Diskuse

Jízdní dojmy s Hondou CR-V: Nejžádanější SUV světa je ještě prostornější. Stačí mu 1.5 VTEC Turbo?

28.7.2018

Dočkali jsme se! Nejprodávanější SUV přijíždí v nové generaci konečně i na evropské trhy. Ještě před startem prodeje jsme jej vyzkoušeli v okolí rakouského Kitzbühelu.

 

  • 122 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.07.  18:01

    Takova krava

    a soudruzi z EU nam ji nuti s motorem do sekacky....fuj!!
    • 113 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 28.07.  18:20

      « Re: Takova krava

      Neměl bys zajít k psychiatrovi = nebo tak něco? :-|
      • 81 Reagovat !

        foto kornel

        kornel 28.07.  19:37

        « Re: Re: Takova krava

        Máš s tým už vlastnú skúsenosť čo? >:D
        • 08 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 28.07.  20:48

          « Re: Re: Re: Takova krava

          S pakama co plácaj naprostý s ničim nesouvisející kraviny? Jo >:D

          Tak povídej = co má nějaká EU a nějaký soudruzi = společnýho s SUV z Japonska? A dej si záležet >:-[]
          • 50 Reagovat !

            foto kornel

            kornel 28.07.  21:54

            « Re: Re: Re: Re: Takova krava

            Ale no, mne nikto nikdy nediktuje čo mám alebo nemám robiť >:D
            • 06 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 29.07.  09:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: Takova krava

              Takhle se vidíš? Tak ať ti do vydrží = do pondělí do rána >:-[]
              • 40 Reagovat !

                foto kornel

                kornel 29.07.  10:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takova krava

                Prečo v pondelí ráno? Ja mám pružnú pracovnú dobu podľa mojich aktuálnych potrieb a som sám sebe šéfom >:D :-! Nesmieš každého porovnávať so sebou a tvojou situáciou ;-)
                • 06 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 29.07.  10:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takova krava

                  Buď si úplně naprosto jistej = že tě se sebou nesrovnávám ;-)

                  Tak ať ti to vydrží aspoň do toho pondělí ráno >:-[]

                  Nebo do termínu u psychouše = nebo do příští dávky tablet :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto kornel

                    kornel 29.07.  20:10

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takova krava

                    Zjavne som sa dotkol žebráčka >:D preboha veď si úplne trápny ;-)
                    • 01 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 29.07.  20:19

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takova krava

                      Prošel sem si tvoje příspěvky co si tu na ACZ psal = tak šup pro tablety >:-[]
                      • 00 Reagovat !

                        foto kornel

                        kornel 29.07.  21:40

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takova krava

                        si jasný, nenúkaj čo máš predpísané ;-) >:D
                        • 01 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 30.07.  08:55

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takova krava

                          Je pondělí = jak je v robotě pružná pracovní dobo? >:D >:-[]
          • 30 Reagovat !

            foto Zetti

            Zetti 29.07.  06:42

            « Re: Re: Re: Re: Takova krava

            CRV pro evropu se vyrabi v britanii. Ty moturky jsou taky pro evropu. [odkaz]
            • 15 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 29.07.  09:18

              « Re: Re: Re: Re: Takova krava

              Ten motůrek = se prodává i na druhý straně planety v Austrálii

              Kecy o EU = sou fakt kravina :-!

              Že se takovejhle prodávanější model vyrábí na víc místech planety = tenhle na 3 různejch kontinentech = neni nic výjímečnýho. Zrovna tak je to dneska se Škodovkou atd.
              • 41 Reagovat !

                foto Zetti

                Zetti 29.07.  11:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Takova krava

                Delat muzou ne pro mne. Mel jsem CR-V 2,2 diesel od nova 8 let. Dobre auto, ale neskutecne nudne.
    • 51 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 29.07.  07:56

      « Re: Takova krava

      Tak si kúp tiguan s dvojlitrom…
    • 40 Reagovat !

      foto Martin911Turbo

      Martin911Turbo 29.07.  10:29

      « Re: Takova krava

      Tak do sekačky úplně ne, ale zatím ta nejvyšší motorizace je bída, jsem zvědavý co bude top motor v CR-V
      Ten zadek je z generace na generaci ošklivější
      Oceňuji velikost vnitřního prostoru, na to že je to japonec
      • 15 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 29.07.  10:43

        « Re: Takova krava

        Vrchol první C-RV byl 2 litr měl kdysi 108kW a 182Nm = dnešní vrchol je 142kW a 243Nm

        Maximum minulý generace byl výbornej 2,4 i-VTEC 124kW 220Nm
        • 41 Reagovat !

          foto Martin911Turbo

          Martin911Turbo 29.07.  11:09

          « Re: Re: Takova krava

          No právě, i HR-V které jsem měl v hledáčku mělo jen dvě motorizace, benzín 131 koní/155Nm! a nafta 120 koní/300Nm což je bída... a cvt automat mě nesedl, celkově to auto bylo takové smutné jak interier, tak exteriér, prostě bez emocí, takže šlo k ledu
        • 00 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 30.07.  12:56

          « Re: Re: Takova krava

          Vo firme bola jedna 2,4 s ich 5st at a označil by som túto kombináciu skôr za mizernú…
  • 85 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 28.07.  18:16

    Stačí mu 1.5 VTEC Turbo?

    Samozřejmě nikoli. Pod kapotu patří diesel. Kdo by se trápil s neekologickým a zastaralým benzínovým motorem.
    • 49 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 28.07.  18:20

      « Re: Stačí mu 1.5 VTEC Turbo?

      Viz já 18:20 :-)
    • 43 Reagovat !

      foto Jenik3

      Jenik3 28.07.  22:12

      « Re: Stačí mu 1.5 VTEC Turbo?

      Jak moc jsem proti 3-valcum (snad krome miniaut, ktera muzou byt full-electric), tak u teto kategorie aut mi foukana 1.5L prijde jako dustojny agregat. CRV ma 1.5t, coz neni Toyota land cruiser, a 220-260 Nm na to staci.
      • 31 Reagovat !

        foto Simpanz

        Šimpanz 29.07.  10:10

        « Re: Re: Stačí mu 1.5 VTEC Turbo?

        No kdyby to byl v ČR jeden ze tří nebo čtyř nabízených motorů tak jako základ by určitě pro nějaké městské jezdce bohatě stačil. Ale jako jediný motor v nabídce je to bída. Ten kdo sedmimístnou krabici chce používat nějakým intenzivnějším způsobem (jízda s plnou náloží, tahání přívěsu, delší lety po dálnici) by určitě přivítal alespoň nějaký foukaný dvoulitr, 1,5 byť foukaná je v dolních otáčkách prostě 1,5 (viz i poznatek v článku, že dole to zoufale nejede a musí se to točit, což je u SUV dost na palici, u těch jde vždy hlavně o ty dolní otáčky, nikdo si nekupuje SUV aby jej musel točit jak zubní vrtačku).
        • 00 Reagovat !

          foto Jenik3

          Jenik3 29.07.  12:19

          « Re: Re: Re: Stačí mu 1.5 VTEC Turbo?

          Souhlasim, ze by nabidka mela obsahovat jeste silnejsi motor (300Nm) pro privesy a plny naklad.
          Paklize se budeme drzet CZ rychlostnich limitu, je to auto na pohodu. Na delsi lety po dalnici toto auto neni uplne to prave kvuli vyssi krabicoidni stavbe.
          • 05 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 29.07.  12:39

            « Re: Re: Re: Re: Stačí mu 1.5 VTEC Turbo?

            Viz já 10:43 = C-RV nikdy tak silnej motor nemělo = tenhle je nejsilnější

            Uvidíme co dá příští rok hybrid
        • 10 Reagovat !

          foto dr-Remorey

          dr.Remorey 30.07.  14:09

          « Re: Re: Re: Stačí mu 1.5 VTEC Turbo?

          mestské jezdce? dyt to auto ma 1,5 tuny, na to ti nestači 140kw? já mam dvoutunový auto se 133kw a když me potkas na ceste, brzdit te urcite nebudu. není to hot hatch na rezání zatáček. To si kupujou rodiny s deckama a ty se ti v ostre jetych zatackach tak jako tak doblijou.
    • 20 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 29.07.  10:08

      « Re: Stačí mu 1.5 VTEC Turbo?

      Pod kapotu už len elektrinu, prípadne LPG, CNG alebo kombináciu elektrina/plyn. Nafta je už zastaralá. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto vladas75

      vladas75 29.07.  19:26

      « Re: Stačí mu 1.5 VTEC Turbo?


      Ada je zase tady 28.07. 18:16

      Stačí mu 1.5 VTEC Turbo?
      Samozřejmě nikoli. Pod kapotu patří diesel. Kdo by se trápil s neekologickým a zastaralým benzínovým motorem.

      ale ty truhlíku, smradlavý dehťáky už nikdo nechce jen ty, asi si zaspal dobu
  • 25 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 28.07.  18:31

    dobre to zvládli

    krásne dodržali kontinuitu dizajnu, nový, ale starý dobrý známy. Tie rozbehy a spotreba sa ťažko hodnotia, lebo pri kicbýli sa otáčkami nešetrí.
    • 02 Reagovat !

      foto RADEK1

      RADEK1 29.07.  15:29

      « Re: dobre to zvládli

      Ano, dodrželi. A dělají to s takovou pečlivostí, že poslední koukatelná Honda byl Acord. Tohle je naprostý hnus. Toho patlala co to kreslí by patřilo vyhodit.
  • 05 Reagovat !

    foto prosetup-sk

    prosetup.sk 28.07.  19:43

    rozbeh + hladká točivosť

    Pohýňaniu a správaniu v nízkom spektre otáčok sa dá pomôcť optimalizáciou geometrie(zbiehavostí) a korekciou charakteristiky elektronického plyn.pedálu. Obidva spolu majú i ďaľšie sekundárne výhody...lepšia spotreba, živšie riadenie a lepšie nabiehajúce brzdy.
    • 10 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 28.07.  22:55

      « Re: rozbeh + hladká točivosť

      Aj ked je to zase reklama na vlastnu firmu, ale i tak nechapem, co to ma spolocne clankom. To akoze tie vyhrady k rozbiehaniu s manualom ma vyriesit uprava geometrie ?!?
  • 41 Reagovat !

    foto Hittman

    Hittman 28.07.  21:13

    Bud

    jsem slepý nebo raději spotřebu neuvedl... >:-[]
  • 40 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 28.07.  21:33

    Točivý moment

    autor článku uvádí 220 Nm pro manuální 6-ti kvalt a 240 Nm pro CVT s tím že Honda nemá dostatečně dimenzovanou manuální převodovku. Zajímavé je že pro Civic je to přesně naopak, tj. 240 Nm pro manuální 6-ti kvalt a 220 Nm pro CVT. Takže japonci převodovku evidentně mají. Nevkradl se do článku nějaký šotek pane redaktore?
    • 51 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 29.07.  10:44

      « Re: Točivý moment

      :yes: Taky mě to trklo. Aby CVT zvládalo lépe vyšší výkon než manuál, to mi hlava nebere.
      Pokud to tak opravdu je, pak asi chlapci v Hondě nějak moc pospíchali. Neumí start-stop k automatu (sice zaplať pánbůh za jeho absenci, ale co je na tom tak složitého, jiní to umí), neumí močku k naftě...
      Zkrátka rychle na trh auto, které evidentně není dodělané.
      • 00 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 01.08.  00:41

        « Re: Re: Točivý moment

        Civic 1.5T s CVT taky nemá SSS, manuál žel Bohu ano.
  • 24 Reagovat !

    foto papito-2

    papito 2 28.07.  21:48

    Cr-v

    Ja som to kupil vo verzii EX-L 1.5 navi na biznis.
    Bol som trochu skepticky ohladne 1.5 l motora ale zatial sa nemozem stazovat.
    Neni to Accord v6 ale bez eco modu je to dostatocne svizne a tiche, spotreba je super.
    Bez problemov dosiahnem 34 mil na galon, Accord s V6 maximalne 26-27.

    V prepocte na peniaze s tym spravim 360 mil za $29 s Accordom to iste za $44.

    Je to velmi pohodlne a tiche - Pokial 1.5 turbo vydrzi a cvt tiez urcite to kupim zas.
  • 41 Reagovat !

    foto rokyta-p

    rokyta.p 28.07.  22:16

    možná stačí, ale

    Stačit stačí, když Kaškaji stačí1.2, tak co by CRVčku nestačilo 1.5 >:D Akorát si myslím, že pro auto této kategorie je optimál +- 2 litr. Stačí, voda z kanystru a toastový chléb k obědu? Joo, stačí, jenže...
    • 42 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 28.07.  23:13

      « Re: možná stačí, ale

      Tak tak. Židům v koncentráku stačila krabička sardinek na 3 dny.... :-!Přesně toto myšlení chce EU nacpat do hlavy motoristům. Je smutné vidět, že se tu ozývají lidé, kteří jsou již zmanipulováni....ach jo.... ;-\
    • 13 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 28.07.  23:19

      « Re: možná stačí, ale

      Zrovna ten Kaškaj má možnosť aj steroidovanej 1,6... :-!
  • 24 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 28.07.  22:55

    No hura

    Konecne niekto dalsi objavil vyhody automatu, resp. CVT s menicom.
    "Řízení s dvoupastorkovým elektrickým hřebenovým posilovačem je přesné a lehké" a co spatna vazba - mam to chapat tak, ze ziadna ?
    A opat raz taktne zamlcana svetla vyska. Pocitam opat s brutalnymi 165mm ...
    • 40 Reagovat !

      foto happy-driver

      happy_driver 28.07.  23:27

      « Re: No hura

      Posledný riadok v tabuľke napovie... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 28.07.  23:44

        « Re: Re: No hura

        Moja chyba, uz som videl tolko recenzii SUV s tabulkami, kde to nebolo, ze mi to mozog odfiltroval :-)
        • 30 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 29.07.  10:35

          « Re: Re: Re: No hura

          Ale tá svetlá výška je fakt brutálna. Na ňu sa ani moje Kangoo nechytá, má len 164 mm... :-(
          • 11 Reagovat !

            foto Martin911Turbo

            Martin911Turbo 29.07.  13:42

            « Re: Re: Re: Re: No hura

            Světlá výška nic moc, tu mám i na svém Jeep Renegade 4x4 a trailhawk ji má ještě o 9 mm větší než CR-V, to se v Hondě moc nepochlapili, čekal bych u takového auta aspoň 250mm
            • 22 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 29.07.  13:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: No hura

              K čemu 250 mm? Dyť to z 99% sou normální auta na silnice = jen ve tvaru SUV

              • 00 Reagovat !

                foto Martin911Turbo

                Martin911Turbo 29.07.  13:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No hura

                Na výlet s rodinou do přírody, aspoň já jsem si takto vybíral auto do města i na relax do přírody
                S Reném jezdím normálně po lesních cestách, možná jsem v té menšině co sjedou s SUV/crossoverem z asfaltu do přírody, ale je to tak
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 29.07.  14:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No hura

                  Nojo tak to radši sáhnout po něčem jinym = Subaru XV nebo Forester 220 mm nebo ten René :-)

                  Tohle je spíš běžný příměstský auto = ve tvaru SUV = nutno uznat že se skvělou celosvětovou prodejností

            • 00 Reagovat !

              foto Beefcake

              Beefcake 29.07.  14:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: No hura

              Teraz je prave aspon trochu ok, predtym to byvalo tych 165mm...
  • 73 Reagovat !

    foto happy-driver

    happy_driver 28.07.  23:39

    ***

    Nie som cieľovka, ale. Tých ale je tam viac. Prístrojovka je vyslovene chudobná, to si Honda veľmi zľahčila, vyzerá to ako lepší budík z Alzy. Stredový panel je zase pre zmenu v štýle Nintendo a volič automatu evokuje metro (...na linke C >:-[] >:-[] >:-[] ). Zrýchlenie 0-100 za 10s s takmer dvestokoňovým benzínovým motorom a váhou málo cez 1,5t je fakt biedne. :no:
    • 57 Reagovat !

      foto Toky1

      Toky1 29.07.  09:19

      « Re: ***

      Tak ale zas koľkokrát za život majiteľ takéhoto SUVčka zrýchľuje na bomby z 0 na 100km/h? Zaujímavejší údaj by ale bol z 0 na 60, či zo 60 na 100. Takto človek zrýchľuje určite častejšie. Či?
      Ja mám povedzme tuším 10-11s z nula na sto a nikdy som nemal problém že niečo nestíham. Ale to je asi len v hlave vodiča. Neskúšať jazdiť na limitoch.
    • 37 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 29.07.  10:34

      « Re: ***

      Čo to trepeš... Je to SUV, žiadny špintér. V reálnej premávke zrýchľuješ z 0 na 50 asi tridsať sekúnd, takže o čo ide? Čokoľvek pod 15 s je úplne vpohode a aj nad túto hranicu to ešte nie je žiadna tragédia. Dnes je tuším každý pretekár.
      • 83 Reagovat !

        foto happy-driver

        happy_driver 29.07.  11:10

        « Re: Re: ***

        Pod 15s z nuly na stovku bolo v pohode naposledy tak niekedy začiatkom deväťdesiatych rokov. Dnes je to v pohode možno v nejakom zapadákove, kde nie je hustá premávka a absentuje potreba zrýchlenia ako prvku aktívnej bezpečnosti. O pretekároch môžeš bľabotať pred tými zúfalcami, ktorý keď potrebujú predbehnúť na okreske dodávku, alebo náklaďák, tak musia zmobilizovať aj posledného kobylu pod kapotou a čakať na kilometrovú medzeru v protismere. Obdobná konkurencia nemeckej a koncernovej proveniencie to zvládne minimálne o sekundu rýchlejšie a stačí jej na to o 40 koní menej. Je to SUV, relatívne malé a dá sa povedať, že aj pomerne ľahké. S viac ako 190-koňovým benzínom je to však lenivé a výkon sa pravdepodobne stráca v nešťastnom CVT. Syndróm kórejských koní. Na papieri motor silný až-až, v reále to však podáva jazdnú dynamiku auta s o tretinu menším výkonom. Toľko k tvojmu trepaniu.
        • 11 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 29.07.  18:18

          « Re: Re: Re: ***

          Trepeš, za tým si stojím. S predbiehaním majú mnohí problém iba preto, lebo ich to v autoškole neučili. A môžu mať aj 200 koní pod kapotou a papierovú akcelerácie pod 8 s. Keď má raz niekto kravsky pomalé reakcie a nie je schopný poradiť a dupnúť na plyn, tak skrátka bude čakať na tú kilometrovú medzeru v protismere.
          Moje Kangoo má papierové zrýchlenie 13 s, čo som ale nikdy naplno nevyskúšal - na čo aj, ničiť si auto? Beztak akcelerácia z nuly na sto nič neznamená, hlavne nie pri predbiehaní, vieš? O pružnej akcelerácii si už počul?
          • 33 Reagovat !

            foto happy-driver

            happy_driver 29.07.  21:26

            « Re: Re: Re: Re: ***

            Fakt trepem? Tak to je blbé... Ale vieš čo, skús si to najprv upratať v gebuli po ceste do roboty, než zase zatrúbiš nejakú múdrosť. Zrýchlenie 0-100 si pre istotu nikdy neskúšal, aby si si neničil auto - že je to tak nejako blbosť, to teraz preskočím - zato si však dopraješ adrenalínu, keď tam zavalíš trojku a hajde predbiehať kolónu. A to všetko v exprese, ktorý vraj urobí stovku za 13s, ale v pružnom zrýchlení trhá v premávke všetko na kusy. Bože, bože a toto sa motá po cestách.
            Skús si dať dole klapky z očí a uvedom si, že majitelia áut, aké som spomínal vyššie, neriešia takéto zúfalé situácie, či tam v prípade potreby narvať trojku a prevaliť podlahu pod plynovým pedálom, ale jednoducho primerane pridajú, automatika zvolí vhodný kvalt a než sa spamätáš, tak už je dávno pred tou tvojou kolónou. Bez zbytočných úvah o kvaltoch, orosenom čele a či to aj dnes vydá s herkou, čo sa rozplazí na kilo za trinásť sekúnd a jalových kecoch o neuveriteľne pružnej akcelerácii.
            Kúp si normálne auto, čo aj trochu ide a potom už nebudeš musieť plodiť takéto bláboly a vyrábať rizikové momenty na ceste.

            Pozri si na youtube porovnateľný VW, tu je 150k Tiguan 1,4TSI s DSG. O 40k menej, okolo 1600kg a zrýchlenie pod 10s... Kdepak asi soudruzi z Japonska udělali chybu?
            [odkaz]
            • 01 Reagovat !

              foto traveldrive

              traveldrive 29.07.  23:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: ***

              Ty si fakt trúbka.
              • 02 Reagovat !

                foto happy-driver

                happy_driver 30.07.  10:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                Takže argumentačne si sa vyčerpal - niet divu, keď máš etalón na porovnávanie úžitkové auto s dynamikou poplatnou dobe pred tridsiatimi rokmi - a tunelové myslenie jednoduchého prostáčika ti iný pohľad nedovolí.
                Všetci v premávke sú trúbky, len ty, osvietený truľko, dokážeš predbiehať na trojke. :yes: >:-[] >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Beefcake

              Beefcake 30.07.  00:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: ***

              Fakt kecy.
              " v prípade potreby narvať trojku" - na tom nie je nic zle a je to vzdy lepsie ako predbiehat kamionovym stylom.
              Tak si skus dohladat aj nejake videa k 1.5T Honde. Napr.
              CVT+AWD - [odkaz]
              8.5s

              CVT+FWD - [odkaz]
              8.15s

              Alebo uplne komplet test - [odkaz]
              V US/CAN ale mozno maju tie modelove roky posunute.

              "Toľko k tvojmu trepaniu."
              • 01 Reagovat !

                foto happy-driver

                happy_driver 30.07.  10:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                Samozrejme, že na tom nie je nič zlé. Kecy sú to, čo ste plodili predtým aj s pružným pilotom Kanga.
                Zlé a hlúpe je obmedzené videnie okolitej premávky, zatemnené logikou jazdy v pomalej herke, ktorá podľa majiteľa disponuje nevídanou pružnosťou. Lebo on je jediný na planéte, koho napadne pri predbiehaní podradiť do trojky. To, že je kopec bežných áut s automatmi, kde nikto nerieši aký kvalt tam je, ale proste pridá a predbieha, na to mu už mentálna kapacita nezvýšila.
                K videu z youtube, áno, to už sa mi zdá ako primerané. Otázne je, nakoľko je relevantný údaj z článku, alebo podľa akej metodiky dospeli k hodnote 10s.
                • 20 Reagovat !

                  foto Nonsens

                  Nonsens 30.07.  10:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                  zastanem sa slabších áut. V reále fakt ani dnes autá so zrýchlením do 15 s nespôsobujú žiadny problém v premávke, ten môžu spôsobovať iba vodiči. Na semafóry to stačí v pohode, len auto nepôjde na pol plynu a na bežných cestách si šofér takého auta nemôže vyskakovať a púšťať sa do kolóny v ťažkom úseku, to je všetko. Samotné auto určite nie je zdrojom kolón alebo problémov, dnes sa autá ktoré nevedia v pohode spraviť 130 ani nerobia.
                  • 01 Reagovat !

                    foto happy-driver

                    happy_driver 30.07.  12:09

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                    "Na semafóry to stačí v pohode, len auto nepôjde na pol plynu a na bežných cestách si šofér takého auta nemôže vyskakovať a púšťať sa do kolóny v ťažkom úseku"

                    Samozrejme. A pokiaľ si to šofér takéhoto auta uvedomuje, kde sú tie dynamické limity jeho auta, tak je to OK. Každodenným problémom však bývajú ľudia, ktorí preceňujú svoje auto a človek v protismere potom musí uhnúť až niekam na kraj cesty, aby sa tam takýto pružný pilot vôbec zmestil a nebola z toho čelná zrážka. Lebo on to práve natrel celej kolóne na vytočenej trojke.
                    • 00 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 30.07.  12:41

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                      Vraťme se zpět k jádru pudla: není žádný problém jezdit s autem, které má stovku za deset. Problémem může být maximálně řidič.
                      Ale na auto se 140kw je těch 10s spíš špatná hodnota.
                      • 00 Reagovat !

                        foto kyklop

                        kyklop 30.07.  14:02

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                        S poslednou vetou sa dá len súhlasiť
                    • 00 Reagovat !

                      foto Nonsens

                      Nonsens 30.07.  13:00

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                      áno, ale je fakt, že mnohí preceňujú auto bez ohľadu na výkon, uhýbam jak slimákom, tak stíhačom, takže väčší problém je v kabíne ako pod kapotou :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto kyklop

                      kyklop 30.07.  14:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

                      Pozri sa okolo seba a.zistíš, že prúser v podobe zlého odhadu priestoru na predbiehací manéver sa týka vozidiel bez ohľadu na počet koní pod kapotou. Všetko má spoločné len jedno a.to je ten blvbý článok za volantom. Argumentačne si sa nám tu dnes vystrielal ty. Na zrýchlenie z 0-100 za trinásť stačí ísť dekádu naspäť k a popozerať sa po základných atmosférach nižšiej strednej
      • 50 Reagovat !

        foto Jenik3

        Jenik3 29.07.  12:23

        « Re: Re: ***

        Je to SUV a z toho by se melo vychazet. Pro sviznejsi jezdeni ma honda v nabidce civic. Osobne mi 15s prijde jako hodne vysoko polozena latka. To snad nemel ani S.favorit v 90 letech. Ja bych si latku snizil na 11s.
        Nicmene souhlasim s tim, ze to je umele cislo. V 99% pripadu se clovek rozjizdi pomaleji kvuli provozu a proto, ze neni kam spechat.
        • 04 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 29.07.  12:32

          « Re: Re: Re: ***

          Favorit 1,3 40kW 0-100 za 17 s
          Verze 42kW za 16 s
          Verze 46kW za 14 s
          A teď to přijde = verze 50kW za 13 s :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Jenik3

            Jenik3 29.07.  13:57

            « Re: Re: Re: Re: ***

            No prosim, jak rychly fara AZNP produkoval.
        • 51 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 29.07.  12:46

          « Re: Re: Re: ***

          Samozřejmě, že vůbec nejde o to, za jak dlouho se mi auto rozjede na 100kmh. Ale je to jakýsi +- porovnatelný údaj říkající něco o dynamice auta.
          • 01 Reagovat !

            foto traveldrive

            traveldrive 29.07.  18:20

            « Re: Re: Re: Re: ***

            Tak áno, niečo sa z toho vyčítať dá, ale vôbec by som to nebral ako nejaký smerodajný údaj, skôr iba na dokreslenie. Dynamika auta je skôr o pružnom zrýchlení, ale vo veľkej miere a najčastejšie je o vodičovi. Ten, kto vie, aký kvalt má kedy hodiť a koľko dupnúť na plyn, pokojne nechá za sebou aj dvakrát silnejšie autá.
            Do práce jazdím denne cca 50 km a často vidím, ako sa niekto vlečie za kamiónom a nie je schopný ho predbehnúť. Niekedy doženiem vláčik aj viacerých áut za kamiónom, všetci sa na seba lepia a nikto nepredbieha - takže trojka, viac plynu a pri prvej príležitosti ich musím dať naraz, lebo sa povlečiem s nimi.
            • 30 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 29.07.  18:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: ***

              Tak to, že někteří málo předjíždějí, má malou vypovídací hodnotu o jejich autech.
              Mluvíš o "pružném zrychlení", ale asi mi nebudeš chtít tvrdit, že auto, co dává stovku za 14s předjede kamion obdobně jako auto se stovkou za 10s....
              Samozřejmě to nelze brát na desetinky, já bych řekl - rozdíl do sekundy nemusí nic znamenat. Ona ta hodnota 0-100kmh se přece taky skládá z pružného zrychlení - nejdřív na jedničku, pak na dvojku, někdy dojde i na trojku.
              • 12 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 29.07.  19:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                Ne = zrychlení na 100 nebo jinou hodnotu neni úplně to samý = neskládá se jak píšeš = z hodnot pružnýho zrychlení

                A souhlasim s tim co traveldrive řiká = pružnost je důležitějších než nula až 100

                A jak kdo předjede kamion = je často spíš o propojení volantu a pedálů v interiéru, než v motorovym prostoru
              • 01 Reagovat !

                foto traveldrive

                traveldrive 29.07.  23:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                Nie, žiadne kaleráby ti tlačiť nejdem, hovorím len to, že je prd platné, ak má niekto auto s akceleráciou z nuly na sto hoci o 3 alebo 4 sekundy lepšou, keď nie je schopný to v premávke využiť. A keď už sa spomenulo to predbiehanie, pri ňom využívaš zrýchlenie od určitých otáčok po podradení, a to nie je to isté ako štart a zrýchľovanie z miesta, to uznáš, nie? Skrátka hovorím, že zrýchlenie z nuly na sto je v bežnej premávke prakticky irelevantné.

                Ešte k tvojej druhej vete - nejde o auto, ide o vodiča. Drvivá väčšina toho, čo denne na cestách stretávam, nerozozná rozdiel medzi autom, ktoré z nuly na sto zrýchli za 14 sekúnd, od auta, čo to zvládne za 10.
                Tento Mitsu to zvláda za 10, OK. Je to príliš? keby to bol hatch alebo lift, poviem, že hej. Ale je to SUV, auto trochu s iným zameraním, tak aj sprevodovanie môže byť iné a priority niekde inde ako v akcelerácii. Ale to trúbkam ako happy_driver nevysvetlíš.
                • 00 Reagovat !

                  foto Beefcake

                  Beefcake 30.07.  00:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                  V meste je dolezitych 0-50km/h :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto traveldrive

                    traveldrive 30.07.  06:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                    Samozrejme. Vieš, aká je realita? Raz som si dal tú námahu odsledovať si to a 8 z 10 štartov zo semaforu znamenalo všeobecné zrýchlenie z 0 na 50 km/h za 20-30s.... ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 30.07.  07:03

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                      ? To nemyslíš vážně. Já sám žádný závodník nejsem, při běžné akceleraci zdaleka nevyužívám plný výkon auta, ale za 20-30 sec. to auto na 50kmh roztlačím. ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto traveldrive

                        traveldrive 30.07.  07:34

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                        Samozrejme, ale fakt to tak je. Tu a tam sa niekto ponáhľa a dupne na to trochu viac, ale zväčša je ten rozbeh slimačí. Zväčša pomalá 1, rovnako pomalá 2, šupne tam trojku a potom dá plyn na podlahu. Takže keď je takýto umelec pred tebou, na dvojke musíš za ním ubrať plyn, aby si mu nevyliezol na chrbát, aby ti vzápätí utiekol sedemdesiatkou a pred ďalším semaforrom brzdil jak magor... A že takých po meste jazdí, aspoň v Bratislave je ich jak hadov...
                        • 00 Reagovat !

                          foto Nonsens

                          Nonsens 30.07.  11:03

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                          myslím, že to tak naozaj je, nemeral som, ale keď niekedy prevetrám na semafóre krpatého atmo svišťa, aby mi nezlenivel, tak to vyzerá, že mám sleepra.
                  • 01 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 30.07.  08:53

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                    Přesně :-!

                    A tam hybridy kralují = okamžitej záběr elektromotoru je k nezaplacení :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto happy-driver

                  happy_driver 30.07.  10:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                  Ono je to Honda, Mitsubishi vyzerá máličko inak. Ale tým sa netráp. >:-[]
                  Takto to dopadne keď meleš, meleš a ani vlastne nevieš o čom.
                  • 00 Reagovat !

                    foto traveldrive

                    traveldrive 30.07.  16:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                    A? Čo sa dizajnu týka, v posledných rokoch japonec ako japonec. Ale tešíš sa, že si po mne našiel chybu, že? ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 30.07.  14:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                Pokiaľ máš manuál a si s ním aspoň trochu schopný narábať, tak pri takýchto situáciach ľahko vymažes deficit desiatok koní, samozrejme v porovnaní s tým, čo len šlápne so zaradenou 6stkou na plný plyn a čaká čo bude. Na súčasnej firemnej popelnici mám len 86 zdochlých turboponíkov bojujúcich s dĺĺhými prevodmi a preto často pri 50km/h hodím dvojku a potiahnem to do 90-100km/ čo na väčšine okresiek stačí. Samozrejme s využitím hlavy a triezvym odhadom na potrebné mieato na dokončenie predbiehania..
      • 02 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 29.07.  14:51

        « Re: Re: ***

        Keby len pretekar. On este kazdy popritom vozi nonstop plny kufor, resp. paletu v nom, zapriahnutu jachtu a sedia v aute siedmi.
        A samozrejme je este poziadavka, aby to jazdilo za 3 a stalo 500K.
      • 12 Reagovat !

        foto mikesh

        mikesh 29.07.  22:01

        « Re: Re: ***

        Tipuju, že ty budeš jeden z těch co na dálnici najíždějí rychlostí 40kmh, páč přece není kam spěchat... za takovým je radost jet.
        • 11 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 30.07.  00:08

          « Re: Re: Re: ***

          A na to si prišiel ako, čierny kocúrik? >:-[] >:-[] >:-[]
          • 02 Reagovat !

            foto mikesh

            mikesh 01.08.  10:22

            « Re: Re: Re: Re: ***

            Z dvojích komentářů bílá kočičko :-). Přesne takhle jezdí borci pro které je auto se zrychlením 0-100 za 15s dostatečně výkonné, páč přece chybějící vykon lze nahradit dostatečným zadupnutím pedálu plynu do podlahy >:D
  • 36 Reagovat !

    foto JohnST

    JohnST 29.07.  00:54

    Honda

    Tak 1,5 motorcek je v tomto aute maly. Basta. Moze si tu kto chce placat co chce je to uplne podmotorovane vozitko pre dedkovcov. A este k tomu sikmookych. >:-[]
    • 53 Reagovat !

      foto Reco

      Reco 29.07.  07:17

      « Honda

      Ak je ta 1.5 podmotorizovana, tak ten aktualny atmosfericky dvojliter je podla teba co? Ta 1.5 ma nizsi objem, ale vyssi vykon aj krutiak. Si prepadol z fyziky?
  • 62 Reagovat !

    foto chalan66

    chalan66 29.07.  01:11

    NEVIEM ALE ....

    Neviem, ale kedysi som dizajn HONDA miloval ( 2000 až 2010 ) teraz je to katastrofa za katastrofou v dizajne ! Miešanie tvarov a nedinamický tvar celého auta, je pre mňa dôvod na to aby som išiel ku konkurencii. Honda ACORD bolo posledné pekné auto ! :no: :no: :no:
    • 53 Reagovat !

      foto white-label

      white label 29.07.  02:12

      « Re: NEVIEM ALE ....

      Jo, zvlášť ten zadek je mimořádně ošklivý...
      Není zrovna moc povzbudivé, že takový design stačí na celosvětově nejprodávanější auto ve své třídě.
      • 38 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 29.07.  09:32

        « Re: Re: NEVIEM ALE ....

        Že by se lidi rozhodovali pro auto i z jinejch důvodů než designu? Divný :-|
        • 32 Reagovat !

          foto Verny-2013

          Verny_2013 29.07.  11:29

          « Re: Re: Re: NEVIEM ALE ....

          Z toho plyne že amíci, japonci a číňani jsou prostě divní.
    • 42 Reagovat !

      foto Machyrek

      Machýrek 29.07.  11:58

      « NEVIEM ALE ....

      Jo, CR-V je mimoradne skaredy auto. Fujtajxl.
  • 61 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 29.07.  10:49

    Spotřeba

    Tak nevím, autore, co se vám nezdá na spotřebě mezi 8-9l benzínu. Když přihlédnu k tomu, že vaše novinářské spotřeby jsou většinou spíš vyšší, přijde mi to na benzín zcela v normě. Kdyby to byly čísla nafty, pak by to bylo na pováženou.
    Které SUV této velikosti a podobného výkonu jezdí za 7l benzínu?
    • 14 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 29.07.  11:01

      « Re: Spotřeba

      Za 7 jezdí Toyota RAV4 hybrid 145kW = 114kW a 206Nm atmo benzín + 105kW a 270Nm elektromotor. Občas i za míň = na delší cestě

      Uvidíme co hybrid v C-RV
    • 50 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 29.07.  11:06

      « Spotřeba

      Předchozí dvoulitr žral kolem deseti. Takže lepší dynamické parametry, o fous nižší spotřeba, točivý moment níž - a obsah válců o 25% menší... pokud to něco vydrží - tak co chtít víc?
      Za 7 litrů by jezdila hybridní verze...
      • 51 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 29.07.  11:47

        « Re: Spotřeba

        Jj, je to tak.
        A protože to vidíme stejně, nějaký dva kolegy můj příspěvek pobouřil a s tvým souhlasí.
        Je to tu pořád sranda.
      • 14 Reagovat !

        foto camco

        camco 29.07.  12:22

        « Re: Spotřeba

        honda není subaru ;-) (jen rýpnutí) III G jezdila v průměru za 8,5, IV G i pod 8. v manuálu. ten hondí 5q automat byl stavěný spíš pro usa, ten opravdu bral 10-11.
        naproti tomu 2,2 dtec za 6,5 - to jsem zvědav na hybrid, zda to dokáže
        • 00 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 29.07.  14:13

          « Re: Re: Spotřeba

          spritmonitor - od roku 2010 spotřeba 9.2 litru. relativně velké auto, s pohonem 4x4 - i tak je to super výsledek. za sedm litrů jezdí litrová Fiesta...
          • 10 Reagovat !

            foto Beefcake

            Beefcake 29.07.  18:21

            « Re: Re: Re: Spotřeba

            Posledne mesiace, odkedy som si zacal evidovat na spritmonitore, tak 8.6l/100. Dialnice, okresky, mesto, sem-tam mimo.
            • 10 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 30.07.  06:51

              « Re: Re: Re: Re: Spotřeba

              mhm, no já jsem uvedl průměrnou spotřebu, ty jsi uvedl tu svoji:)
              • 00 Reagovat !

                foto Beefcake

                Beefcake 30.07.  21:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba

                Ja len, ze 8-9 je uplne realnych v tej kategorii vseobecne.
    • 00 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 30.07.  11:08

      « Re: Spotřeba

      a to ešte v kicbýli na horských rozjazdoch, fakt nevidím problém, ale všetci sú zmasírovaní eko katalógmi a čakajú trojku >:D
  • 20 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 30.07.  14:29

    Standard

    Foukané 1.4-1.6T kolem 110-120kW v praxi obvykle dokážou držet krok s tradiční 2.0d okolo 110kW... ať už je to v Octavii, Mondeu nebo čemkoli jiném. Hondě se 1.5VTEC podle všeho povedl, takže nevidím důvod, proč by tohle nemělo fungovat minimálně srovnatelně s dvoulitrovou naftou, což je pořád standard dané třídy.

    Že by to chtělo třebas dvoulitr jako top beru.
    • 02 Reagovat !

      foto Atila-

      Atila_ 30.07.  14:50

      « Re: Standard

      Problem je, ze jenom v dynamice, ale ta dynamika je pak zatracene vykoupena spotrebou. Takovyhle maly motorecek v pomerne velkem aute s velkym odporem znamena ze na to trosku clovek slapne a je tam patnactka ani nemrkne. Obecne turbomotory do MPV, SUV a podobnych krabic jsou nesmysl, tak musi jit diesel. Ono to neni jenom o tom downsizingu ono i dvoulitrove turbo v Tiguanu ma kombinovanou spotrebu realne pres deset litru.
      • 20 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 30.07.  20:15

        « Re: Re: Standard

        Hmm, jsou tu zkušenosti uživatelů třeba 1.6EB v SMax a není to žádná trága. Pro rodinné využití s nájezdem třeba 15t za rok, při 2l/100 rozdílu, 10.000 Kč za rok... na brázdění autobahnu to není, ale jinak v tom nevidím problém.
      • 00 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 30.07.  21:27

        « Re: Re: Standard

        Nie je to tak zlé ako to opisuješ ;) . Koniec koncov aj majiteľ suv, alebo mpv si môže užívať kultúru chodu a ticho pričom rozdiel možno nebude ani tie 2l na 100 km
      • 20 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 30.07.  21:32

        « Re: Re: Standard

        NIE turbomotor a ANO diesel ?
        Takze atmosfericky diesel ?
        Tak to vela stastia s traktormi.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Merkelová si na večeři s Erdoganem u prezidenta nechala zajít chuť. Není sama

Merkelová si na večeři s Erdoganem u prezidenta…

Německá kancléřka Angela Merkelová se nezúčastní státní večeře, kterou v pátek pro tureckého prezidenta Recepa…

Nemůžete spát? Bude úplněk! Zkuste 5 tipů jak večer usnout!

Nemůžete spát? Bude úplněk! Zkuste 5 tipů jak večer usnout!

Večer lehnete do postele a ne a ne zabrat? Převalujete se, přemýšlíte nad prací, domácími povinnostmi, počítáte…

 

iSport.cz

Ocenění FIFA: Modrič nejlepším hráčem, mezi trenéry vládl Deschamps

Ocenění FIFA: Modrič nejlepším hráčem, mezi trenéry…

Nejlepším fotbalistou světa za sezonu 2017/18 podle Mezinárodní fotbalové federace FIFA byl zvolen Luka Modrič.…

SESTŘIH: Jablonec - Plzeň 3:0. Mistr po Lize mistrů propadl, pálil Trávník

SESTŘIH: Jablonec - Plzeň 3:0. Mistr po Lize mistrů…

Fotbalisté Plzně v dohrávce 9. kola FORTUNA:LIGY prohráli v Jablonci 0:3 a klesli na třetí místo tabulky.…

 

Reflex.cz

Děsivá čínská epidemie: Unikátní snímky z doby, kdy chřipka zabíjela lidi po tisících

Děsivá čínská epidemie: Unikátní snímky z doby, kdy…

Mandžuská chřipka byla snad největší zdravotní katastrofou čínské historie. Pro Evropana ji zastiňuje tehdejší…

Okamura mění taktiku. SPD hodlá zastavit diktát EU a říct islámu NE z komunální úrovně

Okamura mění taktiku. SPD hodlá zastavit diktát EU a…

Dlouhá léta bojuje vlastenec, podnikatel, politik a finalista minulého ročníku mistrovství světa v populismu…