuca sa r 2018
[odkaz] ... bude to ozaj magicky rok :yes:

PS: ozaj uz posledna pikoska k roku 2018 [odkaz] ... aj ked v pripade talianov plati dvojnasobne stare zname: az ked uvidim uverim ;-)

a mozno realita bude taka ze vw bude nadalej v r 2018 dvojka za toyotou a alfa predstavi tak mozno maximalne 3 modely miesto siedmych.... a lambo pride mozno tak najskor v r 2020 ako poznam talianov.... >:D ... no schvalne som zvedavy ako to vyjde o 4 roky ...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - šmoula nešika
8. 5. 2014 19:54
Re: do roku 2018
Nemá tento rok taky Praha splatit svůj dluh? >:D
6. 5. 2014 20:47
OT: Alfa
už se fakt těším, až se tady zveřejní dnes představená budoucnost Alfy.... To zas bude v álejích nablito.... :-)
Rozbalit vlákno
0