Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jeremy Clarkson oficiálně končí v BBC, nebude mu prodloužena smlouva

BBC dnes rozhodlo o budoucnosti Jeremyho Clarksona, potažmo celého televizního pořadu Top Gear. Jeremy Clarkson končí v televizi BBC, která mu neprodloužila smlouvu.
Zpět na článek
25. 3. 2015 15:35
25. 3. 2015 15:46
25. 3. 2015 15:47
25. 3. 2015 15:48
25. 3. 2015 16:26
25. 3. 2015 17:17
25. 3. 2015 20:47
25. 3. 2015 15:51
25. 3. 2015 17:17
25. 3. 2015 20:01
25. 3. 2015 21:40
26. 3. 2015 07:37
25. 3. 2015 22:26
25. 3. 2015 15:56
25. 3. 2015 17:01
25. 3. 2015 17:20
25. 3. 2015 18:01
25. 3. 2015 22:08
25. 3. 2015 16:02
25. 3. 2015 16:08
25. 3. 2015 18:24
25. 3. 2015 19:48
25. 3. 2015 21:51
25. 3. 2015 18:24
25. 3. 2015 19:52
25. 3. 2015 20:49
25. 3. 2015 18:44
26. 3. 2015 02:35
26. 3. 2015 07:43
26. 3. 2015 06:33
26. 3. 2015 07:35
26. 3. 2015 07:59
26. 3. 2015 09:14
26. 3. 2015 08:33
26. 3. 2015 08:36
25. 3. 2015 15:35
Překlad....
V některých pasážích to Google Translator nezvládnul dokonale, co redakce?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Honza Mička
25. 3. 2015 15:35
Re: Překlad....
Dobrý den,

co máte konkrétně na mysli?
25. 3. 2015 15:42
Re: Překlad....
Netvrdil bych přímo Google Translator, ale opravdu bych doporučil před zveřejněním článku si to po sobě párkrát přečíst, máte tam 2 nebo 3 chyby pramenící z klasické tvorby vět, kdy se různě upravují, přepisují a občas tam nějaky to slůvko zůstane navíc ... nebo překlepy.

"Veškeré kolotoč kolem JC..."
"... , že s nadále BBC spolupracovat nechce."
"Podle oficiálních informací BBC je totiž nebyla Jeremymu Clarksonovi prodloužena smlouva..."
Avatar - Honza Mička
25. 3. 2015 15:50
Re: Překlad....
Máte pravdu, díky za upozornění ;-) .

Text doplňujeme o další prohlášení

Edit:

chybám se již budeme vyhýbat
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 16:16
Re: Překlad....
Proboha Honzo!! Chyb se již budeme vyvarovat???
25. 3. 2015 16:28
Re: Překlad....
Vždyť to byla geniální ironie... to jste měl nechat bez editace :-)
25. 3. 2015 20:28
Re: Překlad....
A co toto? :no:
Pokud mě omluvíte, musím napsat seznam věcí pro mé Ferrari," řekl May novinářům.
To se opravdu nerovná originálu - "If you excuse me, I very desperately have to write eBay listing for my Ferrari."
eBay listing = V zásadě "vystavení položky"
Tzn, že řekl, že musí nabídnout/vystavit/dát svoje Ferrari na eBay.
Avatar - Katikakus
26. 3. 2015 07:18
Re: Překlad....
Ten překlad je tragický. Nejvíc měl pobavil "seznam věcí pro mé Ferrari", kde ve skutečnosti James May říká něco úplně jiného, konkrétně že musí své Ferrari nabídnout v aukci na Ebay. No jo, Mička... :no:
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 15:46
Jeremy
Konce TG je mi líto, Jeremy v něm byl skvělej. Ale vyhazov si podle mě zaslouží .
Rozbalit vlákno
6
25. 3. 2015 15:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Glaukos
25. 3. 2015 15:48
Re: Jeremy
sleduj americkej TG, Adam nemá nejmenší chybu
25. 3. 2015 16:26
Re: Jeremy
Kdesi jsem četl (nějaký britský bulvár), že po natáčení místo na domluvenou večeři, šli do hospody (May, Jennifer a nevím jestli i Křeček). Když se v noci vrátili (opilí), tak už v hotelu (pochopitelně) nikdo z kuchyně nebyl. Čekal tam jenom Tymon, který zajistil alespoň studené jídlo... Pro TG prý pracoval 10 let.
Avatar - Uživatel_5340709
25. 3. 2015 17:10
Re: Jeremy
Myslím, že především chtěl jít už asi sám. To co se dělo je už asi jen důsledek dlouhodoběji trvajících problémů a možná částečného vyhoření.
(asi kdyby chtěl pokračovat, dávno by vyrukoval s královským odškodněním, omluvou a uvedením věcí na pravou míru, což dle mě mohl udělat i teď)
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 17:17
Re: Jeremy
Taky mám pocit, že ho to (vyhazov) nijak nemrzí.
Avatar - JDM
25. 3. 2015 20:47
Re: Jeremy
mohl mít třeba nějakou hodně nevýhodnou smlouvu a jen tak skončit by se mu třeba nevyplatilo , a tak to nahráli na napadení , spousta lidí ho linčují což se mu hodí a BBC nemůže jinak než ho propustit a on si může jít po svým ;-)
25. 3. 2015 15:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
25. 3. 2015 15:51
5 stupeň
5 stupeň se ještě natáčí nebo už skončil. ? :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - KubikCv
25. 3. 2015 17:17
Re: 5 stupeň
myslím,že Fifth gear ještě jede...Tiff Needel je super...lepší než starej bručoun
Avatar - curwasportiva
25. 3. 2015 18:30
Re: 5 stupeň
Presne Top Gear byl zabavny tak mozna pred peti lety, posledni dobou uz sem taky zacal uprednostnovat Fifth Gear. Preci jen Tiff Needel an Jason Plato jsou byvali zavodnici a ty jejich testy maji preci jen nejakou vypovidaci hodnotu...
25. 3. 2015 20:01
Re: 5 stupeň
Maji vypovidaci hodnotu pro byvale zavodniky.
A taky pro amaterske mistry sveta ze sidliste.
Avatar - Ji/Ri
25. 3. 2015 21:40
Re: 5 stupeň
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - curwasportiva
26. 3. 2015 02:12
Re: 5 stupeň
Me je jasne, ze ty nejradeji das na radu experta Frantiska >:D
26. 3. 2015 07:37
Re: 5 stupeň
Tak to je, curwo, ten posledni, podle jehoz "rad" bych se orientoval. O Autosalonu jsem tady uz nekolikrat napsal sve, nectes - nevis.
25. 3. 2015 22:26
Re: 5 stupeň
TG byl zábavný tak možná před pěti léty.......tak možná před deseti léty.
25. 3. 2015 15:56
50 na 50
Je dobře, že mu ukázali, že i když je hvězda, která to celý postavila na nohy, nemůže si dělat co chce. Arogantní je extrémně, alespoň z obrazovky...
Druhá strana mince je, že právě díky jeho povaze a chování resp. trefnému hodnocení to bylo extra zajímavý.
Nejdřív jsem mu to přál, ale teď nevím.
Rozbalit vlákno
5
25. 3. 2015 17:01
Re: 50 na 50
No, oni mu toho zas tak moc neukázali. Vzhledek tomu, jak se Jeremy vyjadroval, bylo naprosto jasné, že už o nějaký smír nestojí. Takže v BBC udělali jedinou logickou věc. Smlouva se neprodloužila,oni neztratili tvář a vypadají jako ti přísní a spravedliví, nedělající rozdíly mezi hvězdou, která jim vydělává 40mio ročně a pucflekem, co nezvládá svou práci. V reálu si myslím rvou vlasy.
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 18:01
Re: 50 na 50
Máš zajímavý vidění světa. Ten "Pucflek co nezvládá svou práci" ji zvládal dobře 10 let. Pak se parta ožralých kamarádů v noci vrátila a J.C.se rozčílil, že kuchaři kvůli němu neponocují. Ten pucflek mu aspoň zajistil studený jídlo.
No jo, ale nevydělává miliony, tak je to blbej pucflek.
Avatar - wakantanka
25. 3. 2015 20:42
Re: 50 na 50
Hm, ak mu Jeremy naozaj jednu vrazil, tak to inak ani dopadnúť nemohlo, v GB zvlášť. Ja sa len neviem zbaviť pocitu, že sa nejakej opileckej strkanice spravila aféra ako Watergate. Aj keď je J.C. arogantný a sebavedom, ale na druhej strane aj inteligentný a svetaskúsený, preto verzii alá krčmová bitka nejako neverím.
25. 3. 2015 22:08
Re: 50 na 50
Bulvár mě nebere, respektive ho nepovažuju za zdroj relevantních informací. A ano, milionové, resp. miliardové zisky přinášel Jeremy. V normální firmě by skončil pucflek, ale chápu, že v BBC to funguje trochu jinak, ostatně jako v celé Velké Fašistické Británii. Nehledě na to, že se poslední dobou zase začal připomínat pan Savile, takže takový hle otřes se hodí.
25. 3. 2015 16:02
Mal šťastie...
A to mal šťastie, že sa to nestalo u "nás", pretože ako spieva klasik: Když se chlapi u nás poperou, tak jen nožem anebo sekerou... >:D
V každom prípade, nervy môžu rupnúť každému, ale za takúto blbosť. To silne zaváňa "hviezdnymi" maniermi.
Rozbalit vlákno
0
25. 3. 2015 16:08
ill be back
možno sa vráti cez iný kanál. Už mu to asi liezlo na mozog a bolo otázkou času, kedy s tým sekne. Normálne by sa to zamietlo pod koberec. Hrniec prekypel.
Rozbalit vlákno
0
25. 3. 2015 16:12
Nebudu soudit... ale
Nemohu soudit silně exponovaného člověka, který je pravděpodobně pod neustálým tlakem všelijakých fanoušků. Domnívám se, že Jeremy začínal být unavený a měl včas vyhledat pomoc nějakého psychoanalytika. Nicméně… kdyby mému podřízenému někdo nafackoval kvůli jídlu, tak ten někdo by letěl na hodinu bez ohledu na jeho pozici. Zítra by také mohl dát ránu mě, nebo některému z mých klientů…
Rozbalit vlákno
3
25. 3. 2015 16:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 3. 2015 18:06
Re: Nebudu soudit... ale
Mne to vyznieva tak, ako keby si pisal o svojej restauracii a zakaznikoch. ;-)
25. 3. 2015 18:23
Re: Nebudu soudit... ale
Nene, v gastronomii určitě nefrčím... Myslím si však, že kdo jiný, než veřejnoprávní subjekt jako je BBC by měl dát jasně najevo, že je století jednadvacáté a do Evropy se praktiky otrokářů jaksi opravdu nehodí. Svět si přece děláme sami a já vnímám chování Jeremyho v danou chvíli jako nejen psychický, ale i fyzický teror. Jak jsem psal, nemohu jej soudit, uvážím-li však, že producent se o občerstvení postaral... Pokud by BBC tuto situaci neřešila tak, jak momentálně řeší (dle mého mínění správně),osobně bych byl velmi zklamán. Ve skutečnosti je mi líto, že Jeremy končí, ale vnímám to jako správnou věc.
25. 3. 2015 17:33
Vypadá to, že se BBC poučila z minulosti, z aféry s panem Sa
A tak to snad dobře dopadlo a pan Clarkson půjde do h.a.j.z.l.u ... v ČR by se vše zametlo.
Rozbalit vlákno
2
25. 3. 2015 20:04
Re: Vypadá to, že se BBC poučila z minulosti, z aféry s pane
Dobre to dopadlo pro koho?
Clarkson je volny, muze si delat porady kde chce a jak chce, penez ma taky dost na to, aby uz nikdy nemusel pracovat.
A BBC prislo o 50 mega rocne.
Se Savilem to nema lautr nic spolecneho.
Avatar - Ji/Ri
25. 3. 2015 21:43
Re: Vypadá to, že se BBC poučila z minulosti, z aféry s pane
Já se v tom neorientuju. Ale mi stačí vědět, že gilgyndovi se to líbí a mozog se raduje. Proto mor na jeremáka!!!
Avatar - Machýrek
25. 3. 2015 17:37
Dnes se jeste nekdo diva na televizi?
Milion lidi podepise petici, aby byl nekdo v televizi.
Neuveritelne v dnesni dobe, kdy televize uz je format jen pro zeny v domacnosti a duchodce.
Jsem mobile only, na televizi nekoukam a komp uz davno nemam.
Jasne, na webu je TG taky... ale stale to ma ten stary a prekonany televizni format, tzn. je to dlouhe, ukecane a nudne. Tak dvakrat jsem to zkusil, ani jednou nevydrzel tuhle torturu az do konce.
At se JC dari, jiste nekde nejake uplatneni najde.
Me nikdy nechybel a nejspis ani nebude.
Rozbalit vlákno
19
25. 3. 2015 17:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 3. 2015 17:52
Re: Dnes se jeste nekdo diva na televizi?
Tak před 10 lety býval TG mnohem lepší,v současnosti už to bylo dost křečovité.
25. 3. 2015 22:32
Re: Dnes se jeste nekdo diva na televizi?
Přesně! Taky bych to viděl tak na deset let.
25. 3. 2015 19:49
Re: Dnes se jeste nekdo diva na televizi?
Jeee, ty jsi tak moderni...
Avatar - Machýrek
25. 3. 2015 20:29
Re: Dnes se jeste nekdo diva na televizi?
:yes: treba taky jednou budes ;-)
Avatar - Machýrek
25. 3. 2015 20:30
Re: Dnes se jeste nekdo diva na televizi?
:yes: treba taky jednou budes ;-)
25. 3. 2015 20:35
Re: Dnes se jeste nekdo diva na televizi?
Hochu, televize je formát pro znalce. Něco jako vinylová deska, klasická literatura, nebo dvanáctiválcová atmosféra. ;-)
Avatar - Machýrek
25. 3. 2015 20:51
Re: Dnes se jeste nekdo diva na televizi?
Ja vim hochu. Zemekoule se porad toci a cas bezi. A asi nejaci znalci jiste travi ten cas koukanim na televize. Ja radeji tu atmosferu ;-)
Avatar - Jaros71
25. 3. 2015 22:40
Re: Dnes se jeste nekdo diva na televizi?
Jasný , není nad to se dívat na F1 nebo hokej na mobilu .. >:D :yes:
Avatar - Machýrek
25. 3. 2015 23:01
Re: Dnes se jeste nekdo diva na televizi?
Ty koukas na F1 a hokej na mobilu?
25. 3. 2015 23:42
Re: Dnes se jeste nekdo diva na televizi?
už jen Tvůj avatar a nick mluví za Tvým příspěvkem ;-)
Avatar - Machýrek
25. 3. 2015 23:54
Re: Dnes se jeste nekdo diva na televizi?
Wow detektive tohle odhaleni se ti skutecne povedlo :yes: :yes: :yes:
26. 3. 2015 00:22
Re: Dnes se jeste nekdo diva na televizi?
To si piš. ;-)
26. 3. 2015 03:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Machýrek
26. 3. 2015 06:55
Re: Dnes se jeste nekdo diva na televizi?
Snazis se tu opakovane vzbudit muj zajem, ale me pejskove moc neberou. Vrteni ocaskem a rozverne stekani tady nefunguje >:D
26. 3. 2015 07:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Machýrek
26. 3. 2015 07:21
Re: Dnes se jeste nekdo diva na televizi?
Nestyd se. Sam vis, ze mam pravdu ;-)
Prokazu ti laskavost, mas ode mne dovoleny si ted zabehat, zaskakat a muzes pri tom delat haf haf haf dle libosti tak honem sup pro klacik... :-)
26. 3. 2015 07:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Machýrek
26. 3. 2015 08:22
Re: Dnes se jeste nekdo diva na televizi?
No vidíš, že to jde ;-)
25. 3. 2015 17:49
Rozbít někomu hubu
kvůli tomu,že se něco zadrhlo a pán velkomožný nedostal steak,to je opravdu ukázka ubohosti a arogance.Na druhé straně by mě zajímalo,jestli by si ho dovolili vyhodit,kdyby se jmenoval Ahmed Husseini. ;-\
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Honza Mička
25. 3. 2015 17:55
Re: Rozbít někomu hubu
Nakonec ho skutečně dostal.
25. 3. 2015 18:15
Re: Rozbít někomu hubu
samael, je to naozaj ukazka ubohosti? Skor by som povedal, ze iba skrat.
Mne sa zda byt ubohe, ake pomyje varia v nasich jedalnach a "restaurantoch" a nikto sa im este neodvazil za to dat po papuli!
Avatar - petrumr
25. 3. 2015 18:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 3. 2015 19:19
Re: Rozbít někomu hubu
Myslim si, ze v prevadzkach, kde je lacno a velke porcie, tak bude urcite nejaky figel. ;-)
Avatar - wakantanka
25. 3. 2015 20:47
Re: Rozbít někomu hubu
No veď si nevidel Pohlreicha keď do nejakej takej hospody prišiel z čoho varili a za koľko to predávali? >:D
Avatar - Dinar
25. 3. 2015 18:24
Tak vidím,
že úderka spravedlivých, čti okopávačů kotníků, má žně. Jen mu to nandejte, hoši... každej sušnej člověk je s váma. >:D :yes:
Rozbalit vlákno
3
25. 3. 2015 20:17
Re: Tak vidím,
Jenom jím rozdat kameny.
Avatar - Ji/Ri
25. 3. 2015 21:51
Re: Tak vidím,
Kucí jsou dneska obzvláště spravedliví a to se mi líbí. Všichni všechno už ví, sám nejsem na pochybách... Mor ho!!!! >:D :yes:
BravoNýmandi, čti spravedliví....
Avatar - petrumr
25. 3. 2015 18:24
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
25. 3. 2015 19:52
Re: ok
To je pravda. Resil to zamestnavatel, protoze vyli defacto na sluzebce, ten hotel jim taky asi platilo BBC, ale kdyz sli radeji chlastat, nez aby se sli najist, tak co se da delat. Hodne zajimavy by byly podrobnosti ty hadky, protoze kdyby ho vytocil jenom hlad, tak mu ji vpali hned a nenadava mu dvacet minut. Nakonec mu ten steak prej uvaril sam reditel hotelu >:D
Avatar - wakantanka
25. 3. 2015 20:49
Re: ok
na čom ty fičíš človeče? >:D ty večný kritik socializmu, ale socialistické návyky ti cudzie nie sú.
Avatar - moreczech
25. 3. 2015 18:44
Schluß...
na endlich !!!!
Rozbalit vlákno
0
25. 3. 2015 18:56
Liga spravedlivých
Nebudu se tu pouštět do teoretickýho hodnocení (ne)činu, ani poučovat, že každá reakce je následkem předchozí akce.

Myslím, že zákulisí celýho problému je trochu jinde. BBC je veřejnoprávní televize a JC nezřídka využíval prostoru a popularity TG (jím, ale nejen jím vybudovanou), aby šířil názory, se kterými spousta lidí souhlasí (ať už použil svý oblíbený přehánění nebo ne), ale jsou politicky nekorektní.
Velmi dobře si uvědomoval jak provokuje a mohl tušit, že jednou přijde k bodu zlomu. Zástupnej důvod pro ukončení spolupráce...
Voilá, je tu... Ti co se bojí říci svůj názor, ti co se neustále skrývají, ti, kterých se komentáře týkaly se radují.
Já osobně doufám, že stará TG sestava se vrátí...nová a silnější. ;-)
Rozbalit vlákno
39
Avatar - Emel
25. 3. 2015 19:23
Re: Liga spravedlivých
Seš si jistej že to je zástupnej důvod? V podstatě píšeš, že si pan produkční tu ránu jistě zasloužil... není to k němu trošku nefér?

Chci JC zpět i s jeho hláškama, ale neměli bychom tím deformovat hodnocení toho co se stalo.
25. 3. 2015 20:08
Re: Liga spravedlivých
Nepíšu nic o tom, že si někdo ránu zasloužil! Emele přečti si to znovu... Zástupný důvod je jakýkoliv jiný než ten, který zmiňuju. Nic to nevypovídá o tom, že někoho obhajuju, nebo snad tvrdím, že by si někdo zasloužil ránu.

Nijak nedeformuju ani to co se stalo, neboť o tom, stejně jako ty, my všichni tady v diskuzi víme kulový.

Čti pomaleji, diskuzní příteli ;-)
Avatar - Emel
25. 3. 2015 22:27
Re: Liga spravedlivých
Je lákavý posunout diskusi do roviny toho, komu byl JC se svými názory nepohodlnej... vyhazov ale dostal za ránu pěstí, na to se nesmí zapomínat. Pokud bys na tu ránu pěstí chtěl aplikovat větu, že "reakce je následkem předchozí akce", tak s tím nemůžu souhlasit... agresor je agresor a oběť je oběť. Přenášení viny na oběť se dneska vidí poměrně často a jsem na to alergickej, tak možná trošku ostřejší reakce... podobně jako v diskusi Ukrajina vs. Rusko. Pokud jsi to nemyslel v téhle souvislosti tak beru zpět.

PS: jsem za JC a jeho styl humoru, padni komu padni... samozřejmě :yes:
26. 3. 2015 04:35
Re: Liga spravedlivých
Zbytečný plýtvání slov...svý jsem napsal. Věřím, že jsi pochopil ;-)
Avatar - T613
25. 3. 2015 19:52
Re: Liga spravedlivých
o tom, že se JC a spol. vrátí není sporu. Přeci jen umí vydělat obrovský balík peněz, a hlavně ví jak to dělat. Vždyť TG není pořad o autech, ale pořad o snech
25. 3. 2015 20:09
Re: Liga spravedlivých
Úspěch TG nebyl jen o JC, ale o souhře chemie všech představitelů, jejich rozhledu a schopnostech.
Avatar - T613
25. 3. 2015 21:32
Re: Liga spravedlivých
nejsme v žádném sporu.. ti chlapíci nedělali testy, ale ukazovali nám snílkům, jaké by to bylo.. kdyby... kurnik kdo jiný umí udělat Opel Astra sexy? krom TG nikdo >:-[]
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 20:12
Re: Liga spravedlivých
Možná máš na mysli něco jinýho, ale schválně jsem si našel "deset skandálních výroků JC" a žádný z nich nepovažuju za nějaký boření politické korektnosti, říkání všeobecně známé pravdy, kterou se všichni bojí říct.
Jen docela obyčejný urážky kohokoliv, který někoho pobaví a někoho ne. Žádnej záslužnej čin v tom najít nedokážu, a taky mě povětšinou nijak zvlášť nevadí. Nic víc.
Avatar - wakantanka
25. 3. 2015 20:52
Re: Liga spravedlivých
vieš, môžme si myslieť čo chceme, ale jedno viem iste. Typický britský humor nikto iný ako rodený brit nepochopí tak ako bol myslený. >:D
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 21:01
Re: Liga spravedlivých
Myslím, že smysl pro humor mám hodně velký. A jeho výroky mě většinou nijak neuráží, na druhou stranu ne s každým souhlasím. Do BBC bych rozčílenou petici nepsal, ale na piedestal moudrostí bych je taky nestavěl.
Avatar - wakantanka
26. 3. 2015 09:15
Re: Liga spravedlivých
Ja netvrdím, že súhlasím so všetkým čo vyppustil z úst. Len som chcel podotknúť, že mnoho vecí ktoré porozprávali (všetci traja) my nerodení Briti proste nepochopíme tak ako domáci. Čírou náhodou reprízovali u nás nedávno diel kde mali v Liane vtedajšieho ministra pre bezpečnosť v doprave (alebo také niečo) a akú sodu (z môjho pohľadu) ten človek dostával a on sa na tom smial ... u nás by sa ten politik dávno dvihol a odišiel, resp. ani by tam neprišiel.
PS : tú petíciu som samozrejme tiež nepodpísal. >:D
Avatar - _Karel_
26. 3. 2015 14:31
Re: Liga spravedlivých
:-) :yes:
Avatar - Ji/Ri
25. 3. 2015 22:00
Re: Liga spravedlivých
Ono apriory vidět v humoru obyčejnou urážku.... nevím no. Můžu říct sedí nesedí, ale ....
26. 3. 2015 04:37
Re: Liga spravedlivých
Myslím něco jinýho. Myslím narážky, který se ponejvíc týkaly systému dopravy v Británii, dotací, částečně i přistěhovalectví atd.
Avatar - _Karel_
26. 3. 2015 07:00
Re: Liga spravedlivých
Aha, ale za to - pokud vím, neměl snad průšvihy, nemusel se omlouvat on ani televize.
Nevěřím, že by na tom angláni byli s demokracií tak mizerně, že by tohle měl být pravý důvod vyhazovu. Anglie není Rusko.
26. 3. 2015 07:15
Re: Liga spravedlivých
Úplně v klidu ano...i tam, i v Německu...i jinde.
26. 3. 2015 07:45
Re: Liga spravedlivých
Angláni a demokracie... No, v první řadě si musíš uvědomit, co to vlastně je ta demokracie.
Pak se můžem dál bavit o její úrovni...
25. 3. 2015 20:59
Re: Liga spravedlivých
BBC je verejnopravni takze mi prijde naprosto v poradku, kdyz si na nej stezovali lide (a to i tisice) a vedeni to resilo. Nevidim na tom nic divneho. Problem s Clarksonem je, ze se choval, tak jak se chova i presto, ze xkrat se verejne omlouval za to co rekl/jak myslel, pointa je, ze mel byt konzistentni a mel po prvnim varovani proste odejit do komercni televize. Hru vzdycky rozehral a nedohral, minuly tyden pri nejakem plesu verejne vyfakoval vedeni televize.

A jak jsem psal minule, vedeni ani jinak postupovat nemohlo, protoze si upletli na sebe bic, protoze kdyby zustal, to poselstvi co by vzkazali by moc lichotive nebylo - bud vyjimecny v nejakem smeru a to te opravnuje delat si co chces.

Fakt vas, tedy tebe a dinara nechapu, tohle neni o nejake malosti nejakeho naname na nejake diskuzi ci o tom jestli se nekdo boji rici svuj nazor....
26. 3. 2015 04:55
Re: Liga spravedlivých
Nevím kde koho veřejně dehonestoval na plese (napsal Sun?), proč však zůstával v BBC? Ty si uděláš byznys, kterej vyjímečně funguje, přibereš strategickýho partnera a nakonec zůstaneš jako nosná myšlenka bez který byznys fungovat bude velmi těžko coby zaměstnanec.
Vše si vytvoříš, ale částečně ztratíš vliv, kterej si měl a musíš dodržovat neustále se utahující pravidla...opustíš kvůli tomu svou práci? Asi ano, ale doba k tomu musí dozrát. Teď dozrála a to zřejmě oboustranně.
Znovu píšu, neobhajuju žádný fyzický napadání!!!, přestože všichni víme, že leckdy je facka lepší než hodina domlouvání. Nikdo z nás u toho nebyl, nikdo neví co verbálně proběhlo atd...
Nicméně řešit vše pohledem ublíženýho a nikdy se nezeptat co vše předcházelo je hloupost!
26. 3. 2015 07:50
Re: Liga spravedlivých
to je jen partička místních puberťáků - vypatlanců, kteří si přečetli, že TG je "in", Klakson originální a neotřelý, navíc je to made in Anglie, tak se přidali k davu a teď mají pocit, že jsou minimálně také takoví Klaksonové ... škoda, že jim nikdo neřekl, že TG byl "in" před deseti lety ...
26. 3. 2015 00:13
Re: Liga spravedlivých
Nazdar webový přátelé.

Nechtěl bych se nějak extra míchat do debaty, jestli JC vyhodit nebo ne. Osobně si myslím, že Jeremy přes svou nabubřelost získal dojem, že může úplně vše.
Nesleduji TG pravidelně, ale z toho co jsem viděl, nechápu, jak může veřejnoprávní televize padnout k bulvárnímu bahnu.

Jejich pojetí je "zábavné, občas šokující", ale ne reálně informující. To co předvádějí, nemá nic společného s reálným zhodnocením novinek na trhu.

Možná je TG originální a vydělává BBC spoustu peněz, ale to ještě neznamená, že může JC arogantně prosazovat své zájmy.

Osobně mi tento bulvárně laděný pořad vůbec chybět nebude, přestože kdokoli JC nahradí, to nebude mít lehké se mu vyrovnat.
Avatar - white label
26. 3. 2015 01:31
Re: Liga spravedlivých
Jen malá poznámka, když už se neobejdeš bez podobného úvodního oslovení, tak by asi nebylo od věci, napsat jej (pokud možno) bez "hrubky"... ;-)
26. 3. 2015 14:45
Re: Liga spravedlivých
joj, chybička se vloudila, omlouvám se weboví přátelé ;-) :yes:
26. 3. 2015 04:47
Re: Liga spravedlivých
Arogantně prosazovat zájmy? Teď se bavíme o facce? Mě připadá, že se na to neustále dívate z pozice políčekobdrživšího pána, kterej na svý pozici pracoval díky tomu, že někdo vytvořil TG, kde pracoval a on nebyl schopnej zajistit pro někoho evidentně nedůležitou věc jako je jídlo.

Ale budiž, mám jinej názor.
26. 3. 2015 06:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 3. 2015 07:17
Re: Liga spravedlivých
A co víš ty Marianku? Víš víc než my ostatní, co čtou jen dostupný informace? Nevíš! Nevím co jsi kdy v životě dokázal, ale tady dokazuješ jediný. Nejsi schopen vnímat přes svý tunelový vidění jiný názory. To je vše, za víc mi komunikace s tebou nestojí.
26. 3. 2015 07:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 3. 2015 07:48
Re: Liga spravedlivých
Nejsem ze Severní Moravy, stejně tak nezpochybňuju presumpci neviny ani na jedný straně. To co tady, stejně jako ostatní dělám, je spekulace nad dostupnými informacemi.

A s hrdostí tě upozorňuju, že nejen v ČR... ;-)
26. 3. 2015 07:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 3. 2015 08:17
Re: Liga spravedlivých
On to ale webpaja nikde netvrdi.
26. 3. 2015 07:49
Re: Liga spravedlivých
Ne.s.er se do Severní Moravy, nebo tě osobně utopím v Ostravským kahanu!!! >:D
26. 3. 2015 07:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 3. 2015 08:11
Re: Liga spravedlivých
Ne, navazis se do lidi z MS kraje neustale, jen tim prokazujes falesnost svych radobyhumanistickych prispevku. Howgh Marianku :-)
26. 3. 2015 08:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 3. 2015 08:12
Re: Liga spravedlivých
Sam sis zvolil svuj osud...

[odkaz]
26. 3. 2015 08:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 3. 2015 08:18
Re: Liga spravedlivých
Dlouhos nebyl v Ostrave, na miste lagun je ted vinice a z jejiho vina se dela co..? >:D
Avatar - KANKUNEN
26. 3. 2015 08:37
Re: Liga spravedlivých
Diskuze jsou pro mně hodně lepší, protože mám toho hulváta na hate listu a ty ujeté příspěvky se mi nezobrazují
25. 3. 2015 19:16
Hypoglykemie je sviňa
Na mě když přijde, tak bych taky vraždil. Naprosto Jeremyho chápu. Škoda, že zrovna neprofackoval i vedení BBC, tu bandu přiteplenejch negrů jezdících v Priusech.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CHerokee
25. 3. 2015 19:39
To je tedy síla
A tohle by měl být web o autech. Končí nejpopulárnější auto show všech dob a tady málem pozéři tleksají.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 3. 2015 20:56
Re: To je tedy síla
:yes:

Podepisuji...
Avatar - Machýrek
25. 3. 2015 21:07
Re: To je tedy síla
Moc si to beres. Pro kazdeho to tu hodnotu nema.
25. 3. 2015 21:31
Re: To je tedy síla
Do pul roku bude na jine televizni stanici stejne trio s novym poradem.
Top Gear mne bavil, ale nejaky trest si proste Clarkson zaslouzil.
25. 3. 2015 21:32
Re: To je tedy síla
..protoze dal prej Jeremy nekde nekomu za neco facku. I mistni hlidac politicky, novinarsky a dalsi korektnosti samozrejme presne vi jak to bylo a jak moc si to tedy Jeremy zaslouzil, hyk hyk. Me to mrzi.
25. 3. 2015 21:40
Re: To je tedy síla
Ne prej, ale dal, sam to take oznamil, ze napadl producenta dal mu pres hubu a zasypal vulgarismy.

It (=vysetrovani) found that Mr Tymon took himself to hospital after he was subject to an "unprovoked physical and verbal attack"."The verbal abuse was sustained over a longer period" and "contained the strongest expletives and threats to sack" Mr Tymon, who believed he had lost his job. Mr Tymon did not file a formal complaint and it is understood Clarkson reported himself to BBC bosses following the incident.
25. 3. 2015 21:49
Re: To je tedy síla
To je jako jak jsem se tudle v noci ozral, spadnul na hubu a druhej den strasne vynadal zene, ze me v noci zmlatila valeckem na testo.
Hele ja nevim, ale jde celkem o velky prachy, povest atakdale, takze si umim predstavit, ze uplne komplet info nemame:)
25. 3. 2015 21:55
Re: To je tedy síla
Jo, jenomze tohle "The verbal abuse was sustained over a longer period" and "contained the strongest expletives and threats to sack" neni vase vareckovana s zenou v patek vecer. >:D
25. 3. 2015 22:07
Re: To je tedy síla
No ono je to ale vicemene kazdej patek a je do drsny!:) Jasan, Buh vi.
Avatar - Ji/Ri
25. 3. 2015 21:57
Re: To je tedy síla
:yes: jak trefně napsal Dinar - nýmandi. Ale vždycky se najdou lidi, kteří mají radost z úspěchu. A taky jsou lidé, kteří mají radost z neúspěchu úspěšných. Ti, kdyby věnovali ten nenávistný čas, něčemu, co je posune dále, zjistili by, jací byli nýmandi. Ale nýmandům se žije líp. Je jednodušší shazovat než zvedat. Ale někdo žije, někdo si tvoří teplo....
25. 3. 2015 22:25
Re: To je tedy síla
Ano, treba takovy Zeman....samej nymand ho kritizuje, asi zavidi ten uspech. Se mi snad zda tyhlety prispevky. Hosi... ;-\
26. 3. 2015 04:40
Re: To je tedy síla
Snad tu nebudeme tahat Zemana. To je hodně, ale hodně jiná story.
26. 3. 2015 00:31
Re: To je tedy síla
Jsi na omylu. Já jsem si i na dno hrábnul a proto si vážím práce jiných. Jenže, když si někdo kvůli své nabubřelosti a přerostlému egu myslí, že si může dovolit všechno, tak si o pořádné nejen klepnutí, ale přímo praštění přes prsty (nebo hubu) přímo koleduje.
Avatar - Magister
26. 3. 2015 07:51
Re: To je tedy síla
Clarksona samo nevyhodili za jednu facku, je to politické rozhodnutí.
Avatar - Magister
26. 3. 2015 07:52
Re: To je tedy síla
:yes: konečně to někdo napsal. Bolševiků a závistivců je tady víc než by mělo být...
26. 3. 2015 08:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 3. 2015 08:49
Re: To je tedy síla
Dobře, že ses zařadil, Googlítku. Já jsem naopak rád, že je tady necelých 90% občanů, kteří jsou těmi "bojovníky" alespoň ve volbách. Sám bych šel ještě dál a propagaci komunismu bych u nás postavil na úroveň propagaci fašismu.
26. 3. 2015 09:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
26. 3. 2015 09:53
Re: To je tedy síla
Nutno doplnit, že je to "nebo" ve smyslu nevylučovacím... ;-)
25. 3. 2015 19:56
No tak cus "kamo"
Doskakavenia >:D
Rozbalit vlákno
0
26. 3. 2015 02:35
hehe
Sranda jak všude dávaj fotky jak se Jazz mračí nebo je smutnej. >:D
Přitom pro něj a kluky je to novej začátek, a končí tak maximálně BBC
Rozbalit vlákno
1
26. 3. 2015 07:43
Re: hehe
Vsaďte se, že i jejich případný nový pořad na jiné televizi, se už popularity TG nedočká, podle mě se to téma vyčerpalo, vyčerpali se i moderátoři a ani tak dobří nebyli ... Klakson se odebere do důchodu a ti ostatní dva pomalu zmizí z povědomí ...
Avatar - KANKUNEN
26. 3. 2015 06:30
Takže je třeba počkat na JC Gear
Já to chápu, já taky raději steak než vlašák. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
26. 3. 2015 06:33
V dnešním
úvodníku na neviditelném psu to Neff vystihl naprosto přesně. [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
26. 3. 2015 07:29
Re: V dnešním
Výtečnej odkaz!
26. 3. 2015 07:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 3. 2015 07:45
Re: V dnešním
Ne, to by muse bejt čtivej pro někoho jinýho, nech si svoje invektivy pro jiný. Už jsem tě na to několikrát upozorňoval.
26. 3. 2015 07:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
26. 3. 2015 09:14
Re: V dnešním
To je hezky napsané - nespekuluje o důvodech odchodu ani je nezpochybňuje... a píše to co asi tuší všichni - TG už nebude to co dřív a není to dobrá zpráva.
26. 3. 2015 09:26
Re: V dnešním
No, teď můžeme jen doufat, že stará trojka z TG udělá nový pořad v jiné TV.
26. 3. 2015 09:25
Re: V dnešním
Jo, ten poslední odstavec, ten sedl. >:D :yes:
26. 3. 2015 08:18
Tak se presunou jinam
Jak May rikal, fungujou jako "package", nejspis je i jako skupinku pretahne k sobe Sky, ci nekdo jinej a BBC si pak muze nacpat tlaky od firem, kterym pres porad bezely reklamy, vime kam...
Top Gear jsou oni, BBC to podle me trosku posr@l ted.
Rozbalit vlákno
0
26. 3. 2015 08:33
anglictina
„Opravdu k tomu nemám co říct. Je mi líto, že tak malý incident přerostl v něco tak velkého. Znám už jenom posledních pár minut. Pokud mě omluvíte, musím napsat seznam věcí pro mé Ferrari,"

ktery negramotny idiot tohle prekladal?
Rozbalit vlákno
1
26. 3. 2015 08:36
anglictina 2
Richard Hammond @RichardHammond · 16 h před 16 hodinami
Gutted at such a sad end to an era. We're all three of us idiots in our different ways but it's been an incredible ride together.

prelozeno jako
"Richard Hammond se k situaci vyjádřil na Twitteru: „Smutné ukončení éry. Všichni tři jsme hlupáci jiným způsobem, ale dohromady je to neuvěřitelná jízda!“

jako vazne? To je snad projete google translatorem, ne? >:D
Rozbalit vlákno
0
26. 3. 2015 09:32
Nakonec je to asi dobře
Je naděje, že stará TG trojka vytvoří obdobný pořad v jiné TV, který tímto vším získá výrazný impuls. A v případě, že takový pořad vznikne, se určitě můžeme těšit na spoustu vtipů na adresu BBC, jejich manažerů a jídlonosičů.
Rozbalit vlákno
0