Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Jetta GLI: 2,0 TFSI (147 kW) v USA za 420.000,-Kč

GLI = dlouhé a levné GTI. I tak by se dala vyložit zkratka u vrcholného provedení VW Jetta pro americký trh.
Zpět na článek
10. 2. 2011 10:22
10. 2. 2011 10:23
11. 2. 2011 13:55
10. 2. 2011 13:47
11. 2. 2011 13:39
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 10:22
Krásná....
...Cena >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
10. 2. 2011 10:23
Dobrá cena...
Na európske pomery skvelá cena za dvesto turbokoní.
Karta sa ale mierne obráti pri porovnaní cien na US trhu: taký o triedu väčší Ford Fusion (americká obdoba Mondea) sa s 240 k V6 (6-st. AT) predáva za 24 865 USD. Čomu dá Američan prednosť? strednej triede s 240 ps, alebo rovnako drahej nižšej strednej s 200 ps?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 10:25
Re: Dobrá cena...
To nevím, to se musíš zeptat toho američana a ne nás. >:D
Avatar - white label
10. 2. 2011 10:27
Re: Dobrá cena...
Přece bys nedal přednost zrovna Fusionu před novou Jetou a navíc za stejné prachy... :-O >:D
Avatar - iudex
10. 2. 2011 10:32
Re: Dobrá cena...
Ja BY som prednosť Fordu pred VW dal. ;-)
Avatar - white label
10. 2. 2011 13:05
Re: Dobrá cena...
Ale já jsem se neptal jestli Ford, nebo VW, ale jestli Fusion, nebo Jetta (za stejné prachy)? >:-[]
Mimochodem zrovna na Slovensku není Ford vůbec tak prodávaný, jako u nás, jedna z páru věcí, ve které máte víc rozumu, jako my... >:D
Avatar - iudex
10. 2. 2011 13:35
Re: Dobrá cena...
Takéto podpásovky s rozumom si odpusť... >:-[]
P.S: Teraz trošku tápam: hovoríš o európskom Fusione, alebo o americkom (čo je +/- Mondeo)?
10. 2. 2011 15:14
Re: Dobrá cena...
Label myslím práve "zneužíva" označenie Fusion, ktoré má iný význam v US a EU aby ťa práve nachytal >:-[]

To by sa mu pri mne a Saabe nemohlo nikdy stať :-! :-)
10. 2. 2011 10:53
Re: Dobrá cena...
Američan koupí Fusiona, protože automat v základu a domácí značka.
Avatar - iudex
10. 2. 2011 11:02
Re: Dobrá cena...
A Európan, mať takúto možnosť výberu, by spravil to isté. Trošku nepresné prirovnanie by bolo na naše pomery Jetta a Mondeo. Ak by bolo Mondeo značne výkonnejšie a za rovnakú cenu, išiel by si do Jetty? ;-)
Avatar - iudex
10. 2. 2011 11:35
Re: Dobrá cena...
To akosi odporuje tomu, na čom jazdíš. ;-)
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 12:39
Re: Dobrá cena...
To je sice pravda, ale mě se moc Evropský Ford nezamlouvá. Mám zkušenosti s Galaxiema, s Focusama i s mondeem. Ty auta se mi moc nelíbí a interier u nich hodnotim hodně špatně. Na druhou stranu ta Jetta se mi hodně líbí. Ale pokud by jsem si měl kupovat auto, tak by jsem se nejspíše podíval jinam. Aktuálně asi na 508, možná Superb, nebo C6.
11. 2. 2011 14:00
Re: Dobrá cena...
to vubec neni pravda,ziju tady,a ver tomu nebo ne kdyz maji americani treba predky z nemecka radi koupi WV,BMW,nebo MB. :-!
11. 2. 2011 13:55
Re: oo
treba chce ten american diesel a manual k tomu,a to ten ford nema urcite.
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 10:24
Ale že jí to sluší
V tomhle provedení přední masky a s těmihle koly jí to hodně sluší. Nová Jetta je moc povedené autíčko. Určitě by jsem jí dal přdnost před Golfem.
Rozbalit vlákno
38
10. 2. 2011 11:31
Re: Ale že jí to sluší
Skoda, ze v Evrope bude stat podstatne vic... 8-s :'-(
Avatar - Tomas_2002
10. 2. 2011 12:03
Re: Ale že jí to sluší
Zas bude z podstatně lepších komponentů, než jaké se prodávají na americký trh.
10. 2. 2011 14:32
Re: Ale že jí to sluší
Ani predosla verzia Jetty GLI sa v Europe nepredavala :no:
Avatar - miromen
10. 2. 2011 11:42
Re: Ale že jí to sluší
Jetta je socialni verze Golfu. Na DE VWclubu už členove pišou o zklamani z Jetty. Doslova tam pišou že je v interieru patrne že se šetřilo kde se dalo oproti Golfovy. Jeden už to tam kapku přehnal a přirovnal Jettu po prvnim seznameni k Dusterovy. Ja už jsem to tu psal při prvnich informacich o Jettě že se mi ten interier nepozdava a jak to tak vypada tak me zdani se potvrdilo.
Avatar - Tomas_2002
10. 2. 2011 12:04
Re: Ale že jí to sluší
Mě se tedy interiér líbí víc než v Golfu. To zkosení po vzoru AUDI je podle mě fajn...
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 12:40
Re: Ale že jí to sluší
Vždyt bude Americká a Evropská verze. Předpokládám, že ta Evropská bude dražší, ale nic si nezadá s Golfem.
Avatar - miromen
10. 2. 2011 12:51
Re: Ale že jí to sluší
Mysliš že v Německu maji na salonech Americke verze ? Jak pišu prvni postřehy majitelu VW nejsou na Jettu zrovna pozitivni. Prostě se šetřilo takže ikdyž je to větši kus auta tak cenově by měla byt na urovni Golfa ktery je prostě oproti Jettě na vyšši urovni. Podle mě Jetta je takovou Renaulti Fluence.
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 13:04
Re: Ale že jí to sluší
Tak uvidíme. je pravda, že její asi největší odbyt je v jižní Americe, takže by to tomu mohlo nasvědčovat.
Avatar - pocitac
10. 2. 2011 18:19
Re: Ale že jí to sluší
Tak ta cena je v USA nižší především pro to, že tam VW nemá vůbec silnou pozici - značku. Jediné co si o VW myslí Američané, je, že se jedná o ošklivá a poruchová auta, navíc bez pořádného servisního zázemí. To je prohlášení přímo od vedení VW. Když tam chtějí prorazit, musí s cenou dolů - a to na 420T Kč.
Avatar - white label
10. 2. 2011 21:19
Re: Ale že jí to sluší
Ty jsi chytrý jak počítač...
A kolik v USA stojí třeba spolehlivá a krásná auta (se skvělým servisním zázemím) francouzské produkce? >:-[]
Přepočtených 420 tisíc za sedan velikosti Jetty není v USA nijak málo, viz příspěvek Iudexe v 10:23. :*) ;-)
Avatar - pocitac
10. 2. 2011 22:31
Re: Ale že jí to sluší
420 tisíc je především podstatně méně než v Evropě. Hlavním důvodem ale není nižší kvalita, nebo horší materiály - jak se tady snažíš tvrdit. Hlavním důvodem je mizérie pozice celé značky VW v USA. Zdá se, že si nechceš přiznat, že VW prodává svá auta v USA pod cenou - za vyloženě dumpingové ceny. Tady nejde o útok na tvůj milovaný ;-) VW, je to i názor vedení samotného VW. Prostě v US zatím VW může prodávat jen "plechy", značku zatím ne a cena tomu jednoduše odpovídá. ;-)
Avatar - white label
11. 2. 2011 08:25
Re: Ale že jí to sluší
Srovnávat evropské ceny s cenami na USA trhu je naprosto mimo (zkus vhodný upgrade), přepočtená cena Jetty pro USA trh není na tamní poměry nijak malá, viz třeba ten Iudexův příklad s větším a levnějším Fordem! Najdi si zdejší článek o nové Jettě a přečti si o kolik je US verze "ošizená", (nehledě na to, že se vyrábí v Americe,proč asi?), podobně jako můj příklad s nenápadně ošizenou radionavigací...
Pokud chceš opravdu diskutovat, je třeba reagovat i na mé argumenty (ne tady vést stále stejný monolog), jako je ta menší cena většího Fordu, nebo "úspěchy" tvých milovaných francouzských značek na US trhu...
:-O >:-[]

P:S. Když se stále oháníš údajným prohlášením vedení VW (a jiné argumenty nemáš), proč sem k němu nedáš odkaz? Docela by mě zajímalo, jestli se PR VW opravdu snaží amíky přesvědčit, že jim na jejich případnou novou Jettu vlastně finačně přispěje ... ;-)
Avatar - pocitac
11. 2. 2011 08:48
Re: Ale že jí to sluší
Cituji z průzkumu společnosti J. D. Power 2010, kterého se účastní 52 tisíc respondentů v USA ...

Pozoruhodná je dlouhodobá pozice Volkswagenu. U nás vychvalovaný příklad německé kvality je v USA v tomto směru dlouhodobě u dna - loni byl předposlední, pro letošek je třetí nejméně spolehlivou značkou. O mnoho lépe si nevedou ani další německé značky. Audi si meziročně výrazně pohoršilo, spolehlivostně ve vnímání zákazníků padá i BMW a jen Mercedes zamířil opačným směrem.

tady je celý článek: [odkaz]

Nedávno jsem četl podobná slova od vedení VW....
Avatar - white label
11. 2. 2011 09:18
Re: Ale že jí to sluší
Ale to skáčeš s diskuse o ceně Jetty na "spolehlivost" vozů na US trhu. Tam je VW aktuálně třetí od konce taky právě díky absenci francouzských (a italských) značek na tamním trhu... >:-[]

Ale já jsem chtěl nějaký odkaz k té údajně mimořádně nízké (a dumpingové) ceně americké Jetty... :-)
Avatar - pocitac
11. 2. 2011 09:35
Re: Ale že jí to sluší
Tady je: [odkaz]

Holátko Jetta ve výbavě Trendline v ČR za cca 400 tisíc. V USA Jetta s 2,0TFSI se 147kw za 420 tisíc. >:-[] To snad ani nepotřebuje komentář. >:D

Základní cena Jetty v USA je $15,995 = 270 tisíc Kč >:D

Ty se snad opravdu domníváš, že cena auta na trhu je tvořená jen jeho objektivními kvalitami x nekvalitami? Opravdu věříš tomu, že značka nemá na cenu vliv?

PS: neboj se, o odlišnostech US a EU verze Jetty vím, to ovšem nezdůvodňuje propastný rozdíl v ceně.
Avatar - white label
11. 2. 2011 09:57
Re: Ale že jí to sluší
Proboha, zkus si srovnat ceny ostatních vozů na trhu US a EU, jsou tam zcela jiné daňové zakony/předpisy, s tím srovnáním si zcela mimo, kolikrát ti to mám ještě napsat?
Nikde jsem zatím nepsal nic o cenotvorbě, tak jak můžeš vědět co se domnívám/nedomnívám... začni už trochu přemýšlet, velký cenový rozdíl mezi US a EU trhem platí obecně, to věděl už i můj syn, ještě když chodil do první třídy... >:-[]

P.S. Odkaz mi nejde, když se to otevře je tam jen prázdná stránka...
Avatar - pocitac
11. 2. 2011 10:10
Re: Ale že jí to sluší
Tak například Ford Focus Sedan v US začíná na 17T, Jetta je levnější o tisíc dolarů, dealeři jí dokonce nabízejí i za 14T. Jetta obecně vyvolala v US "humbuk" především její nízkou cenou.
Avatar - white label
10. 2. 2011 13:14
Re: Ale že jí to sluší
Tak je to vyrobené v americe pro americký trh, což žádná lichotka určitě není. Stačí se podívat na tu americkou, nenápadně ošizenou, radionavigaci, takovou v Evropě VW vůbec nenabízí, otázka ale je, jak bude vypadat evropská verze, snad za vyšší cenu, více "muziky", ale lepší, než Golf, to v tomto ohledu určitě nebude...
Avatar - miromen
10. 2. 2011 13:16
Re: Ale že jí to sluší
No pravě že to tvrdi Němci tedy majitele VW o evropske verzy. Jedine plus co se tyče interieru je větši prostor vzadu jinak sama uspora. Tento pohled maji po osobnim kontaktu s autem.
Avatar - white label
10. 2. 2011 13:26
Re: Ale že jí to sluší
Tak všechny ty americké úspory zřejmě zamaskovat úplně nejde...
Já bych dal před Jettou vždy přednost Golfu, nejlépe GTI/GTD, to jsou verze, které mají nejlepší poměr cena/výkon/výbava...
Tady posměvované GTD už porazilo ve srovnávacích testech takové auta, jako A3, 1-er, nově i Focus III, nebo Júlinku, o Astře, Meganu, Bravu, Mazdě 3 a dalších nemluvě... Parkticky jsem zatím nenarazil na přímou dieselovou konkurenci GTD se kterou by měl ve srovnávčkách větší problém...
Avatar - iudex
10. 2. 2011 13:38
Re: Ale že jí to sluší
To ma zaujíma, kde bola nejaká porovnávačka Focusu III?
Avatar - white label
10. 2. 2011 13:43
Re: Ale že jí to sluší
Poslední číslo české verze Autocaru. Jízdní vlastnosti Focusu III byly po "řidičské" stránce znatelně slabší, než u Focusu II, čímž Focus III nestačil ani na toho Golfa...
Avatar - iudex
10. 2. 2011 13:56
Re: Ale že jí to sluší
Neviem, ja som čítal iba testy na webe autocaru. A tam som vnímal značný rozdiel v hodnotení jazdných vlastností medzi 2,0TDCI a 1,6 EcoBoost (v prospech benzínu): [odkaz]
Avatar - white label
10. 2. 2011 17:21
Re: Ale že jí to sluší
Podívej se na "český" Autocar, myslím, že je dostupný i u vás...
Avatar - miromen
10. 2. 2011 13:44
Re: Ale že jí to sluší
[odkaz]
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 13:52
Re: Ale že jí to sluší
Píše o GTD.
Avatar - miromen
10. 2. 2011 13:56
Re: Ale že jí to sluší
Vždyť je to jedno no ne Prostě new Focus ale když jinak nedaš.

[odkaz]
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 16:16
Re: Ale že jí to sluší
Jenže německy neumím. Napiš ve zkratce o co tam jde. Díky
Avatar - iudex
10. 2. 2011 13:59
Re: Ale že jí to sluší
Citát z testu: DemFahrwerk impfte Ford spürbar mehr Komfort ein, ohne das gewohnt agile Handling allzu sehr aufzuweichen. So fegt der Focus leichtfüßig und präzise um die Ecken, Der Astra kann sich da trotz adaptiver Dämpferverstellung (FlexRide, 980 Euro) nicht wirklich absetzen.
Kde je teda problém? Focus prináša viac komfortu bez citeľných obetí na ovládateľnosti a ani Astra s nastaviteľnými tlmičmi sa mu nemôže rovnať. Jediné, čo sa zhoršilo, je miera citu v riadení; to sa ale stalo každému autu pri prechode z hydraulického na elektrický posilovač.
Avatar - miromen
10. 2. 2011 14:02
Re: Ale že jí to sluší
Tak s tim řizenim je každopadně problem i u Golfu. V některych testech ale řizeni noveho Focusu hodně chvalili vzhledem k tomu že to neni hydraulika kterau ja bych bral hned. Proč ji nedavaji alespoň do verzy jako je pravě GTI apod.
Avatar - iudex
10. 2. 2011 14:06
Re: Ale že jí to sluší
Viem, o čom hovoríš, ja mám asi jedno z posledných áut s klasickým hydraulickým posilovačom a pri presadnutí do čohokoľvek iného si uvedomím, že novšie (elektrický posilovač) nemusí znamenať lepšie. Ale to platí aj v iných oblastiach, kde sa v prospech mililitrom spotreby robia kompromisy. ;-\
Avatar - miromen
10. 2. 2011 14:14
Re: Ale že jí to sluší
Ja měl Focuse I a jak si někteři lidi stěžuji že to taha za ruce tak ja s tim problemy neměl a hned bych to s tim v Golfu měnil. Jezdil jsem na dovolene do zahraniči a žadnou unavu diky řizeni jsem opravdu nepociťoval. Jinak jasně diky ekologii je dnes plno vychytavek spiše ke vzteku ale co nam zbyva než si zvykat.
10. 2. 2011 15:19
Re: Ale že jí to sluší
já, zvyklej z Megana 2 na elektrifikovanou slastnou pohodičku jsem po 200km ve FF2 měl svalovici.... >:-[]
Avatar - Ricardo
10. 2. 2011 15:18
Re: Ale že jí to sluší
Protože elektromechanický posilovač může být pro všechny verze stejný jen s jiným softwarem
Avatar - miromen
10. 2. 2011 13:42
Re: Ale že jí to sluší
Tak ja Golfa taky považuji za hodně povedeneho a myslim že VW muže byt na něj hrdy. Ja už jsem to jednou psal ale podle mě ma Golf nejpovedenějši interier z VW když vezmu v potaz že je to nižši středni. Ostatni vlastnosti Golfa jsou taky na vysoke urovni prostě tomu autu se těžko něco vytyka. Nechtěl jsem tomu věřit ale osobně jsem se o tom přesvědčil. Jinak ten Golf porazil v testech A3,BMW 1 i v běžnych verzich. U GTI/GTD se dost vyčita a to i zde na AUTO.CZ menši zabavnost než by si zasloužili. Hlavně se jedna o řizeni ktere je pokud se nepletu stejně naladěne jako v běžnych Golfech a tam by to opravdu chtělo podle mě ještě zapracovat. Hlavně 3 otačky mezi dorazy je opravdu moc ikdyž na druhou stranu Golf se otoči na "pětniku".
Avatar - white label
10. 2. 2011 13:47
Re: Ale že jí to sluší
Není naladěno stejně jako u běžných verzí Golfu a zvlášť u GTI je to dobře poznat...
Právě i řízení Golfu GTD dost chválili, na rozdíl od Focusu III.
Avatar - miromen
10. 2. 2011 14:00
Re: Ale že jí to sluší
Nevim ja to psal tak nějak všeobecně. Když si přečteš zdejši recenzi tak zde je to taky tušim zminěno. No k tomu Focusu on se docela dost chvali a pravě i řizeni ale v některych testech už tak nadšeni nejsou. Těžko řict kde je pravda chtělo by to jizdu.
Avatar - iudex
10. 2. 2011 14:11
Re: Ale že jí to sluší
No v teste, na ktorý hodil odkaz miromen, to tak zle nevidia: Auf den engen Serpentinenstrecken ... liefert der kompakte Kölner eine Glanzvorstellung ab. Willig setzt seine Lenkung jeden Befehl um und liefert trotz elektrischer Entkopplung eine sehr authentische Rückmeldung. :-)
10. 2. 2011 13:47
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
10. 2. 2011 15:24
Re: zwei Sachen
>:-[] autobahn je urceny len na dialnice...
a btw__ten motor davaju kvoli tomu, ze je to asi ich jediny vychytany a spolahlivy agregat...v usa sa tak nechcu strapnit svojou povestnou poruchovostou, ktora je uz docela znama v Europe 8-s
11. 2. 2011 13:39
Re: zwei Sachen
Kolik ti je synáčku?Třináct? >:-[]
11. 2. 2011 21:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 2. 2011 21:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.