Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jihoafrická reklama na VW Jetta: Easy riders přesedají do VW

Auto je určitě bezpečnější než motorka. Pravověrného bikera, který prodal dům, aby si koupil harleye, určitě nepřesvědčíte. Ale najdou se i jiní.
Zpět na článek
25. 11. 2011 08:05
25. 11. 2011 09:25
25. 11. 2011 16:03
25. 11. 2011 19:37
25. 11. 2011 20:03
28. 11. 2011 12:18
28. 11. 2011 18:40
28. 11. 2011 23:46
Avatar - CHerokee
25. 11. 2011 08:05
Sci-fi
Tohle je ale kravina. Vyměnit motorku za auto. :-) I když na rejžích k HD...to taky >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Vencos
25. 11. 2011 09:25
hihi
hehe a ještě by mohla kawasaki udělat reklamu s upocenýma cyklistama, co se jim znelíbí šlapat a nějáká firma na bycikly by zase mohla utvořit reklamau na téma "proč chodit pěšky,bycikl je rychlejší"

Vrcholem by byl reklama letecké společnosti, kde by se banda unuděných chlápků sunulka silnicí, ve svých nablýskaných Jettách, jeden by se pořád ptal "už tam budem?" a třetí by jen suše prohlásil "měli jsme radši letět"

pokud by všechny tyhle reklamy šly po sobě v pořáadí od chůze po letadlo, nejen že by to byla sranda,ale rovněž by to šlo použít jako rychlý a stručný výukový materiál o vývoji osobní dopravy!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - shamal
25. 11. 2011 10:00
A to je přesně ono
Oba příspěvky, které se teď tady přede mnou objevily jsou přesně tím důvodem, proč u nás nejsou vtipné reklamy. Našinec prostě anglosasského nadhledu není schopen. Samozřejmě, že ten spot je logicky viděno kravina, ale vtipná. Našinec ovšem začne ihned vypočítávat proč to tak nejde, že je to nesmysl a podvod a... Njn, tak nám nezbyde než koukat na ty převážně z Německa převzaté nesmysly.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - jurajos
25. 11. 2011 10:36
Re: A to je přesně ono
V zásade máš pravdu.
Stokrát takéto reklamy ako to čo beží v telke.
Akurát sa nemôžem zbaviť toho trapne smiešneho dojmu ako u mňa zanechávajú napr. sitcomy miestnej proveniencie.
Avatar - T613
25. 11. 2011 11:28
Re: A to je přesně ono
zas tak kritické to s námi dle mého není.. těch lidí s nadhledem je u nás poměrně hodně :-)
25. 11. 2011 11:59
Re: A to je přesně ono
Reklama je naprosto pohodová a vtipně udělaná.

Ti chlapci na těch motorkách jsou takoví bezelstní, jde na nich vidět, jak by strašně chtěli, ale na motorku prostě nepatří. A o tom je ta reklama. ;-)
25. 11. 2011 13:52
Re: A to je přesně ono
tak jsem to pochopil i já.
Avatar - Andromeda
28. 11. 2011 12:04
Re: A to je přesně ono
Máš recht, stejně jako onen finančník, co "omylem" usedl do Fluence. Jaký že je kvalitativní rozdíl ???
Avatar - T613
28. 11. 2011 13:26
Re: A to je přesně ono
realita dotažená do absurdna versus absurdno? v tom je vcelku velký rozdíl (i kvalitativní)
Avatar - Ronault.
28. 11. 2011 22:38
Re: A to je přesně ono
Tady to není dozaženo do absudrna.
Avatar - Andromeda
28. 11. 2011 23:53
Re: A to je přesně ono
Jujky, teď jsi mne docela vychytal ;-) , nicméně jak jsem psal níže - rozhoduje stopáž.
Fluence je koncentrát, krátký, úderný koncentrát - toto má naprosto jinou délku výrazového prostoru, která ti umožňuje oproti tomu Renaultu použít jinou, kvalitnější "řeč". Zminimalizuj jej do podobné stopáže jako ono Fluence a jsem zvědav, co ti vyjde.
Ano, pokud na věc koukneš tak jak jsi nastínil, máš pravdu...
Avatar - T613
29. 11. 2011 08:00
Re: A to je přesně ono
jinak na to ani koukat nejde.. na hypotetické scénáře klipu nelze brát ohled. Holt sis naběhl >:-[]
25. 11. 2011 16:03
KONEČNĚ
Někdo to holt umí levou rukou, navíc ironicky, s nadhledem, znalostma a vědomím, že to musí mít dokonalou podtextovou šťávu. Jinýmu holt nezbejvá, než sehnat podměrečnýho kluka a zavalit ho u kanálu melounama uliční sexbomby...

Horní druh reklam není pro prosťáčka, kterej se domnívá, že Volkswagen právě začal lanařit v motorkářský komunitě. Jakmile nevyprskneš smíchy po sekvenci "mapa v ksichtě", jsi mrtvej muž, sni si dál svůj sen o milým autě, milý holce a milým západu slunce, tohle není svět pro tebe, tohle je svět vyzrálé ironie, vyzrálého sarkasmu, tohle je svět obrazů v jejichž rovinách se topíš jako chroust v půllitru braníku...

BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
5
25. 11. 2011 19:37
Re: KONEČNĚ
Tak ten chroust v pullitru --> :yes:
No a s tim sarkasmem, to je holt jen pro nekoho... Ale co se da delat, ze? >:D

Edit:

Ted kdyz jsem si to pustil, tak ta mapa je >:D

Ale vic mne zaujala ta krajina, do JAR se vazne musim podivat...Jen jestli tam dojedu...na motorce?!
Avatar - Andromeda
28. 11. 2011 12:18
Re: KONEČNĚ
Už jsem to psal výše - po zhlédnutí této "prý dokonalé" reklamy doufám nikoho nenapadne kopat do reklamy Renaultu na Fluence -šlo by o argumentační sebevraždu.
Opatrně s těmi zdrobnělinkami a romantickým dojetím ze západu "milého" jihoafrického slunce ( což jsem tady ještě mimochodem nezažil, aby se kdokoli takto rozplýval ) , z milých holek a milého auta >:-[] .
A opakuji vzhledem k místnímu kopání do reklamy na Fluence - jestli je toto tvůj vyzrálý sarkasmus a ironie, tak ať tě ani nenapadne, převlečen za mírně dementního ridera, hloupě se posmívat "popletenému" managerovi...
PS: Reklama mně nevadí, neuráží a nebýt "moudrých" dehonestujících románů, komentářů na podobný, časově kratší počin Renaultu, nereagoval bych...
28. 11. 2011 18:40
Re: KONEČNĚ
Andormedo, jenom, jestli ty jsi ten můj "západ slunce" správně pochopil... ;-)

Fluence...myslíš Alberta? Já jsem poslední, kdo by tuhle reklamu považoval za špatnou. Má akorát jeden podstatnej rozdíl - postrádá ironii. V horní reklamě ti hoši nejedou v Jettě a nehrají si v ní na bouráky, dozvídáš se pouze , že "takhle už to dál nepůjde"... V albertovi ti však naopak pouze naivisticky podsouvají že se můžeš opravdu cítíit jako v osmimetrové limuzíně... Tyhle dvě reklamy se fatálně liší tak jako se liší produkce Volkswagenu od produkce Renaultu.
Avatar - Andromeda
28. 11. 2011 23:46
Re: KONEČNĚ
Samozřejmě, že jsem rozumněl, a obdobně byly myšleny řádky mé ;-) .

Co se týče toho Fluence - jde o koncentrovanou formu téhož - metráž VW několikanásobně překonává hektické a koncentrované Fluence.

A velikosti poskytnutého prostoru se tvůrce reklamy musí podřídit. Tudíž je právě díky naprosto rozdílnému výrazovému prostoru opravdu ale opravdu mylné automaticky spojovat či podsouvat totéž kvalitě nabízených produktů, ač se ti to přímo nabídlo do obvyklého schematu. To s tím nemá mnoho společného - ztlač tu reklamu do stejné stopáže a uvidíme, výsledný efekt bude jiný...