Jízdní dojmy DAF CF a XF: Od podlahy
85
/
87
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy DAF CF a XF: Od podlahy
Jízdní dojmy DAF CF a XF: Od podlahy
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
To jsme ještě neviděli – při osmdesátce točil šestiválec MX-11 jen 930 ot./min
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
S třínápravovým tahačem poháněným motorem MX-13 480 se dvěma kontejnery na návěsu se nám podařilo jet za rovných 34 l/100 km. Snažili jsme se dodržovat pravidla ekonomické jízdy.
|
acz
S motorem MX-11 a točivým momentem 2200 N.m jsme s cisternovou soupravou jeli za průměrných 29,4 l/100 km
|
acz
DAF XF
|
acz
Nový panel ovládání ventilace byl naprosto přehledný
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
Nové motory se vyznačují variabilním výkonem vodního i olejového čerpadla, což šetří naftu
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
Zmenšený objem jednotky dočišťování výfukových plynů ušetří 50 kg a prostor například pro větší nádrž paliva
|
acz
Oba schůdky se vyklápějí automaticky společně
|
acz
DAF XF
|
acz
Nejvyšší řada XF obdržela u vstupu řidiče logo DAF
|
acz
Model XF má pro zlepšení aerodynamiky částečně vykrojenou přední zástěrku
|
acz
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu