Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jiangling Landwind: první Frontera ožívá

Čínský výrobce Jiangling Motor Co. je zřejmě první čínskou vlaštovkou, která se vydává za úspěchem na náročné evropské trhy. Evropanům je nabízen zatím jediný model Landwind.
Zpět na článek
20. 9. 2005 08:22
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 08:36
neregistrovaný "Haya"
20. 9. 2005 08:47
neregistrovaný "Umierneny"
20. 9. 2005 08:57
neregistrovaný "Ace2"
20. 9. 2005 09:55
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 20:16
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 9. 2005 20:40
neregistrovaný "anonym"
20. 9. 2005 09:58
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 11:18
neregistrovaný "Magor"
20. 9. 2005 12:01
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 15:14
neregistrovaný "ZZ"
20. 9. 2005 16:23
neregistrovaný "JP"
20. 9. 2005 16:50
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 13:00
neregistrovaný "reso"
20. 9. 2005 14:32
neregistrovaný "Tom"
20. 9. 2005 15:08
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 17:04
neregistrovaný "Tom"
20. 9. 2005 17:11
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 17:15
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2005 06:31
neregistrovaný "Umierneny"
21. 9. 2005 06:32
neregistrovaný "Umierneny"
21. 9. 2005 11:26
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 15:16
neregistrovaný "rasto"
20. 9. 2005 15:41
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 16:26
neregistrovaný "JP"
20. 9. 2005 16:35
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 17:00
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 17:13
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 17:26
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 17:58
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 17:59
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 18:07
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 18:17
neregistrovaný "Paja"
21. 9. 2005 08:27
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 17:25
neregistrovaný "reso"
20. 9. 2005 17:44
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 21:34
neregistrovaný "reso"
21. 9. 2005 01:48
neregistrovaný "dodo"
20. 9. 2005 19:21
neregistrovaný "JP"
20. 9. 2005 22:26
neregistrovaný "švihák"
20. 9. 2005 23:55
neregistrovaný "Bobb"
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 08:22
Smazte ty ceny!!!
...nez si toho vsimne nekdo z naseho vedeni a zacne tu "novinku" objednavat! ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Haya"
20. 9. 2005 08:36
Cena
i za ty prachy to je hrůza děs 8-s :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Umierneny"
20. 9. 2005 08:47
bez titulku
Je to naozaj Hnusne, Zastarale a Priserne Drahe.

2.8 TURBO diesel s 68 Kw???

Dobre rano Cina.

Vsak s tym motorom a vahou to bude mat zrychlenie tak 20s na 100 km/h. To uz sa priblizuje Fabii Junior!

Cena 20tisic Eur je trosku od veci. Vsak na tej cene uz zacinaju moderne modely SUV od Hyundai, Kia a blizko tomu su Nissan XTrail a H CR-V...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ace2"
20. 9. 2005 08:57
Landwind - crash test
ADAC testovat Landwinda na crash testu. Výsledek v jednoduchosti "nejhorší výsledek za celou 20leteou historii ADACu" Co jsem si četl, tak při regulerním 64km/h crash testu nemá řidič žádnou šanci k přežití, spolujezdec mizivou a jediný kdo by mohl v autě přežít je cestující na zadních sedadlech. To je dost drsný

Foto:
[odkaz]

Videa z ADACu:
[odkaz]%230&TL=2
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 09:55
Re: Landwind - crash test
Tak jen doufajme, ze se to ADACu povedlo lepe nez u Logana:-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 9. 2005 20:16
Re: Landwind - crash test
U Logana dokázal i AutoBild/AutoTip, že metodiku NCAP moc v malíčku nemá. >:-[] >:D Rozdíly jsou dost markantní. Výsledek dle AutoBild: [odkaz] A výsledek dle EuroNCAP: [odkaz] Smrtelná zranění hlavy se nějak vypařila. To jsou mi záhady.
neregistrovaný "anonym"
25. 9. 2005 20:40
Re: Landwind - crash test
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 09:58
Evropa
Je smutne, ze evropsti vyrobci si tim, ze umozni cinanum reinkarnaci hruz jako je treba Frontera, sami podrezavaji vetev:-( A vubec bych se nedivil, kdyby jim jeste nekdo poskytnul svoji distribucni sit:-(
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Magor"
20. 9. 2005 11:18
Re: Evropa
Opel je vo finančnej tiesni a Frontera nieje nič neznáme... Ich sieť by bola ideálna. Ale inak je to des, tá palubovka vyzerá jak z nejakého bazáru a zaujalo ma to sivé čudo na zadných dverách. Inak cena je dosť veľa podľa mňa, za 480 tácov by som porozmýšlal na chatu.
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 12:01
Re: Evropa
Myslis, ze se jim dlouhodobe tahle "spoluprace" s cinanama vyplati? Jak zacnes uvazovat o takovy stvure jako 3 nebo 4 aute, tak se ti za per let stane, ze si podobnou hruzu koupis na normalni jezdeni:-( Je to stejny jako se zabou, kdyz ji chces uvarit. Kdyz ji hodis do horky vody, tak vyskoci, kdyz ji zacnes varit ve studeny, tak se uvari:-) Byl bych nerad, kdyby nas cinani takhle postupne "uvarili":-( EU by mela prijmout nejaky zakon, ktery to proste nepusti na silnici. Neprojdes bezpecnostnimi standardy - mazej zpet do Ciny!
neregistrovaný "ZZ"
20. 9. 2005 15:14
Re: mates sadista
Vařit žábu??? :-( ;-\ :no:
neregistrovaný "JP"
20. 9. 2005 16:23
Re: mates sadista
EU, obzvlast jeji vychodni cast vcetne nas, by spis mela vymyslet, jak se zbavit 15ti a vice- letych vraku, ktere bezne jezdi po nasich silnicich. Proti nim je konstrukcne a techniocky zastaraly LandWind super auto. A navic ja osobne uz jsem cetl o tom, ze cena by mohla byt uz kolem 16k Eur, coz je dost vyrazne pod konkurenci, kterou tu zminuji jini.
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 16:50
Re: mates sadista
S temi vraky souhlasim, ale nemyslim si, ze by tahle cinska cesta byla cestou kupredu:-(
neregistrovaný "reso"
20. 9. 2005 13:00
bez titulku
Preč s tým vrakom!!!Keď som si pozrel tie crash testy na stránke adacu, zmrazilo ma. To auto by som nechcel ani zadarmo. Veď pri čelnom náraze sa strecha ohla a zasiahla do kabíny. To lepšie výsledky pri testoch by mala asi aj felicia :no: >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
20. 9. 2005 14:32
Nechápu Vás
Podle mě je dobře, že se na evropském trhu objevují auta typu Logan, Thalia, ale i tyto čínské "vozidla". Když se Vám nelíbí, tak i je nekupujte. Mě se taky nelíbí, proto si ho taky nekoupim (ani to čínské, ani Logana nebo Thalii). Ale sem rád, že se tu tyhle auta budou prodávat, protože to přiměje ostatní výrobce snížit ceny z čehož můžeme být mi, automobilový fandové, docela natěšení, ne?
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 15:08
Re: Nechápu Vás
Kam az si myslis, ze snizovani cen muze jit? Kazde dalsi snizeni cen uz pujde jen na ukor kvality auta a sluzeb, ktere ti prodejce poskytne.
neregistrovaný "Tom"
20. 9. 2005 17:04
Re: Nechápu Vás
Tak to bych rozhodně netvrdil, stačí srovnat ceny aut v EU a USA!!! Jako referenční vůz lze použít např. Mazdu6, která se vyrábí v Japonsku a musí se tedy dovážet do EU i do USA (a mnoho jiných aut). Vyber si stejný motor a obdobnou výbavu - porovnej ceny.. Jasně, jsou rozdíly v dovozních clech, daních atd. ale i tak jsou cenové rozdíly mezi USA a EU u shodnémo modelu auta brutální! Nebo si snad myslíš, že jsou v USA zákazníkům nabízeny nekvalitní auta a služby? A právě tenhle cenový rozdíl (po odečtení cel, daní atd) je podle mě prostor ke snížení cen. Tenhle rozdíl je to, o co nás evropští výrobci odíraj! Jak jinak by bylo možný, že Passat vyráběný v Evropě a dovážený do USA je pak v USA prodáván za výrazně nižší cenu než v EU? Je to prosté - za evropskou cenu by si ho i USA nikdo nekoupil (on se stejně nebude moc prodávat ani za US ceny, ale to je jiná kapitola).. Evropští producenti slevňovat mohou a také nakonec budou muset, protože je k tomu konkurence donutí
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 17:11
Re: Nechápu Vás
Chtelo by to znat cenu auta,oprostenou od vsech dani a poplatku, za kterou se totozny vuz dodava dealerovi v evrope a USA, pak by se dalo diskutovat. Rozhodne si nemyslim, ze by automobilky mely na autech premrstene zisky. Ze by mohly naklady na vyrobu snizit i jinak, nez ze se snizi kvalita je fakt. Bohuzel realita bude takova jako u ostatniho spotrebniho zbozi, zacne se setrit na sluzbach, vystupni kontrole, jako prvni prijdou na radu subdodavatele atd. a vysledek bude nizsi kvalita:-( Smutna vec, ale realita 8-s
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 17:15
Re: Nechápu Vás
PS: Pokud se ma stat auto spotrebnim zbozim v plnem vyznamu toho pojmu, tak budeme taky muset prijmout fakt, ze se k nemu musime tak chovat. Tzn, kupovat kazde 3 roky nove a ojetiny posouvat na vychod, neocekavat vysokou kvalitu a zivotnost, spokojit se s urovni servisnich sluzeb atd. Ja osobne si myslim, ze v CZ je nejvetsim problemem temer neexistujici stredni vrstva obyvatel. Proto takovy tlak na cenu, na druhou stranu je CZ trh tak maly.... Uz dnes na novem autu nejvic vydela stat a v tesnem zavesu jsou pojistovny a banky:-(
neregistrovaný "Umierneny"
21. 9. 2005 06:31
Re: Nechápu Vás
"Rozhodne si nemyslim, ze by automobilky mely na autech premrstene zisky."

Ako si potom vysvetlujes to ze automobilky davaju na auto 50-100 tisicove zlavy? Pri cene auta 500 tisic je to 25% ceny auta dole... A som si isty ze aj po tej zlavy maju este hodne priestoru na zisk.

Dalsia vec je ako funguje znackovy servis. Nic sa neopravuje, kazdu prkotinu chcu odstranit vymenou celeho dielu za par tisic. A nepomozes si.. nemas na vyber vacsinou.
neregistrovaný "Umierneny"
21. 9. 2005 06:32
Re: Nechápu Vás
20%
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2005 11:26
Re: Nechápu Vás
Asi je potreba vedet na jake modely tyhle velke slevy byvaji. Asi vis jak funguje ekonomika velkych firem. Takze je vcelku jasne, ze pro dosazeni "cernych" cisel nebo jejich udrzeni je lepsi se ztratou vypradnit sklad vyrobeneho zbozi nez susit hotove vyrobky treba 6 mesicu na sklade. To je jeden duvod, druhy muze byt marketingovy, kdy tu slevu beres jako investici do reklamy. To je dle meho zaklad techto nabidek. K opravam, ktery dil je podle tebe zbytecne menen a zaslouzil by si opravu? Ber to obecne a zkus nejaky vybrat. Budes ochotny platit opravu toho dilu, kdyz jeho vymena je levnejsi (a cekat az to nekdo opravi)? Uplne ted vynechavam to, jestli nektere dily z principu vubec opravit lze. No a posledni otazka na zaver. Kolik % zisku by podle tebe bylo opravnenych pro vyrobce a kolik pro prodejce?
neregistrovaný "rasto"
20. 9. 2005 15:16
nein, danke!!!
hroza. uz pri prvej fotke je jasne vidiet, preco to auto stoji tolko, kolko stoji. a urcite to bude vrzgat cele skor ako to dovezies domov. cena nie je vsetko a ked si to nemci pustili na trh, niekto sa nabalil. snad to nedovolia predavat aj v nasich koncinach, lebo vidim zopar ludi, ktori si povedia, ze ved je to dobre, za tie prachy. fuj. radsej nech robia tricka a tenisky. :no:
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 15:41
Re: nein, danke!!!
:yes: :yes: Jenze vysvetli tady nekomu, ze cena neni vse:-( Ja osobne jsem i proti tem trickum a teniskam!
neregistrovaný "JP"
20. 9. 2005 16:26
Re: nein, danke!!!
Nesnas se nic vnucovat jinym a bud jen rad, ze nemas 3 deti a rodinny prijem 15 tis. Kc. Kupuj si co chces, ale nekteri na to proste nemaji. Porc byste jim porad hcteli levne veci brat, nebo je aspon zatezovat nedbytecnymi dovoznimi cly, nebo co vas jeste napada? Cenu urcuje trh.
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 16:35
Re: nein, danke!!!
Bez ohledu na nekdy kolisavou kvalitu produkce z Ciny si priznejme jednu vec, cely svet se muze pretrhnout, aby se k nim dostal na trh. Cely svet se chce "postarat" o miliardu lidi, jejichz kupni sila roste a cely svet muze zanedlouho zirat, jak tradicni trhy budou postupne zaplavovany technickou konfekci cinskych producentu! Zapominate na japonske a korejske tygry! ;-)
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 17:00
Re: nein, danke!!!
Ale ja chapu, ze nekteri lide, a jejich bohuzel dost:-(, nemaji prijmy takove, aby si mohli dovolit drahe veci! Nijak take nakup levnych veci neodsuzuju a nechci v tom nikoho omezovat! Jen je otazka, jestli 3x cinske tricko za 100,- nevydrzi stejne jako 1xceske tricko za 210,-? To je vse. Proste neakceptuju myslenku, ze cena je rozhodujici faktor! Neni, musi byt vyvazena i kvalitou zbozi/sluzeb, ktere dostanes. Je-li ti mile, ze napr. cinsky obchodnik prodava triko za 100,-, ale neodvede ani korunu na dani z prijmu, soc. a zdrav. pojisteni, pripadne clo, ale jeho deti zde chodi do skoly financovane ze statniho rozpoctu, pak ano. Takhle by to asi umel kazdy druhy. Zatimco ty pracujes v ceske firme, ktera si vsechny povinnosti plni, ale diky tomu "trhu" ti proste vyssi vyplatu dat nemuze:-( Trh je jiste dobry, ale musi byt stejne podminky pro vsechny!!! V "bajecne" EU neni zadny trh, tak jak ho popisujes:-( Bohuzel. A proto nezbyva, nez ty cla a jina opatreni. Protoze pri uplnem otevreni trhu bys nejspis do 2 let skoncil v cinskem podniku, kde by na tebe nejspis nezbylo ani tech 15k Kc. Je to na dlouhou debatu, ale doufam, ze jsi pochopil tok mych mysleeenek;-)
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 17:13
Re: nein, danke!!!
Urcite pochopil, ale je potreba rozdelovat obchodniky cinske a vietnamske. Co se tyce dani mas pravdu, ale to si statni urednici sami delaji do vlastnich (pardon nasich) kapes. Proc v Italii dostanes uctenku na vsechno a tady byl okolo toho takovy humbuk? Proc nefunguje financni policie? Proc podnikatele breci, ze diky zavedene minimalni dani zkrachuji a pritom jezdi v luxusnich autech a bydli ve vilach? Nikomu neupiram pravo na slusny vydelek, chran buh, ale ve chvili, kdy jako zamestnanec odvedu i posledni korunu podle predpisu a kazdy mesic poslusne odevzdam tretinu platu na odvodech me tato polemika dokaze odvarit. A rozhodne nemuzeme tvrdit, ze nase podnikatelska sfera ma vyssi platebni moralku, nez narodnosti z vychodu. Ver mi, ze pred 10 lety jsem na tom byl s manzelkou prave tak, ze jsem premyslel o tom, zda to tricko za 100,- koupim ted nebo za mesic...a takovych pohrichu i ne mladych rodin je tu bohuzel spousta. Takze pak chapu uvitani vstupu znacek Dacia, Guangzhou, Su-kej...nebo jak se to vsechno jmenuje na Evropsky trh. ;-)
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 17:26
Re: nein, danke!!!
Dostavame se k debate na politicke tema, coz se mi moc nelibi, ale necht:-) Ja s tebou v celku souhlasim a dokonce jsem na zacatku sveho podnikani byl ve stejne situaci jako ty. Jenze stejne jako nelze nahazet vsechny asijske obchodniky do jednoho pytle, tak to nelze udelat ani s podnikateli! Ja podnikam uz 12 let a platim co mi stat predepise, skripu zubama, protoze od statu za to nic nedostavam, ale platim. Jsem tedy dost citlivy na obecny model "podnikatelu", ktery jsi popsal. Ale k cinanum. Nemam nic proti konkurenci, ktera dokaze legalnimi prostredky snizit cenu a tou konkurovat. Cinani nekonkuruji nicim jinym:-( Jde o to, jakymi prostredky dosahnou to dramaticke snizeni ceny. Vetsinou je to v cene prace a jake pracovni podminky asi ti lide v cine maji si ani nechci predstavit. Dale treba ty auta. Cinan koupi vyrazenou linku z evropy, osidi materialy, technologii, rpacovni postupy a vrhne to na trh. Kdyz se tady vede debyta Logan vs Fabie je to vzdy o tom, ze jedni rikaji, svarujeme laserem, pokovena karoserie, takovy a makovy lak atd. atd. U cinana je jen cena. Proc nechceme po cinanech to same co po evropskych vyrobcich? A posledni vec. Posledni dobou se zde stava modou, aby koncovy zakaznik urcoval primerenost zisku:-( Proboha kde jsme? Kazdy takovy by mel jit a zkusit si to podnikani. To ze nevim, kde ti, kteri hledi jen a jen na cenu, budou za par let brat sve vydelky, je na dalsi, temer nekonecnou debatu:-(
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 17:58
Re: nein, danke!!!
Ve vetsine veci se nazorove nelisime...tedy az na tu Cinu, jeden z pribuznych tam momentalne pripravuje rozjezd mamuti fabriky na napravy a komponenty k nim, vyjma produkce zapadnich znacek se tam budou vyrabet take napravy pro "puvodni" cinskou produkci, ze stejnych materialu, stejnym postupem apod. Z cehoz vyplyva, ze zanedlouho se dockame zrejme stejne kvalitnich vyrobku jako z Evropy, Japonska, USA, Korei. Neni to tak dlouho, co se rikalo japonec az nakonec, jaka je situace nyni? Veskere automobilky by si touzebne prali dodavat stejne bezporuchova auta jako jsou ta nedavno podcenovana ze zeme vychazejiciho slunce. S japonci jsem nejaky rok pracoval a jestlize se rika, ze asijcum nechybi presnost, cilevedomost, propracovanost do posledniho detailu, pak to mohu jen potvrdit. Tam, kde mi hledame reseni problemu primocarou cestou, tam oni postupuji spiralovite, aby predesli vsem moznym komplikacim. Je to nesmirne otravne (spec. pro nas, ale naprosto ucinne) a jelikoz si tyto domaci navyky postupne obrusuji, jsou zpravidla po peti letech stazeni na urcitou dobu zpet do Japonska. Dle informaci pribuzneho je charakter Cinanu velmi podobny. Co se tyce urcovani primerenosti zisku zakaznikem, tato vec je pochopitelna a v nekterych obchodnich transakcich se vede pruhledne ucetnictvi nabizenych produktu, takze predpokladam, ze z vyssich pater obchodu se to postupne dostane mozna i na nizsi urovne (obchodem tim myslim de facto vsechny obory lidske cinnosti). Posledni dva odstavce jsou na rozebrani u dlouhych zimnich veceru...az zkusenosti OSVC me naucily pracovat, kdo nezkusil, nevi...
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 17:59
Re: omluva
...tam, kde my hledame...
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 18:07
Re: omluva
Nechame toho, kazdy mame svuj kus pravdy a sem to skutecne nepatri. Jen k tomu pruhlednemu ucetnictvi. Patri to i k "retailu"? Dokazes si to predstavit tady? Ja teda ne:-(
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 18:17
Re: omluva
...ne, ale stava se to u me ve stavarine zadanym artiklem. Samozrejme, ze vsechny naklady nelze presne vycislit, urcity prostor je specialne v odkazech montaz, rezijni naklady apod., ale sa to zajimavy obrazek o fungovani te ktere spolecnosti. Tato praktika je zrovna u me nestravitelna z casovych duvodu, ale par podobnych jednani jsem uz zazil. Osobne volim jine zpusoby jak se dostat na nejnizsi cenu (necham si to patentovat! Proste, nezkorumpovatelne, pruhledne). V retailu jsem se nikdy nepohyboval, ale jde vsechno, jenom deti se musi nosit >:D Pokud jsi na vrcholu "potravinoveho" retezce je to vyborne, pokud ne, je to otresne...
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2005 08:27
Re: omluva
Ja mam taky zakazniky, se kterymi vedu jakousi formu "pruhledneho" ucetnictvi, ale to jedna o uplne jiny pripad nez kdyz nekdo prijde treba do autosalonu a prodejce mu ukaze jak dospel k cene a ze ma zisk treba 20k Kc a borec mu rekne, "ne, ne 5 ti staci":-( A jeste pak bude chodit po svete a vykladat, ze prodejce mel v polozce naklady na prodej treba rozpocitany naklady na vybudovani toho salonu. Takova nehoraznost, on si postavi barak a my abysme mu to zaplatili:-( 8-s
neregistrovaný "reso"
20. 9. 2005 17:25
Re: omluva
V poriadku, že niekto na lepšie nemá. Nie každý si žije vo vile s melónovým tereniakom pred chalupou. Ale sú aj lacné a oveľa bezpečnejšie autá. To keď máš na tej opache vo vyššej rýchlosti nehodu, nemusia volať záchranku, ale pohrebný voz. Cena naozaj niekedy nie je VŚETKO. P.S. Radím pozrieť si crashtesty tohto čínskeho monštra. ;-)
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 17:44
Re: omluva
Radim podivat se na testy ADACu s Loganem a ztazeni hodnoceni! Podvod! tim nerikam, ze toto je ten samy priklad, ale neco to o praktikach nasich sousedu vypovida!
neregistrovaný "reso"
20. 9. 2005 21:34
Re: omluva
Ale keď sa na tie zábery ktokoľvek pozrie, tak mu musí byť jasné, že človek tam má minimálnu šancu prežiť. A myslím, že tie fotografie nie sú fotomontáž. Keď sa prelomí strecha do kabíny, tak to o niečom svedčí. A to nehovorím o palubnej doske na ďalšom zábere, ktorá sa posunula o meter hore. :-!
neregistrovaný "dodo"
21. 9. 2005 01:48
Re: omluva
hmmm,
tie fotky z crash testov sa mi nejako nepozdavaju. Ono totiz FRONTERA bola jednym z poslednych mohykanov ktore nemali samonosnu karoseriu, ale poriadny ramovy podvozok ktory v pohode absorbuje taketo narazy s dostatocnym prekrytim. Ten ram bol zaroven achilovou patou FRONTERY, no to bolo sposobenou lajdackostou kde ram odisiel a bol prehrdzaveny uz o niekolko rokov. A navyse tam od urciteho modelu boli zosilnene predpate H nosniky, no neviem aku verziu pouzivaju Cinania.
neregistrovaný "JP"
20. 9. 2005 19:21
Re: omluva
Skoro bych rad veril, ze ty testy tentokrat provedl v poradku a ne jako s Loganem. Jinak stejne jako cena neni vsechno, tak taky bezpecnost neni vsechno. Proste nekdo za ty penize potrebuje/chce urcity typ vozu a to mu proste muze Cinan nabidnout. Stejne jako neexistuje cenove a parametrove srovnatelne auto s Loganem, tak nebude ve stejnych kategorii existovat cenova konkurence pro tyhle vozy z dalneho vychodu. Irsky idipendent psal dokonce o tom, ze LandWind by mohl stat 15000 Euro. Odhady 20000 jsou podle me prehnane, protoze Rexton stoji zhruba 17500, takze urcite Cinska produkce nepujde o nic vys. PS. Podivej se na crashtesty aut jako Mitsubishi Pajero Pinin, LandRover Freelander a mnoho dalsich v tehle kategorii, jejihz cena neni zdaleka tak prizniva!
neregistrovaný "švihák"
20. 9. 2005 22:26
rozjezdy pro hvězdy
Opatrný začátek,za pár let houska na krámě!Ten kdo Číňanům nabídne prodejní síť,rozhodně neprohloupí.Smutná realita.Asi začnu dělat do čínských aut...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Bobb"
20. 9. 2005 23:55
Re: rozjezdy pro hvězdy
Vzpomen si na uplne prvni hyundai pony... nebo kia sephia, daewoo racer... za 20 let tady budou stavet cinani vyrobni zavody tak jak korejci ted. Oni se hodne rychle pouci a nauci!