Tak musím říct, že za první použitelný model s 1.3GSE 626tis Kč, to je vážně nářez a to jen kvuli značce Jeep? Navíc zas jen s automatem... Kdyby to byla alespoň 4kolka, takhle je to o ničem ;-\
a v 4kolke to mas uz 677 tacov ... musis takto ratat.... a to je ozaj sila.. ved predsa si nekupis jeep v dvojkolke ;-)
ono to chce asi vacsi compass v 4kolke.... je naceneny za mna lepsie vzhladom k tomu co ponuka ako renegade ktory mi pride fakt az prehnane naceneny a pritom je to co sa tyka terenu defakto len take prditko ;-)
lacny spas renegade moc neni len co je pravda.... skoda ze trailhawk je len v dizli.. ale stejne 850 tacov ( v tejto terennej verzii ) za v podstate takuto skatulku je iste hodne.... zvlast ked v podobnej cene je uz XV od subaru alebo od milon uz aj velky outback .... ach jo .. ale chapem... kazda sranda nieco stoji a takyto topmodel nemoze byt uz uplne zadara :*) ... mne osobne sa renegade po facelifte velmi paci.. ale iste by som dizel nechcel v takejto skatulke... takze tym padom aj trailhawk je tu pase a asi by som sa potom uskromnil s 1,3 gse 4kolkou ( ktora je aj v podstatne unosnejsej cene hoc lacna tiez nie je ) :yes:
ono za 850 tacov je uz defakto vacsi compass v 4kolke .. ale ok...je mi jasne vo co tu go ...
No, ale hrubým odhadem o 100-150 tisíc dražší než Duster. Pravda Duster výkonově končí, kde Renegade začíná, pořád je to ale převlečenej Fiat co podle mě vypadá víc než cokoliv jiného spíš legračně. Určitě ve mě nevyvolává nějaký odkaz na Jeep.