To je dost obecny clanek, priste zkuste nejaky pokracovani, vic o technice jizdy. Kdy brzdit resp. nebrzdit, kdy dat plny kotel, kdy lehce a tak podobne ;-)
No a kdyz sme v ty obecny rovine, tak bych si dovolil pridat jeste jednu chybu potvrzenou nekolikrat vlastni zkusenosti: spatny vyber auta. Je treba si vybrat auto, ktere neni silnejsi, nez sofer, jinak je z toho jen trapeni. Vybirejte auto slabsi, nez vy, takovy, ktery chytnes pod krkem a zdimes ho. Jak je to opacne, je to na *.
Pro mě dobrý, nevěděl jsem ani, že je zakázáno zastavit :-) I když předpokládám, že až se jednou vydám na okruh, střihnu si nějakou teoretickou přípravu.
Za mňa ešte jedna:
Pokiaľ sa idete pobaviť, radšej berte užšie gumy. Skôr im dôjde grip a zákruty môžete jazdiť šmykom aj v nižších rýchlostiach, resp. lepšie kontrolovať šmyk. Taktiež sériový podvozok umožní zvyčajne väčšie náklony a je s ním viac zábavy.