Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Jízdní dojmy Alfa Romeo Stelvio: Značné ambice, vysoká očekávání!

Stelvio je historicky prvním SUV Alfy Romeo. Sama automobilka z Arese jej neskromně uvádí coby crossover s nejlepšími jízdními vlastnostmi. Zda je tomu skutečně tak, jsme zjišťovali na úpatí Vysokých Tater.
Zpět na článek
14. 5. 2017 10:16
14. 5. 2017 17:29
14. 5. 2017 18:11
14. 5. 2017 19:14
14. 5. 2017 19:28
14. 5. 2017 01:18
14. 5. 2017 07:09
14. 5. 2017 07:43
14. 5. 2017 09:12
14. 5. 2017 13:05
14. 5. 2017 21:52
14. 5. 2017 09:20
15. 5. 2017 10:24
15. 5. 2017 17:20
15. 5. 2017 22:31
14. 5. 2017 17:36
15. 5. 2017 04:39
15. 5. 2017 07:22
15. 5. 2017 08:13
Avatar - CHerokee
13. 5. 2017 19:47
4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Podle mého názoru do takových SUV nepatří 4 válce. Dokud tam nebudou pořádné motory, tak o žádném titulu nemůže být řeč. A platí to i pro F-Pace, ten je dobrý s dieslovým 6 válcem a lepší s tím kompresorem.
Rozbalit vlákno
43
Avatar - praděda7
13. 5. 2017 20:47
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Tož já nevím, já byl a stále jsem fandou šestiválců, ale na středně velké Stelvio je daný benzin čtyřválec fajn. Zrovna tak jako na CX-5 je čtyřválec dostatečný.
Avatar - Ja Prvni 123
13. 5. 2017 21:24
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Úplnej souhlas... čtyřválec je v klidu. I v Jaguaru.
;-)
Avatar - CHerokee
13. 5. 2017 21:27
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Jaguar si můžeš pořídit buď s 6 nebo 12 válcem, který už nedělají. To je dáno historicky. Ostatní je nonsens. Aspoň tak to vidím já. Mám rád jejich krásnou historii a to včetně povedených sedanů a kupátka, co nabízejí nyní.
Avatar - Ja Prvni 123
13. 5. 2017 22:07
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Mluvil jsem jen o F-Pace, pochopitelně.. v této souvislosti.

A dokonce ani u něj netvrdím, že šestiválec není lepší! Jen, že čtyřválec stačí... mluvím hlavně na základě zkušenosti s Land Roverem... Discovery 3.0 V6 proti Discovery Sport 2.0 R4... čtyřválec mi nevadil.

A ten Sport patří do téhle velikosti. Cenou, motorem výbavou.. i chováním.
;-)

Dneska jsem se vrátil z pěkné akce s přímým srovnáním... možná napíšu krátkej blog.
Avatar - Ja Prvni 123
13. 5. 2017 23:07
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Tak jsem se k tomu blogu donutil:

[odkaz]
14. 5. 2017 05:42
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Tenhle jednobarevný svět nefunguje.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 07:26
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Problém je že výkon toho V12 dneska dá R4
Avatar - Dinar
14. 5. 2017 09:20
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Tady nejde o výkon, v době kdy benzinové r4 dvoulitry umí bezpečných 300 koní není výkon argumentem pro šestiválec, jde ale o jeho podání a celkový projev hnacího řetězce, ta hladkost, zvuková vytříbenost a suverenita šestiválce prostě k premii patří a v této třídě je premie má. Měla by je mít i alfa, chce-li k premii patřit. Každý, kdo se sveze fpacem, x3, q5 se čtyřhrnkem a následně ve stejném autě šestiválcem ten rozdill cítí, šestiválec tomu vždy dodá to podstatné kouzlo, esenci premie. ;-)
Avatar - fOE
14. 5. 2017 09:42
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
No, citi, a pak koukne do ceniku a odjizdi s 20d, 2.0tdi nebo znovu 20d. :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 10:01
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
To taky :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 10:00
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Tady de o výkon. Protože ten V12 si dá podánim i celkovym projevem hnacího řetězce i suverenitou šestiválec k svačině
Prostě to tak je = musíš se na to koukat z odstupu. To znamená že s tebou souhlasim a sám docela kritizuju 3válce ale ten trend nejde zastavit = maximálně se na trochu delší chvíli zaseknout v nějaký době: Eště chvíli můžeš používat podladěný 6válce = ale to je všechno
Stelvio má skvělej V6 a pro menší výkony prostě stačej R4
Avatar - CHerokee
14. 5. 2017 11:26
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Stačí, ale ne pro prémiový pocit, ne za prémiovou cenu a už vůbec ne na krále SUV v této velikosti.
Avatar - Dinar
14. 5. 2017 12:05
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Nedělej z toho guláš, dvanáctiváce, tříválce...
Tady je řeč o sťredním premiovém suv, tj. 4 a 6 válce. Stelviu chybí, a je to nedostatek, protože šestiválec je, u z už uvedených důvodů, povýšením daného modelu na premiový. O výkon nejde, autu třídy stelvia stačí s přehledem 250 koní a ty čtyřválec bez problému zvládne.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 12:12
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Ty z toho děláš guláš = Stelvio 6válec má a výbornej :-!
Avatar - Dinar
14. 5. 2017 12:31
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Argumentace QV je k ničemu, to je jak argumentovat amg nebo emkem, pro daný model z hlediska diskutovaného, tj. pohonů, nepodstatné, tyhle sport deriváty jsou třešinka na dortu. Stelviu chybí jak benzinový (stejně jako giulii) tak dýzlový šestiválec. Ty tvé vložky o tříválcích a dvanáctiválcích, to je jen takové dětské gulášoidní žvanění.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 13:16
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Že ti něco hlava nebere neznamená automaticky žvanění >:-[]

Neumíš se na to podívat z odstupu = ani přes nápovědu = smutný ;-)

Takhle to prostě je = nic s tim nenaděláš. Ani já = i když to narozdíl od tebe chápu :-)

Správně tu padlo že slabší verze by leda odebírala kupce QV = prostě volba je a brzy to tak bude u všech automobilek. A je úplně fuk že trváš na tom aby to bylo tak jak seš zvyklej

Eště nedávno by vrcholná verze byl V8 = žij v realitě a buď rád že je to aspoń V6
Avatar - white label
14. 5. 2017 14:54
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Ty máš zase dost, takže třeba v rámci D3 by se taky normálně neměly nabízet víceválce, protože by to ubíralo prodeje vrcholným verzím typu RS/M(AMG? Ve střední (případně i vyšší střední) třídě by pak měly V6/R6 jen RS/M/AMG... 8-s
To je představa dle tvé "logiky". :no:
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 15:55
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Ty zas perlíš =stejně jako Dinarovi ti nedošlo že sme na stejný straně >:D

Zkus to eště jednou a buď zapnutej. Tak to prostě je a [odkaz] kupé Jag V12 už nebude = ten výkon hravě pokreje novej 4válec 221 kW

Že tobě stejně jako Dinarovi nefunguje logika a místo aby ses poučil co ví každej znalej oboru = a od nich já = radši vymejšlíš blbosti = to je smutný. Zrovna od tebe bych schopnost nadhledu vzhledem k pokročilýmu věku očekával ;-)

To že M3 došlo k 4litrovym V8 a pak nastal opačnej proces se prostě nezmění = ten opačnej trend bude pokračovat. Chápeš = rozumíš? :-)

Takže motory v Giulii a Stelviu sou naprosto ok, odpovídaj realitě. Volání po 350 koňovym 6válci pro rok 2017 a další je anachronismus. Když už tak časem posílej třeba na těch 350 PS verzi Veloce = nebo daj nějaký Super Veloce

I když se to ti i mi nelíbí = 6tiválců bude jen ubejvat. Technicky už je to dávno vyřešený, R4 2,0 AMG hravě zvládne 600 koní. Teď už de jen o správně zvolený tempo přechodu na menší motory = právě kvůli zákazníkum jako je Dinar případně ty

To že časem budou mít 6válců jen verze RS/M a AMG = je smutná realita. Jen mě překvapuje že to eště nevíš ;-)
Avatar - white label
14. 5. 2017 16:05
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Proboha, časem! nebudou spalovací motory vůbec, diskutujeme tady o přítomnosti, což ti zase zjevně nedochází, takže vlastně nic nového.
A nejde o absolutní výkon, ale o hlavně formu/charakter, jakou/s jakým ho motor dodá, a to nikdy žádný R4 diesel umět nebude, i kdyby měl tisíc koní.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 16:07
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Proboha = fakt? :-)

Já myslel že tady de o nasazení motorů do Giulie a Stelvia = a to je logický

A tak to bude i dál = u všech značek [odkaz]

Větší motorizace budou cenově daňově poplatkama atp. dál znevýhodněný = prostě to brzy budou motory jen pro bohatý

Jinak místní posedlost D3 je skoro tragikomická [odkaz]
Avatar - Dinar
14. 5. 2017 16:56
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Ty ses evidentně narodil v kině. >:D >:D
Avatar - white label
14. 5. 2017 17:00
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Konkrétně zřejmě v pornokině... >:-[]
Avatar - Zappa
14. 5. 2017 17:53
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
pornoautokino?!
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 20:26
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Tak takhle vypadá reakce na příliš mnoho informací = který hlava nebere? >:D >:-[]

No bohužel mám pravdu = i když ti to hlava nebere ;-)

Jezdit s V12 [odkaz] nebo [odkaz] byla asi paráda ale dneska na ten výkon prostě stačí R4 = bohužel :-|
Avatar - praděda7
14. 5. 2017 18:30
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
„Musíme se přizpůsobit novým požadavkům a předpisům, zároveň se musíme pohnout kupředu a hledat nová a inovativní řešení,“ uvedl v rozhovoru pro Automotive News šéf divize AMG Tobias Moers. Více na: [odkaz]

.........ano, a tady přesně je zakopaný pes. Psal jsem zde na toto téma již několikrát. Automobilky se MUSÍ přizpůsobovat výmyslům ekofašistů z Bruselu....oni to tak doopravdy berou....že musí....a to je to šílené. Oni nemají ani špetku odvahy se tomu EU teroru postavit. Už to připomíná fašistické Německo, kde se ve 30tých létech, v době kdy se dal šílený Hitler ještě zastavit, nenašel nikdo, kdo by se mu postavil. Oni Němci zkrátka museli...a už ho tu máme zase...dalšího Němce, pana Moerse, který zkrátka musí poslouchat a přizpůsobit se...FUJ!
Avatar - fOE
14. 5. 2017 09:40
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
To je jako rict, ze dite muzes mit bud s obrnou nebo se zaskrtem, ostatni je nonsens.
Avatar - Zappa
14. 5. 2017 17:51
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
:-!
Avatar - Barrichello
14. 5. 2017 13:52
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
ten dieslovej faakt neee. Pomalá nežáživn plečka.
Avatar - white label
14. 5. 2017 14:35
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Souhlas, dieselový R4 (jako dieselový vrchol!) tady ne.
Avatar - CHerokee
13. 5. 2017 21:25
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
1,3 mega v základu za 4 válec v tak velkém autě? Jen pro tu kulturu to chce válců 6. A pokud chce být králem, nemá jinou možnost.
13. 5. 2017 22:43
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Opat za vedro viacvalcovych fajnsmekrov - pozrite ako sa predavaju nove volva a to su este vacsie vozy. 90% kupcov netusi kolko valcov je pod kapotov, dolezity je im len vykon.
Avatar - white label
14. 5. 2017 00:08
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Aj keby "len výkon", nechceš zřejmě tvrdit, že výkonově jsou R4 (cca 2.0) a R6/V6 (cca 3.0) srovnatelné...
14. 5. 2017 07:36
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
I kdyby - minimalne na papire - byly, gro je v tom, ze zakaznici obecne nejdou po poctu valcu, ale po vykonu, ktery pak ve finale hodnoti pocitove, tedy "jak to ne/tahne" a v tomto hodnoceni je R4 dost dobre na to, aby se vetsine nechtelo priplacet za V6...
14. 5. 2017 09:12
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Jasne ze cim vacsi motor s viac valcami bude vykonnejsi, ale 280 koni v takomto aute je viac nez dost na normalne jazdenie. Stovka za sest sekund, neverim ze to niekomu nebude stacit, stelvio nie je zavidne auto.
Avatar - white label
14. 5. 2017 00:37
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Ten R4 benzín je ještě v pohodě, ale určitě by Stelviu slušel i nějaký benzínový šestiválec s výkonem okolo 350 PS, o šestiválcovém dieselu nemluvě.
Vrcholný V6/510PS bude jako image maker vynikající, ale za ty prachy to bude spíš rarita, takže nějaká podladěná V6 by Stelviu sedla jak pr.del na hrnec.
14. 5. 2017 07:36
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
:yes:

A nejen Stelviu...
14. 5. 2017 10:33
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
blbý je že ten QV šestiválec nějak "podlaďovat" moc nedává smysl.... to je defacto motor z Ferrari a bude asi výrobně fest drahý, takže mu dávat nižší výkon a snižovat cenu asi moc nejde.... nehledě na to že by dost možná zkanibalizoval tu ostřejší variantu.....

Samozřejmě, FCA má v koncernové technice i Pentastary V6 3.7 které by do Stelvia byly boží, ale patrně to taky ekonomicky nedává smysl.... ;-\
Avatar - white label
14. 5. 2017 15:58
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Jasně, nemusel být zrovna ten od Ferrari..., že by kanibalizoval top verzi QV si nemyslím, její prodeje (vzhledem k ceně) budou zanedbatelné každopádně a navíc jde celkově o vrcholnou verzi, která se obvykle neodlišuje jen ryze motoricky.
U prémie je poměrně běžné, že víceválce nemají jen vrcholné verze a není s tím problém, spíš naopak.
Avatar - CHerokee
14. 5. 2017 11:29
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
S tím se nedá než souhlasit, když to člověk zkusí, jiný nechce.
13. 5. 2017 21:15
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Stelvio se bude prodávat s V6 375kw.
14. 5. 2017 00:22
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
alespoň tam je ta možnost si to koupit s V6 a né jak u těch zvráceností od Schkodovky, Lidovéhovozidla a podobné sebranky
15. 5. 2017 04:30
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
Co to meleš?
27. 5. 2017 01:35
Re: 4hrnek král? Opravdu? V této třídě?
tomu bys nerozuměl
Avatar - 3_diamanty
13. 5. 2017 20:09
nazivo je krasna
a zhodou okolnosti prave v tejto "sivej" vyzera velmi paradne... mame ju pred predajnou ... a ten dizajn je velmi podareny... ani drahsi cayenne zdaleka nedokaze podla mna posobit tak pekne a sportovo elegantne ... o nafuknutej tlustej X5 a X6 ani nehovorim .. voci stelviu su to ozaj nevkusne zrudicky nehodne modrobielej vrtule ktore sa so stelviom eleganciou a noblesou nemozu zrovnavat... tu je alfa uplne iny level

spolu s F-pace a RR Sportom snad najkrajsie SUV sucasnosti.... stelvio :yes: ... vidim to na velky uspech stelvia :yes:
Rozbalit vlákno
24
Avatar - white label
13. 5. 2017 20:17
Re: nazivo je krasna
Jaký Cayenne, proboha, Stelvio je (velikostí) maximálně tak v teritoriu Macanu, který určitě hůř (než Stelvio) nevypadá (o výkonech jeho V6 motorizací nemluvě).
[odkaz]
Avatar - WinDiesel
13. 5. 2017 20:41
Re: nazivo je krasna
ještě aby vypadal hůř - Porsche - to by byla pěkná ostuda
Avatar - holden2
13. 5. 2017 21:51
Re: nazivo je krasna
pises o jakych vykonech? to chces toho chcipaka gts srovnavat s timhle? [odkaz]
Avatar - white label
13. 5. 2017 23:45
Re: nazivo je krasna
GTS verze přece nejsou primárně o max. výkonu, ale pokud je podle tebe MGTS "chcípák", jak bys potom nazval Stelvia s R4 motorizacemi, pod kterými píšeme?
A to mají do Stelvia přijít ještě slabší varianty R4, viz článek.
Avatar - holden2
14. 5. 2017 06:39
Re: nazivo je krasna
aha takze gts neni o vykonu tak pak neni o nicem, protoze design proti stelviu je dost bida. sestivalce si sem zatahnul ty tak kolem sebe nekopej.
14. 5. 2017 07:00
Re: nazivo je krasna
Ty jsi ale dost mimo ve svem boji proti koncernu.
Co se tyka designu, muzou si Macan se Stelviem podat narazniky, kazdy za sebe vypadaji dost dobre.
A co se tyka vykonu, tak - pokud se nepletu - Stelvio zatim nic vic, nez 2,0 R4 280 koni nenabizi na zadnem trhu.
Tak se trochu zklidni.
Macan sice nejakou kritiku zaslouzi, ale urcite ne za design, nebo za vykon svych motorizaci.
Avatar - Drag-On
14. 5. 2017 21:02
Re: nazivo je krasna
Len dočkaj času...Mal som možnosť vidieť nového Cayena ktorý príde teraz. Doteraz sa mi žiaden Cayene nepáčil, ale toto bude bomba. Napríklad aj my máme vo firme Levante, ale oproti Cayenu to bude veľmi blednúť...
Avatar - white label
14. 5. 2017 22:53
Re: nazivo je krasna
Nový Cayenne má být podstatně víc podobný Macanu.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 23:06
Re: nazivo je krasna
A sakra [odkaz] [odkaz] [odkaz] :-)
Avatar - white label
14. 5. 2017 23:33
Re: nazivo je krasna
To je ohromné překvapení, že jsou si dvě SUV stejné značky podobná, to by se jinde stát nemohlo, co...
Odkazů tři prde.le, ale zezadu/zadoboku, kde se ta auta liší nejvíc, nemáš nic. Prostě tvůj "argumentační" odkazový standard.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 23:37
Re: nazivo je krasna
Na to že si v příští generaci budou tvými slovy podobnější se těšim snad víc než ty :yes: >:D >:-[]
Avatar - white label
14. 5. 2017 23:44
Re: nazivo je krasna
Z profilu a zezadu si mají být podobnější, než dnes..., dnešní Cayenne nevypadá, právě hlavně zezadu, dobře.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 23:47
Re: nazivo je krasna
Mě vzhledově Cayenne moc nebere = prostor pro zlepšení určitě je. Další sbližování designu mě teda moc neoslovuje a hodně podobný sou si už teď = no uvidíme

Designová bomba je Velar :yes:
Avatar - white label
14. 5. 2017 23:50
Re: nazivo je krasna
Velar vypadá velmi dobře, ale LR/RR má logicky celkově úplně jiný design, než Porsche.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 23:52
Re: nazivo je krasna
Jo má = mě bližší :-!
Avatar - Drag-On
14. 5. 2017 23:23
Re: nazivo je krasna
Ani nie....Macan vedľa neho vyzerá ako pubertálny brat, vedľa atletického športovca. Naozaj, budúci Cayenne sa neskutočne dizajnovo vydaril. A to hovorím ako človek ktorý SUV veľmi nemusí a Cayenne už vôbec.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 23:25
Re: nazivo je krasna
[odkaz]

Neskutečně se vydařil [odkaz] příští Cayenne vypadá tak nějak [odkaz] jako Cayenne ;-)
Avatar - Drag-On
14. 5. 2017 23:30
Re: nazivo je krasna
Ten odkaz čo si mi poslal ukazuje súčasný Cayenne...ja ale hovorím o nastávajúcom. V Bratislave už montujú prvé kusy, tak isto aj Q8mu. Fotku ti ale neviem poslať ;-)

Edit: Si editol príspevok skôr než som zareagoval...beriem späť >:D
Avatar - white label
14. 5. 2017 23:41
Re: nazivo je krasna
No, uvidíme, jestli nepřeháníš...
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 23:44
Re: nazivo je krasna
Viz já 23:25 ;-)
Avatar - white label
14. 5. 2017 23:55
Re: nazivo je krasna
Ten poslední odkaz jenom potvrzuje to, co jsem k tomu napsal. Ze všech stran se tam podobá Macanu ještě podstatně víc, než dnes.
Avatar - Drag-On
15. 5. 2017 00:15
Re: nazivo je krasna
Zo zadu sa nový Cayenne bude podobať viac na panameru. Čiže bude mať zadné svetlá prepojené. Predná časť bude dosť ostrá... Taká špicatá ako žralok. Celkovo bude mať štíhlejšie tvary a už nebude pôsobiť tak baculate a neohrabane ako súčasná. Viacerí kolegovia sme zhodnotili, že vyzerá omnoho modernejšie a krajšie ako napr Levante,.
Avatar - white label
15. 5. 2017 00:23
Re: nazivo je krasna
A vypadá teda tak, jako na tom "jeho" odkazu?:
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 23:01
Re: nazivo je krasna
Já sem teda zbled [odkaz] hned jak sem to čet [odkaz] :-)

A co teprve když sem viděl [odkaz] >:-[]
Avatar - flyboyeda
13. 5. 2017 21:12
SQ 7 je nejlepší SUV
a komu SQ7 nestačí ať si pořídí benzínovou Bantayagu, dieselová Bantayaga postrádá smysl
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 07:30
Re: SQ 7 je nejlepší SUV
Snad radši [odkaz] :-)
Avatar - flyboyeda
14. 5. 2017 09:20
Re: SQ 7 je nejlepší SUV
Fůj, to je odporný
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 10:04
Re: SQ 7 je nejlepší SUV
Bentayga? Jo ta je skoro odporná = a její cenu radši nekomentovat >:-[]
Avatar - flyboyeda
14. 5. 2017 16:55
Re: SQ 7 je nejlepší SUV
Ne ty ***, Bentayga je sen , řidičský zážitek, ten americkej šunt je příšerná blbost, dělá to kravál, moc to nejede a neví co to je zatáčka
Avatar - maxi!
14. 5. 2017 17:40
Re: SQ 7 je nejlepší SUV
to je fakt, ze teraz ako jazdievam s priatelkinim Bentley, tak som zmenil nazor a celkom ju chapem, ze si to kupila - netvrdim, ze by som to chcel, ale ma to nieco do seba... :-!
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 20:32
Re: SQ 7 je nejlepší SUV
Řidičskej zážitek [odkaz] [odkaz] :yes: >:D >:D >:D >:D >:D >:-[]
Avatar - flyboyeda
14. 5. 2017 21:21
Re: SQ 7 je nejlepší SUV
Tuning Luxusních aut odsuzuji a považuji ho za trestný čin

tohle je správně [odkaz]

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 22:49
Re: SQ 7 je nejlepší SUV
S tim tuningem skoro souhlasim = ale u Bentaygy je to jedno, ta je hnusná vždycky :-)

A řidičskej zážitek nenabízí nikdy ;-)

Řidičský auto je třeba tohle [odkaz] Bentayga skoro přesnej opak :-)

Nejsi vegan [odkaz] ? >:-[]
Avatar - flyboyeda
15. 5. 2017 02:54
Re: SQ 7 je nejlepší SUV
Ano jsem vegan a jezdím v dvakrát přeplňovaném dvanáctiválci s obsahem 6 litru 4*4 SUV, k snídani si dám jehněčí, odpoledne si upeču delfína, kterého jsem ulovil na yachtě s motory Volvo Penta a na večeři si zaletím ve svém tryskovém letadle poháněné motory Lockhead Martin , samozřejmě mám také helikoptéru, nemyslím ten ubohý ultralehký robinson, ale pořádny eurocopter, mám několik heliportů a sídel s záložními motorovými generátory na benzín

Jsem typický Vegan ?
15. 5. 2017 04:34
Re: SQ 7 je nejlepší SUV
Jsi hlavně případ pro psychiatra.
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2017 09:06
Re: SQ 7 je nejlepší SUV
Tak ten Bentley asi neni pro tebe no ;-)

Tohle tě naopak určitě nadchne [odkaz] :-)
Avatar - flyboyeda
15. 5. 2017 09:37
Re: SQ 7 je nejlepší SUV
Víš co znamená slovo FAKE ?
Avatar - Emel
15. 5. 2017 10:46
Re: SQ 7 je nejlepší SUV
Ale ten předek vypadá dobře..
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2017 16:30
Re: SQ 7 je nejlepší SUV
Vim = že seš drzej :-)
14. 5. 2017 07:40
Re: SQ 7 je nejlepší SUV
Na tobe je sympaticke, ze byt za osla zvladas s heslovitymi komenty, ne jako nekdo, kdo svou hlouposti zapleveli celou stranku, za to mas ode me :yes:
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 07:51
Re: SQ 7 je nejlepší SUV
:yes: >:-[]
16. 5. 2017 07:42
Re: SQ 7 je nejlepší SUV
Ty snad ani netusis, cemus dal palec >:D
Avatar - white label
16. 5. 2017 17:56
Re: SQ 7 je nejlepší SUV
Na druhou stranu, jakákoli forma sebereflexe se cení... ;-)
14. 5. 2017 09:24
Re: SQ 7 je nejlepší SUV
:yes: >:D :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
13. 5. 2017 21:25
První SUV Alfy?
Giardinetta 4x4 byla podle mě SUV jak vyšitý... jen v té době neexistoval ten název.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - euro89
13. 5. 2017 22:32
Re: První SUV Alfy?
33 Giardinetta 4x4 byla normalni kombi s pohonem vsech kol. To by jsi pak mohl za SUV povazovat i Tempru SW 4x4, Dedru SW Integrale, BX 4x4, Corollu ci Lancer 4WD a mnoho dalsich...
Avatar - Ja Prvni 123
13. 5. 2017 23:09
Re: První SUV Alfy?
Byla o dost zvýšená... a to dělá z auta SUV, ne?
Avatar - white label
14. 5. 2017 00:01
Re: První SUV Alfy?
Zvýšení (světlá výška) dělá z kombíku crossover (typicky třeba Audi Allroad), nikoli SUV.
Na druhou stranu i sama Alfa píše o Stelviu jako o crossoveru, viz článek.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 07:39
Re: První SUV Alfy?
To už hodnotíš z pohledu naší doby marketingový. Dobrej příklad je Subaru Forester = označovanej za SUV i kombi. Co to je?

Správná odpověď je dobrý auto ;-)
14. 5. 2017 07:41
Re: První SUV Alfy?
Jestli myslis Alfu 33 4x4, tak to by mohl byt tak maximalne crossover, stajne jako propadak 156 crosswagon.
14. 5. 2017 07:41
Re: První SUV Alfy?
Jestli myslis Alfu 33 4x4, tak to by mohl byt tak maximalne crossover, stejne jako propadak 156 crosswagon.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 08:00
Re: První SUV Alfy?
Ale byl to sakra hezkej propadák [odkaz] :yes:
14. 5. 2017 13:02
Re: První SUV Alfy?
Ja tusil, ze si na nej nikdo nevzpomene, proste jak pisu - propadak.
Samozrejme ses i ty spletl, nepsal jsem o sportwagonu, coz je oznaceni Alfy pro kombajs, ale o crosswagonu, coz byl zvednuty sportwagon veštyrkolce:

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2017 16:40
Re: První SUV Alfy?
Nojo máš pravdu :yes: :-)
Avatar - maxi!
14. 5. 2017 17:43
Re: První SUV Alfy?
a co tak Simca Rancho z 1977?
16. 5. 2017 07:43
Re: První SUV Alfy?
Co ma spolecneho s Alfou?
13. 5. 2017 23:41
Technická: Alfa není z Arese
.... o Alfě asi nepište jako o automobilce z Arese.... V Arese se Alfy dlouho dělaly, ale nebyla to historicky první fabrika (ta byla v Portellu) a aktuálně se v Arese už nic nevyrábí a ta fabrika je naprosto zpustlá....

to jen tak na okraj.... ;-)

Jinak poslední produkty (Stelvio, Giulia) se povedly, tak snad se bude dařit... :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
13. 5. 2017 23:56
Re: Technická: Alfa není z Arese
Souhlas, pokud by šlo o původ značky, tak by se dalo psát o Alfě z Milána, ale Alfa z Arese je dnes prakticky nesmysl.
Avatar - Ada je zase tady
14. 5. 2017 00:22
Mno...
Zvenku je to nehezké. Ale aspoň Fiat ví, v jaké poloze mají být čísla na tachometru a otáčkoměru.
Chybí tomu ruční brzda, ale aspoň výrobce pochopil, že primárně v tom musí být diesel.
Nelze sklopit zadní sedadla do rovné plochy. Světlá výška je nedostatečná. Ale mohlo to dopadnout ještě hůře. :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - JiRkA997CZ
14. 5. 2017 10:16
Re: Mno...
S tím, že dnešní alfy jsou nehezke musím souhlasit. K tomu ještě dostávají ty hnusný kruhovaný ráfky. Absence ručky je u automatů normální, ale taky je jasný, že tohle do terénu nebude. Je to pseudosuv, kor s tím zadohrabem...
14. 5. 2017 17:29
Re: Mno...
ty musíš mít ženskejch, když tomu tak rozumíš
Avatar - JiRkA997CZ
14. 5. 2017 18:11
Re: Mno...
Ono stačí nebejt zaslepenej alfista. Alfy mi přijdou designově hrozně okoukaný a o ničem, hlavně ten chladič. Sice to je image automobilky, ale dnes už se nehodí. I Škodovka si ty jejich klasický masky upravuje do moderních tvarů. BMW třeba ty dva průduchy taky lehce mění.
K tomu ty ráfky, to se snad nikomu nemůže líbit.
Zadohrab má výhodu v gripu při akceleraci a jiný chování v zatáčkách. Pro běžného řidiče je na lepší predohrab, páč s pretacivosti moc lidí neumí a prostě to pošlou do příkopu. Navíc zkuste se se zadokolkou udržet na ledu, ta vám bude ustřelovat kam chce. Předkolka bude hrabat kam vy chcete (jestli se tím směrem bude sunout je samozřejmě věc jiná)
14. 5. 2017 19:14
Re: Mno...
Takže Porsche jsou taky okoukané? ;-)
14. 5. 2017 19:28
Re: Mno...
No, ale jinak nám to vysvětlil luxusně.
Zcela profesionálním zhodnocením designu počínaje přes sociologický průzkum schopností běžného řidiče až po školu smyku na ledě. >:D :yes:
Avatar - maxi!
14. 5. 2017 01:18
Alfisti
:-) zda sa, ze nas je tu dost!
mal som Afettu, 2x 156 a este aj teraz sa citim alfistom auz par mesiacov sledujem nase diskusie, ako je fajn, ze sa alfa vratila, s peknymi modelmi - ale otazka je na mieste:
kto z nas skutocne polozi peniaze na drevo, kto si ju zoberie domov? :-!
Rozbalit vlákno
21
14. 5. 2017 07:09
Re: Alfisti
Mas recht, kazdy ma plnou hubu petroleheadstvi a Cuore Sportivo, ale jak dojde na lamani chleba, tak se bezi pro VW, BMW, nebo neco podobneho.
Prekonat ten strach, jak si bude Alfa stat za par let, az se te dnesni novinky budu zbavovat je hodne tezka, bude trvat dlouho, nez tahle automobilka bude duveryhodna aspon jako prumer tridy...
Avatar - Ja Prvni 123
14. 5. 2017 07:24
Re: Alfisti
No, na to poměrně spolehlivě zabírá jezdit tak 3 roky novým VW...
14. 5. 2017 07:43
Re: Alfisti
Ja nejsem anti-VW fanatik, na kazdem aute (asi s vyjimkou Hyundai ix35, z toho je mi tak na bliti, ze bych se ho nedotkl ani klackem) umim najit neco, co zaslouzi pochvalu i neco, co je na kritiku. S novymi VW bezne jezdim a nic spatneho na nich nevidim, svemu urceni vyhovuji temer perfektne.
Avatar - woody-alien
14. 5. 2017 08:21
Re: Alfisti
Hele, srdcařství (v tvém případě Fiat, Alfa) mi nevadí, naopak. Ale nesmíš se tím nechat zahnat do ulity a odtamtud vyštěkávat nesmysly. Počítám, že při tom množství aut, které VW prodá za rok, by muselo být tolik zklamaných majitelů (a tedy potenciálních kupců Alfy dle tvé logiky), že by Alfa musela mít násobně větší prodeje. A nemá. Čím to ?
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 08:28
Re: Alfisti
Začátek příspěvku dobrý, pak si zabloudil ;-)
Avatar - woody-alien
14. 5. 2017 08:44
Re: Alfisti
Jen jestli ty nemáš rozbitou buzolu. ;-) Nebyl jsem to já, kdo spojil překonávání strachu z Alfy se zkušenostmi s VW. Tohle "hejtování" se sice hezky čte, ale s realitou má pramálo společného.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 10:18
Re: Alfisti
Teď sem se kouk do mobilu = a kompas je naprosto ok :-)
14. 5. 2017 13:05
Re: Alfisti
Jestli se ve svete orientujes pomoci mobilu, tak to leccos vysvetluje... >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 13:28
Re: Alfisti
Dneska už sou chytrý mobily = nemusíš nosit buzolu >:-[]
14. 5. 2017 21:52
Re: Alfisti
Chapu - kdyz neni chytry majitel, tak aspon ten telefon...
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 22:48
Re: Alfisti
Sice nevim proč ses do diskuze zapojil, ale to víš žejo :-)

Kdo by chtěl apku v mobilu [odkaz] když může nosit v kapse buzolu >:-[]
Avatar - white label
14. 5. 2017 11:55
Re: Alfisti
Ty nedáváš ani ty začátky svých příspěvků. 8-s
Avatar - _Karel_
14. 5. 2017 09:20
Re: Alfisti
:yes: jeden se někdy musí divit, že obyčejný kus plechu může proudit tolik nenávisti.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 10:17
Re: Alfisti
Údiv je na ACZ na dennim pořádku = a nejen v diskuzích >:-[]
Avatar - Emel
15. 5. 2017 10:24
Re: Alfisti
Kdyby byla Giulia Sportwagon s benzínovým dvoulitrem a manuálem do milionu, ne úplné holátko, tak bych to šel projet a umím si poměrně reálně představit, že by skončila za pár let v garáži. Stelvio ne, SUV nezájem.
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2017 16:52
Re: Alfisti
Kdyby se dařilo ekonomice a zmizel známej makroekonomickej škůdce [odkaz] co eště nikdy nepracoval = mohlo by bejt euro třeba za 22 a máš Stelvio v garáži

Vidim to spíš na setrvání ve funkci [odkaz] = jedno jestli premiéra nebo ministra financí, ekonomice brutálně škodil v obou >:D >:-[]
Avatar - Emel
15. 5. 2017 17:20
Re: Alfisti
Sakra... píšu jasně, že Stelvio mě nezajímá, ne?
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2017 17:32
Re: Alfisti
Sakra přepsal sem se = sorry jako = Giulia :yes: :-)

Fakt nejsem fanda SUV ale Stelvio je výjímka kterou bych snad byl ochotnej akceptovat ;-)
Avatar - white label
15. 5. 2017 17:51
Re: Alfisti
Taky proto, že je to spíš crossover, než typické SUV, podobně jako Macan.
Když jsem přesedl z Macanu přímo do F-Pace, překvapivě jsem si připadal jako "na kozlíku", a to F-Pace zřejmě nepatří k SUV s nejvyšším "posedem".
Avatar - Emel
15. 5. 2017 22:31
Re: Alfisti
V kombíku ;-) . Když jsem teda u Mazdy nepochodil s Mazdou 3 Wagon 2.5G MT... >:D

Já tomu rozumím, taky se mi některá SUV docela líbí, třeba ten Fpace nebo nakonec i Ateca, byl bych je ochoten akceptovat. Jenže... proč?

Člověk si vždycky může koupit lepší auto, ale ono to není zase tak důležité.
14. 5. 2017 07:07
Proc se pod Alfou...
...vzdy sejde takova davka tragedu?
Chybi rucka, neni to prvni SUV, nema to sestihrnky, bla bla bla... :no:

Za sebe jsem rad, ze Alfa neumira tak, jako Lancia, a ze uvadi zatim same lepsi modely - po Giulii ted Stelvio vypada jako dalsi ridicske auto, kde vyrobce kaslal na multimedialni s*racky a udelal neco, co primarne paradne jezdi!

Takze dnes velmi hlasite: Bravo Alfa! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 07:42
Re: Proc se pod Alfou...
Tak šestihrnek to má žejo [odkaz] :yes: :-)

Stížnosti že by měl mít nižší výkon = myšlený zřejmě vážně = sou fakt prča >:-[]
Avatar - praděda7
14. 5. 2017 08:59
Re: Proc se pod Alfou...
Tady vidím velkou nevýhodu, ve které se nachází BMW. Protože jim chybí motor V6 konfigurace, tak třeba v nové X1 a nebo plánované nové řade1, šestiválec, a to ani ve vrcholné verzi mít nemúžou. Naopak V6 by se jim tam pravděpodobně vešla... ;-\
Avatar - Dinar
14. 5. 2017 09:12
Re: Proc se pod Alfou...
A kterépak současné auto má v6 napříč?
Avatar - praděda7
14. 5. 2017 09:54
Re: Proc se pod Alfou...
Toyota Aurion, ale našly by se i další. Příčně/podélně? O to tu ale nejde. Jde tu o možnost do stísněného motorového prostoru napasovat šestiválec. Pro spoustu lidí je šestiválec stále modlou a pro automobilky prodejním tahákem. Kompaktnost V6 je v takovém případě nutnost a automobilka, která vhodnou V6kou disponuje má pak výhodu.
Avatar - Dinar
14. 5. 2017 12:38
Re: Proc se pod Alfou...
Příčně nebo podélně je právě přesně to, o co tu jde. Těch pár aut s V6 (vznikla kvůli tomu i vr6) a s R6 napříč jen potvrzují, že pokud jde o možnost použití šestiválce, je právě způsob uložení motoru, klíčový parametrem.
Zbytek viz. gil54.
14. 5. 2017 09:13
Re: Proc se pod Alfou...
Koncepce R6 je, kromě zástavbových poměrů a - dejme tomu - tuhosti bloku, ve všech ostatních ohledech lepší, než V6.

Šestka (V6 i R6) jsou dnes převážně a i v minulosti vždy byly určeny pro vyšší řady a ve vyšších řadách pro lepší výkonové varianty. A asi i trochu z historického hlediska se v BMW rozhodli pro tuto cestu. V malejch prdítkách čtyřválec stačí. Dělat V6 a R6 společně nedává moc smysl.
Avatar - praděda7
14. 5. 2017 10:05
Re: Proc se pod Alfou...
Ano, R6 je, až na to že blok je dlouhý, lepší koncept než V6. A ano, vyrábět R6 a V6 vedle sebe by dnes už nemělo smysl. Ale mám takový dojem, že Toyota, Nissan i GM to nějakou dobu v minulosti dělaly.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 10:20
Re: Proc se pod Alfou...
Smysl teoreticky bez diskuzí = finančně bohužel ale taky bez diskuzí ;-)

Dřív to šlo = ekonomicky se to vešlo. Dneska má většina výrobců problém vejít se do cen = ve všech oborech :-|
14. 5. 2017 10:26
Re: Proc se pod Alfou...
V minulosti se dělalo věcí....
Ostatně i dnešek bude zítra minulostí. ;-)
14. 5. 2017 10:20
Re: Proc se pod Alfou...
No ono těch výhod V6 je víc než jen zástavbové poměry nebo tuhost bloku. Třeba nižší těžiště je také jednoznačná výhoda s kladným dopadem na jízdní vlastnosti, ideál je pak z tohoto hlediska H6/B6.
14. 5. 2017 10:32
Re: Proc se pod Alfou...
To nižší těžiště (a i o tom by se dalo diskutovat) je poněkud k smíchu, když je vlastní motor V6 proti R6 výrazně těžší už z principu. Nižší těžiště má spíš boxer.

Takže pokud těžkej paroh na předku, kterej se de facto ještě blbějc vytáčí, je ideál, pak ano.
14. 5. 2017 11:13
Re: Proc se pod Alfou...
Na tom není nic k diskuzi, to je geometrie a fyzika, R6 má těžiště jednoznačně nejvýš. A zjisti si třeba hmotnost 2.9 V6 v Alfě QV a zkus sem dát nějaký šestiválec se stejným/podobným výkonem a nižší hmotností.
Avatar - _Karel_
14. 5. 2017 11:38
Re: Proc se pod Alfou...
Doufám, že jsi to dal jako potvrzení toho, co říká Šimpanz?
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 12:14
Re: Proc se pod Alfou...
A teď mi prozraď z jakýho jinýho důvodu? >:-[]
Avatar - _Karel_
14. 5. 2017 12:23
Re: Proc se pod Alfou...
Vzhledem k tomu, že v tom odkazu píší "nevýhoda R6 vysoké těžiště", a "výhoda V6 nižší těžiště oproti R6" , byl jsem si téměř jist, že chceš Šimpanzovi oponovat. :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 13:18
Re: Proc se pod Alfou...
Ne nechci, jinak viz já 12:16 :-)
14. 5. 2017 12:00
Re: Proc se pod Alfou...
Těžiště nerozporuji. "K diskuzi" jsem myslel tak, jestli ta výhoda mikro nižšího těžiště vyváží ostatní nevýhody.

Jen stručně k hmotnosti V6 x R6: R6 nemusí mít protizávaží na klice, dvoje výfuky (alespoň kus), dvoje pohony rozvodů a ani vyvažovací hřídele (ty vyvažovací hřídele nejsou však nezbytné, to ostatní ano). Tím, že V6 musí mít protizávaží na klice a někdy i vyvažováky, trvá sto let, než se dostane do otáček, protože to má tunu.

Já si nic hledat nebudu a nemusím, to si najdi sám.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2017 12:16
Re: Proc se pod Alfou...
Celkově je to jednoznačný 1. B/H6 2. R6 3. V6

Takže prodejně to je 1. V6 2. R6 3. B/H6 >:D
14. 5. 2017 12:19
Re: Proc se pod Alfou...
Líčíš to jako by V6 milion nevýhod, ale on má dvě a to je složitější konstrukce a nutnost dodatečného vyvážení.
Když porovnám dva moderní motory V6 (Giulia QV) vs R6 (M3) ve vrcholné specifikaci, tak z toho srovnání V6 vychází výhodnější z pohledu
- výkonu/točivého momentu
- nižšího těžiště
- nižší hmotnosti
- více posunutého těžiště ke geometrickému středu auta vzhledem k umístění všech 6 válců až za přední nápravou
a R6 z tohoto srovnání vychází výhodnější s pohledu
- kultivovanějšího běhu motoru

V limuzíně zaměřené na cestovní komfort by R6 byla lepší volba, ve sportovně zaměřeném sedanu jako je Giulia se zdá, že momentálně má V6 navrch.
14. 5. 2017 16:18
Re: Proc se pod Alfou...
Nižší hmotnost ? A to vyvažování, výfuky a složitější pohon rozvodů nic neváží ?
Zapomínáš také na vyšší složitost a tím i vyšší výrobní náklady. jen pro úplnost. Výhody i nevýhody má každá z těchto dvou koncepcí. Je třeba je posuzovat objektivně ze všech hledisek.

Já se nesnížím k tomu, abych napsal, že ta nebo ta varianta má navrch. A už vůbec nenapíšu, že motor, jehož hmotnost klikového mechanizmu a dodatečného dovyvážení sil prvního a druhého řádu je výrazně větší, se hodí do sportovně zaměřeného auta, kde prostě nechci čekat sto let než se konečně roztočí a ještě k tomu se klepe jako drahej pes.

Pokud se bavíme o motorech je šuma fuk, kde je těžiště auta. To je další kapitola, kam a jak to šoupneš a do jakého auta. Je jasné, že prostorově si pomalu nebude kam sednout, ale u sportovně zaměřeného auta s tím, tak nějak, musíš počítat. Ale pojede. Tím vším jsem chtěj říct, že V6 není "sportovnější" ani omylem než R6.
14. 5. 2017 19:43
Re: Proc se pod Alfou...
Ano, nižší hmotnost, o 7 kg. Samozřejmě, že vyvažovací hřídel a protizávaží mají nějakou hmotnost, ale dodatečný materiál na bloku u R6 aby bylo dosaženo stejné tuhosti bloku také není z pírek kolibříků. A výfukové svody na M3 a G QV těžko mohou mít nějak významně rozdílnou hmotnost když se jedná o svod 3 a 3 válců do dvou trubek lišící se jenom uspořádáním 3+3 na jedné straně nebo 3 vlevo a 3 vpravo. V6 u G QV se určitě neroztáčí sto let a také se neklepe jako drahý pes právě proto, že je vyvážený (tím nijak nezpochybňuji, že R6 je klidnější a hladší "od přírody").
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2017 16:45
Re: Proc se pod Alfou...
Je fakt že některý dnešní V6 sou zajímavý = tenhle má 657 koní dá 348 km/h [odkaz] :yes: :yes: :-)
15. 5. 2017 17:06
Re: Proc se pod Alfou...
Pěkná kára :yes:
Pokud je v současném sporťáku/supersportu šestiválec tak je praktický vždy do „V“ nebo do „B“ (viz třeba NSX, GT-R, 911 turbo i tato pecka), nikdo nepoužívá R6.
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2017 17:31
Re: Proc se pod Alfou...
V supersportech ne ale [odkaz]
15. 5. 2017 17:47
Re: Proc se pod Alfou...
To je to co píši od začátku, R6 je vzhledem ke svým přednostem dobré řešení do limošky a Mercedesu sedne do C/E/S velmi dobře, do sporťáku AMG ho ovšem určitě nedají i když výkonově dnes není problém vyhnat jej na potřebný výkon.
14. 5. 2017 13:08
Re: Proc se pod Alfou...
A muzes mi rict, kde si ho mohu objednat?
Pokud vim, tak na DE trhu neni, na IT taky ne, takze jako u Alfy klasicky - jednou, nekdy, mozna, az pokvetou hrabe urcite ho na trh uvedou.
A argumentovat top motorizaci je tady dost mimo, pokud nechapes rozdily mezi mainstreamovymi a top motorizacemi, tak radeji nepis...
14. 5. 2017 09:30
Re: Proc se pod Alfou...
no, prostě u Alfy máš jistotu že pokud začneš trollovat, nase*eš tím dost lidí.... a o to trollům jde....

Mě to nechává chladným, spíš mě hodně vadí, když k tomu podobně přistupují i testeři. Že Giulia není bezchybná se ví defacto od jejího představení, ale štve mě když se testy zaměřují jen na hledání relativně nedůležitých chyb a pak se jen tak mimochodem zmíní že ta Alfa taky dobře jezdí....

To co předvedl třeba Pepa v Autosalonu byla úplná fraška a bohužel i třeba Koubek v Meziplynu Giulii otestoval dost podivně.... co už....

Jinak já Giulií v benzínu občas jezdím a z pohledu řidiče je to opravdu hodně hodně dobré auto.....
14. 5. 2017 13:14
Re: Proc se pod Alfou...
Ty se koukas na Autosalon, dite nestastne? To nedelej, sebemrskacstvi se da delat i humannejsimi zpusoby, to mi ver :-)

Ale jo, prave na Giulii se oddelilo zrno od plev, zatimco testeri, kteri miluji auta a jizdu, Alfu ocenili a chyby jen zminili, tak "testeri", kteri si na autofily jen hraji, ji sepsuli za blbosti typu velikost obrazovky navigace a podobne, misto aby ocenili, ze motor je az za predni napravou...
14. 5. 2017 15:57
Re: Proc se pod Alfou...
ne, na Autosalon se fakt nedívám, ale na tenhle "test" jsem byl upozorněn a našel si ho..... a byl to teda mega-úlet >:D
14. 5. 2017 09:41
Re: Proc se pod Alfou...
Někdo ti heknul nick... >:D
Avatar - maxi!
14. 5. 2017 17:36
klasika
sulozime tu do seba pre nejake hluposti.... kua tak vsetci sa snazime vybrat si nejake svoje favority ( a ano, ja ako dochodca mozno zbytocne viac bazirujem na prijemnom interieri ako na jazdnych vlastnostiach na okruhu ci okreske - ale moje cesty do Milana ci Budapesti, Mnichova, etccccc..... si vyzaduju dobru muziku a nie ostre riadenie :-! )
Preto som nadhodil temu alfistov, ale nie aby sme sa pomilovali do ucha! :-!
Rozbalit vlákno
5
15. 5. 2017 04:39
Re: klasika
Však je to v pořádku, vyjma Edíka se tu všichni baví o AR a její konkurenci, ne o tvých potřebách >:D
Avatar - Zappa
15. 5. 2017 07:22
Re: klasika
alebo si jednoducho nepochopil pointu?
15. 5. 2017 08:13
Re: klasika
Neber to ve zlém, diskuze si myslím, že je OK ;-)
Avatar - Londonbridge
15. 5. 2017 13:21
Re: klasika
Alfa sa kupuje srdcom a majitel nebude cakat na testy Adacu , JD Power atd...Ital design je proste very cool...Zrovnanie proti F Pace bude zaujimave ...
16. 5. 2017 06:51
integrated BREAK system? :)
Pan autor, Vam posepkam, ze brzdy su BRAKE a nie BREAK :-) tento system sa teda vola INTEGRATED BRAKE SYSTEM.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Londonbridge
16. 5. 2017 10:02
Re: integrated BREAK system? :)
Uz asi pri pisani myslel na lunch break... >:D
18. 5. 2017 14:25
Treba sa previezt
Odporucam vsetkym onanistom, najma 6valcovym sadnut a previezt sa s 280k AT verziou, hned vas prejde snivanie za 6valcami - nema to zmysel.
Motor vacsinu casu nepocut a ked nahodi Dynamic rezim, prdi do vyfuku a syci ako byk.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
12. 6. 2017 22:44
Re: Treba sa previezt
Se kterým 6válcovým (benzínovým) SUV si to osobně srovnával?
Avatar - white label
12. 6. 2017 22:45
Re: Treba sa previezt
Se kterým 6válcovým benzínovým SUV si to osobně srovnával?
12. 6. 2017 19:11
Prvni cesky test ve Svete motoru
V novem Svete motoru testuji AR Stelvio. Ale je to asi nejake jine auto, nez na ktere peji ody /zvlaste pak na jizdni vlastnosti/ ostatni automobilovi novinari. Nebo kde je pravda? :-O
Rozbalit vlákno
0