Nemyslím si, že by to hrozilo.... když v roce 2014 může FCA dávat V6 do auta jako Cherokee, nechápu, proč by ho o pár let později nedalo do nového Wrangleru.... (navíc když v současné době představuje zhovadilosti typu Hellcat.... ;-)
Myslím, že to je blbost....
Se samonosnou karoserií a hliníkem je to ovšem docela možné, to už publikovaly i relativně seriózní zdroje.... tak uvidíme....
Je mi jasné že teoretici tady Marchioneho zase ukřižují, docela by mě zajímaly detaily ohledně té legislativy jestli je ta plánovaná změna opravdu vynucená, nebo se na to FCA bude jen vymlouvat.... (a měnit Wranglera bude kvůli svým interním záměrům jako je snižování nákladů atd. atd.)
Jo pardon - 3 a 4% - panečku,to je růst jak blázen.
Když se na tu hezkou tabulku podíváš, tak ten nárůst je POUZE v SUV a pikapech, v osobákách už několik let po sobě Chrysler Group tržní podíl ztrácí a oproti takovému roku 2000 je tržní podíl u osobáků výrazně, ale velmi výrazně měnší.
Tedy jak sem psal v blogu - *** všeho na kartu SUV a pikapy se jim šeredně vymstí,je to pouze otázkou času...
Jako vážně? Terénní auto s hliníkovou samonosnou karoserií? Masivní železné nosníky a nápravy spolu s plechovou karoserií jsou dekádami odzkoušené tak proč to měnit? Protože když prohneš hliník nedá se to skoro opravit? Takže bude následovat drahý servis... Navíc v terénu je potřeba záběr V6 má smysl, protože V4 takový záběr nikdy nedá. Takže z modly tereních aut se stane silniční offroad?:D Když tak pozoruji současné směry automobilů asi kopím jeden dva do zásoby, zakonzervuji a až bude třeba uvedu do chodu. Protože se asi dožiji, že motor v zahradním traktůrku bude větší než v autě:D