Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jeep Cherokee 2008 na českém trhu od 860.000,-Kč

Dovozce Jeepů představil nejnovější verzi modelu Cherokee pro český trh. Zdatné SUV s vlastnostmi offroadu koupíte v oficiální síti dealerů Jeepu za ceny začínající na 860 tisících.
Zpět na článek
3. 3. 2008 13:21
anonym
3. 3. 2008 14:45
neregistrovaný "RBK"
3. 3. 2008 14:49
anonym
4. 3. 2008 02:17
neregistrovaný "RBK"
4. 3. 2008 09:52
anonym
5. 3. 2008 00:07
neregistrovaný "urraco"
3. 3. 2008 15:41
neregistrovaný "alukard"
3. 3. 2008 16:03
neregistrovaný "tommzo"
3. 3. 2008 16:20
neregistrovaný "alukard"
3. 3. 2008 16:43
neregistrovaný "mates"
anonym
3. 3. 2008 13:21
sportovní automat
4-stupňový automat byl moderní na začátku 80.let, dnes jsou moderní 7 až 8-stupňové ... výbava "sport" ty 4 stupně korunuje
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RBK"
3. 3. 2008 14:45
4-stupnovy automat
pro vozy Offroad/SUV je lepsi "mene-stupnovy" automat s dlouhymi prevody. V terenu clovek oceni spise plynuly zatah bez razeni.
Je pravda, ze tyto tereni automaty na silnice moc vhodne nejsou, zenou motor zbytecne do otacek.
Rozbalit vlákno
4
anonym
3. 3. 2008 14:49
Re: 4-stupnovy automat
Nevím čemu říkáš otáčky, můj Jeep bublá (točí) na čtyřku při stovce cca 1700 otáček
neregistrovaný "RBK"
4. 3. 2008 02:17
Re: 4-stupnovy automat
ja jezdil chvili ve Wrangleru Unlimited (r.v.2004) a na higway pro 70 mph to slo k 3000 rpm - docela sila.
Ale v terenu to bylo jine kafe, bez zaskobrtnuti to lezlo i pres balvany, skrabalo se to do 500 metroveho krpalu, kde musel chlapek s Pajerem davat redukci. Fakt se mi ten automat libil.
anonym
4. 3. 2008 09:52
Re: 4-stupnovy automat
LOL, to sa pozna znalec :)Cruising s Jeepom je parada, motor sa prevaluje v nizkych otackach, vychutnavas si cestu. Teda tak je to v mojom jeepe 5.9V8! >:-[]
neregistrovaný "urraco"
5. 3. 2008 00:07
Re: 4-stupnovy automat
Já mám tříletou zkušenost s "obyčejným" Cherokeem 4.0 a čtyřkvalt v automatu docela stačil , dynamika jízdy byla vždy nadprůměrná (podívejte na hodnoty dnešních SUV) a spotřeba vzhledem k objemu motoru (kolik si vezme Touareg v benzínu) rozumná. Hranaté tvary vypadaly super (přehlednost nade vše) a velikost auta (4 metry dvacet délky) byly naprosto skvělé na ježdění ve městě. Takové auto prosím, mylý Chryslere zase chci! :-) I když nový Cherokee (vlastně Liberty) konečně vypadá jako auto (sorry KJ), ještě nastavit nižší cenu (jako v USA, konkurent Sportage a Tucsonu), pak zase budou prodejní čísla vypadat jako na začátku 90. let kdy XJ neměl konkurenci. Kdo někdy řídil XJ ať přidá smajlík... ;-) kdo měl diesel ať dělá jakože nic...
neregistrovaný "alukard"
3. 3. 2008 15:41
Cena dost vysoká
Základní cena je dost vysoká, prostě to, že dolar je teď úplně někde jinde a nechci říkat kde, se projevuje prostě jen někde. nechápu proč importér nehodí cenu níž, pak by to bylo hodně zajímavý
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "tommzo"
3. 3. 2008 16:03
Re: Cena dost vysoká
Importer chce stale dost profitovat....nechce sa vzdat svojho zisku... pricom, keby siel s cenou nizsie tak dalo by sa nad tym autom uvazovat
neregistrovaný "alukard"
3. 3. 2008 16:20
Re: Cena dost vysoká
no presne tak, ja nechapu proc chce za kazdou cenu nahnat marzi, protoze cena se od minulecho cherokee vubec nezmenila, a pritomdolar je proti trem rokum zpet o vic nez dvacet procent jinde. kdyby hodili zakladni cenu kolem 790, tak se to prodava urcite dost dobre, a importer jeste slusne vydela. takhle to zas bude jen okraj segmentu.
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2008 16:43
Re: Cena dost vysoká
Treba si nechava prostor pro oblibenou ceskou slevu. Zeptej se u nejakyho prodejce o kolik je na fleku ochoten jit dolu s cenou.