Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Jízdní dojmy Audi RS5 Coupé: Stejný výkon, ale méně válců

Od roku 2010 tvoří Audi RS5 protiváhu slavnějšímu BMW M3. Jak jezdí druhá generace tohoto superstroje? Krátce jsme vyzkoušeli první dodaný kus do České republiky.
Zpět na článek
Avatar - _Karel_
11. 6. 2017 10:55
Kouzlo nechtěného
Shodou náhod v galerii s nadpisem "jízdní dojmy RS5" je hned pod tím "za cenu, kterou si zamilujete" (reklama na Kiu). >:-[] No, neber to, za tři míče!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
11. 6. 2017 11:50
Re: Kouzlo nechtěného
Beru >:D >:D >:D
11. 6. 2017 12:18
korunový diferenciál
Citace: "...Důvod, proč se tento diferenciál příliš neosvědčil, vám dnes nikdo z Audi neřekne. Hlavní příčinu vidíme v jeho schopnosti vyvozovat svorný účinek, k čemuž potřeboval dodatečnou lamelovou brzdu. V extrému se tak musel vůz spoléhat na kolové brzdy, což není úplně nejšťastnější řešení...."

Musím konstatovat, že některé myšlenky p.Dusila se mi daří chápat jen velmi obtížně.
Například tady nejsem úspěšný ani trochu. V potřebě dodatečné brzdy se podle mě korunový diferenciál nijak neliší od Tosenů, takže mi zcela uniká pointa citovaného vysvětlení
Rozbalit vlákno
3
11. 6. 2017 13:07
Re: korunový diferenciál
Také nemám ponětí, o čem píše. A zřejmě ani on sám (nedává to žádný smysl).

Tahle auta přibrzďování kol používají, protože mají pořád otevřený diferenciál. Na přední nápravu nic jiného nedávají, na zadní může být aktivní diferenciál. Nemá to však nic společného s mezinápravovým (tam by se normálně přibrzďováním řešila situace, kdy máš kola ve vzduchu, což při jízdě po asfaltu není moc problém). Mám takový pocit, že zvládal až 85 % dozadu a až 70 % dopředu - že by jim tohle nestačilo a museli si navíc pomáhat brzdami, se mi nezdá.
11. 6. 2017 14:01
Re: korunový diferenciál
jj, vidím to podobně
Avatar - white label
11. 6. 2017 23:03
Re: korunový diferenciál
Jj, z toho textu by se jeden klidně i zaDusil... ;-)