Stelvio je historicky prvním SUV Alfy Romeo. Sama automobilka z Arese jej neskromně uvádí coby crossover s nejlepšími jízdními vlastnostmi. Zda je tomu skutečně tak, jsme zjišťovali na úpatí Vysokých Tater.
Podle mého názoru do takových SUV nepatří 4 válce. Dokud tam nebudou pořádné motory, tak o žádném titulu nemůže být řeč. A platí to i pro F-Pace, ten je dobrý s dieslovým 6 válcem a lepší s tím kompresorem.
Tož já nevím, já byl a stále jsem fandou šestiválců, ale na středně velké Stelvio je daný benzin čtyřválec fajn. Zrovna tak jako na CX-5 je čtyřválec dostatečný.
Jaguar si můžeš pořídit buď s 6 nebo 12 válcem, který už nedělají. To je dáno historicky. Ostatní je nonsens. Aspoň tak to vidím já. Mám rád jejich krásnou historii a to včetně povedených sedanů a kupátka, co nabízejí nyní.
Mluvil jsem jen o F-Pace, pochopitelně.. v této souvislosti.
A dokonce ani u něj netvrdím, že šestiválec není lepší! Jen, že čtyřválec stačí... mluvím hlavně na základě zkušenosti s Land Roverem... Discovery 3.0 V6 proti Discovery Sport 2.0 R4... čtyřválec mi nevadil.
A ten Sport patří do téhle velikosti. Cenou, motorem výbavou.. i chováním. ;-)
Dneska jsem se vrátil z pěkné akce s přímým srovnáním... možná napíšu krátkej blog.
Tady nejde o výkon, v době kdy benzinové r4 dvoulitry umí bezpečných 300 koní není výkon argumentem pro šestiválec, jde ale o jeho podání a celkový projev hnacího řetězce, ta hladkost, zvuková vytříbenost a suverenita šestiválce prostě k premii patří a v této třídě je premie má. Měla by je mít i alfa, chce-li k premii patřit. Každý, kdo se sveze fpacem, x3, q5 se čtyřhrnkem a následně ve stejném autě šestiválcem ten rozdill cítí, šestiválec tomu vždy dodá to podstatné kouzlo, esenci premie. ;-)
Tady de o výkon. Protože ten V12 si dá podánim i celkovym projevem hnacího řetězce i suverenitou šestiválec k svačině
Prostě to tak je = musíš se na to koukat z odstupu. To znamená že s tebou souhlasim a sám docela kritizuju 3válce ale ten trend nejde zastavit = maximálně se na trochu delší chvíli zaseknout v nějaký době: Eště chvíli můžeš používat podladěný 6válce = ale to je všechno
Stelvio má skvělej V6 a pro menší výkony prostě stačej R4
Nedělej z toho guláš, dvanáctiváce, tříválce...
Tady je řeč o sťredním premiovém suv, tj. 4 a 6 válce. Stelviu chybí, a je to nedostatek, protože šestiválec je, u z už uvedených důvodů, povýšením daného modelu na premiový. O výkon nejde, autu třídy stelvia stačí s přehledem 250 koní a ty čtyřválec bez problému zvládne.
Argumentace QV je k ničemu, to je jak argumentovat amg nebo emkem, pro daný model z hlediska diskutovaného, tj. pohonů, nepodstatné, tyhle sport deriváty jsou třešinka na dortu. Stelviu chybí jak benzinový (stejně jako giulii) tak dýzlový šestiválec. Ty tvé vložky o tříválcích a dvanáctiválcích, to je jen takové dětské gulášoidní žvanění.
Že ti něco hlava nebere neznamená automaticky žvanění >:-[]
Neumíš se na to podívat z odstupu = ani přes nápovědu = smutný ;-)
Takhle to prostě je = nic s tim nenaděláš. Ani já = i když to narozdíl od tebe chápu :-)
Správně tu padlo že slabší verze by leda odebírala kupce QV = prostě volba je a brzy to tak bude u všech automobilek. A je úplně fuk že trváš na tom aby to bylo tak jak seš zvyklej
Eště nedávno by vrcholná verze byl V8 = žij v realitě a buď rád že je to aspoń V6
Ty máš zase dost, takže třeba v rámci D3 by se taky normálně neměly nabízet víceválce, protože by to ubíralo prodeje vrcholným verzím typu RS/M(AMG? Ve střední (případně i vyšší střední) třídě by pak měly V6/R6 jen RS/M/AMG... 8-s
To je představa dle tvé "logiky". :no:
Ty zas perlíš =stejně jako Dinarovi ti nedošlo že sme na stejný straně >:D
Zkus to eště jednou a buď zapnutej. Tak to prostě je a [odkaz] kupé Jag V12 už nebude = ten výkon hravě pokreje novej 4válec 221 kW
Že tobě stejně jako Dinarovi nefunguje logika a místo aby ses poučil co ví každej znalej oboru = a od nich já = radši vymejšlíš blbosti = to je smutný. Zrovna od tebe bych schopnost nadhledu vzhledem k pokročilýmu věku očekával ;-)
To že M3 došlo k 4litrovym V8 a pak nastal opačnej proces se prostě nezmění = ten opačnej trend bude pokračovat. Chápeš = rozumíš? :-)
Takže motory v Giulii a Stelviu sou naprosto ok, odpovídaj realitě. Volání po 350 koňovym 6válci pro rok 2017 a další je anachronismus. Když už tak časem posílej třeba na těch 350 PS verzi Veloce = nebo daj nějaký Super Veloce
I když se to ti i mi nelíbí = 6tiválců bude jen ubejvat. Technicky už je to dávno vyřešený, R4 2,0 AMG hravě zvládne 600 koní. Teď už de jen o správně zvolený tempo přechodu na menší motory = právě kvůli zákazníkum jako je Dinar případně ty
To že časem budou mít 6válců jen verze RS/M a AMG = je smutná realita. Jen mě překvapuje že to eště nevíš ;-)
Proboha, časem! nebudou spalovací motory vůbec, diskutujeme tady o přítomnosti, což ti zase zjevně nedochází, takže vlastně nic nového.
A nejde o absolutní výkon, ale o hlavně formu/charakter, jakou/s jakým ho motor dodá, a to nikdy žádný R4 diesel umět nebude, i kdyby měl tisíc koní.
„Musíme se přizpůsobit novým požadavkům a předpisům, zároveň se musíme pohnout kupředu a hledat nová a inovativní řešení,“ uvedl v rozhovoru pro Automotive News šéf divize AMG Tobias Moers. Více na: [odkaz]
.........ano, a tady přesně je zakopaný pes. Psal jsem zde na toto téma již několikrát. Automobilky se MUSÍ přizpůsobovat výmyslům ekofašistů z Bruselu....oni to tak doopravdy berou....že musí....a to je to šílené. Oni nemají ani špetku odvahy se tomu EU teroru postavit. Už to připomíná fašistické Německo, kde se ve 30tých létech, v době kdy se dal šílený Hitler ještě zastavit, nenašel nikdo, kdo by se mu postavil. Oni Němci zkrátka museli...a už ho tu máme zase...dalšího Němce, pana Moerse, který zkrátka musí poslouchat a přizpůsobit se...FUJ!
Opat za vedro viacvalcovych fajnsmekrov - pozrite ako sa predavaju nove volva a to su este vacsie vozy. 90% kupcov netusi kolko valcov je pod kapotov, dolezity je im len vykon.
I kdyby - minimalne na papire - byly, gro je v tom, ze zakaznici obecne nejdou po poctu valcu, ale po vykonu, ktery pak ve finale hodnoti pocitove, tedy "jak to ne/tahne" a v tomto hodnoceni je R4 dost dobre na to, aby se vetsine nechtelo priplacet za V6...
Jasne ze cim vacsi motor s viac valcami bude vykonnejsi, ale 280 koni v takomto aute je viac nez dost na normalne jazdenie. Stovka za sest sekund, neverim ze to niekomu nebude stacit, stelvio nie je zavidne auto.
Ten R4 benzín je ještě v pohodě, ale určitě by Stelviu slušel i nějaký benzínový šestiválec s výkonem okolo 350 PS, o šestiválcovém dieselu nemluvě.
Vrcholný V6/510PS bude jako image maker vynikající, ale za ty prachy to bude spíš rarita, takže nějaká podladěná V6 by Stelviu sedla jak pr.del na hrnec.
blbý je že ten QV šestiválec nějak "podlaďovat" moc nedává smysl.... to je defacto motor z Ferrari a bude asi výrobně fest drahý, takže mu dávat nižší výkon a snižovat cenu asi moc nejde.... nehledě na to že by dost možná zkanibalizoval tu ostřejší variantu.....
Samozřejmě, FCA má v koncernové technice i Pentastary V6 3.7 které by do Stelvia byly boží, ale patrně to taky ekonomicky nedává smysl.... ;-\
Jasně, nemusel být zrovna ten od Ferrari..., že by kanibalizoval top verzi QV si nemyslím, její prodeje (vzhledem k ceně) budou zanedbatelné každopádně a navíc jde celkově o vrcholnou verzi, která se obvykle neodlišuje jen ryze motoricky.
U prémie je poměrně běžné, že víceválce nemají jen vrcholné verze a není s tím problém, spíš naopak.
a zhodou okolnosti prave v tejto "sivej" vyzera velmi paradne... mame ju pred predajnou ... a ten dizajn je velmi podareny... ani drahsi cayenne zdaleka nedokaze podla mna posobit tak pekne a sportovo elegantne ... o nafuknutej tlustej X5 a X6 ani nehovorim .. voci stelviu su to ozaj nevkusne zrudicky nehodne modrobielej vrtule ktore sa so stelviom eleganciou a noblesou nemozu zrovnavat... tu je alfa uplne iny level
spolu s F-pace a RR Sportom snad najkrajsie SUV sucasnosti.... stelvio :yes: ... vidim to na velky uspech stelvia :yes:
Jaký Cayenne, proboha, Stelvio je (velikostí) maximálně tak v teritoriu Macanu, který určitě hůř (než Stelvio) nevypadá (o výkonech jeho V6 motorizací nemluvě).
[odkaz]
GTS verze přece nejsou primárně o max. výkonu, ale pokud je podle tebe MGTS "chcípák", jak bys potom nazval Stelvia s R4 motorizacemi, pod kterými píšeme?
A to mají do Stelvia přijít ještě slabší varianty R4, viz článek.
Ty jsi ale dost mimo ve svem boji proti koncernu.
Co se tyka designu, muzou si Macan se Stelviem podat narazniky, kazdy za sebe vypadaji dost dobre.
A co se tyka vykonu, tak - pokud se nepletu - Stelvio zatim nic vic, nez 2,0 R4 280 koni nenabizi na zadnem trhu.
Tak se trochu zklidni.
Macan sice nejakou kritiku zaslouzi, ale urcite ne za design, nebo za vykon svych motorizaci.
Len dočkaj času...Mal som možnosť vidieť nového Cayena ktorý príde teraz. Doteraz sa mi žiaden Cayene nepáčil, ale toto bude bomba. Napríklad aj my máme vo firme Levante, ale oproti Cayenu to bude veľmi blednúť...
To je ohromné překvapení, že jsou si dvě SUV stejné značky podobná, to by se jinde stát nemohlo, co...
Odkazů tři prde.le, ale zezadu/zadoboku, kde se ta auta liší nejvíc, nemáš nic. Prostě tvůj "argumentační" odkazový standard.
Mě vzhledově Cayenne moc nebere = prostor pro zlepšení určitě je. Další sbližování designu mě teda moc neoslovuje a hodně podobný sou si už teď = no uvidíme
Ani nie....Macan vedľa neho vyzerá ako pubertálny brat, vedľa atletického športovca. Naozaj, budúci Cayenne sa neskutočne dizajnovo vydaril. A to hovorím ako človek ktorý SUV veľmi nemusí a Cayenne už vôbec.
Ten odkaz čo si mi poslal ukazuje súčasný Cayenne...ja ale hovorím o nastávajúcom. V Bratislave už montujú prvé kusy, tak isto aj Q8mu. Fotku ti ale neviem poslať ;-)
Edit: Si editol príspevok skôr než som zareagoval...beriem späť >:D
Zo zadu sa nový Cayenne bude podobať viac na panameru. Čiže bude mať zadné svetlá prepojené. Predná časť bude dosť ostrá... Taká špicatá ako žralok. Celkovo bude mať štíhlejšie tvary a už nebude pôsobiť tak baculate a neohrabane ako súčasná. Viacerí kolegovia sme zhodnotili, že vyzerá omnoho modernejšie a krajšie ako napr Levante,.
to je fakt, ze teraz ako jazdievam s priatelkinim Bentley, tak som zmenil nazor a celkom ju chapem, ze si to kupila - netvrdim, ze by som to chcel, ale ma to nieco do seba... :-!
Ano jsem vegan a jezdím v dvakrát přeplňovaném dvanáctiválci s obsahem 6 litru 4*4 SUV, k snídani si dám jehněčí, odpoledne si upeču delfína, kterého jsem ulovil na yachtě s motory Volvo Penta a na večeři si zaletím ve svém tryskovém letadle poháněné motory Lockhead Martin , samozřejmě mám také helikoptéru, nemyslím ten ubohý ultralehký robinson, ale pořádny eurocopter, mám několik heliportů a sídel s záložními motorovými generátory na benzín
33 Giardinetta 4x4 byla normalni kombi s pohonem vsech kol. To by jsi pak mohl za SUV povazovat i Tempru SW 4x4, Dedru SW Integrale, BX 4x4, Corollu ci Lancer 4WD a mnoho dalsich...
Zvýšení (světlá výška) dělá z kombíku crossover (typicky třeba Audi Allroad), nikoli SUV.
Na druhou stranu i sama Alfa píše o Stelviu jako o crossoveru, viz článek.
Ja tusil, ze si na nej nikdo nevzpomene, proste jak pisu - propadak.
Samozrejme ses i ty spletl, nepsal jsem o sportwagonu, coz je oznaceni Alfy pro kombajs, ale o crosswagonu, coz byl zvednuty sportwagon veštyrkolce:
.... o Alfě asi nepište jako o automobilce z Arese.... V Arese se Alfy dlouho dělaly, ale nebyla to historicky první fabrika (ta byla v Portellu) a aktuálně se v Arese už nic nevyrábí a ta fabrika je naprosto zpustlá....
to jen tak na okraj.... ;-)
Jinak poslední produkty (Stelvio, Giulia) se povedly, tak snad se bude dařit... :yes:
Zvenku je to nehezké. Ale aspoň Fiat ví, v jaké poloze mají být čísla na tachometru a otáčkoměru.
Chybí tomu ruční brzda, ale aspoň výrobce pochopil, že primárně v tom musí být diesel.
Nelze sklopit zadní sedadla do rovné plochy. Světlá výška je nedostatečná. Ale mohlo to dopadnout ještě hůře. :yes:
S tím, že dnešní alfy jsou nehezke musím souhlasit. K tomu ještě dostávají ty hnusný kruhovaný ráfky. Absence ručky je u automatů normální, ale taky je jasný, že tohle do terénu nebude. Je to pseudosuv, kor s tím zadohrabem...
Ono stačí nebejt zaslepenej alfista. Alfy mi přijdou designově hrozně okoukaný a o ničem, hlavně ten chladič. Sice to je image automobilky, ale dnes už se nehodí. I Škodovka si ty jejich klasický masky upravuje do moderních tvarů. BMW třeba ty dva průduchy taky lehce mění.
K tomu ty ráfky, to se snad nikomu nemůže líbit.
Zadohrab má výhodu v gripu při akceleraci a jiný chování v zatáčkách. Pro běžného řidiče je na lepší predohrab, páč s pretacivosti moc lidí neumí a prostě to pošlou do příkopu. Navíc zkuste se se zadokolkou udržet na ledu, ta vám bude ustřelovat kam chce. Předkolka bude hrabat kam vy chcete (jestli se tím směrem bude sunout je samozřejmě věc jiná)
No, ale jinak nám to vysvětlil luxusně.
Zcela profesionálním zhodnocením designu počínaje přes sociologický průzkum schopností běžného řidiče až po školu smyku na ledě. >:D:yes:
:-) zda sa, ze nas je tu dost!
mal som Afettu, 2x 156 a este aj teraz sa citim alfistom auz par mesiacov sledujem nase diskusie, ako je fajn, ze sa alfa vratila, s peknymi modelmi - ale otazka je na mieste:
kto z nas skutocne polozi peniaze na drevo, kto si ju zoberie domov? :-!
Mas recht, kazdy ma plnou hubu petroleheadstvi a Cuore Sportivo, ale jak dojde na lamani chleba, tak se bezi pro VW, BMW, nebo neco podobneho.
Prekonat ten strach, jak si bude Alfa stat za par let, az se te dnesni novinky budu zbavovat je hodne tezka, bude trvat dlouho, nez tahle automobilka bude duveryhodna aspon jako prumer tridy...
Ja nejsem anti-VW fanatik, na kazdem aute (asi s vyjimkou Hyundai ix35, z toho je mi tak na bliti, ze bych se ho nedotkl ani klackem) umim najit neco, co zaslouzi pochvalu i neco, co je na kritiku. S novymi VW bezne jezdim a nic spatneho na nich nevidim, svemu urceni vyhovuji temer perfektne.
Hele, srdcařství (v tvém případě Fiat, Alfa) mi nevadí, naopak. Ale nesmíš se tím nechat zahnat do ulity a odtamtud vyštěkávat nesmysly. Počítám, že při tom množství aut, které VW prodá za rok, by muselo být tolik zklamaných majitelů (a tedy potenciálních kupců Alfy dle tvé logiky), že by Alfa musela mít násobně větší prodeje. A nemá. Čím to ?
Jen jestli ty nemáš rozbitou buzolu. ;-) Nebyl jsem to já, kdo spojil překonávání strachu z Alfy se zkušenostmi s VW. Tohle "hejtování" se sice hezky čte, ale s realitou má pramálo společného.
Kdyby byla Giulia Sportwagon s benzínovým dvoulitrem a manuálem do milionu, ne úplné holátko, tak bych to šel projet a umím si poměrně reálně představit, že by skončila za pár let v garáži. Stelvio ne, SUV nezájem.
Kdyby se dařilo ekonomice a zmizel známej makroekonomickej škůdce [odkaz] co eště nikdy nepracoval = mohlo by bejt euro třeba za 22 a máš Stelvio v garáži
Vidim to spíš na setrvání ve funkci [odkaz] = jedno jestli premiéra nebo ministra financí, ekonomice brutálně škodil v obou >:D >:-[]
Taky proto, že je to spíš crossover, než typické SUV, podobně jako Macan.
Když jsem přesedl z Macanu přímo do F-Pace, překvapivě jsem si připadal jako "na kozlíku", a to F-Pace zřejmě nepatří k SUV s nejvyšším "posedem".
...vzdy sejde takova davka tragedu?
Chybi rucka, neni to prvni SUV, nema to sestihrnky, bla bla bla... :no:
Za sebe jsem rad, ze Alfa neumira tak, jako Lancia, a ze uvadi zatim same lepsi modely - po Giulii ted Stelvio vypada jako dalsi ridicske auto, kde vyrobce kaslal na multimedialni s*racky a udelal neco, co primarne paradne jezdi!
Takze dnes velmi hlasite: Bravo Alfa! :yes::yes::yes:
Tady vidím velkou nevýhodu, ve které se nachází BMW. Protože jim chybí motor V6 konfigurace, tak třeba v nové X1 a nebo plánované nové řade1, šestiválec, a to ani ve vrcholné verzi mít nemúžou. Naopak V6 by se jim tam pravděpodobně vešla... ;-\
Toyota Aurion, ale našly by se i další. Příčně/podélně? O to tu ale nejde. Jde tu o možnost do stísněného motorového prostoru napasovat šestiválec. Pro spoustu lidí je šestiválec stále modlou a pro automobilky prodejním tahákem. Kompaktnost V6 je v takovém případě nutnost a automobilka, která vhodnou V6kou disponuje má pak výhodu.
Příčně nebo podélně je právě přesně to, o co tu jde. Těch pár aut s V6 (vznikla kvůli tomu i vr6) a s R6 napříč jen potvrzují, že pokud jde o možnost použití šestiválce, je právě způsob uložení motoru, klíčový parametrem.
Zbytek viz. gil54.
Koncepce R6 je, kromě zástavbových poměrů a - dejme tomu - tuhosti bloku, ve všech ostatních ohledech lepší, než V6.
Šestka (V6 i R6) jsou dnes převážně a i v minulosti vždy byly určeny pro vyšší řady a ve vyšších řadách pro lepší výkonové varianty. A asi i trochu z historického hlediska se v BMW rozhodli pro tuto cestu. V malejch prdítkách čtyřválec stačí. Dělat V6 a R6 společně nedává moc smysl.
Ano, R6 je, až na to že blok je dlouhý, lepší koncept než V6. A ano, vyrábět R6 a V6 vedle sebe by dnes už nemělo smysl. Ale mám takový dojem, že Toyota, Nissan i GM to nějakou dobu v minulosti dělaly.
No ono těch výhod V6 je víc než jen zástavbové poměry nebo tuhost bloku. Třeba nižší těžiště je také jednoznačná výhoda s kladným dopadem na jízdní vlastnosti, ideál je pak z tohoto hlediska H6/B6.
To nižší těžiště (a i o tom by se dalo diskutovat) je poněkud k smíchu, když je vlastní motor V6 proti R6 výrazně těžší už z principu. Nižší těžiště má spíš boxer.
Takže pokud těžkej paroh na předku, kterej se de facto ještě blbějc vytáčí, je ideál, pak ano.
Na tom není nic k diskuzi, to je geometrie a fyzika, R6 má těžiště jednoznačně nejvýš. A zjisti si třeba hmotnost 2.9 V6 v Alfě QV a zkus sem dát nějaký šestiválec se stejným/podobným výkonem a nižší hmotností.
Vzhledem k tomu, že v tom odkazu píší "nevýhoda R6 vysoké těžiště", a "výhoda V6 nižší těžiště oproti R6" , byl jsem si téměř jist, že chceš Šimpanzovi oponovat. :-)
Těžiště nerozporuji. "K diskuzi" jsem myslel tak, jestli ta výhoda mikro nižšího těžiště vyváží ostatní nevýhody.
Jen stručně k hmotnosti V6 x R6: R6 nemusí mít protizávaží na klice, dvoje výfuky (alespoň kus), dvoje pohony rozvodů a ani vyvažovací hřídele (ty vyvažovací hřídele nejsou však nezbytné, to ostatní ano). Tím, že V6 musí mít protizávaží na klice a někdy i vyvažováky, trvá sto let, než se dostane do otáček, protože to má tunu.
Já si nic hledat nebudu a nemusím, to si najdi sám.
Líčíš to jako by V6 milion nevýhod, ale on má dvě a to je složitější konstrukce a nutnost dodatečného vyvážení.
Když porovnám dva moderní motory V6 (Giulia QV) vs R6 (M3) ve vrcholné specifikaci, tak z toho srovnání V6 vychází výhodnější z pohledu
- výkonu/točivého momentu
- nižšího těžiště
- nižší hmotnosti
- více posunutého těžiště ke geometrickému středu auta vzhledem k umístění všech 6 válců až za přední nápravou
a R6 z tohoto srovnání vychází výhodnější s pohledu
- kultivovanějšího běhu motoru
V limuzíně zaměřené na cestovní komfort by R6 byla lepší volba, ve sportovně zaměřeném sedanu jako je Giulia se zdá, že momentálně má V6 navrch.
Nižší hmotnost ? A to vyvažování, výfuky a složitější pohon rozvodů nic neváží ?
Zapomínáš také na vyšší složitost a tím i vyšší výrobní náklady. jen pro úplnost. Výhody i nevýhody má každá z těchto dvou koncepcí. Je třeba je posuzovat objektivně ze všech hledisek.
Já se nesnížím k tomu, abych napsal, že ta nebo ta varianta má navrch. A už vůbec nenapíšu, že motor, jehož hmotnost klikového mechanizmu a dodatečného dovyvážení sil prvního a druhého řádu je výrazně větší, se hodí do sportovně zaměřeného auta, kde prostě nechci čekat sto let než se konečně roztočí a ještě k tomu se klepe jako drahej pes.
Pokud se bavíme o motorech je šuma fuk, kde je těžiště auta. To je další kapitola, kam a jak to šoupneš a do jakého auta. Je jasné, že prostorově si pomalu nebude kam sednout, ale u sportovně zaměřeného auta s tím, tak nějak, musíš počítat. Ale pojede. Tím vším jsem chtěj říct, že V6 není "sportovnější" ani omylem než R6.
Ano, nižší hmotnost, o 7 kg. Samozřejmě, že vyvažovací hřídel a protizávaží mají nějakou hmotnost, ale dodatečný materiál na bloku u R6 aby bylo dosaženo stejné tuhosti bloku také není z pírek kolibříků. A výfukové svody na M3 a G QV těžko mohou mít nějak významně rozdílnou hmotnost když se jedná o svod 3 a 3 válců do dvou trubek lišící se jenom uspořádáním 3+3 na jedné straně nebo 3 vlevo a 3 vpravo. V6 u G QV se určitě neroztáčí sto let a také se neklepe jako drahý pes právě proto, že je vyvážený (tím nijak nezpochybňuji, že R6 je klidnější a hladší "od přírody").
Pěkná kára :yes:
Pokud je v současném sporťáku/supersportu šestiválec tak je praktický vždy do „V“ nebo do „B“ (viz třeba NSX, GT-R, 911 turbo i tato pecka), nikdo nepoužívá R6.
To je to co píši od začátku, R6 je vzhledem ke svým přednostem dobré řešení do limošky a Mercedesu sedne do C/E/S velmi dobře, do sporťáku AMG ho ovšem určitě nedají i když výkonově dnes není problém vyhnat jej na potřebný výkon.
A muzes mi rict, kde si ho mohu objednat?
Pokud vim, tak na DE trhu neni, na IT taky ne, takze jako u Alfy klasicky - jednou, nekdy, mozna, az pokvetou hrabe urcite ho na trh uvedou.
A argumentovat top motorizaci je tady dost mimo, pokud nechapes rozdily mezi mainstreamovymi a top motorizacemi, tak radeji nepis...
no, prostě u Alfy máš jistotu že pokud začneš trollovat, nase*eš tím dost lidí.... a o to trollům jde....
Mě to nechává chladným, spíš mě hodně vadí, když k tomu podobně přistupují i testeři. Že Giulia není bezchybná se ví defacto od jejího představení, ale štve mě když se testy zaměřují jen na hledání relativně nedůležitých chyb a pak se jen tak mimochodem zmíní že ta Alfa taky dobře jezdí....
To co předvedl třeba Pepa v Autosalonu byla úplná fraška a bohužel i třeba Koubek v Meziplynu Giulii otestoval dost podivně.... co už....
Jinak já Giulií v benzínu občas jezdím a z pohledu řidiče je to opravdu hodně hodně dobré auto.....
Ty se koukas na Autosalon, dite nestastne? To nedelej, sebemrskacstvi se da delat i humannejsimi zpusoby, to mi ver :-)
Ale jo, prave na Giulii se oddelilo zrno od plev, zatimco testeri, kteri miluji auta a jizdu, Alfu ocenili a chyby jen zminili, tak "testeri", kteri si na autofily jen hraji, ji sepsuli za blbosti typu velikost obrazovky navigace a podobne, misto aby ocenili, ze motor je az za predni napravou...
sulozime tu do seba pre nejake hluposti.... kua tak vsetci sa snazime vybrat si nejake svoje favority ( a ano, ja ako dochodca mozno zbytocne viac bazirujem na prijemnom interieri ako na jazdnych vlastnostiach na okruhu ci okreske - ale moje cesty do Milana ci Budapesti, Mnichova, etccccc..... si vyzaduju dobru muziku a nie ostre riadenie :-! )
Preto som nadhodil temu alfistov, ale nie aby sme sa pomilovali do ucha! :-!
Alfa sa kupuje srdcom a majitel nebude cakat na testy Adacu , JD Power atd...Ital design je proste very cool...Zrovnanie proti F Pace bude zaujimave ...
Odporucam vsetkym onanistom, najma 6valcovym sadnut a previezt sa s 280k AT verziou, hned vas prejde snivanie za 6valcami - nema to zmysel.
Motor vacsinu casu nepocut a ked nahodi Dynamic rezim, prdi do vyfuku a syci ako byk.
V novem Svete motoru testuji AR Stelvio. Ale je to asi nejake jine auto, nez na ktere peji ody /zvlaste pak na jizdni vlastnosti/ ostatni automobilovi novinari. Nebo kde je pravda? :-O