V rámci akce Audit Tech Day v Mnichově jsme měli možnost vyzkoušet zatím nejostřejší verzi druhé generace SUV Q5. Jede jak z praku a nabízí úžasnou porci techniky. Zbyl ale prostor i na nějakou tu zábavu?
Eště nejsem tak starej a je skoro neuvěřitelný jak mi dneska je vysvětlováno že to co před pár lety bylo považováno za špatně je dneska vlastně to nejlepší >:D >:-[]
A to co mi v mládí bylo vysvětlený že je to nejlepší = mizí v nedohlednu :-|
To je vec vkusu. Ja osobne mam slabost na tmave zelenou. Britskou zavodni zelenou, zelenou Derby Green od Lancie ci tmave zelenou od Alpiny bych nabizel na vsechny auta. :-)
No ono je to dost přehnaně upravené. Já jsem si objednal tyrkysovou na SUV a v reálu je hodně modrá na slunci a večer jde do tmavě zelené. V technicaku je napsáno "zelená", tak jsem zvědav, jak to budu za slunného dne vysvětlovat policajtum.
Problém je, ze vždy vytváříš příliš tendenční příspěvky. Proti černé verzi interiéru (kde všechno zaniká a splývá) postavíš dvou barevný interiér v nějakém individuálním provedení.
Jenže zapomínáš na jednu podstatnou věc. Audi má program bez hranic, mají Audi Exclusive. Nenašel jsem o Q5 na internetu nic - je to novinka.
Ale osobně bych o třídu výše klidně bral toto:
Problém je že to je jiná kategorie jak sám zmiňuješ = a další že nějakej individual program má dneska skoro každej
Najít podobnej úhel záběru a podobnou barvu = ne že by to nakonec asi nešlo, ale mě se do toho nechce. Tobě snad jo? Klidně ty odkazy dej
Jedna teta se strejdou měli nedávno pučený [odkaz] [odkaz] teta až tak odvázaná nebyla, ale strejda naprosto nadšenej že to při nějakym vyhýbacim zrychlovacim manévru málem postavil na zadní :-)
Jízdní vlastnosti prej fakt vynikající
Tady neslo o to, ze má každý individuální program. Tady dokonce neslo o to, dělat reklamu nějakýmu Audi Exclusive. Tady šlo o to, ze jsi standardní interiér SQ5 porovnal s individuálně navrženým interiérem a pak objektivnost dost pokulhává.
Věř mi, ze Audi má taky motory, ze kterých by strejda nespal 14 dní. ;-)
O Velaru tady meleš pořád dokola jenom ty, evidentně si u něj pro vše bohatě vystačíš jen s jeho fotkami...
Takže jediný/hlavní ukazatel kvality interiéru je podle tebe to, jak dlouho (komu) vydrží, ale tak u tebe už člověka nemůže překvapit vůbec nic.
Na rozdíl od tebe se nevyjadřuji k interiérům aut, ve kterých jsem zatím ani neseděl!
Co se (vnějšího) designu Velaru týče, napsal jsem k tomu jasně už ve 13:27 (jsi slepý?).
RRV vypadá velmi! nadějně (aktuálně nejpohlednější RR) , ale hlavně aby nejezdil jako RRE a měl lepší interiér, než RRS.
Ve fungl novém! RRS se stačilo pouze dívat..., abych měl v autě za tyhle prachy jiný odstín A sloupku (zevnitř) vpravo a A sloupku vlevo (apod.) je "vrchol", který člověk nevidí ani v maistreamu, plus třeba provedení krytu zavazadlového prostoru...
Design se dá (byť s určitým omezením) hodnotit i podle fotek.
Velar mám možnost vidět naživo už ve středu.
Nikde netvrdím, že bude jezdit jako RRE, ale na rozdíl od tebe nejsem na větví z toho, že je to jeden z RR a fotky mi k celkovému posouzení opravdu nestačí.
Že má základ společný s F-P? Tak to si tu zase objevil Ameriku. 8-s
Tu Ameriku si svym přirovnánim k levný technice RRE zkusil popřít ty = tak to nepřekrucuj = Velar nebude jezdit jako RRE ale jako F-Pace = jak i ty moc dobře víš ;-)
Kvalitu RRS tu popsal legendárně objektivní Vaverka: Provedení designu a kvalitou materiálů si s dražším příbuzným v ničem nazadá = zřejmě úplatek :-)
Tak to sem nesmírně zvědavej na středu odpoledne? :-| Jak u tebe RR proti Audi asi dopadne? >:-[]
Moh bych ti říct něco jako že jedno sednutí je stejně k ničemu protože: Jedna teta se strejdou měli drahejch aut jako většina lidí neměla za celej život. A došli k tomu že jim doma stačí 2 a a různý drahý kousky si pučujou. Na tejden na dva. Doma, v Německu i jinde po Evropě. Trochu drahá ale skvělá zábava. Třeba Jag F-Type měli už 3x = pokaždý dost jinej dojem. Pokud netrefíš přesně stejnou výbavu motor a co se nesmí řikat ale i prodej ve stejný oblasti světa = máš často skoro jiný auto. I když na fotkách vypadá dost podobně ;-)
Ne, ale myslím, že dobře víš, koho se můžeš zeptat na kvalitu interiéru RRS, jeho rozčarování po převzetí nového vozu jsem se vůbec nedivil..., naopak.
To je docela zajimavy novy ukaz, ze u vykonneho vozu uz se do clanku ani nepise informace o vykonu, ani slovicko o spotrebe. Jen ze tociveho momentu dost (500 Nm v 3l benzinu s twinscroll neni az zas tolik)...
A k tomu hodne informaci o Quattro Ultra, ktere v tomto voze vubec neni.
Jo ono musi zustat misto jeste pro RS jo? Ach jo to je dneska svet ...
Mimochodem chtel jem napsat, ze autor zapomnel zminit, ze se preslo z dieselu na benzin - takovy malickaty detail :-)
Ja mel za to, ze predchozi generace byla pouze diesel, ale ted nejak nevim, mozna se pletu, on se delal i benzin?
No to je pr*el, takze je to vazne tak, ze autor v clanku zapomnel zminit i ten malickaty nepatrny detail, ze oproti predchozi generaci vymenili diesel za benzin :-!
Sorry ale to je neskutecne uboha novinarina, nemyslite?
V minulé generaci se Q5 (na rozdíl od Q3) obešla bez verze RS, ale je logické, že v SQ5 je 3.0 TFSI (260kW/500Nm) z S5 a ne 2.9 TFSI (450PS/600Nm) z RS5.
Myslím, že časem přijde (pro Evropu) i nová dieselová SQ5.
2.9 TFSI má dvě turbodmychadla s jednoduchým kanálem turbíny, každé pro jednu řadu válců. To je hlavní odlišnost. Jinak nevím. Co se týče výkonu, je v tabulce. Ano 3.0 TFSI, tedy s kompresorem v minulé SQ5 skutečně v EU nebylo nabízelo. Bylo v USA, Rusku a jinde na světě. Asi výrobce usoudil, že diesel bude lepší. trochu to nechápu, ale budiž. Holt Audi no.