Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jeep Grand Cherokee: Šestiválec za 1,3 mil. Kč, osmiválec za 1,54 mil. Kč

Nový Jeep Grand Cherokee vstupuje na český trh s motory V6 a V8 a cenami od 1,297 milionu korun.
Zpět na článek
2. 12. 2010 13:27
2. 12. 2010 15:37
2. 12. 2010 15:45
2. 12. 2010 18:54
3. 12. 2010 09:19
2. 12. 2010 21:37
3. 12. 2010 09:33
3. 12. 2010 12:03
3. 12. 2010 09:59
3. 12. 2010 13:06
3. 12. 2010 16:20
3. 12. 2010 16:46
4. 12. 2010 00:05
6. 12. 2010 10:59
6. 12. 2010 09:16
3. 12. 2010 13:11
3. 12. 2010 13:25
3. 12. 2010 13:39
3. 12. 2010 13:49
3. 12. 2010 14:15
3. 12. 2010 14:28
3. 12. 2010 14:34
3. 12. 2010 14:40
3. 12. 2010 14:52
3. 12. 2010 15:29
3. 12. 2010 15:53
6. 12. 2010 09:03
3. 12. 2010 14:18
3. 12. 2010 16:32
4. 12. 2010 00:14
6. 12. 2010 09:49
6. 12. 2010 09:37
Avatar - Barrichello
2. 12. 2010 13:27
Ceny
byly nastaveny slušně - přes šedý dovoz z USA jsou nižší pouze o 50-100 tis....u verze V8.
Hm, to se budou muset chlapci asi zamyslet (myslím tím ti šedí dovozci), neb ušetřit 50 táců nemá smysl vůbec.

BTW v Ostravě už ho maj skladem, navíc za nižší cenu než zde uváděnou...
[odkaz]
Rozbalit vlákno
27
Avatar - kolmar
2. 12. 2010 15:37
Re: Ceny
Tak to s tebou suhlasim, naviac ak chces mat u nas "normalne" auto a vymenis svetla (aby nesvietili na orange) a vymenis si kaplicku na len KM (to len fajnsmekri) tak sa to skoro vyrovna.

Nemal som tu cest s nim nazivo, no predpokladam, ze to bude asi najlepsi grand vsetkych cias (na ceste urcite) v terene si musime pockat, no o tom starom V8 (hoci ma VVT) by som asi neuvazoval... nech si to ludia porovnaju s V8 od BMW ci MB...

PS: ako sa budu patrioti hrdi na USA tvarit, ked zistia ze na vyrobu americkej legendy sa musel pouzit SMK od toyoty, cele napravy dodava Hyundai corp. a napr. prevodovka je dôchodca z Mercedesu kde uz je davno nahradena novou... Skoda ze diesel od MB neni potvrdeny pre EU - to by bolo naopak to najlepsie co by mohli spravit pre predaje v EU!!!
Avatar - Barrichello
2. 12. 2010 15:45
Re: Ceny
HEMI v žádný případě nepatří do starýho železa, těch 370-380 HP co produkuje bohatě stačí, komu ne, tak 20 HP mu přidaj jiný tovární svody Mopar a Cold Air intake.
Takže má hned 400.

Pro fajnšmekry bude verze SRT8 o výkonu cca 460-470 HP, která jde taky doladit klidně na 500 HP. Dostačující pro SUV.

Sem si nevšiml, při studiu katalogů kterej 5tilitr z rajch produkce produkuje víc jak 400 Hp, prosím atmosféra a V8. Ne V10ky a přeplnovaný verze turby a kompresor, to jde na HEMI narvat taky, kompresor.
Nehledě na ty ceny, že

Převodovka Mercedes W5A580, kterou mimochdem MB používá snad dosud, nebo minimálně ještě nedávno používal pro své vrcholné modely V12 taky není žádný šrot (mam jí v tříkilu - i po letech řadí sametově), navíc 8stupnové předovky od ZF je brzy nahradí.

Patrioti korutit halvou nebudou, neb ta almara je tam už roky.
Nápravy dodává Hyundai a podvozková platforma je ze současného MB ML?
Zajímavý, o tom se teda nikde neslylšel.
Avatar - dicky
2. 12. 2010 18:54
Re: Ceny
to ma pravdu v ramu ma 390 komiku a 540 kroutak a hlavni je zvuk ten v evrope podbny nikdo neudela.
Avatar - Barrichello
3. 12. 2010 09:19
Re: Ceny
JJ, zvuk je bomba.
Výkon je zásvislý na naladění z fabriky, aldí se v rozmezí 350-390 HP, věřím že by klidně šlo i přes 400.
Ale na ten motor je taková spousta performance dílů, že za slušný peníz není vůbec problém z toho, a to prosím tuněním železea, ne žádné čipy atd. dostat o 100 HP víc.

To na evropu moc nejde.
Avatar - kolmar
2. 12. 2010 21:37
Re: Ceny
Zdravim, tak ze automat nie je dobry nehovorim, len hovorim ze na dnesnu dobu su lepsi - o jednu az dva triedy! ak ju nahradia casom ZF - OK, no teraz nie je...sorry.

Porovnal si si ML 500 OK, beriem, no preco si nespomenul porovnanie s 50i od BMW? a naviac s novou generaciou ML pride aj novy V8 s turbom o ktorom si si mohol precitat toho na auto.cz uz velmi vela...dava sa dnes do CL, S CLS. Nehovorim ze 400k je na SUV malo, len kazdy porovnava a chce to lepsie kupit...sound to bude mat perfektny, no vykon vs. spotreba na mnou spomenute proste straca.

To ze si nepocul kto im dodava napravy a podobne neznamena ze to nie je pravda! Nastuduj si to ak chces!!! Ja som to cital pred par mesiacmi v specializovanom casaku na 4x4 kary...nechci aby somti to skenoval a posielal alebo posielal mail na redaktora... Specializujes sa na USA auta, ja nie...mal by si toho vediet viac ako ja...
Avatar - Barrichello
3. 12. 2010 09:33
Re: Ceny
No já jen, že všechno, co dosud mělo u Chrysleru podvozkovou platformu od MB, mělo taky nápravy pocházející od MB....

V8 s turbem mě absolutně nezajímá, musíš provnávat stejný věci, tedy V8 atmosféra s V8 atmosféreou. Turbo, vynález starej 50 let tam umí nacpat s prominutím i Indové, a i malýmu děcku je jasný, že voturbený to bude mít větší výkon. Stejně tak komperosr, kterj jde na HEMI taky osadit, jasně, z fabirky to tam není, což neznamená že to tam dát nejde.

Druhá věc je životnost takového motoru oproti atmoséře ze staré školy.

Další věc je, kolik stojí Grandčíro, který už má dnes srovnatelnou výbavu s konkurencí vč. větraných sedaček a vyhřejvanýho volantu a kolik stojí stejně vybavený Mercedes, BMW, Lexus atd.
ML 500 4M má výkon 388 HP a je o 280 táců dražší.....
X5 50i má výkon 407 HP je je dražší o 453 táců

Věř že za tento rozdíl můžeš mít Grandčíro s mnohem větší výkonem, kdybys po něm toužil. A ze stejným výkonem ti ještě zbyde na benzín na rok zadarmo :o)
Jak říkám performace dílů je na to celej katalog tlustej jak zlatý stránky, z toho některý přímo od Moparu.
Avatar - kolmar
3. 12. 2010 12:03
Re: Ceny
No vidis, a mna zase nezaujimaju diely mimo fabriky, performance diely a podobne vtakoviny....dostaneme sa tymto sposobom len tam, ze upravit sa da aj MB, original z fabriky a z atmosferi v pripade AMG 510 k a zavitaj s nim do Brabusu a razom mas 641 bhp no to je uz extrem...

Proste som len hovoril, ze tie motory z nemecka su na lepsej urovni vykon vs. spotreba - hovoris, ze Jeep sa im vyrovna (spotrebou nie), no zabudol si si pozriet objem motora...neporovnately...ale zjavne mi nedas zapravdu a budes vzdy hajit USA tak to je jedno.

S cenou mas pravdu!! Medo a bawo su v tomto ohlade nekrestanske...
Pozri aj na 4.5 V8 v porsche - 400 hp z atmosfery (porovnaj s objemom v grande). Maju na vyber benzin, diesel aj hybrid, grand zatial nie, no dufam, ze casom sa to zmeni - ved len ide na trh a je to horuce.

S jeepom je to stale ako s napr. s Land Cruiserom (ktory vela krasy nepobral no nedam ne neho dopustit) je proste pre fajnsmekrov a nebude mohol konkurovat hi-tech z nemecka, no kazdy bije na inu notu a na inych zakaznikov...
3. 12. 2010 09:59
Re: Ceny
Ahoj, prosim te ty se hodne zajmas o ty americky kary, resim v pomerne blizke budoucnosti nakup Jeepa, ale chtel bych ted uz ten predchozi model... A zajimaji me dve veci...
1) Umi prevodovka natvrdo propojit rychlost s motorem a v pripade potreby brzdit motorem??
2) Neznas nekoho kdo ma HEMI s LPG jaky jsou s tim zkusenosti??
Avatar - Barrichello
3. 12. 2010 13:06
Re: Ceny
Jo vobjem motora je věc, ale když HEMI 5,7 V8 třeba v 300C žere o cca 0,7 litru na sto víc jak 4,2 FSI v Audi, tak je objem motora putna, defakto se dá říct, že to HEMi je teda úspornější, když žere jen o třičvrtělitru víc, než moderní motor Audi s menším objemem. >:D

Hybrid se dá z USA taky, hybridní Chevy Tahoe je k mání už dávno atd.
hybridní Jeep asi nebude, leda že by se Fiat vydal títmo směrem.

Netvrdím že Jeep je výrazně lepší, tvrdím že umí držet krok s evropou.
JJ, poladit se dá i Mercedes, Brabus to umí pěkně, otázkou je za kolik ti poladí Brabus to MB a za kolik si nakoupíš ty díly v usa, pošleleš sem v kontíku a za kolik ti to Tonda Vopršálek, o kterým víš, že těm us motorům rozumí a hrabe se v nich 20 let nastrojí.

Každá cesta je jiná, ale výsledek na semaforech může být pro kravátáka v MB pak docela zklamání při zvážení, kolik to stálo jeho :-)

Abych to uzavřel, když budu chtít 550 HP Jeepa, není problém ho mít.
Kdo není závodník, stačí mu série za menší prachy, která nabídne za svojí cenu dost muziky, stejně jako tomu vždy u amerik bylo.
A doufám že bude i nadále.

V případě ojetin to má jednou kouzlo - v základu bylo to co jinde za příplatek, takže když deš do bazaru, nemusíš trávit předtím týden hledáním, kde maj tu káru s tím stupnem výbavy kde bylo to a kde tamto.
Tady je za příplatek 5 věcí a zbytek je v základu. Zvláště u verzí pro Evropu.
Avatar - kolmar
3. 12. 2010 16:20
Re: Ceny
Ach madonna...tak preco si tu hodil motor audi? bol asi najhorsi v porovnani s MB a BMW ze? FSI je nenazrane ale vidno ze tu pises co ti pasuje. Objem sa odraza nielen v spotrebe ale aj v poistke ale to je jedno. Ja vyberat medzi autom co ma rovnaky vykon, beriem ten motor co ma o liter mensi objem a v reali aj podstatne mensiu spotrebu ;-) ale ty to urcite zase nepochopis...

Je rozdiel auto kde ti plati zaruka a mas servis do 160 tis. a auto kde sa ti pohrabe ten tvoj Tonda!!! motor je motor no s vyssim vykonom o podvozkoch uz ani nehovorim...

V cene je rozdiel velky - o tom sme sa uz bavili. No ide o to, ze mas na vyber spustu oblozeni, spustu druhov koze, off road paket, chrom paket, sport paket, pripl. kresla, niekolko druhov audia, kamerove sistemy, vzduchove odpruzenie aj k mensim motorom a podobne...Vsetko je nekrestansky drahe, no pre ludi co vedia co chcu je vyber kriteriom cislo jedna. Ten co ma 1,3 mega na Jeepa ma aj 1,5 mega...neboj...
3. 12. 2010 16:46
Re: Ceny
Ani ty nemas tak uplne pravdu, alespon u nas je jedno jestli mas 3l nebo 6l, pojitka je porad stejna to ad jedna, za druhe spotrebu motoru tezko bagatelizovat ja treba dost sleduju SUVcka a kdyz porovnas spotrebu Opla Antary s BMW X3sd zjistis, ze ten bavorak pri dvojnasobnem vykonu a o litr vyssim objemem jezdi se stejnou spotrebou jako ten Opel. Takze tezko globalne usuzovat... Tohle je individualni ne vyrobce od vyrobce, ale spis motor od motoru!

Tyhle reci ten, kdo ma milion nema problem se spotrebou, ten kdo ma 1.3 ma 1.5 ve me fakt vzbuzuji usmev. Protoze pokud to nejsou lidi vylozene za vodou, tak je jak 200tis. rozdil v cene, tak treba ta spotreba dost zajimaji, tomu ver. Nejde o to jestli ty penize clovek ma, nebo nema, jde o to, jestli je do toho chce dat, nebo nechce. Proc myslis, ze se tak dari treba Huinday ix55 protoze, jestli nekdo da 1.1M nebo 1.4M za auto proste lidi zajima.
Avatar - kolmar
4. 12. 2010 00:05
Re: Ceny
Ale ved ja som porovnaval konkurencne motory v konkurencnych autach tak o com?? S tym co si napisal mas pravdu, no porovnavas vrchol dieselovej produkcie sveta s motorom, ktory bol nenazrany, ma velku turbodieru a bol najhorsi na trhu uz pred tromi rokmi!!! (v danej kategorii)

Ja to vidim tak, ze kazdy kupi to co chce - co mu viac pasuje! Ked niekto chce ML tak si par tacov prihodi. Ak niekto chce X6 tak si ho kupi. Ak niekto nema nic vyrazne urcene a proste mu ten hyundai pasuje tak ide do neho. Samozrejme, ze ludia su rozny a niektory to kupuju len koli uspore, no ak by to zaujimalo vsetkych ludi ako vravis, tak predaje X5 by neboli vyssie ako ix55, predaje C classe by nepokorili Magentis...

ps: u nas objem motora na poistku vplyva
6. 12. 2010 10:59
Re: Ceny
Ja ti jenom chtel ukazat ze tvy argumenty, ktere jsi pouzil, typu mensi objem = mensi pojistka a spotreba nemusi byt nutne pravdive.
Kdyz jsi narazil konkretne na ty Baworaky, tak to je jedna z veci, kterou ja proste nechapu. SUV jsou preci o vsestranosti a at uz je Baworak jakykoliv, vsestrany neni, MB, VW, Toyota, Jeep, vsichni to "umi" na silnici a zvladnou i teren ale BMW je v terenu mimo... Delat z SUV sportak, tak jak se o to snazi BMW je dle me blbost a to ze jich tady jezdi tolik, podle me znamena, ze dnesni spolecnost nezajima uzitna hodnota, ale image a ta zase nezajima me...
Avatar - Barrichello
6. 12. 2010 09:16
Re: Ceny
No já mam povinný ručení za rok 5400 a to nemam maximální bonusy.
Strašná tragedie vid?
Ale nesmíš bejt nouma který je pořád u český pojištovny, tam vycáluješ za to samý 9900,- :-) Nebo u podobných "oficálních cen" pojištoven.

Jo, příplatkový pakety, to je věc, za pár cingrlátek...
Parkovací kameru má Jeep taky. A co jí nemá jí za investici cca 5 táců může mít taky. To samý offroad paket, co to je? Kryt motoru a skříně pod autem, nějakej rám, jiný pružiny atd.
Všechno lze dodělat, i když pochybuju že se někdo bude s auty jako Grandčíro brodit oranicí že, na to je Wrangler, Defender atd.

Sport paket? Ten má GranCherokee SRT8 přímo z továrny, od oddělení Street and Racing Technology, součást koncernu Chrysler Group.

Chromy? Jaký chormy sim tě? Je to všechno chromovanej plast, výrobní náklady na tu nula nula prd, ale hlavně to naúčtovat zákazníkovi, těhle "vylepšení" je plnej ebay.com

Vzduchový odpružení měl Lincoln už koncem 70. let a to prosím i u sedanů, v tý době se o tom evropě zdálo, aby měl nějakej MB sedan vzádu měchy.
To samý el. dovírání kufru, digitální palubky atd.

Akorát že až ti ty měchy odejdou i s kompresorem, stojí to na Lincoln z usa komplet tak 50 tis, takže na to BMW a MB by to bylo tak za 90-140.
To se vyplatí ne >:D
Avatar - Barrichello
3. 12. 2010 13:11
Re: Ceny
Na Jeep klubu (www.jeep-club.net) tuším někdo HEMI S LPG má, popř. vím kde už HEMI na LPG děllai, co sem slyšel, prej to funguje dobře a není ani prolbém s odpojováním válců. Viz
[odkaz]

Brzdit motorem umí každej automat, ale některý ne na D, ale musíš tam dát 3, popř použít Autostick, u chrysleráckých převodovek.

Zbytek závisí na tom, jaký systém pohonu ten jeep má, bylo víc druhů
3. 12. 2010 13:25
Re: Ceny
No prave ze jsem tedka zkousel Landcruisera a ten se choval podivne i v manualnim rezimu a Pajero je taky podivny. Zajima me jak se chova ten automat kdyz sundas nohu z plynu jestli spadnou otacky na volnobeh a jede to na nejakou volnobezku, nebo jestli se to chova jako kdyz sundas nohu z plynu u normalni prevodovky.
Taky me nebavi prepinat mezi manualnim a aut rezimem, proto se mi libi ty mercedesacky prevodovky.
Byl jsem v autojase a docela se mi libi jak to tam delaji, takze bych chtel auto objednat u nich, vcetne prestavby na plyn nechci v pripade problemu litat od certa k dablu a dohadovat se ci je to problem. Jesli dovezou auto s plynem nebo bez a nechaji ho dodelat je mi asi jedno...
Avatar - Barrichello
3. 12. 2010 13:39
Re: Ceny
Když sundáš nohu z plynu, otáčky spadnou,to je jasné. Motor točí jen takový zvýšený volnoběh.

Tady je to řazení tak, že bud tam máš D, řadí to samo nebo posuneš volič do té nejzašší polohy, padne tam Autostick a pak musíš kvedlat sem tam a řadit nahoru a dolů, resp. podřazovat to umí samo, když dojedeš na křižovatku a zastavíš, padne tam sama jednička.

O Auto Jase sem slyšel, vím asi o 3 případech, dva vcelku spokoejní, třetí nadávaval na zaměstnance co si pamatuju. Ono je jedno kde si to vybereš, de o to aby kára byla v OK stavu, u us verze se připrav na problémy na STK, takže lepší je Evropa, nebo aspon kanada (ta mívá oranž blinkry, někdy i EU homologaci na světlech a pásech), pokud us, chtěj verzi co má zapsaný vyjimky v TP, vyraženej VIN v motoru (za sklem nestačí) a má oranž blinkry.
Jinak poletíš. A budeš to muset řešit sám.
Hlavní je, aby ten plyn byl řádně zapsanej a dělanej u firmy, na který sou dobrý reference. Jak to dělá nějakej neumětel, jedno jaká značka, je to spíš cesta k problémům.
3. 12. 2010 13:49
Re: Ceny
Je pravda, ze kdyz jsem tam volal prvne tak reakce cista nula, pak jsem tam zajel a narazil jsem na pohodovyho ochotnyho chlapika, takze jsem si schoval viztku a zkusim se obratit zase na nej...
Prave ze tyhle problemy nechci resit, at to resi servis...
Hodlam tam jak auto koupit tak posleze servisovat, aby nebyli mozne dohady to uz bylo/nebylo je to problem plynu/auta a tak. Urcite bych chtel evropsky auto. Problemy s prihlasenim taky resit nechci, budu chtit auto se vsema dokladama, ktery jenom zajdu prihlasit.
Koukal jsem na fotku tveho interieru a nikde tam za Dckem nic nebylo jenom moznost kvedlat do stran co tedy znamena ten autostick/nejzassi poloha??
Avatar - Barrichello
3. 12. 2010 14:15
Re: Ceny
Autostick je to kvedlání do stran, Chrysler tak označuje to manuální řazení (jako VW mělo Tiptronic).
Už je ti to jasné? Cháčka/Jeepy to maj od 97mýho.

Tam kde za Dkem něco je, není to manuální řazení a ty polohy jako 3, L atd. označují že na 3 to řadí jen 3 rychlosti, L to samo řadí až před červeným polem otáčkoměru - je to na vyjíždění třeba z bahna či sněhu, aby to zbytečně neřadilo nahoru.
Ale to maj jen starší řevodovky, předchozího GrandCheera s 5,7, 6,1 HEMi nebo 3,0 CRD se to netýká, tam je W5A580 s Autostickem (přímý řazení).
Takže jen P,R,N,D + manuální kvedlání
Osobně jezdím furt na D, za normálních podmínek.

Tak servisovat to tam kde si to koupil je nej, pokud je firma solidní, tak si za to co prodává ručí a i za garance, který nabízí.

Evropa je rozhodně lepší, akorát s HEMI jich moc nebude, tady byl hit 3,0 CRD od MB. A JASE pokud vím taky tahá z usa/can.

Koukám, že v čr prakticky žádná ta stará 5,7ka není,oprpti tomu tahle 6,1ka je zajímavá.
Je to docela brutal kára [odkaz]
3. 12. 2010 14:28
Re: Ceny
Pak uz je to jasny, jenom jsem neznal pojem autostick. Starsi automat mame doma tam je to jasny, dokonce ten nas 4 rychlostni ma na radici pace cudlik na podrazeni na 3, aby se nemuselo kvedlat...
Koukal jsem a v nemecku se to co bych chtel za ty penize co do toho jsem ochoten investovat da sehnat, dokonce i tady jsou dva nebo 3 commandery s hemi, jinak musim rict ze me u nekolika kusu dost zarazil stav v prepoctu na ujete km. Treba v praze je Commander 4.7 se 108tis km. A ty zvuky co vydaval podvozek vypadali ze to ma tak 2x tolik. Bes... Posledni dve auta jsem kupoval novy, takze jsem si odvykl tyhle veci resit a nezbyva nez doufat, ze se podari najit neco rozumnyho...
Avatar - Barrichello
3. 12. 2010 14:34
Re: Ceny
Stočený tacho, klasika...
Pokud to jezdilo dýl v usa, nech si to prověřit přes www.carfax.com
kdybys přeci jen čirou náhodou uvažoval o koupi něčeho dotáhlýho.
Vyplatí se to.
Avatar - Barrichello
3. 12. 2010 14:40
Re: Ceny
Uvažuješ i o Commanderu? No ten se mi taky líbí
Tenhle vypadá dobře [odkaz]

[odkaz]
3. 12. 2010 14:52
Re: Ceny
Jojo, technika je stejna v obou, coz je to co me zajima, design je pro me az na druhy koleji, tohodle jsem tam videl, ale v dobe kdy jsem o hemi neuvazoval, takze jsem ho ani poradne neprohlizel. Proti Commanderu u me hovori tri veci.

V dieselu zere skoro jak benzin, coz pri mych 40tis. rocne da nekolik desitek tisic rocne vic jenom za pohonny hmoty

Sice je vetsi, ale ja vetsinou jezdim sam, takze s velikosti neni problem a diky ty velikosti taha cca 200Kg navic coz je znat na dinamice.

Nema roletku v kufru. Coz je proste sem tam hodne neprijemny asi chapes proc...

Diky vykonu HEMI a plynu ale dva prni problemy padaji, takze se zase vraci do hry... jenom ten kufr bych nejak musel poresit...
Avatar - Barrichello
3. 12. 2010 15:29
Re: Ceny
Jo to chápu, ale kufr pořešit půjde, nebude to z fabriky, ale určitě to pořešit jde.
Mě se Commander líbí, má správej krabicoidní design a není jich tu tolik jako gradnčír, těch je tu dost jak z ofiko prodje, tak dotažený usa (3,0 CD a 3,7 V6)
3. 12. 2010 15:53
Re: Ceny
No posledni dobou uz tu sema tam videt jsou, ale mas pravdu porad jich je min ne GC, z pohledu ridice mi prisel GC takovy utulnejsi, v commanderu jsem si pripadal jako v nakladu :).
Avatar - Barrichello
6. 12. 2010 09:03
Re: Ceny
No to je možný no, Commander je takovej víc neotesanej :-)
Avatar - Barrichello
3. 12. 2010 14:18
Re: Ceny
Tak v Impextě se pochlapili trochu [odkaz]

to už je lepší cena, než má třeba SIMIX nebo Auto JV
Avatar - salamoon
2. 12. 2010 17:18
Quadra-Lift len k V8?
:-(
Rozbalit vlákno
0
3. 12. 2010 16:32
Cena?
Dvě zajímavé ceny jiných vozů:

VW Tourareg 3,0 TDI V6 BMT 176 (240) 8st. Tiptronic 1 227 900 CZK
Porsche Cayenne 3,6 V6 220 (300) 1 522 000 CZK

a technicky jsou tahle auta přece jenom trochu jinde a to i výbavou. S MB nebo BMW bych to nesrovnával, prémie je prémie. Mně se tenhle džíp ve verzi z přelomu tisíciletí líbil dokonce hodně, dnešní design není až takový zázrak, ale cena se mi zdá hodně přepálená, na to, že to je Jeep. Pod milion by to byla bomba, nicméně úvahy výše, že 150 tisící mezi ofiko dovozem a "šedým" dovozem jsou asi stejně hluboké, jako že těch 300 klacků rozdílu mezi Tuaregem a Cayennem taky už nestojí za úvahu a tvrdit, že objemově silnější motor Jeepu, který bere víc než objemově slabší motor u Audi je vlastně úspornější si zaslouží rovněž pozornost a jeho autor (viz. výše) i osobní péči a pozornost - nejlépe v nějakém zařízení.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - kolmar
4. 12. 2010 00:14
Re: Cena?
:yes: presne tak, pravdiva pest na oko Barichellovim rozpravkam... ale co uz, niekomu nevysvetlis...

PS: aj ty si tak pozeral na ten prepocet objemu/spotreby? taka premakana rovnica! o par rokov to budu ucit v skole ;-)
Avatar - Barrichello
6. 12. 2010 09:49
Re: Cena?
Pod milion to jde, když si vezmeš 3,6 V6 Pentastar, ten ti na ten dehtovej Touarege stačí i výkonem, když chceš porovnávat hrušky a jabka, nějakej John ti to naloží do kontíku, vyzvedneš si to v Hamburugu a zbytek si zařídíš sám, vyjde tě to na 900 000,- vč dopravy, cla a DPH.

Ušetříš 330 litrů, ale pravda nebudeš mít kvalitu VW.
Neužiješ si 9 záručních oprav, mam známého v servisu co dělá MB, VW a BMW.
říkal Touaregy sme tu měli na záruční opravy dva, během posledního půlroku - jeden 9x, druhej 3x.
Tourany sou ovšem úplná špica, když sme u VW - měli jich tam 15 - jeden 16 záručních oprav, zbytek mezi 4-9ti. Jiný Tourany tam prej neměli za těch půl roku, všechny co tam měli jako "zánovní", všechny reklamace.
Měli by změnit slogan - místo jak bylo dřív musíte mít dva Jaugary, jeden v servisu a druhej v garáži na musíte mít dva Tourany.
Kvalita za rozumnou cenu od koncernu Spojené předražené AG, zn. v základu holovýbava a motor ze sekačky za cenu plné výbavy jinde a normálního motoru.

Co víc si jen česká duše, živená stupidní reklamou a časáky, chválící německou produkci do nebes může přát.
Avatar - Barrichello
6. 12. 2010 09:37
Re: Cena?
Je hezký srovnávat turbodehet s atmosférickým benzínem. Bravo hoši, to se rovná pokusu srovnat Fiat Punto kabrio s Ferrari spyder - oboje taky nemá střechu ne :-)
Jestli vám to neušlo, Jeep bude taky dehet a cenu šacuju stejnou jak u slavného Touaregu. To je moje oblíbený vozidlo, ale musí mít V10 Tdi, pak na něj má v kouřových efektech pouze Tatra 815 a ruskej Ural. Jinak je nedostižnej, když to někdo na dálnici v levým přidupne na 200, rád to pozoruju :-)

Jo rovnice je dobrá, pokud 5,7 OHV žere v kombinaci 15,6 a 4,2 FSI DOHC žere 13,6, kolik by žralo Audi mít objem o 1,5 litru větší, nemít FSI a být to OHV.
Zkuste si to matematici spočítat, 13,6 ani omylem, chlapci.
3. 12. 2010 17:57
462.000 navíc za evropský model?
Ceníková cena V8 Overland 4x4 v US je 45.000,-USD, chvilku hledat už skladový vozy a jsi na 40.000,-USD. x 18.80 = 752.000 + 20% DPH + 10% clo = 225.000,-CZK. Fixní náklady na přepravu, homologaci do 100.000,-CZK. Vychází mi 1.077.600,-Kč. Rozdíl je tedy 462.400,-Kč. Někdo nějaké jiné počty?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - dicky
3. 12. 2010 19:43
Re: 462.000 navíc za evropský model?
a ses tam bez zaruky takze cokoliv odejde calujes a u noveho modelu je vzdy dobre nejmin rok ho nechat a pak jit do nej.........
zrovna u jeepu.....
4. 12. 2010 00:08
Re: 462.000 navíc za evropský model?
Ano jasně, o tom žádná. Jen že tu kdosi psal, že rozdíl je jen 50tisíc. Ještě větší darda bude mít toto auto rok starý, typuju 33.000,-USD. Pak kašlu na nějakou záruku, konkrétně u jejich V8 ty auta jezdí a jezdí. Naopak problémy stále měly evropský CRD, a vůbec všechny americký auta "vylepšený" pro Evropu. Jednoduchý americký železo prostě jede a jede. A dovezl jsem jich několik, ani jedno nemělo problém.
Avatar - Barrichello
6. 12. 2010 09:07
Re: 462.000 navíc za evropský model?
rozdíl 50 tis je mezi cenou Simixu (šedý dovoz z usa) a cenou ofiko prodejce.

Samo když si to přitáhneš sám, tak ušetříš ještě více. Ale vše si musíš řešit sám.