V belgickém testovacím centru Fordu se zjevil masakrální Shelby GT350R Mustang, který se v Evropě ofi ciálně neprodává. Toho jsme prostě museli osedlat a zkrotit.
Nemohl jsem si pomoct..ale titulkem si o to trošičku říkali..i když ono je to stejně jedno.Ne,článku o škodovkach není nikdy moc,téměř vždy (bohužel)pobaví.
tahat boleslavskej hnuj do clanku o aute je fakt hnus protoze skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje
Že bych se blahem z dnešníhoho portfolia článků tetelil, to snad ani ne. Ale neděle 20.8.2017 se stala na ACZ vskutku výjimečnám dnem. Možná, že tato konstelace už nikdy znovu nepřijde. Vždyť dnes se stalo, že NEBYL ani jeden článek o:
- Škodovce
- Tesle a jiných skutečných či virtuálních elekromobilech
- o soumraku dieselů
Nějak mě z toho jímá nadšení. Den v normálním světě. :-) Jasně, že o všem tom se psát dá a má, ale někdy je toho moc.
Mějte hezký den
ono sa to vykompenzovalo tym ze auto ma sirsie blatniky... ma zrejme aj sirsie pneu... ma robustnejsie sucasti motora... pribudlo aj par spoilerov... moze tam byt este vacsi a tazsi chladic... vacsie kotuce... vacsie hento .. vacsie tamto ... takze aj ked karbon na kolach co to odlahcil a aj nejake tie chybajuce zadne sedacky .. vo vysledku je hmotnost vlastne totozna s tym slabsim 5 litrom .. osobne by mi ale bohate stacil uz ten 5 liter... priplacat si za par konikov navyse tazke tisice uz nevidim ako moc vyhra .. rovnako spotreba je uz razom vyssia o dalsie 4 litre na papieri .... ja viem.. nie je to o spotrebe aketo auto .. ale jazdit svizne za 25 by asi denno denne omrzelo aj nejedneho solventneho zakaznika... zvlast dnes ked uz sa da svizne jazdit aj za polovicu... auto ako takto krasne... ale viac sa mi paci ta slabsia GT verzia s 5 litrom... pride mi pouzitelnejsia v praxi a asi aj dlhsie motoricky aj spolahlivostne vydrzi...
Jsou to rozdílné vozy s rozdílným zaměřením, liší se motorem, převodovkou, podvozkem (magne ride), brzdami a mnohým dalším. Na podzim budu mít šanci více porovnat.
Mě by zajímalo, odkud to autor vyčetl, včetně té spotřeby (ne, že by o ní šlo), v Kanadě uvádějí 14,5 litru. Ony se v Evropě liší i ty výkony, vše je měřeno v Americe na 93 oktanovém benzínu.
Já jsme našel 1706...čili o 20 kg lehčí než manuál GT V8...v případě okruhové R verze (v textu) 1655 kg.
Před dvěma lety na auto.cz psali, že R je o 59 kg lehčí než klasické GT
jo to kdyby psali o nějakém autě od emisních leváků, to by byly rozvitá souvětí plná chvalozpěvů....ale takhle ? už je na čase, aby do tohohle hnízda přišla poklidit úklidová
četa vousatých kluků z východu....
Už když vidím tu dementněbleskovou větu na konci titulku "zkrotili jsme ho?" přejde mě chuť to vůbec číst, protože je jasné, že o jízdě se dozvím velký kulový. Nakonec jsem to přečetl a co myslíš? Velký kulový... :-!