Jízdní dojmy: Fuso Canter 4x4 - Dvakrát dvě
14
/
21
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Fuso Canter 4x4 - Dvakrát dvě
Jízdní dojmy: Fuso Canter 4x4 - Dvakrát dvě
|
acz
Abarth
|
acz
Tlačítko aktivace 4x4 se nacházelo vpravo vedle volantu
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Canter zdolal šotolinové stoupání o sklonu 60 % s přehledem
|
acz
Abarth
|
acz
Nejsilnější verze motoru používá k plnění Euro 5/EEV techniku SCR
|
acz
Na agregátu jsou připravené příruby na uchycení pomocného pohonu
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Vyvedení točivého momentu na přední kola si vyžádalo masivní nápravu, chyběl však dolní kryt motoru
|
acz
Volnoběžky v kolech je nutné zapnout/vypnout ručně
|
acz
Zvýšená světlá výška si vynutila druhý nástupní stupínek
|
acz
Verze 4x4 používala zdvojená vnější zpětná zrcátka
|
acz
Abarth
|
acz
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre